Banner GBV-WECO - Categorie1.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 39
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Algemene ervaring/mening Pro-Line

    Post hier jouw ervaring en/of mening over het merk Pro-Line in het algemeen.

    Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor Pro-Line in het algemeen.

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Mijn locaal verkoop punt verkoopt dit merk en ik ben er dus al jaren mee bekend. Altijd wel goede potjes erin, ook het meterpaket of mines en candels voor 50 euro beide is altijd wel leuk om te kopen.

    Ben heel erg benieuwd naar hun nieuwe produckten, het is namelijk een van de weinige merken die ik hier in de buurt kan krijgen.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ben niet onder de indruk van het siervuurwerk. Qua burstknal van de bombettes echter wel zeer opvallende lijn. Kleur en grootte van de boeketten vind ik erg matig en ook een x aantal producten is zeker het geld niet waard.

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Een paar jaar geleden was ik redelijk tevreden over dit merk.
    Ik ben echter van mening dat Proline achterop is geraakt bij de andere merken.
    De uitwerkingen lijken teveel op elkaar. (peony,s en tails) De boeketten zijn erg klein en zo verdwenen.
    De burstknallen daarentegen klinken nog steeds overduidelijk hard.

    Ik heb een paar aanraders:


    Yellow Caps
    Hot Crashes
    Coco Magnolia
    Thundersalvo


  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    De effecten zijn mischien wat ééntonig, en ze zijn mischien wel snel weg. maar waar vind je een net zo goede cake als de amazing yellow cabs?

    Ook vind ik de howling ghoost, thunder salvo, meter pakket en het mines en candle erg goed en heb er ook goede ervaringen mee.

    Waar ik geen ervaring mee heb (omdat ik hem te duur vind) maar wel héél mooi is, dat is de golden walls.

    Samengevat vind ik het gewoon wel een goed merk wat soms een beetje ééntonig is.


    hier nog wat foto's van proline producten:


    coco magnolia


    mines en candles


    thunder salvo


    amazing yellow caps
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 6 februari 2008 om 17:04

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Wat Jupilerfreak zegt klopt soms wel. Er zijn inderdaad een aantal producten die dit hebben. Maar afgelopen jaar eens een wat duurdere pot gekocht, sunny oasis hij was 25 euro maar vond wel dat je echt verschil merkte met kleur en uitwerking dan bij de andere potten. Hele heldere kleuren. En inderdaad er zitten best wat top stukjes tussen.(maar dit heeft elk merk denk ik)

    Maar ik denk wel dat als ik de mogelijkheid had om uit meerdere collecties te kiezen ik met meer kritiek over pro-line zou komen

  7. #7
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Pro-Line heb ik afgelopen jaar voor het eerst zelf aangeschaft en moet zeggen dat het me prima bevallen is. Zoals gezegd, effecten snel weg, wat eentonige effecten, maar jullie vergeten de opmerking over de prijzen, die zijn toch veelal erg goed naar mijn mening. Gewoon simpele en leuke cakes voor een zacht prijsje, doe je er meerdere, heb je direct een leuker effect natuurlijk.

    Vorig jaar de demo ervan gezien bij Tuincentrum Rebel in Huizen en daar stond ik echt verbaasd van de soms echt harde bursts. Ook zie je dan dat effecten snel weg zijn inderdaad, maar tempo is vaak wel goed geregeld gelukkig.

    Wat mij betreft dus een leuke collectie met een goede prijs, ook zeker goed voor de mensen die wel goed vuurwerk willen, maar niet teveel willen uitgeven.

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Wat mij betreft dus een leuke collectie met een goede prijs, ook zeker goed voor de mensen die wel goed vuurwerk willen, maar niet teveel willen uitgeven.


    Met je laatste opmerking ben ik het helemaal eens.
    Elk merk heeft trouwens zijn toppers en miskopen.
    Als je Proline hebt dan heb je leuk vuurwerk.
    In mijn lijstje was ik trouwens Sunny Oasis vergeten.
    Die had ik vorig jaar. Ook een aanrader.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 23 september 2006 om 14:57

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 november 2006
    Berichten
    234
    Thanks
    60
    322 waarderingen in 82 posts
    Sunny Oasis lijkt mij ook wel mooi

    Maar Golden Walls lijkt mij toch het mooiste

  10. #10
    VWC-Lid X-Treme's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2006
    Locatie
    Noordwijkerhout
    Berichten
    224
    Thanks
    28
    236 waarderingen in 73 posts
    GBV zal volgend jaar met een nieuwe lijn komen voor het wat meer exclusievere vuurwerk. Deze lijn zal zeg maar boven het Proline vuurwerk komen te staan.
    Iedere GBV vuurwerk verkoper kan zelf bepalen of hij hieraan mee wil doen door bijv. een flyer aan de folder toe te voegen of te gehele collectie op te nemen in zijn assortiment. Over wat voor producten het hier gaat en om hoeveel kan ik nog niets over meededelen.

    Maar zo weten jullie alvast dat GBV volgend jaar met een grote verandering in het assortiment komt.

    Bron: vertegenwoordiger GBV vuurwerk

  11. #11
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    hier nog een aantal mooie proline cake's op een folder..

    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 30 juni 2007 om 15:53

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Berichten
    248
    Thanks
    7
    7 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Pro-Line heb ik afgelopen jaar voor het eerst zelf aangeschaft en moet zeggen dat het me prima bevallen is. Zoals gezegd, effecten snel weg, wat eentonige effecten, maar jullie vergeten de opmerking over de prijzen, die zijn toch veelal erg goed naar mijn mening. Gewoon simpele en leuke cakes voor een zacht prijsje, doe je er meerdere, heb je direct een leuker effect natuurlijk.

    Vorig jaar de demo ervan gezien bij Tuincentrum Rebel in Huizen en daar stond ik echt verbaasd van de soms echt harde bursts. Ook zie je dan dat effecten snel weg zijn inderdaad, maar tempo is vaak wel goed geregeld gelukkig.

    Wat mij betreft dus een leuke collectie met een goede prijs, ook zeker goed voor de mensen die wel goed vuurwerk willen, maar niet teveel willen uitgeven.
    heb nooit zoveel te besteden (zo'n 150 euro) dus prijs/kwaliteit verhouding vind ik idd ok, harde knallen hoor

  13. #13
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik vind het allemaal wel leuk vuurwerk, maar na 2 jaar proline cakes te hebben gekocht ben ik er op uitgekeken. Ik heb toch altijd 1 dealer waar ik me op concentreer, en ik heb gewoon zin in wat anders.
    Dus koop ik nu vooral Dynasty, en kleine dingetjes die je gewoon moet hebben koop ik nog wel.

  14. #14
    VWC-Lid ddfirework's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 november 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    2.601
    Thanks
    2.242
    2.669 waarderingen in 1.010 posts
    ik heb afgelopen jaar proline gehad.
    en het is me goed bevallen.
    goeie prijs en mooie cakes.

  15. #15
    VWC-Lid Marc_87's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Locatie
    Voorne aan Zee
    Berichten
    549
    Thanks
    231
    390 waarderingen in 131 posts
    Ik vind het allemaal nog wel meevalleen dat de effecten snel weg zijn,
    als je het met bijvoorbeeld Crown vergelijkt vind ik dat er eigenlijk geen verschil is.
    Maar dat is mijn mening, en ik heb bijna alles van Pro-Line gehad dus ik kan er wel
    wat over zeggen.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •