Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smash Box 2 [ass]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Smash Box 2 [ass]

    Artikelnummer: SB2002
    Artikelnaam: Smash Box 2
    Bruto Gewicht: 20000 gr.
    Netto Kruitgewicht: 1958
    Aantal Schoten: 144
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: 90 sec.
    Stijghoogte: 25 m.
    Richtprijs: €145





    Laatst aangepast door titanium; 21 September 2016, 15:35.

    #2
    Dikke bak!

    Comment


      #3
      Zo dat iz een lekker blokkie zeg. Ik zie dat hij bij kuiper voor een mooi prijsje te bestellen is. Hij heeft idd wel wat weg van de golden power.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #4
        Net als de Garden Part 2 ook deze maar besteld. Er is een risico maar dat neem ik graag. Voldoende vertrouwen in Pangu. Verwacht niet dat bijv. de crackling zo aggresief gaat zijn als op de video maar hij gaat het vast goed doen!

        Comment


          #5
          Net de mijne opgehaald. Ziet er degelijk uit! Let wel op. Het kan zijn dat je een doos met Smash Box 3 erop meekrijgt. Importeur vertelde mij dat de chineesjes de verkeerde buitendoos hebben gebruikt bij de smash box 2. Binnendoos geeft wel gewoon het juiste aan.

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_3917[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:151,7 KB
ID:	1556973

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_3922[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:145,0 KB
ID:	1556974

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_3923[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,3 KB
ID:	1556975

          Comment


            #6
            En hoe was die?

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
              En hoe was die?
              Hij was geweldig!! Hoogtepunt van m'n showtje. Had vorig jaar de Golden Power maar voor mijn gevoel was de Smash Box 2 beter. De reacties waren ook beter.

              Zal kijken of ik de video geplaatst krijg.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                En hoe was die?
                Deze is het geld dubbel en dwars waard.Alles klopte.Snelheid,effecten en tempo.

                Comment


                  #9
                  Hier ook mijn video. Dit was echt een schitterende cakebox! Kwaliteit is helaas niet super.

                  Comment


                    #10
                    Filmpje van mijn kant. Prachtige box, dat goud is echt super!

                    Comment


                      #11
                      Had de smash box 1,2,3 en alle garden party 1,2,3 maar wat zijn het stuk voor stuk toppers
                      Komen dit jaar zeker weer in de collectie

                      Comment


                        #12
                        Vind de eerste een laatste cake echt geweldig goed, cake 2 en 3 wat minder. Iemand met verstand van Pangu enig idee of die laatste kraakbak ook los te verkrijgen is?

                        Comment


                          #13
                          dikke boxen hoor! maar wat zijn nou de adviesprijzen? zoals genoemd in de begin post vind ik ze wel erg duur

                          Comment


                            #14
                            145 euro voor 144 schoten is zeker zo gek nog niet hoor ( redelijke prijs van 1eu per shot). Er zijn genoeg cakeboxen met 144 schoten die goedkoper zijn en rond de 100 euro zitten, maar die hebben niet zulke kwalitatief hoge uitwerkingen.

                            Je betaald wat meer, krijgt er wel een stuk kwaliteit voor terug.

                            Comment


                              #15
                              Had al een filmpje van donderduif op YT gezien! Echt een geweldenaar! Hopelijk krijgt Pangu wat meer verkooppunten aankomend jaar!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment

                              Working...
                              X