Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zink 905

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zink 905

    Zink 905.

    Te koop bij:
    Loots Vuurwerk
    Kruitinhoud: 75 gram
    Aantal verschillende pijlen;
    Rood-wit-blauw-groen-goud-silver-zwart



    Prijs: 1; €10,- 5; €45,- 10; €80,-


    Loots Schrijft; Zink 905 terug in voorraad! (30/05/2009)
    Deze sierpijl van Duitse makelij, is een pijl die vaak gebruik wordt in professionele vuurwerkshows. Het uiterlijk bevestigt dit, geen mooie verpakking, gewoon een pijl met een code en een gekleurde dop die het effect bepaalt. Met zijn maximale vulling van 75gr, goede burstknal en breed boeket, is het één van de topsierpijlen die wij verkopen.

    Filmpjes gevonden op youtube:

    Blauwe dop
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

    Witte dop
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

    Groene dop
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

    Gouden dop
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.







    zet ontbrekend info maar in het topic neer en ik zet het wel in het startpost!
    Laatst aangepast door shhulp; 1 June 2009, 13:24.

    #2
    gekke vraag maar heeft iemand idee hoeveel verschillende effecten er in de zink905 tekoop zijn bedankt alvast.
    Enjoy dont destroy i love fireworks

    Comment


      #3
      Volgens mij is de kleur van de dop hetzelfde als de kleur van de effecten.

      Blauwe dop
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


      Witte dop
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #4
        Rood-wit-blauw-groen-goud-silver-zwart

        Comment


          #5
          waar zijn ze mee te vergelijken? moet ik denken aan de oude big3 van original?
          is de prijs-kwaliteit verhouding een beetje te doen?

          Comment


            #6
            er is een heel topic over de zink 905 volgens mij, daar staat echt alles ongeveer in wat je wil weten dus ik zou zeggen gebruik de zoek functie even.

            Comment


              #7
              Nog een paar goeie kwaliteitsfilmpjes:

              Blauwe Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/7...nk%20blauw.wmv
              Rode Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/6...k%20violet.wmv
              Witte Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/6...%20blinker.wmv
              Zilveren Dop http://www.pietersvuurwerk.nl/2007/7...ilberweide.wmv

              Comment


                #8
                vind de zilveren witte en goude dop echt masterlijk mooi.
                de andere vind ik niet echt de 10e of per 10 de 8e waard!

                Comment


                  #9
                  Wat is het effect van de zwarte dop ?

                  Comment


                    #10
                    volgens mij multi colour peony

                    Comment


                      #11
                      Hier wat foto's van deze vuurpijlen.
                      Foto's zijn niet van mij.
                      Foto's niet (mis)bruiken voor andere/eigen doeleinden a.u.b.




                      Blauwe dop.


                      Gouden dop.


                      Witte dop en het woord bunt op de verpakking.


                      Zwarte dop.


                      Zilveren dop, zie dat de etiketten van beide pijlen andersom zitten.


                      Blauwe dop, ook deze etiketten zijn omgedraaid.

                      Nu twee foto's, met de stokken op de pijlen gemonteerd en verlengde lontjes.




                      Close up foto, van de stokken en de verlengde lontjes.

                      Verder moet ik van de foto maker doorgeven, dat deze vuurpijlen illegaal zijn in Nederland.
                      En dat de foto maker en ik, je het ten zeerste af raad om deze vuurpijlen te kopen en/of af te steken.
                      Laatst aangepast door the cigarman; 5 June 2009, 21:16.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        #12
                        Zit er op de Zink 905 die Loots verkoopt ook Wasag lont op? Het maakt niet uit, maar dan weet ik dat ik wat Visco bij Zena moet kopen. Want je hebt ook Zink 901 met Wasag en een versie met Visco.. Maar heeft iemand antwoord op mijn vraag?
                        [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyromaan1990 Bekijk bericht
                          Zit er op de Zink 905 die Loots verkoopt ook Wasag lont op? Het maakt niet uit, maar dan weet ik dat ik wat Visco bij Zena moet kopen. Want je hebt ook Zink 901 met Wasag en een versie met Visco.. Maar heeft iemand antwoord op mijn vraag?
                          Standaard worden volgens mij alle zink pijlen met wasag geleverd. Het kan zo zijn dat er visco aan zit maar dan is dat een speciale partij die gemaakt is naar de wensen van een grote klant. Dus je kunt er vanuit gaan dat er gewoon wasag aan de pijlen zit.

                          Comment


                            #14
                            Ok, weet ik dat ook weer voor augustus :P Gelijk na m'n vakantie lekker naar Baarle.
                            *Zet Viscolont op zijn lijstje*
                            [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

                            Comment


                              #15
                              Prima pijlen! Ik had ze enkele jaren geleden. De gouden dop geeft een soort sterrennevel (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen). Erg mooi en blijft ook enige tijd hangen. De andere effecten zijn wat geconcentreerder en blijven iets minder lang hangen. Wat me verder opvalt is dat de kleuren echt supermooi zijn.

                              Wel zijn ze relatief duur voor het effect dat ze geven. Het is dan ook vooral de goede naam van Zink waar je voor moet betalen.

                              O ja, het Wasag lont gaat inderdaad erg snel. Een goed stukje viscolont is eigenlijk wel verplicht.

                              Cameo
                              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                              Comment

                              Working...
                              X