Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeping Willows

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Weeping Willows

    Artikelnummer: 2010
    Artikelnaam: Weeping Willows
    Netto Kruitgewicht: 375 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: Red to White strobing willow, Red to Green stobing willow, Golden Crackling willow
    Richtprijs: €26,95

    Productfilm Demo 2012
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


    Wij danken BONFIREWORKS voor deze informatie
    Laatst aangepast door ylke; 2 October 2012, 21:41. Reden: Adviesverkoopprijs voor 2012 toegevoegd

    #2
    Een productiefilm van deze nieuwe cake:


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      wat een prachtige bak zeg!
      bon is goed bezig zeg!!
      wat een mooie producten.
      nu hopen dat deze snel in noord braband verkocht gaat worden!

      Comment


        #4
        Prachtige cake weer, maximaal gevuld, goede burst.
        Hele mooie willows, boeketten zijn mooi breed en blijven lang hangen.
        Een mooie finale als afsluiter.
        Deze cake is het voor mij, hoop wel dat de prijs ook bevalt

        Comment


          #5
          En wederom een erg mooie cake....willows is een van mijn favoriete effecten, dus komt zeker goed
          Nog even afwachten op de prijs, dat dan weer wel...
          Btw: komt bonfire nu elke dag met een andere cake ofzo?
          Niet dat ik dat erg vind hoor, haha

          Comment


            #6
            Wat een prachtige cake zeg!
            Ik hoop van harte dat we op de demo's eind van het jaar dezelfde kwaliteit te zien krijgen, want dit is wel een plaatje, wat een mooie effecten, goed tempo, gewoon super.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Wat een geweldige cake. Bonfireworks gaat het dit jaar weer erg goed doen, dat mag ook wel met zulke cakes. Weer prachtige goede effecten met crackling en mooie heldere kleuren! De finale is ook zeker niet verkeerd.

              Comment


                #8
                WAUW! Wat een pracht cake! Met die finale erbij is het gewoon een perfecte cake!!
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #9
                  Naast dynasty zal ook zeker bonfireworks in mijn assortiment gaan zitten want dit soort producten kan je gewoon echt niet laten staan, wat een pot zeg he!!
                  zucht.... weer een paar eurootjes lichter aan het einde van dit jaar

                  Comment


                    #10
                    Zou eerst de prijs maar eens afwachten.

                    Comment


                      #11
                      Super cake! Die strobes in de willows doen me aan de Wolf van Diamond denken, daar was ik juist naar op zoek

                      Comment


                        #12
                        Wij beschikken over informatie over de prijzen van de nieuwe cakes
                        Deze mogen nog niet gepubliceerd worden. Bonfireforks wil hier nog even mee wachten, dit om commerciele reden.

                        Maar we kunnen jullie in het algemeen vast zeggen dat de prijzen van de cake,s net zo verrassend zullen worden als de cake,s op zich.
                        En ik bedoel dit natuurlijk in de postieve zin des woords.

                        Comment


                          #13
                          kijk das interessante informatie!

                          Comment


                            #14
                            Deze mag er zeer zeker zijn. Ben normaal niet zo'n willow fan, maar de blinker willow en time rain bevallen mij zeer.

                            Comment


                              #15
                              Ik vind dit zo'n prachtige cake hè... mooie effecten die breeduit gaan en lang blijven hangen...valt m'n bek telkens weer van open!

                              Comment

                              Working...
                              X