Banner Rubro Vuurwerk - Home - Rubro.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 28 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Discussie: Orc

    door Fegefeuer
    Reacties
    347
    Bekeken
    55.554

    Hij mag dan anders zijn, vanavond kunnen zien dat...

    Hij mag dan anders zijn, vanavond kunnen zien dat een 12-jarige Orc-debutante zich een hoedje schrok van de 2023-versie.
  2. Discussie: Hurricane Twister

    door Fegefeuer
    Reacties
    57
    Bekeken
    8.890

    Kinderen worden helemaal leip van dit product, zo...

    Kinderen worden helemaal leip van dit product, zo is mijn ervaring. Proberen het driehoekje te vangen als het naar beneden komt. Fascinatie vergelijkbaar met die voor de aloude parachute met...
  3. Wat zou de permanente dubbele speklaag van die...

    Wat zou de permanente dubbele speklaag van die man wel niet hebben gekost? Over verspilling gesproken.
  4. Reacties
    686
    Bekeken
    91.874

    Belangrijk: In maart verkiezingen voor Provinciale Staten,...

    In maart verkiezingen voor Provinciale Staten, die rechtstreeks gevolgen hebben voor zetelverdeling Eerste Kamer. VVD en CDA doen het in de broek voor pro-vuurwerkpartijen als BBB en JA21. CDA zal...
  5. Is 16 november niet de dag waarop het ineens niet...

    Is 16 november niet de dag waarop het ineens niet meer mogelijk was om ook via de website van 1 Vandaag mee te doen aan het onderzoek?
  6. Voor wie lid is van het Opiniepanel: in de...

    Voor wie lid is van het Opiniepanel: in de enquete die vandaag is uitgezet, zijn vragen over een vuurwerkverbod verstopt.
  7. Reacties
    432
    Bekeken
    53.350

    Mevrouw is het vermogen tot relativeren kennelijk...

    Mevrouw is het vermogen tot relativeren kennelijk volledig kwijtgeraakt. Of heeft het nooit gehad. Beter maar niet meer terugkeren in het parlement en iets gaan doen waar ze wel gelukkig van wordt....
  8. 28 684 Naar een veiliger samenleving Nr....

    28 684

    Naar een veiliger samenleving

    Nr. 686

    MOTIE VAN HET LID VAN DER PLAS

    Voorgesteld 16 december 2021 De Kamer, gehoord de beraadslaging, constaterende dat het afsteken van vuurwerk...
  9. Vragen/opmerkingen/kritische noten mailen is...

    Vragen/opmerkingen/kritische noten mailen is mogelijk via:

    https://boerburgerbeweging.nl/contact/

    BBB is de enige partij voor wie traditiebehoud een speerpunt is. Qua opzet vergelijkbaar met de...
  10. Zie ook: BBB wil knalvuurwerk weer toestaan ...

    Zie ook: BBB wil knalvuurwerk weer toestaan

    https://www.nederlandfeest.nl/bbb-wil-knalvuurwerk-weer-toestaan/

    en


    BoerBurgerBeweging is voorstander van plaatselijke tradities, folklore en...
  11. Vragen van het lid Van der Plas (BBB) aan de minister van J en V over vuurwerkverbod

    2021Z23540

    (ingezonden 15 december 2021)

    Vragen van het lid Van der Plas (BBB) aan de minister van Justitie en Veiligheid over het vuurwerkverbod

    Bent u op de hoogte van het nieuwsbericht...
  12. Ik verwijs naar het OvV-rapport van 1 december...

    Ik verwijs naar het OvV-rapport van 1 december 2017.

    https://www.onderzoeksraad.nl/nl/page/4730/veiligheidsrisico%E2%80%99s-jaarwisseling
  13. Dat geldt zeker ook voor dit bericht:...

    Dat geldt zeker ook voor dit bericht: https://www.hartvannederland.nl/nieuws/politiek/stemwijzer-siervuurwerk-afsteken-oud-en-nieuw

    Voor wat betreft die politici, bestuurders en media: niet...
  14. Ter herinnering: inmiddels is voldaan aan de...

    Ter herinnering: inmiddels is voldaan aan de aanbevelingen van de Onderzoeksraad voor Veiligheid:

    Om de veiligheid tijdens de jaarwisseling te vergroten, moet vuurwerk verboden worden dat veel...
  15. Was van plan voor de eerste keer een blanco stem...

    Was van plan voor de eerste keer een blanco stem uit te brengen. Maar na veel wikken en wegen wordt het een stem op Pieter Omtzigt, als blijk van waardering voor zijn niets ontziende kritiek op de...
  16. Dat onderzoek is er volgens mij al: het rapport...

    Dat onderzoek is er volgens mij al: het rapport van de Onderzoeksraad Voor Veiligheid.

    Overigens volledig eens met overstappen op termen als oudjaarsvuurwerk en/of siervuurwerk.
  17. In onze buurt steken wij al gezamenlijk af. Daar...

    In onze buurt steken wij al gezamenlijk af. Daar hebben wij geen vereniging onder overheidstoezicht voor nodig. Da's meer iets voor Noord-Korea en/of de Volksrepubliek China,toch?
  18. Reacties
    25
    Bekeken
    5.180

    Doorgestuurd naar Madeleine van Toorenburg,...

    Doorgestuurd naar Madeleine van Toorenburg, vicevoorzitter Tweede-Kamerfractie CDA en liefhebster van siervuurwerk.
  19. Reacties
    117
    Bekeken
    20.013

    Kennis van mij was op de 31e rond 22 uur met...

    Kennis van mij was op de 31e rond 22 uur met carbid aan de gang, in de bebouwde kom, op de openbare weg. Drie overtredingen van de lokale APV. Popo's, die op een melding afkwamen, namens de...
  20. Reacties
    3
    Bekeken
    918

    Duveltje doosje.

    Duveltje doosje.
  21. Bij de non-profitorganisatie NVB kunnen...

    Bij de non-profitorganisatie NVB kunnen geïnteresseerden een training volgen, een wetswijziging moet de shows mogelijk maken.

    Ow, is dat zo? Op hartvannederland.nl lees ik iets heel anders:

    De...
  22. In de tijd dat CDA-vuurwerkwoordvoerder Chris van...

    In de tijd dat CDA-vuurwerkwoordvoerder Chris van Dam mails nog persoonlijk beantwoordde (jaar of twee terug), schreef hij mij er naar te streven om afsteekplekken buiten de bebouwde kom te...
  23. Reacties
    117
    Bekeken
    20.013

    Niets noppes nada gezien. Het grote gedogen lijkt...

    Niets noppes nada gezien. Het grote gedogen lijkt al begonnen. Eind dit jaar nog een keer met z'n allen stoken, wat massaler dan afgelopen week, en de klus is geklaard. Pakken ze in geval van een...
  24. Reacties
    1.023
    Bekeken
    135.722

    Belangrijk: In de papieren editie van de Gelderlander van...

    In de papieren editie van de Gelderlander van vandaag is niets te vinden over de poll van gisteren, die (nog steeds) gunstig uitvalt voor ons (zie ad.nl). Het is de tweede keer binnen korte tijd dat...
  25. Tweet van Baudet: Forum voor Democratie is...

    Tweet van Baudet:

    Forum voor Democratie is TEGEN een vuurwerkverbod. Zie dit artikel dat we vorig jaar al publiceerden. #FVD https://fvd.nl/vuurwerkverbod-lost-problemen-niet-op via ...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 692
Pagina 1 van 28 1 2 3 4