Banner GBV-WECO - Home - BestelVuurwerk.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 34 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Discussie: Blue Night Fire

    door tjopper
    Reacties
    145
    Bekeken
    58.073

    heerlijk een filmpje waarbij ik kan doorspoelen...

    heerlijk een filmpje waarbij ik kan doorspoelen en precies weet welk product ik dan zie. Niet dat ik iets oversla, maar echt wel fijn.
  2. Reacties
    97
    Bekeken
    9.089

    Ja... kleine potjes vallen om. Maar niet bij mij....

    Ja... kleine potjes vallen om. Maar niet bij mij. Ik zet ze vast. Ik help in de verkoop van vuurwerk. Ik zeg altijd dat mensen het vast moeten zetten. Mensen kunnen een grote pot op de kop zetten....
  3. Reacties
    466
    Bekeken
    54.020

    Dit is natuurlijk een vergelijking van echt...

    Dit is natuurlijk een vergelijking van echt helemaal niets. Doden door suikerziekte? en dan ook nog veroorzaakt door marsen? Echt als je dan een vergelijking maakt maak er dan eentje die wel ergens...
  4. Ik snap het voorstel wel. Maar ik zou dan eerder...

    Ik snap het voorstel wel. Maar ik zou dan eerder zeggen dat overheid maar shows kan organiseren. Zoek het maar uit. Klote regering verbiedt van alles en levert geen alternatieven. Terwijl ze zelf...
  5. Reacties
    1.023
    Bekeken
    135.595

    Belangrijk: Deze poll is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Ze...

    Deze poll is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Ze hebben als tegen vuurwerk 1 optie en als je voor vuurwerk bent kan je twee opties invullen. Vertekent het beeld.
    greetzz
  6. Discussie: Scream *afgekeurd*

    door tjopper
    Reacties
    111
    Bekeken
    42.368

    Ik ben ook wel benieuwd waarom deze is afgekeurd....

    Ik ben ook wel benieuwd waarom deze is afgekeurd. Klonk namelijk wel echt als een heel erg fijne irritante bak om lekker lang herrie te schoppen.
  7. Discussie: Silver Ice

    door tjopper
    Reacties
    55
    Bekeken
    15.019

    vind het in vergelijking met andere filmpje echt...

    vind het in vergelijking met andere filmpje echt een aanfluiting.
  8. Reacties
    178
    Bekeken
    24.632

    het is de vraag of het slim is om politieke steun...

    het is de vraag of het slim is om politieke steun op de site te zetten als er tot nog toe maar 1 partij is die dit doet. Ook omdat FvD ook wat negativiteit om de naam heeft hangen. Neemt niet weg dat...
  9. Volgens mij is er maar een oplossing. Allemaal...

    Volgens mij is er maar een oplossing. Allemaal de politiek in om mensen op andere gedachten te brengen. Ik geloof namelijk niet dat de politiek mijn stem op dit moment vertegenwoordigd.

    Greetzz
  10. Mooi dat het gaat om een eenmalig verbod. Kunnen...

    Mooi dat het gaat om een eenmalig verbod. Kunnen we het definitieve verbod ook mooi van de baan schuiven.
  11. Ben er ook maar mee begonnen. Feiten benoemen die...

    Ben er ook maar mee begonnen. Feiten benoemen die vanuit overheid zelf komen. Kunnen ze weinig tegenin brengen.
  12. Afsteken en gewoon staan kijken. Als ze vragen...

    Afsteken en gewoon staan kijken. Als ze vragen wie het heeft afgestoken gewoon zeggen dat je het niet weet
  13. Reacties
    122
    Bekeken
    21.979

    Ik vind de belangenvereniging maar een zwakke...

    Ik vind de belangenvereniging maar een zwakke hap. Ik vermoed dat er nog wel meer om de hoek komt kijken met beslissingen waar we allemaal niet echt blij van worden.
    Ze geven maar toe en geven maar...
  14. Reacties
    62
    Bekeken
    12.996

    Westenholte is zwolle toch? Kom je komend jaar...

    Westenholte is zwolle toch? Kom je komend jaar maar hij ons stoken in holtenbroek. Ik zou echt pislink worden als iemand zijn naam niet onder zo'n brief. En dan ook nog zeggen dat iemand anders...
  15. Reacties
    34
    Bekeken
    2.977

    Nieuwsberichten niet onder nieuwe berichten plaatsen?

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraag en ben benieuwd wat jullie mening hierover is.
    Ik merk aan mijzelf dat ik vuurwerk steeds wat minder begin te vinden, althans: Oud en nieuw... Waarom vraag je...
  16. Discussie: Pyro + Papel

    door tjopper
    Reacties
    158
    Bekeken
    77.862

    Een sample is een voorbeeld van een product die...

    Een sample is een voorbeeld van een product die door.importeurs vaak geschoten wordt op demo's. Deze presteren vaak beter dan de productie die later gemaakt worden. Dat is om een product beter te...
  17. Reacties
    2.121
    Bekeken
    340.067

    Ik dips de two pack bij dezen. ��

    Ik dips de two pack bij dezen. ��
  18. Reacties
    22
    Bekeken
    7.684

    Het waren geen 12 x special 5 denk ik Of 12...

    Het waren geen 12 x special 5 denk ik
    Of 12 cakes van de box?

    Wel echt een nette show hoor...
  19. Sorry maar ik vind dit echt onnozel... als je...

    Sorry maar ik vind dit echt onnozel... als je aandacht wilt van de politie moet je zo in de krant gaan staan. Niet heel slim
  20. Reacties
    1.368
    Bekeken
    307.811

    Alleen het kruit meegenomen��

    Alleen het kruit meegenomen��
  21. Discussie: Acatenango [Compound]

    door tjopper
    Reacties
    318
    Bekeken
    97.575

    1 antwoord denk ik... andere importeur

    1 antwoord denk ik... andere importeur
  22. Dat is precies wat ik bedoel. Je hoeft geen uur...

    Dat is precies wat ik bedoel. Je hoeft geen uur stil te zijn, maar gewoon normaal rekening houden met elkaar zou al een heleboel frustraties wegnemen denk ik.
    greetzzzz
  23. Ik heb eerder gezegd dat er nogal wat uitspraken...

    Ik heb eerder gezegd dat er nogal wat uitspraken waren die ik wat ver vond gaan. Ik snap inmiddels helemaal dat mensen zat zijn van vuurwerk als er op deze manier geredeneerd wordt. Als we als...
  24. Wat een gekke reacties lees je hier zeg? ...

    Wat een gekke reacties lees je hier zeg? Misschien moeten we geen uurtje stoppen maar ons gezonde verstand gebruiken en niets afsteken als er huisdiereigenaren langs willen met hun dier. De...
  25. Reacties
    950
    Bekeken
    169.339

    We gaan het zien, Hij staat in de straat dit...

    We gaan het zien, Hij staat in de straat dit jaar. Ik hoop dat ik dit jaar een keer aan filmen toe kom. Dan kan ik eindelijk ook een keer terug zien wat ik er van gebrouwen heb. In het geval dat ik...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 849
Pagina 1 van 34 1 2 3 4