Banner China Red - Home

Zoeken:

Pagina 1 van 2 1 2

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    2.066
    Bekeken
    200.948

    Tuurlijk daar gaat niets boven, maar tussendoor...

    Tuurlijk daar gaat niets boven, maar tussendoor stoken zou niemand hier nee tegen zeggen denk ik...
  2. Reacties
    121
    Bekeken
    36.440

    Heel begrijpelijk Subarufreak, thanks voor de...

    Heel begrijpelijk Subarufreak, thanks voor de vlugge reactie!
  3. Reacties
    121
    Bekeken
    36.440

    Heel jammer om dit nieuws te moeten horen, maar...

    Heel jammer om dit nieuws te moeten horen, maar niet meer dan begrijpelijk als je kijkt naar de ongeremde prijsstijgingen van afgelopen jaar. Het moet voor jullie natuurlijk rendabel blijven. Ik...
  4. Jongens ik zat trouwens te denken, je he t ook...

    Jongens ik zat trouwens te denken, je he t ook nog de mogelijkheid als branche om in beroep te gaan danwel verzet. Dat mag je vgm maximaal 6 wkn doen na besluit, over zes weken zitten we tegen oud en...
  5. Ik heb al dagen, ondanks alle inzet van iedereen...

    Ik heb al dagen, ondanks alle inzet van iedereen hier het nare gevoel dat we denken ook maar iets dichtwerbij te komen maar morgen de deksel op de neus zullen krijgen. Het kabinet heeft denk ik...
  6. Reacties
    1.114
    Bekeken
    284.810

    Mijn oprechte excuses, bij deze zweer ik nooit...

    Mijn oprechte excuses, bij deze zweer ik nooit meer te hopen op een kortingsactie en altijd het volle pond betalen. En hatsa weer back OT
  7. Reacties
    1.114
    Bekeken
    284.810

    Lees eens goed terug, niemand vraagt erom mensen...

    Lees eens goed terug, niemand vraagt erom mensen hebben alleen hoop, lijkt me toch niet heel erg?

    Buiten dit voor mijzelf geld, ik ben nog schoolgaande student, wanneer verdien ik het meeste geld,...
  8. Reacties
    3.894
    Bekeken
    898.504

    Het flink afnemen is bij valk niet heel erg van...

    Het flink afnemen is bij valk niet heel erg van toepassing dat is meer vpd. Het is het een of het ander, of nog extreem langer wachten en samen controleren, waar id winkel eigenlijk geen plaats voor...
  9. Reacties
    3.894
    Bekeken
    898.504

    Was naast de bestelling van vpd ook bij de...

    Was naast de bestelling van vpd ook bij de normale winkel, alles tiptop in orde alleen als vervanger van de fallout de red dawn meegekregen nooot verdiept in broekhoff dus het was wel een domper toen...
  10. Reacties
    849
    Bekeken
    183.063

    Salvocakes zijn rood IPV zwart

    Salvocakes zijn rood IPV zwart
  11. Beginnen met de mooie spinners van de crash box...

    Beginnen met de mooie spinners van de crash box lekker kleine chaos, daarna de altijd geweldige immortal gold en daarna lekker stampen met de chaos van de Transbomber. Heeft van alles wat, een mooie...
  12. Reacties
    73
    Bekeken
    14.764

    Had deze prijsvraag helemaal niet gezien,toffe...

    Had deze prijsvraag helemaal niet gezien,toffe actie! Toch maar even een gokje wagen. Fingers crossed:p
  13. Reacties
    3.894
    Bekeken
    898.504

    Dit is als ik het goed heb exact dezelfde box als...

    Dit is als ik het goed heb exact dezelfde box als deze
    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?54951-Big-Boss-588-s-*Nieuw-2019*

    @DeDeu122
  14. Discussie: The Junk

    door knallbahr
    Reacties
    860
    Bekeken
    200.689

    Wat een held ben je gizmo, top om dit te weten,...

    Wat een held ben je gizmo, top om dit te weten, heb besteld bij valk maar heb er opzich wel gewoon vertrouwen in dat het goedkomt!
  15. Reacties
    849
    Bekeken
    183.063

    Heren bedankt voor weer een jaartje kruitstress,...

    Heren bedankt voor weer een jaartje kruitstress, wat kan ik wel nemen wat kan ik niet nemen, en nog veel meer van dat getwijfel. We komen weer dichterbij de mooiste dagen maar ik wil jullie bedanken...
  16. Reacties
    24
    Bekeken
    12.514

    Oké later meer dus, iniedergeval bedankt voor de...

    Oké later meer dus, iniedergeval bedankt voor de moeite!
  17. Reacties
    849
    Bekeken
    183.063

    Euhm nog voor cake ideetjes, vorig jaar hadden...

    Euhm nog voor cake ideetjes, vorig jaar hadden jullie de actie met de laatste 2 cakes van de TB, zou deze laatste cake of dit jaar weer deze combinatie(waarbij ik overigens cake 2 en 4 kreeg waar ik...
  18. Reacties
    849
    Bekeken
    183.063

    Klinkt interessant, ben al fan van big 19 en wil...

    Klinkt interessant, ben al fan van big 19 en wil wel eens wat nieuws, hoop dat dit de kwaliteit kan benaderen dan hebben we een leuke nieuwe topper in huis!

    Mooi dat jullie ook de fans laten...
  19. Discussie: Eccentric shots

    door knallbahr
    Reacties
    718
    Bekeken
    170.402

    Nu maar hopen dat iemand heel stout is en er...

    Nu maar hopen dat iemand heel stout is en er vanavond eentje de lucht in jaagt hehe.
  20. Reacties
    372
    Bekeken
    78.787

    Als ik het goed heb worden deze 75 euro, ze...

    Als ik het goed heb worden deze 75 euro, ze hadden een winactie waar je de prijs moest raden voor de 'normale' Valk Vuurwerkwinkel. De winnaar zei toen 75 euro.
  21. Reacties
    372
    Bekeken
    78.787

    Kan hier maar een woord zeggen, amen.

    Kan hier maar een woord zeggen, amen.
  22. Reacties
    372
    Bekeken
    78.787

    Stuur nou gewoon een email, dit is een forum geen...

    Stuur nou gewoon een email, dit is een forum geen chatroom. Houdt dit forum aub open voor relevante vragen over de website zelf. Er is niet voor niets door de eigenaar een mail adres neergezet.
  23. Reacties
    372
    Bekeken
    78.787

    Lekker belangrijk allemaal heren,de één is niet...

    Lekker belangrijk allemaal heren,de één is niet de ander eb als je echt duidelijkheid wil stuur je gewoon een mailtje toch. Ik kan alleen maar bedanken voor de top prijzen weer! Zal genoeg werk in...
  24. Discussie: Transbomber

    door knallbahr
    Reacties
    3.009
    Bekeken
    651.481

    Als het goed is is dat 20 mm en de "echte"...

    Als het goed is is dat 20 mm en de "echte" Transbomber 25 MM. Hoop dat dat de reden is dan maar :shocked:
  25. Reacties
    428
    Bekeken
    64.489

    Deze mail is er afgelopen dinsdag uit gegaan,...

    Deze mail is er afgelopen dinsdag uit gegaan, helaas pindakaas dus.

    Beste Vuurwerkliefhebbers

    Allereerst bedankt voor de bestelling op vuurwerkperdoos.
    De belangstelling op deze site site is...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 32
Pagina 1 van 2 1 2