Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue Falling Spirits [Uitloop 2017]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Blue Falling Spirits [Uitloop 2017]

    Artikelnummer: SD-02
    Artikelnaam: Blue Faling Spirits
    Bruto Gewicht: 4000 gram
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: Blue tail to blue star with rotation chrys.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Afmetingen: 15 x 15 x 15cm (b x l x h)
    Kartoninhoud: 8/1
    Richtprijs: € 29,95 (2016)

    O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl



    Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 22 November 2019, 12:33.

    #2
    En ook een filmpje van deze Beauty!

    Comment


      #3
      Ik moet toch de vergelijking maken met de Tequila Blue van Zena, want blue tail, blue stars en rotation chrys / jellyfish is exact hetzelfde idee. De shape is natuurlijk anders, maar deze cake heeft 11 schoten minder, jellyfish is bijna direct weg en kost slechts 2,50 minder dan de Tequila Blue.

      Mijn hoop is dat de productie stukken beter is dan hoe hij op deze film getoond wordt, maar ik denk dat ik dan alsnog de waaiervorm zal missen.

      Comment


        #4
        Ik ga deze per stuk op 3 pos. schieten... tijdens een sfeervol stukje in mijn show. Ben benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Heb er zelf wel redelijke verwachtingen van om eerlijke te zijn. Ik hoop alleen dat het wind stil is, aangezien zelfs bij weinig wind dit soort cake's vaak al in het niets vallen.
        Laatst aangepast door RB89; 14 December 2015, 17:38.

        Comment


          #5
          Heeft iemand deze gehad afgelopen O&N? Lang getwijfeld of ik deze zou nemen maar uiteindelijk toch voor de Glittering Dahlia gegaan. Zag de Blue Falling Spirit net in de freakactie van Vuurwerk Huizen staan en ben wel benieuwd naar de ervaringen.
          Work is the curse of the drinking class

          Comment


            #6
            Blue falling spirits is een leuk effect, maar per tube is deze zwakker dan de Tequila Blue.
            Minder goed uitgewerkt. Leuk per 5 in fanshape in een rustig moment van een showtje misschien, maar solo is dit niet sterk.

            Comment


              #7
              Onze straatfilm: (kan nog bezig zijn met verwerken)

              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                #8
                Het kan aan het filmpje liggen.. maar dit is een cake waar ik dus nooit 32,50 aan zou besteden.
                De effecten zijn klein, de jellyfish verspreid zich amper.. het enige vette hierin is de diepe blauwe kleur.. zou voor mij het geld niet waard zijn helaas.

                Comment


                  #9
                  hmmm, dat is wel een beetje magertjes inderdaad. Leuk bedacht maar aan het filmpje te zien zijn die effecten inderdaad wel heel klein . Thanks, denk dat ik hem dit jaar toch ook maar laat liggen...
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                    Het kan aan het filmpje liggen.. maar dit is een cake waar ik dus nooit 32,50 aan zou besteden.
                    De effecten zijn klein, de jellyfish verspreid zich amper.. het enige vette hierin is de diepe blauwe kleur.. zou voor mij het geld niet waard zijn helaas.
                    We hebben deze gelukkig gratis gekregen. Zou hier nog geen 5 euro voor neer leggen
                    www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                    Comment


                      #11
                      Het diepe blauw is mooi inderdaad maar voor de rest is het niet al te best.
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        #12
                        De jellyfish zijn gewoon bij deze fabriek van überslechte kwaliteit. Had je die van Zena/VWT gehad, dan was het nog wel íets geweest. En dan daarbij: dit effect is minder indrukwekkend in één straal naar beneden dan (zoals bij Tequila) in een fanshape...dus dit was gewoonweg een gefaalde poging tot een succesvolle i-shape kopie...hard lesson learned, me guess.

                        Comment


                          #13
                          Adviesprijs aangepast
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Bij de demo van Tosch:



                            Zelfs een hoger tempo kan hier niets van maken. Nu maar duimen dat de tequila van zena ooit nog terug komt voor alle liefhebbers van dit effect!

                            Comment


                              #15
                              Ik heb deze ook bij Toschpyro gefilmd vorige week.

                              Ik heb hem nu gedoopt tot de Blue Failing Spirits. Dit ding faalt echt hard. De jellyfish zijn in no-time weg, en de blauwe sterren branden dito kort. Nog afgezien van de zeer forse prijs, is de kwaliteit echt om te huilen.

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment

                              Working...
                              X