Petitievoorvuurwerk.nl - HOME

Zoeken:

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Super bedankt vuurwerktotaal! Het voelt als een...

    Super bedankt vuurwerktotaal! Het voelt als een eer om tussen al die mooie ontwerpen te staan, het niveau lag in ieder geval erg hoog :)
  2. Deze actie is perfect studie ontwijkend gedrag :)...

    Deze actie is perfect studie ontwijkend gedrag :) Daarom nog maar een ontwerpje gemaakt.

    28925

    p.s. Ik heb een Volt Cake zonder logo, dus mooi zwart, gemaakt. Is er hier interesse in? Dan post...
  3. Hierbij mijn inzending, matrix/hacker...

    Hierbij mijn inzending, matrix/hacker geïnspireerd.

    28913
  4. Reacties
    82
    Bekeken
    6.167

    Mijzelf kennende zal ik van februari t/m augustus...

    Mijzelf kennende zal ik van februari t/m augustus even afkicken om vervolgens in september weer heerlijk alle nieuwe producten te bewonderen.
  5. Beter dan dit kan ik het niet omschrijven....

    Beter dan dit kan ik het niet omschrijven.
    Wanneer het studeren/werken weer begint komt het bij mij over het algemeen weer goed, maar eerst toch nog even vuurwerk brak zijn.
  6. Zelf denk ik dat illegaal vuurwerk zeker voor een...

    Zelf denk ik dat illegaal vuurwerk zeker voor een deel verantwoordelijk is wanneer er een verbod zou komen. Maar wat de meeste mensen niet realiseren is dat de overlast die zij nu ervaren niet komt...
  7. Reacties
    307
    Bekeken
    59.553

    Op de 31e was er constant geknal te horen hier....

    Op de 31e was er constant geknal te horen hier. Wel iets minder als vorige jaren maar als nog ging het goed los. Op de straathoeken en in speeltuintjes stonden ook gewoon groepjes kinderen vuurwerk...
  8. Reacties
    378
    Bekeken
    55.709

    Wanneer je het staatsblad download als pdf krijg...

    Wanneer je het staatsblad download als pdf krijg je wel de versie van roelwijngaarden te zien.

    Verder staat er nog een artikel II bij:

    20818

    Wat ik hieruit opmaak is dat de wijziging pas...
  9. Reacties
    152
    Bekeken
    51.945

    Waarschijnlijk een 200 schots fluitbak met...

    Waarschijnlijk een 200 schots fluitbak met ongeveer 30 singleshots. Wordt weer een leuk projectje :)
  10. Reacties
    48
    Bekeken
    25.870

    Al het vuurwerk zo mooi mogelijk uitstallen om er...

    Al het vuurwerk zo mooi mogelijk uitstallen om er vervolgens uren naar te kijken en er foto's van te maken.
  11. Reacties
    38
    Bekeken
    8.616

    Meestal begin ik ongeveer nu (eind augustus/begin...

    Meestal begin ik ongeveer nu (eind augustus/begin september) weer te beseffen dat oud & nieuw er alweer aankomt. De echte kriebels komen meestal pas eind november, dan kan ik echt niet meer wachten...
  12. Reacties
    102
    Bekeken
    23.550

    Het liefst zou ik slapen tot een uurtje of 9 maar...

    Het liefst zou ik slapen tot een uurtje of 9 maar door de zenuwen ben ik meestal al om 7 uur wakker. Dan ga ik voor de zoveelste keer mijn 10 uur project controleren en nog even de forums checken.
  13. Reacties
    36
    Bekeken
    8.051

    Ik vond het erg jammer dat ik er dit jaar niet...

    Ik vond het erg jammer dat ik er dit jaar niet bij kon zijn. Gelukkig maken de vele filmpjes het goed :)
  14. Reacties
    243
    Bekeken
    167.806

    Dan volg hier mijn bescheiden collecite: ...

    Dan volg hier mijn bescheiden collecite:

    http://i.imgur.com/2wg1L.jpg

    Wat er te zien is qua cakes:
    1 x Insanity (Assortiment)
    1 x Magic moments
    1 x Cracklings pearls
    1 x Dragin whistle
    1 x...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14