Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Film Fallas 2009 - Castillo Pirotecnia TurÃ*s - 15/03 *NIEUW!!!*

    Zoals bekend is de eerste castillo weer geschoten door Pirotecnia TurÃ*s. Ieder jaar reken je weer op een show welke mooi in thema's wordt geschoten, de bekende fluitbommen die TurÃ*s produceert en een denderende finale.

    Helaas, dit jaar waren de fluitbommen, hun visitekaartje, weggelaten, onbekend waarom en zeer spijtig. Ook was de show zelf niet zo overweldigend als normaal, wel werden de thema's weer duidelijk geschoten en dat is toch wel herkenbaar. De finale liep ook niet lekker, wel kleurrijke bommen, maar de salutes waren in een bijzonder laag tempo geschoten, je kan ze bijna tellen.
    Pluspunt aan deze show in vergelijking met 2008 is de laatste muur van mines met salutes, in 2008 was die niet aanwezig, maar nu wel weer, wat een harde klappen!

    Het blijft natuurlijk een mening, wij vonden hem slecht naar verwachting, maar toch uiteraard nog een prachtige show op zich, een prima binnenkomer in ieder geval.






    Rechtermuisknop, doel opslaan als...

    Bestandsnaam: VWC_Fallas2009_Castillo_Turis.rar
    Bestandstype: WMV (ingepakt met WinRar)
    Tijdsduur: 16:10
    Bestandsgrootte: 138 MB

    Wij danken Roy (Grouver) voor zijn geluid, helaas is ons eigen geluid niet optimaal gebleken en dat hebben we dus vervangen door het geluid van Roy.
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 25 maart 2009 om 18:07

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Berichten
    294
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 2 posts
    Over het algemeen een leuke show, alleen erg jammer dat ze niet hun dikke bommen met fluittail schoten, echt een gemis vind ik.

    Finale met flash salute's vind ik ook een beetje een aanfluiting,tempo gaat er helemaal uit, niet zoals ze het normaal doen, volgend jaar beter, en de fluitbommen terug!

    gr

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Haha, die fluitbommen waren op mijn verzoek gejat door Manuel Zarzoso, die ze in Castellon schoot. FF zonder gekheid, toch wel een echte Turis show, maar veel minder als vorige jaren

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Heren, bedankt voor het leveren van de inspanningen om deze beelden mogelijk te maken
    Beelmateriaal is uitstekend. Prima gefilmd Mike.
    Ik zie toch wel een hele mooie en keurig verzorgde show.
    Een toetje zonder slagroom (fluitbommen), maar het toetje zelf smaakt ook goed hoor.
    En de finale is weer als vanouds: hasta la pasta

  5. #5
    VWC-Lid Just_Hardcore's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2008
    Locatie
    thuis
    Berichten
    33
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 1 post
    Goed gefilmd hoor mike... En ik hoorde al dat het het geluid van roy was aangezien je mijn niet eens hoorde vloeken

    Voor mijn eerste Castillo vond ik het natuurlijk prachtig maar het was niks vergeleken bij de rest van de week.

  6. #6
    VWC-Lid dahustla's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 juni 2008
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    471
    Thanks
    84
    373 waarderingen in 132 posts
    Ook een toppertje (Y)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •