Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar ?

    Wie wens jij als eerste een gelukkig nieuwjaar? En natuurlijk: waarom? Familie, vrienden, ouders, kinderen of je hond? Laat het weten.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Zoals elk jaar wens ik mijn moeder en me zusje om 12 uur precies als eerste een gelukkig nieuwjaar.
    Waarna vervolgens vaak de buren en andere random mensen buiten volgen. Gewoon omdat het kan xD

    Echter, omdat vaak het hele mobiele netwerk eruit ligt, ik vaak of bij een melding ben of vuurwerk ga afsteken, wens ik meestal mensen zo rond 11 uur, al gelukkig nieuwjaar via Whatsapp/Facebook/Twitter. Zodat ik in ieder geval weet dat ik dat bij iedereen heb gedaan, familie/vrienden en al mijn volgers.

    De volgende dag gaan we meestal langs familie, dus die wens ik dan (nog een keer) ook gelukkig nieuwjaar en vaak moet ik na het weekend weer werken en wensen we op het werk elkaar allemaal gelukkig nieuwjaar.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Me lekkere buurvrouw en dan pas me ouders en iedereen die erbij komt kijken

      Comment


        #4
        Altijd mijn vriendin als eerste en dan de rest die in de buurt is in willekeurige volgorde
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Ik wens als eerste mijn moeder, broer en broertje gelukkig nieuwjaar. De rest volgt daarna zoals vrienden en de rest van de familie.

          Comment


            #6
            Altijd mijn vrouw als eerste. Daarna mijn kids en dan de rest wat in de buurt is. En dan ben ik naar buiten. Eerst ff in de buurt kijken wat er allemaal geschoten wordt en dan zelf ff lekker stoken.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #7
              Om de avond/nacht leuk te houden begin ik altijd bij mijn vriendin waarna de aanwezige familieleden aan de beurt zijn die vervolgens ooooooh zooo lang treuzelen voordat we naar buiten kunnen. Eenmaal aan straat eerst handjes schudden met de aanwezigen en iedereen die daarna nog aan straat komt staan moet aan mijn jas trekken want daar heb ik dan niet of nauwelijks meer oog voor tot bijna 1 uur.

              Comment


                #8
                Me ouders en dan familie

                Comment


                  #9
                  Mijn vrouw, kinderen en dan de rest in willekeurige volgorde.

                  Comment


                    #10
                    Ouders, broertjes, buren, en voor de rest iedereen die ik buiten op straat tegenkom.
                    Zonder respect geen vuurwerk.

                    Comment


                      #11
                      Mijn vrouw.
                      I think I'm rocking with the best!

                      Comment


                        #12
                        Mijn vriendin als eerst daarna de rest van de familie

                        Comment


                          #13
                          Moet er altijd op letten dat ik om 00:00 niet al samen met mijn zoon buiten sta. Maar als eerste mijn vrouwtje natuurlijk en mijn zoon.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #14
                            Mijn vriendin, al ben ik dat eerlijk gezegd door de adrenaline zelfs een keer bijna vergeten haha

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                              Mijn vriendin, al ben ik dat eerlijk gezegd door de adrenaline zelfs een keer bijna vergeten haha
                              Haha, herkenbaar. Ik sta al met één been buiten om 00:01. Maar in willekeurige volgorde iedereen die om me heen staat. Vrouw, familie, etc.

                              Comment

                              Working...
                              X