Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brullende Schwiegermutter [Vuurpijl Ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mijn zes pijlen kwamen wat moeilijk uit het rek, maar stegen uiteindelijk alle mooi op en bogen pas op grote hoogte wat af. Moest wel wennen aan het uitblijven van de knal. Gekocht via pyrovoordeel.nl

    Comment


      #17
      De uitwerking waarvoor je deze pijlen koopt is geweldig, een zeer harde en lange fluit.
      Maar de pijlen zijn wel erg gevaarlijk, bij mij is er niet 1 gewoon omhoog gegaan.
      1 bleef gewoon staan, de ander vloog weer net over de daken.
      Geweldige pijlen, maar niet geschikt voor in de straat.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Bijzonder slechte bagger dit...
        De eerste pijl ging omhoog, schoot half los van de stok, ging richting het dak, daar bleef de stok liggen en werd de pijl een ongeleid projectiel die weer naar beneden kwam... De tweede pijl bleef heel even staan, steeg tóch nog op, maar de stok was nog niet een uit de tube of hij klapte al uit elkaar.

        Nee, slechte zaak dit, de rest niet afgestoken, maar als ik het zo lees was ik niet de enige met dit probleem en is het dus gewoon troep. Neem aan dat we deze niet meer kunnen kopen?

        Comment


          #19
          heb deze ook gehad en moet zeggen dat ik er echt tevreden over was.
          stegen allemaal goed op, bleven lang doorgillen.
          sommige hadde inderdaad de neiging om flink af te buigen, maarja ik had meer dan genoeg ruimte dus dat maakte mij op dat moment niet zoveel uit,
          voor in de binnenstad zijn ze minder handig.

          hoop dat de stabiliteit nog verbeterd wordt, zou het jammer vinden als deze uit het assortiment zouden gaan.

          Comment


            #20
            Ondanks, dat ze bij mij ook nogal boogerig de lucht in gingen, vind ik het erg leuke pijlen.
            1 bleef er bij mij staan en de steeg niet eens op een klapte gelijk uit elkaar.

            Orginal moet toch eens kijken, naar de werking van deze pijlen.
            Want zoals he tnu gaat, dat gaat niet werken he.

            Maar ik vind het wel leuke pijlen.
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #21
              Ik had geen problemen met deze pijlen, behalve dat ze een beetje scheef gingen, maar dat was al op grote hoogte. Heb ze zelf gekocht via PyroVoordeel Ede.

              Filmpje:
              Brullende Schwiegermutter pijlen
              https://youtube.com/@VuurwerkBram

              Comment


                #22
                Ik vind het best teleurstellend, niet dat sommige pijlen horizontaal gaan, maar dat de fluit in sommige filmpjes wat aan de korte kant is. In het eerste filmpje van die van Thunderboy duurt de krijs 2x zo lang. Kwaliteitspijlen zijn het zeker niet als het om de tijdsduur gaat. Toch kun je deze niet laten liggen om die geweldige krijs wat er vanafkomt... er zijn ook geen alternatieven voor op de Screaming Girls na. En nee, de Cruise Rockets moet je niet hiermee vergelijken. Valt me trouwens wel erg vaak op dat bijna elke pijl wat een beetje aardig gilt altijd met Cruise Rockets in vergelijkenis wordt gebracht om het tot een aanrader/afrader te maken. Bovendien koop ik altijd nog liever de Sun Warriors dan de Cruise Rockets.

                mvg

                Comment


                  #23
                  ik vond dit beste leuke dingnen had geen last van slechte kwaliteit
                  maar als ik zo lees heb ik geluk gehad


                  gekocht bij pyrovoordeel.nl
                  no Pyro no Party....

                  Comment


                    #24
                    Ik heb ze afgelopen seizoen overgeslagen, omdat de batch van het jaar ervoor echt niet goed was. Pijlen gingen al snel horizontaal. De meest recente batch zou helemaal in orde moeten zijn, heb ik mij laten verzekeren door Zena NL. Komend jaar maar weer proberen dan, want ik vind het echt leuke pijlen.

                    Afgelopen jaar had ik de Cruiserockets als prima alternatief. Drietraps en WAT een superluide schorre schreeuw bij het opstijgen. Mijn oren piepen nog steeds

                    Beide pijlen zijn welkome aanvullingen op het NL assortiment. De kwaliteit is bijna ouderwets goed (denk aan Tolle Lola). Alleen nu maar hopen dat de Brullende Schwiegermutter komend seizoen een betere koers volgt.

                    Cameo
                    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                    Comment


                      #25
                      Wij hadden 6 pakken meen ik maar over het algemeen weinig last van slechte pijlen stuk of 2 weigerde maar de rest ging goed omhoog.
                      Moet wel zeggen dat wij als pijlenstandaard een pvc buis hadden waar heel de stok inviel zodat deze echt een goede geleleiding had.

                      Over de krijs heb ik ook niets te klagen vond ze net als het jaar ervoor erg goed

                      Comment


                        #26
                        Zou iemand misschien een lijst kunnen maken van de verkoop punten van dit product met namen in Noord-Holland,heb ik het mis of worden deze pijlen bijzonder weinig aangeboden bij de dealers?

                        Comment


                          #27
                          Het oude verkoopadres van Zena Nederland te Haarlem (bij station Haarlem- Spaarnwoude). Alleen met alle overnames is het niet te zeggen of deze winkel dit product/ lijnen in het assortiment houd daar durf ik niet over te zeggen.

                          En in Belgie bij Original Olen en Zena de Bunker/ Tabac o Tiek hebben ze hem ook.

                          Comment


                            #28
                            hey rik777 deze pijlen worden ook in middenmeer verkocht bij meliora tuincentrum die heeft ook de zena lijn in hun collectie. en je krijgt daar tot half dec 20% korting en daar na 10% maar dat was afgelopen jaar zo!! voor dit jaar weet ik niet of ze korting geven.

                            Comment


                              #29
                              Ik moet zeggen dat ik ook niet positief ben over deze pijlen. Ik had twee pakken gekocht, van de 10 pijlen zijn er maar 6 goed gegaan. Twee deden helemaal niets, en twee die vlogen heel krom de tuin van de buren in. Doodzonde, en heel gevaarlijk.

                              Zie de laatste pijl in deze film,
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment


                                #30
                                Waardeloos wat ik heb gekregen afgelopen jaar. ALLE 6 de pijlen stegen ongeveer een halve meter en klapten allemaal uit elkaar!.... :S
                                oii cheers.

                                Comment

                                Working...
                                X