Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeping Willows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Heb er 2 van besteld! Hoop dat ie het goed gaat doen. Wil hem misschien in V-shape gaan schieten. Is dit aan te raden of zal ik ze gewoon tegelijk I-shape gaan schieten? Of gewoon appart?

    Comment


      #47
      Dan zou ik als ik jou was toch voor de twee tegelijk gaan in I shape. Aangezien het erg mooie boeketten zijn maar niet heel goed gevuld. Dus als je er twee tegelijk in I shape schiet. Heb je echt een erg mooi en vol willow boeket!

      Comment


        #48
        Ik heb je advies opgevolgt en heb ze per 2 tegelijk geschoten in I shape. De boeketten waren gewoon echt lekker. Absoluut niet klein, maar lang niet zo groot als de wodka blue. De effect afwisseling in deze cake vond ik goed, de burst was verder ook zeker oke en zoals ik al zei; de effect grootte was gewoon goed.

        Deze cake was even snel op het laatst per 2 nog besteld, omdat er een cake niet meer was. Dit was dus puur gokken, maar heb deze cake gewoon als een topper ervaren. Zal wel even kijken of deze volgend jaar erbij komt. Voor dat geld heb ik liever wodka blue ( ook al is het een totaal andere cake ) .

        Comment


          #49
          Ik had hem dit jaar ook alleen dan gewoon per een geschoten en ik vond hem erg goed. Mooie willows die vrij groot waren met erg mooie kleuren en crackling erbij. Per twee is hij natuurlijk mooier maar in zijn eentje misstaat hij zeker niet!

          Comment


            #50
            Deze grote broer van de Miracle is voor die 25 euro in mijn ogen een topper.
            Mooie willows en niet hinderlijke crackling maken deze cake een echte eyecatcher.
            Samen met de Wodka Blue toch wel mijn favorieten in deze prijsklasse van Bonfireworks.

            Comment


              #51
              Geschoten tijdens afgelopen jaarwisseling. Mooie cake:

              Comment


                #52
                Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #53
                  Per twee, mooiste in HD:

                  Comment


                    #54
                    Dit product in een actie op de gok gekocht, maar dit beviel mij niet. Effecten klein en zelfs met relatief weinig wind kwamen de effecten niet tot zijn recht. Deze komt er niet meer in bij mij.

                    Comment

                    Working...
                    X