Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist 2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    ja op de VRT (één) in het zomer reportage programma Duizend Zonnen en Garnalen. Was 1 dag na de show van Hendrickx.
    Klopt inderdaad! Ik heb het helaas met de drukte van het festival gemist. Wat is youtube toch een geweldige uitvinding he
    H.C. Pyrotechnics

    Comment


      Erg leuke reportage van dit festival. Brengt het festival goed in beeld en laat ook de spanning zien rondom het opbouwen van een show.

      Leuk beeldmateriaal
      Groeten...:)

      Comment


        Jack, is jou al bekend welke bedrijven gecontracteerd zijn voor Knokke 2010?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Jack, is jou al bekend welke bedrijven gecontracteerd zijn voor Knokke 2010?
          Daar is bij mij nog niets van bekend. De vraag is door mij al reeds een aantal keren gesteld aan de organisatie.. ik verwacht binnenkort meer details te kunnen geven.
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            op www.knokke-heist.info in de kalender voor augustus staan al wel de landen die deelnemen
            19e frankrijk
            21e denemarken
            23e argentinie
            25e canada
            27e zweden

            Comment


              19e frankrijk
              21e denemarken
              23e argentinie
              25e canada
              27e zweden

              Dan heb ik een donker bruin vermoede wie dan de bedrijven zijn:

              Frankrijk: Regie Fetes
              Denemarken: geen idee
              Argentinie: Fuegos Jupiter ??
              Canada: Apogee ??
              Zweden: Gotenborg natuurlijk.

              Wel toevallig overigens dat het er nu ineens op staat. Want ik heb 1 dag geleden een mailtje naar Knokke gestuurd en toen stond er nog niks op.
              Laatst aangepast door RedBaron; 25 March 2010, 18:30.
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                Zou ontzettend gaaf zijn als Howards & Sons naar Knokke zouden komen. Dat zijn toch mannen van het "van dik hout zaagt men planken escalatie" vuurwerk. Helaas komt dit bedrijf uit Australie en dat staat niet op de lijst.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
                  Zou ontzettend gaaf zijn als Howards & Sons naar Knokke zouden komen. Dat zijn toch mannen van het "van dik hout zaagt men planken escalatie" vuurwerk. Helaas komt dit bedrijf uit Australie en dat staat niet op de lijst.
                  ik zit in de war met een ander bedrijf. Klopt Rick.
                  [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                  Comment

                  Working...
                  X