Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spring Flowers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Voor de liefhebber! Wat mij betreft de beste falling leaves cake.

    Comment


      #32
      Dat is heel mooi om te horen, want ik had 'm al besteld tegen eerdere kritische geluiden in...
      Vier veilig, vier legaal!

      Comment


        #33
        Eerste keer dat ik in het gedeelte van bonfireworks rondneus, maar wat een prachtig ding zeg. Leuk om hier een flinke fluitbak bij te combineren. (denk aan het effect van de 49shots pot van crown, die overgaat van willows naar fluitende faling leaves)
        [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

        Comment


          #34
          Demo filmpje van deze cake, met dank aan keesiej;


          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Prachtige kleuren zeg, was me niet eerder opgevallen dat er tijdens de finale fishes ook nog wat blauwe effecten worden meegeschoten.
          Mvg Frans

          Comment


            #35
            Dit is toch 1 van de beste falling leaves cake's die op de markt zijn.
            De leaves blijven lang hangen en de finale met fisches is leuk bedacht.

            Comment


              #36
              normaal ben ik niet zo van dit soort effect.
              Maar deze is mooi!

              Comment


                #37
                Ik had hem het liefst gewilt. Dit is een cake die ik zou doorlonten (3x). Maar bij Steenbergen waren ze al heel snel erdoorheen. Dus heb ik een andere cake moeten kiezen. Helaas, maar is niet anders.

                Het is een super cake. Ik ben fan van Falling Leaves en deze komt goed in de buurt van de echte (wat voor mij echt is was mijn blok 2006/2007: Bonbridge Silent Night 150sh FS). Maar goed, het is en blijft een topper. Hopelijk volgend jaar wel!

                Comment


                  #38
                  Hij was betrekkelijk snel weg, maar de leaves waren heel mooi. Heldere kleuren.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #39
                    Zeker een mooi bakkie, en die fish waren echt goed op het eind
                    'War does not determine who is right, only who is left.'

                    Comment


                      #40
                      Ik heb deze ook gezien van dichtbij. Helaas waaiden de falling leaves gedeeltelijk weg achter de daken, dus ik kon niet goed zien hoe lang ze bleven branden. Maar het zag er wel veelbelovend uit! De kleur was erg helder en fel, en ze leken me goed lang omlaag te vallen. De fish is een grappige afsluiter, die ik alleen niet helemaal overtuigend vond overkomen.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #41
                        ook deze zat in de collectie van mij en michael / pyromaniac , en het was 'n ware topper .
                        snel tempo , felle heldere kleuren , leuke finale , en zoals het bij falling leaves hoort , bleven de effecten erg lang hangen .
                        www.thundershow.nl

                        Comment


                          #42
                          Nog een topper van Bonfireworks. De falling leaves zijn ongelofelijk mooi van kleur. Het is een cake die vrij snel afgelopen is maar de effecten en de finale liegen er niet om. Let wel op waar je deze afsteekt want er vlogen aardig wat effecten van deze tegen daken van huizen aan bij ons.

                          Comment


                            #43
                            De Spring Flowers van Bonfireworks is voor mij de beste en mooiste falling leaves cake van Nederland
                            Schitterend de kleuren van de leaves en leuke afsluiting met fish.
                            Zo mooi die kleuren.
                            Alleen jammer dat hij snel afgelopen is, ik had er wat langer van willen genieten.

                            Comment


                              #44
                              Wauw, dat was mijn reactie. Wat een cake! Ben normaal niet zo'n fan van stille effecten, maar had er een nodig voor een showtje bij mijn oma. Wat een prachtige heldere effecten. Fantastisch gewoon!

                              Comment


                                #45
                                Unieke cake

                                Echt een heerlijk ding.
                                Heb deze in de vooravond geschoten, maar had net zo goed 's nachts gekund, want deze cake kan zich qua falling leafs prima meten met de Falling Leaves en Jewel in the Crown van Broekhoff.
                                Deze falling leaves fluiten alleen niet, maar deze heeft wel weer een salvo fish.
                                Volgend jaar niet kiezen, want dan heb ik deze 3 cakes alle drie weer.

                                Comment

                                Working...
                                X