Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeping Willows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik vond deze niet zo mooi als op het productiefilmpje. Soms waren timerains minder vol, en die weeping effecten met oranjegouden tips bleven minder lang hangen. Dat gezegd hebbende, is dit toch gewoon een mooie cake met een drietal mooie goudkleurige effecten die breed uiteenwaaierden. Gewoonweg ook van genoten!

    Comment


      #32
      Nog een straatfilm 2009-2010
      met dank aan :mhageneesp25



      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #33
        deze waaiert ook een beetje uit zo als eerder omschreven.
        is idd een beetje jammer!
        maar gelukkig bij mij was hij helemaal strak!
        en al waait hij een beetje uit hij is er dit jaar weer bij!

        Comment


          #34
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

          Comment


            #35
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #36
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              http://www.stefandrukker.nl

              Comment


                #37
                wil in de voorverkoopdagen mijn collectie compleet maken door nog een cake uit de 24 euro serie van bonfireworks er bij te kopen. heb ze allemaal besteld behalve de weeping willow's en The emperor. ik heb de Miracle al die veel op weeping willow's lijkt en the wave die veel op de emperor lijkt. welke zou ik dan nemen de Emperor of deze. hou van allebei de effecten.

                hoor het graag van jullie! alvast bedankt.

                Comment


                  #38
                  De Emperor lijkt erg veel op deze maar ik zelf heb ik deze besteld omdat er nog aardige crackling willows tussen zitten. De Emperor heeft alleen willows zonder crackling. Ook mooi natuurlijk maar bij de Weeping Willows heb je net wat meer vind ik. Tenzij jij liever geen crackling in je willows hebt natuurlijk ;).

                  Comment


                    #39
                    mij lijkt hij heel erg mooi!, na 31 december kom ik er zeker achter!

                    Comment


                      #40
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                      Vond hem zelf wel mooi, niet geweldig.
                      https://youtube.com/@Pyroblom

                      Comment


                        #41
                        Hier een filmpje van mij tijdens oud en nieuw jammer van de mist, maar blijft een super cake!
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #42
                          Deze cake wordt volgens mij een beetje onderschat door de liefhebbers. Weer een willow cake inderdaad maar ik vond dit een van de betere cakes van de avond. Misschien ook omdat deze cake zo goed in de smaak bij het publiek viel. Van deze lijn heb je ook de Miracle maar ik prefereer deze omdat deze een finale heeft.

                          Comment


                            #43
                            Adviesverkoopprijs voor 2011: € 25,95

                            Comment


                              #44
                              Mooie pot met leuke effecten. Gefilmd tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket. Filmpje:

                              Weeping Willows van Bonfireworks tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
                              https://www.youtube.com/user/Originallover

                              Comment


                                #45
                                vuurwerkbieb

                                Comment

                                Working...
                                X