Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titania [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    beetje laat, maar inderdaad jammer vegna.
    ik had 3 x de nieuwe versie en dat was toch echt genieten
    harde bursts, dikke boeketten, aleen de tijdsduur is wat te kort voor deze pot.
    als lesli volgend jaar met een 36 shots van deze kanjer komt en dan voor 50 euro ben ik tevreden
    Laatst aangepast door Ischa; 21 March 2010, 22:26.
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      #17
      ik had hem ook, het is zeker een van de beter potten die ik ooit heb gehad.
      dikke aanrader
      DarkSoul is soms een inspiratierover!

      Comment


        #18
        40 euro vindt ik gewoon teveel voor een 20 schots cake. Het effect is zeer mooi, alleen zoals ook te zien is op de film van Vegnagun939 komt dit niet helemaal tot z'n recht als er een harde wind staat.

        Comment


          #19
          Prachtige cake met een top burst!
          Maar 40 euri is toch echt veel te veel voor een 20 schots pot.
          Dan prijs je jezelf toch echt uit de markt, een gemiste kans voor Lesli......

          ...en 20 euri adviesprijs in Duitsland ????
          Das gibts doch nicht
          Voor die prijs zou ik wel een kartonnetje willen.

          Comment


            #20
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            vuurwerkbieb

            Comment


              #21
              Heb een folder uit 1999 voor mijn neus liggen.
              Prijs: fl. 49,50

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                Heb een folder uit 1999 voor mijn neus liggen.
                Prijs: fl. 49,50

                Ja het is wel een enorme old-skool batterij

                Was echt één van de eerste zwaardere potten die te krijgen was in NL.

                Er zaten 10 leslipotten in een pakket van 250 gulden toen nog (was echt een bizar hoog bedrag voor die tijd). Dat was in 1998.

                Ik weet nog wel dat ik dat pakket had gekocht, en alles vrolijk in mijn smalle straatje stond te stoken...
                Op andere fora: bloodwake / mollyman

                Comment


                  #23
                  Dit was echt een heerlijke cake en ik vind het jammer dat deze niet meer wordt verkocht want met deze cake viel je best wel op : harde burst en geweldige gouden staarten in de lucht die lekker bleven hangen.
                  Een heerlijke lijn had Lesli destijds met de new Spirit lijn, misschien komt hij ooit weer tot leven want er zaten meer toppers in deze lijn.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Dit was echt een heerlijke cake en ik vind het jammer dat deze niet meer wordt verkocht want met deze cake viel je best wel op : harde burst en geweldige gouden staarten in de lucht die lekker bleven hangen.
                    Een heerlijke lijn had Lesli destijds met de new Spirit lijn, misschien komt hij ooit weer tot leven want er zaten meer toppers in deze lijn.
                    Deze Cake was vroeger mijn ding, ik had er altijd 8 gekoppeld.
                    Dat was wat, als je dat had!

                    Dat was nog de, Oost camping totaal/Kifra tijd.
                    Wim

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
                      Deze Cake was vroeger mijn ding, ik had er altijd 8 gekoppeld.
                      Dat was wat, als je dat had!
                      Dat zou best een spektakel hebben gegeven maar ik denk niet dat iedereen dat budget heeft / had om zoiets te bouwen
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #26
                        Het is ook zeker een mooie cake, vandaar ook dat ik mijn nickname zo heb genoemd

                        Comment


                          #27
                          Iets doet mij denken dat dit misschien mijn nickname is!
                          Dit is dus niet aan de orde..... ook gezien de registratie 11 juni 2012!!!
                          Wil dit even kwijt en duidelijk in zijn.
                          Gr Wim

                          Comment


                            #28
                            Haha, ik weet wel zeker dat jij het niet bent Wim!! Lijkt me toch sterk dat je met beide accounts tegelijk in de chat was...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #29
                              Prachtige cake met een top burst!
                              Maar 40 euri is toch echt veel te veel voor een 20 schots pot.
                              Dan prijs je jezelf toch echt uit de markt, een gemiste kans voor Lesli......

                              ...en 20 euri adviesprijs in Duitsland ????
                              Das gibts doch nicht
                              Voor die prijs zou ik wel een kartonnetje willen.

                              waar kan je hem halen in duistland voor 20,- kan ik gelijk een karton halen, ik vind zelf de oude versie beter kan je de effecten beter zien

                              Comment


                                #30
                                Nu 25 gram is toegestaan zou het een geweldig zijn als een dergelijke cake 'geupgraded' wordt. Met 15 gram per schot is een golden willow nooit echt je van het, misschien dat dit soort cakes met 25 gram beter uit de verf komen..

                                Comment

                                Working...
                                X