Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroWaR Bekijk bericht
    Ja, als je budget het toelaat.. Dan zou ik ook overal het beste van gaan kopen. Maarja, op deze leeftijd blijft het bij heel veel dingen van je lijst afschrappen.. En zodanig toch een leuke lijst samen te stellen dat je lekker de dag door komt.

    kon ook zoveel kopen als ik wilde. maar dan nog doe ik dat niet omdat gewoon niet alles het geld waard is. wil alleen dingen waarvan ik het gevoel heb dat het om een goede prijskwaliteitverhouding gaat.

  2. #17
    VWC-Lid PyroWaR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    139
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Dat is een mooie instelling eigenlijk . Je gaat niet te snel over je grens heen, economisch zeer gunstig.

  3. #18
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Star en Lidu of wat?
    iig Star denk Lidu ook.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Beste vwc crew leden en members.

    Ik heb de folder van mijn dealer uit Eemnes binnen en mijn oog viel meteen op het volgende:

    Star Flowerbed 2007
    4 potten voor 65 euro,s

    Heeft iemand ervaring met dit flowerbed? Is het waar voor je geld.
    Zijn het mooie uitwerkingen


  5. #20
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Heb star boy gezien en is echt een super pot voor die 3,95!
    En heb ook enkele malen de Sweet Coconut gezien, hij kost dan wel 8 euro, maar wat een singel shot zeg!

    Mijn broertje had overigens ook een pot uit die zogenaamde ruit-cake serie die nu rond zijn geworden. Mooie cracklingboeketten kwamen eruit.

  6. #21
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Heb star boy gezien en is echt een super pot voor die 3,95!
    En heb ook enkele malen de Sweet Coconut gezien, hij kost dan wel 8 euro, maar wat een singel shot zeg!

    Mijn broertje had overigens ook een pot uit die zogenaamde ruit-cake serie die nu rond zijn geworden. Mooie cracklingboeketten kwamen eruit.
    Há Jupilerfreak,

    Ik moet zeggen dat de reacties op het forum van Arjan Uitman al genoeg zeggen. De Sweet Coconut is dit jaar vernieuwd. Het effect is het zelfde gebleven alleen is het veel meer achteruit gegaan vergeleken met vorig jaar. Het effect bleef altijd mooi hangen en had een dikke gouden regen maar dit jaar was de uitwerking matig te noemen. Voor de prijs (€7.95) die je er niet al te graag voor wilt neerleggen mag je meer verwachten!

    Ruitcakes zijn inderdaad rond geworden maar effecten zijn het zelfde gebleven. Deze zijn los te koop maar zitten ook in een pakket met drie verschillende soorten voor ongeveer 25 euro. Effecten zoals 'fishes', knetter en peony's zijn hierin te vinden.

    Groeten,
    Vuurwerkland

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Dit jaar verschillende producten van Star mee mogen maken en ik was er zéér over te spreken.

    Sweet Coconut:
    erg lekkere burst maar vond het effect jammergenoeg een beetje tegenvallen... de wind zou daar ook een rol in gespeeld kunnen hebben.

    Suitcase:
    Deze cakes had ik samen met andere cakes van Brave & Wichers op een pallet staan, en ik vond het stuk voor stuk goede cakes.

    Super3:
    ook deze cakes stonden op een pallet doorgelont, en ik vond het zeer lekkere cakes... zeker hun geld waard.
    Once a pyro, always a pyro

  8. #23
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ben ik het niet mee eens. Heb filmpjes van de voorgaande jaren gezien en daarbij leek het boeket groter door een flinke burstknal. Te flink want bij sommigen werden de sterren toch echt te ver voor het mooie uit elkaar geknald en kwamen sommige sterren tot op de grond, niet prettig als je daar loopt.

    Vond de boeketten van dit jaar daarom beter, minder sterren tot op de grond, minder uit elkaar dwarrelende sterren en daardoor een voller en toch mooi lang blijven hangend boeket.

    Maar meningen en smaken verschillen gelukkig. De wereld zou anders wel heel saai gaan worden.


    En had bij de Super Star het idee dat de boeketten ook voller waren dan dat ik op diverse filmpjes zag.

  9. #24
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik heb dit jaar van Star helaas alleen de Green Dahlia kunnen bemachtigen. Sweet coconut hadden ze niet meer. Ik kan me van de GD vorig jaar niets meer herrineren, tot mijn spijt dus ik heb in principe deze singleshot voor de 2e keer voor het eerst gekocht.
    Moet zeggen de tail was zeer sterk (je ziet mn huis door het licht ervan in het filmpje)
    helaas ging hij ongeveer op 10 meter hoogte af, waardoor je niet eens genoeg tijd had om naar boven te kijken en op het boeket te wachten.
    Knal was verrassend hard, en het boeket was redelijk vervormd. Ben nog steeds tevreden, het gaf wel zo'n 'schrik, WOW' effect.
    Filmpje:

  10. #25
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ja dat was geen mooie Green Dahlia. Uitwerking is puur misvormd en knal veest te vroeg. Het is gewoon een productiefout, niet gewend van de Green Dahlia. Verder zou ik wat informatie willen hebben over de Suitcase, daar heb ik al een topic over aangemaakt.

  11. #26
    VWC-Lid Patroontje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    De eeuwige kruitvelden
    Berichten
    497
    Thanks
    9
    47 waarderingen in 14 posts
    Aanraders:

    SuperStar: Over deze cake raak ik maar niet uitgepraat. Heb dit jaar 3 stuks gekocht, nou ik stond gewoon paf. 8 Schoten met harde bursts en mooie volle rode peony-boeketten, en dat voor maar €3,95!!!

    Ruitcakes assortiment met de cakes; Red Bull, Blue Spider, Crackling Fish: Zie de volgende 3 reviews.

    Red Bull: Een erg goeie pot. Ik weet niet meer hoeveel schoten. In het midden is hij verzwaard, er is een 3" tube gevuld met stopkruit, als extra gewicht. Dus ondanks de sterke wind bleef deze pot mooi rechtop staan. En de schoten waren hard, en ook laag. Erg grote rode peonys en goed harde bursts. Deze is los te verkrijgen voor €10,- of in het Ruitcakes Assortiment wat €25,- kost.

    Blue Spider: Hetzelfde als bij de Red Bull, alleen zijn de boeketten dan mooi donkerblauw. Ook echt grote boeketten, en eigelijk waren de schoten iets te laag, want ik ben bij deze pot na een paar schoten toch maar extra afstand gaan nemen, omdat ik delen van het effect moest ontwijken. Ook deze pot is zoals bij de Red Bull in het midden verzwaard.

    Crackling Fish: Deze cake is evenals de Red Bull en Blue Spider in het midden verzwaard om omvallen te voorkomen. De schoten hebben goed harde bursts, en de schoten gaan op de juiste hoogte (niet zodat je de boeketten moest ontwijken, maar ook niet dat hij te hoog gaat dat het boeket klein lijkt), het een gele peony met fishes en dan crackling. Dit is de enige Fish pot die ik echt goed vind!!!

    Green Dahlia: Ondanks dat hij 2x zo goedkoop is als de Sweet Coconut vind ik de Green Dahlia persoonlijk toch mooier dan de Sweet Coconut (ten minste, die van dit jaar... die zuigt) Deze mortier schiet omhoog als een roze lichtkogel met een erg dikke witte tail, gevolgd door een lekkere doffe burst met een perfect ronde grote (vooral felle) groene peony die opmerkelijk lang blijft hangen. Echt een aanrader en al helemaal voor die prijs.


    Afraders:
    Heb van B&W dit jaar geen afraders meegemaakt, geen miskopen gedaan. Allemaal toppers



  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2007
    Berichten
    22
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    star collection

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Post hier jouw ervaring en/of mening over het merk Star Collection in het algemeen.

    Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor Star Collection in het algemeen.
    Dag allemaal ik ben nieuw op deze site . ik zocht een site waar de star colletion
    werd besproken. Want ik ben erg nieuwsgierig naar deze serie.
    Hij is inderdaad niet duur.
    Laatst gewijzigd door Guy; 25 september 2007 om 23:21 Reden: Spelling,

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •