Petitievoorvuurwerk.nl - HOME

Zoeken:

Pagina 1 van 35 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Kop in het zand steken helpt ook niet,kijk als er...

    Kop in het zand steken helpt ook niet,kijk als er al een positief stukje over vuurwerk in de media verschijnt is het op een onmogelijke tijd te zien.de anticlub heeft bijna alleen recht op rtl en sbs...
  2. Discussie: Vraag en Antwoord

    door chappie
    Reacties
    5.263
    Bekeken
    608.364

    Pindasaus Italiaans of grieks eten

    Pindasaus
    Italiaans of grieks eten
  3. Ach lijkt wel een Amerikaanse keuze die wij...

    Ach lijkt wel een Amerikaanse keuze die wij hebben (qua vuurwerk)rechts of links stemmen. Maar wat betreft de rest bv het huidig kabinet heeft straffeloos hele gezinnen naar de klote geholpen dus heb...
  4. Reacties
    2.681
    Bekeken
    628.597

    Man oh man hier gaat een pyro hart toch van...

    Man oh man hier gaat een pyro hart toch van bloeien(als een bloemetje)mooie knallertjes net als sinterklaas wat een leuk strooi goed.:handsup:
  5. Reacties
    14
    Bekeken
    1.251

    Ja overdag lekker met babypijltjes en die kleine...

    Ja overdag lekker met babypijltjes en die kleine matjes die in kleurtjes knalden pffffff wat mis ik dat,trouwens ook die pijltjes die net een slag groter waren leuke dingen waren dat.
  6. Reacties
    14
    Bekeken
    1.251

    Ach waarom mag ik nou niet gewoon terug naar old...

    Ach waarom mag ik nou niet gewoon terug naar old school stoken ,ons oude pakket/jeugdsentiment terug.de crackers kleine potjes ladycrackers etc.nog gewoon een dag eerder legaal op straat voor de deur...
  7. Reacties
    2.681
    Bekeken
    628.597

    Waarom moeten we dit bovenstaande allemaal...

    Waarom moeten we dit bovenstaande allemaal missen?hiervan kon een echte ouderwetse liefhebber zo van genieten pffffff.
  8. Uitslag had ik jullie kunnen voorspellen.

    Uitslag had ik jullie kunnen voorspellen.
  9. Nou mensen om alleen voor vuurwerk behoud op een...

    Nou mensen om alleen voor vuurwerk behoud op een partij te stemmen ik weet niet hoor.in het leven zijn meer dingen belangrijk die de partij ook maar toevallig belangrijk moet vinden.
  10. Vuurwerk verbieden omdat het verkeerd gebruikt...

    Vuurwerk verbieden omdat het verkeerd gebruikt kan worden is onterecht wat mij betreft. Als andere zaken gewoon mag voortduren vanwege eigenbelang politiek etc vind ik het al helemaal niet goed.nee...
  11. Ach word wel een beetje ziek van de ideeën van...

    Ach word wel een beetje ziek van de ideeën van sommige hier,mijn moeder zei altijd niet gaan liggen voordat je word geslagen. Hier zijn mensen al aan het amputeren voordat iets rot is.where is the...
  12. Mijn mening is dat bpn een handjeklap clubje...

    Mijn mening is dat bpn een handjeklap clubje is.erger nog is dat een gedeelte van de zogenaamde liefhebbers (100+ blokken liefhebbers en dubbele pet mensen)nog aan hun kant staan.bah
  13. Ik dacht al waar blijft tie toch.

    Ik dacht al waar blijft tie toch.
  14. Reacties
    105
    Bekeken
    7.067

    Met beiden kan het er heet aan toe gaan.....lol

    Met beiden kan het er heet aan toe gaan.....lol
  15. Reacties
    105
    Bekeken
    7.067

    Je bedoelt toch knetteren zeker?:p

    Je bedoelt toch knetteren zeker?:p
  16. Reacties
    2.681
    Bekeken
    628.597

    Trouwens ik denk dat zeer binnenkort we de topic...

    Trouwens ik denk dat zeer binnenkort we de topic titel kunnen veranderen in ..vuurwerk uit DE doos:D
  17. Gewoon de feestdagen met de gordijnen dicht en 20...

    Gewoon de feestdagen met de gordijnen dicht en 20 man binnen.
  18. Reacties
    181
    Bekeken
    36.169

    Nou ben blij voor je dat jou kind nog net op tijd...

    Nou ben blij voor je dat jou kind nog net op tijd is om mee te maken hoe het is om met pa te stoken.pffff alles wordt hier afgepakt, ik weet nog hoe leuk het was om met pa te stoken in 1975 toen...
  19. Reacties
    181
    Bekeken
    36.169

    Nou zeg ik klaag niet graag maar je bent hier wel...

    Nou zeg ik klaag niet graag maar je bent hier wel wat doorgeslagen, moet je kijken wat je bent gekrompen man pffff.:D
  20. Zag net op YouTube een post van röder feuerwerk...

    Zag net op YouTube een post van röder feuerwerk wat betreft een verbod dus daar breekt de pleuris ook al uit bah bah
  21. Discussie: Verbanning van leden.

    door chappie
    Reacties
    8
    Bekeken
    3.255

    Teveel dubbele petten en tongen dus houd ik het...

    Teveel dubbele petten en tongen dus houd ik het zoveel mogelijk op een laag pitje.ik speel al tijden met het idee dat het in ieders straatje moet passen, tis wel op eieren lopen.
  22. Ach de media zoooo rot van binnen,puur bezig om...

    Ach de media zoooo rot van binnen,puur bezig om vuurwerk liefhebbers in de rug te steken.radio 538 is vanmorgen al begonnen met een nieuwe vijand cat1 vuurwerk lekker ouwehoeren over het gevaar van...
  23. Reacties
    2.681
    Bekeken
    628.597

    Ik keek meer naar dallas met j.r.

    Ik keek meer naar dallas met j.r.
  24. Reacties
    399
    Bekeken
    103.459

    Dat verbod heeft nog een nadeel dat je als...

    Dat verbod heeft nog een nadeel dat je als voordeur stoker geen knallers kan strooien of pijltjes kan schieten.
  25. Discussie: Herfst en winterweer

    door chappie
    Reacties
    256
    Bekeken
    47.621

    Zooooooo echt mooi plaatje hierboven

    Zooooooo echt mooi plaatje hierboven
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 858
Pagina 1 van 35 1 2 3 4