Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 102
  1. #16
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Geen ervaringen met de grote producten uit de Dynasty Sellection, alleen de Maxi- fluitpijlen had ik dit jaar bij de Wolff dealer vandaan. Ik was helemaal speciaal naar deze dealer toe gegaan om deze kleine maar grappige pijlen op te halen en had ook nog een praatje gemaakt met de verkoper omdat het toch niet al te druk was.

    De verkoop van de nieuwe 500 grams produckten ging zeer goed. Ze waren al snel door een aantal nieuwe potten heen en moesten vervangen worden door andere potten. Ook de pijlen van Dynasty gingen als warme broodjes over de toonbank. De paketten vielen wat tegen werd mij verteld. Omdat de paketten grotendeels uit fonteinen bestaan kiezen de mensen toch voor de losse potten. Dus na een praatje kreeg ik nog een soort kaars mee naar huis (Crackling Candle), ik dacht dat deze het zelfde effect had als de kaars van Brave en Wichers maar deze had alleen maar een knetterende fontein als uitwerking en geen schotens zoals ik verwacht had.

    Maar ook één van de betere merken met goede potten en een groot scala aan vuurwerk. Top!

    Groeten,
    Vuurwerkland

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Evenals mijn voorgangers uitermate tevreden over dit merk.
    Ik heb mijn artikelen besteld op basis van films,demo,s en mond op mond reclame.
    Dan kom je vanzelf bij de beste artikelen terecht.
    Bij Wollff doet zich echter een luxe probleem voor en dat is dat bijna alles wel goed is.
    Ze hebben prima spul tegen in verhouding lage prijzen.
    Mijn toppers van dit jaar en zeker een aanrader voor iedereen:

    Pyro Trio
    3 fantastische cakes met harde burstknallen en variatie in effecten

    Stars over paris
    Concerto Rosso
    Barcelona
    Fire pijlen pakket
    Discovery pijlenpakket

  3. #18
    VWC-Lid alexy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    8 waarderingen in 3 posts
    Deze jaarwisseling had ik voor de eerste keer vuurwerk van Dynasty, en ben er echt zeer over te spreken!!! Wat me bevalt zijn de mooie kleuren, de verschillende effecten, de brede boeketten, en de geweldige prijzen!! Ik bedoel, kijk nou naar heavy 3, 3 potten die bij mijn dealer €17,50 kostte! Da's €5,83 per pot! En het zijn echt mooie potten! Gweldige kleuren enzovoorts!

    Bij welke andere dealer in NL vind je nog zoiets?

    Even een lijstje van favorieten in volgorde:
    -Pyro Trio
    -Heavy 3
    -Monster Trio
    -Fire pijlen
    -Wild Cats
    -Sacred World, maar deze ga ik niet weer kopen omdat de wind het aardig verpestte, moet je je voorstellen dat het volgende jaarwisseling weer zo is!
    -Wild Cats
    Laatst gewijzigd door alexy; 8 januari 2007 om 15:07

  4. #19
    VWC-Lid ruben89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    111
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik had dit jaar ook voor het eest vuuwerk van Dynasty en ik ben meteen van plan om ook zeker volgend jaar veen te gaan kopen van Dynasty. De kleuren zijn mooi helder, de prijzen zijn oké en ze hebben er erg leuke collectie!

  5. #20
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Klopt, ik kan ook alleen maar aansluiten aan de algemene mening hier.
    De effecten zijn goed, de prijzen zijn laag en de potten zijn degelijk.
    Waar kun je dan nog over klagen? Ja, dat er geen dealer bij mij in de buurt is. Dát is het grote minpunt .

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Helaas baal ik er ook van dat er niet dichtbij een dealer zit. Ik ben dit jaar echter wel van plan er een stukje voor te rijden. Erg gevarieërd vuurwerk voor meestal hele mooie prijzen

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Voor de liefhebbers die van plan zijn om een stukje te rijden om Dynasty vuurwerk te kopen:
    De firma Kuiper in Koekanje verkoopt Dynasty voor circa 30% goedkoper.
    Het lijkt me het ritje meer dan waard.
    Zie ook topic onder winkels Nederland

    http://vuurwerk.kuiper-koekange.nl/

  8. #23
    VWC-Lid ruben89's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2007
    Berichten
    111
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik ben van plan om bij Hornsveld in Hilversum mn Dynasty te kopen. Ik heb hier goede dingen over gehoord, ook staat er op de site dat er maar 10 min wachttijd is

  9. #24
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Dit jaar het meeste van dynasty gehad en was er zeer over te spreken

    De heavy 3, pyro trio, Pyro duo stuk voor stuk prachtpotten

    En dan de 500Gram serie zitten hele mooie potten tussen

    Vooral de Mystic World vind ik 1 van de beste potten van hun

  10. #25
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    nu ik de prijzen vergelijk met het foldertje van Hornsveld in hilversum.
    en het foldertje van de vuurwerkwinkel in Naarden,die we gister bij de demo kregen,ben ik eens prijzen gaan vergelijken, er zit bij sommige producten gewoon meer als 5 euro verschil in,naarden is gewoon een stuk goedkoper met haar spullen dan de winkel hornsveld in hilversum

  11. #26
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
    nu ik de prijzen vergelijk met het foldertje van Hornsveld in hilversum.
    en het foldertje van de vuurwerkwinkel in Naarden,die we gister bij de demo kregen,ben ik eens prijzen gaan vergelijken, er zit bij sommige producten gewoon meer als 5 euro verschil in,naarden is gewoon een stuk goedkoper met haar spullen dan de winkel hornsveld in hilversum
    Klopt, het is me gewoon over het algemeen opgevallen dat bij Wolff de prijzen per dealer erg kunnen verschillen.
    Ik verwacht dat het door verschillende redenen kan komen; er zijn veel Wolff dealers. Dus Sommige dealers verlagen de prijzen om ook te kunnen concurreren met collega Wolff dealers.
    Wolff is fantastisch vuurwerk, met een hoge prijs/kwaliteits verhouding (vind ik toch). Als je de prijzen wat verhoogt kun je nog steeds goed competitie bieden aan je omgeving, en je hebt wat minder afzet nodig om dezelfde winst te behalen. (Erg gunstig als je bijvoorbeeld zit met een kleine bunker.)

  12. #27
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik zit vandaag alle filmpjes bijlangs te kijken en een paar dingen vallen me op:
    Ik vind de Dynasty potten vooral goed in de lagere prijsklasses. Daar is de prijs-kwaliteitsverhouding vaak erg goed. Kom je bij wat zwaardere potten, dan springt de prijs opeens omhoog, en is hij m.i. meestal te hoog voor wat ik zie.
    Ander punt is dat best veel potten te langzaam gaan en bijna log overkomen. Dan zou je ze moeten combineren met andere potten, maar dat lijkt me de bedoeling niet van bv een 300grammer van 35euro...

    Ik zal weinig dure potten van Dynasty kopen, een enkele prachtige uitschieter, en me op de kleinere richten. En voor de groten me wenden tot andere merken...

    edit; ik ben nu bij de 2007 aanwinsten aangekomen, en zie dat daar de prijzen voor de grotere potten heel veel schappelijker zijn, bv; Desert At Night (niet heel mooi maar toch), 500gr, 30 euro. Kijk, dat is nou mooi!
    Laatst gewijzigd door Richardus; 18 januari 2008 om 00:18

  13. #28
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.160
    Thanks
    5.472
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Die vorige post was wat betreft de prijzen en verhouding tot kwaliteit. Nu even sec over de effecten.

    Ik vind dat Dynasty ontzettend gevarieerd is. Ze (ughe even voor t gemak persoontjes aanwijzen) durven ongewone effecten in te zetten en te spelen met het ritme. Soms valt dat wat log uit, maar soms komt het de pracht van kleuren of vormen juist ten goede. Verschillende effecten in 1 pot, maar ook per effect wordt er veel gevarieerds qua kleur enzo in gestopt, prachtig. Maar als het beter is wordt er gewoon een eenkleurige peony gelanceerd.
    Dynasty is een merk wat niet zomaar wat potten op de markt pleurt, maar varieert, verbetert, en verrast. Ik vind het een van de beste merken op de markt!

  14. #29
    VWC-Lid Firekiddo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    268
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    het mooie van Dynasty vind ik nog wel de verpakking.
    het ziet er heel mooi en vrolijk uit!
    en tot de effecten klopt dit ook nog eens.
    2011, denk!

  15. #30
    VWC-Lid dr.rick's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    randstad
    Berichten
    14
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Zelf werk ik bij een wolff dealer die vrijwel alleen classic en dynasty verkoopt.
    Zelf heb ik dan ook altijd veel dynasty.

    De spullen waar ik erg positief over was:

    Kleine potjes:
    jet atack (echt super en een erg hoog tempo)
    navy seals
    flying eagles

    gemiddelde potten:
    Wild cats (crackling was ongelooflijk breed!)
    Concerto rosso (jammer dat je hier niemand over hoort! voor mij een perfecte vervanger van yellow cabs en een stuk goedkoper!)
    sky ryder (Leuke felle mines in een super tempo en dan telkens een serie schoten)
    monster trio (brede peony en leuke fish)
    Er zijn nog mooie potten maar dit is wel even goed zo

    Grote potten
    Aftershock tnt (snap niet dat iedereen zo negatief over deze pot is, Wat een spektakel)
    Stars over paris
    Panter


    (1e post op VWC)

Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •