Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts

    Algemene ervaring/mening Professional Style

    Post hier jouw ervaring en/of mening over het merk Professional Style in het algemeen.

    Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor Professional Style in het algemeen.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Enkele jaren terug een groot assortiment en veel keuze waardoor het nog een leuke lijn was, tegenwoordig veel achterhaalde producten waar je te veel voor moet betalen. Slechts een enkel product is nog het geld waard. Dan gaat het wat mij betreft om alles van de oude breeschoten stijl: prof. stijl, motor style, car style, sport style, lady style etc.

    Ferro/Blow Out kwamen pas later en zijn totaal andere lijnen en niet te vergelijken.

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Berichten
    10
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb er enkele producten van geprobeerd (connexion en 1500 cc) beide 30 euro en ben tot de conclusie gekomen dat ze veel te duur zijn voor een 200 gram pot er zijn echt merken die betere potten leveren voor veel minder geld. Zoals van skyline heb je voor 32,5 supreme echt een supreme 500 grammer dus al met al vind ik deze lijn een afrader net als het hele breeschoten assortiment tegenwoordig (met namme ferro select en ook gewoon veel producen van ferro zijn onder maat voor het geld)

  4. #4
    VWC-Lid *Vuurwerkfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Midden-Limburg (NL)
    Berichten
    816
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr. kaboem Bekijk bericht
    Heb er enkele producten van geprobeerd (connexion en 1500 cc) beide 30 euro en ben tot de conclusie gekomen dat ze veel te duur zijn voor een 200 gram pot er zijn echt merken die betere potten leveren voor veel minder geld. Zoals van skyline heb je voor 32,5 supreme echt een supreme 500 grammer dus al met al vind ik deze lijn een afrader net als het hele breeschoten assortiment tegenwoordig (met namme ferro select en ook gewoon veel producen van ferro zijn onder maat voor het geld)
    Ik vind niet dat je gelijk hebt.
    Ik heb connexion ook gehad en ik moet zeggen dat ik het prijs/kwaliteit factor erg goed vond.
    De boeketten waren groot en hij knalde hard.
    Wat wil je nog meer?
    Het enige wat ze er aan moeten verbeteren is dat er mischien een ander effect doorheen moet of crackling ofzo, want hij is een beetje eentonig.
    Ik vind dat hij de 30 euro wel waard is.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •