Petitievoorvuurwerk.nl - HOME

Zoeken:

Pagina 1 van 40 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    203
    Bekeken
    18.979

    Winnaars gefeliciteerd:handsup:. Antwoord op...

    Winnaars gefeliciteerd:handsup:. Antwoord op vraag 3: maart ben ik het echter niet mee eens.
  2. Reacties
    203
    Bekeken
    18.979

    gefeliciteerd winnaars!! blijf vraag 3 wel...

    gefeliciteerd winnaars!!

    blijf vraag 3 wel apart vinden aangezien er naar mijn mening 2 verschillende antwoorden mogelijk zijn: maart en oktober.

    ahja volgende keer beter
  3. Gefeliciteerd winnaars! Inderdaad wel vreemd van...

    Gefeliciteerd winnaars! Inderdaad wel vreemd van Maart.... Gezien ze pas opengingen in September en officieel open gingen Oktober.
  4. Wel bijzonder dat ze openingsacties hebben in...

    Wel bijzonder dat ze openingsacties hebben in oktober maar in maart open gaan. Kon toen ook niet bestellen maargoed

    Gefeliciteerd winnaars
  5. Reacties
    203
    Bekeken
    18.979

    69242 In Oktober kwamen de eerste openingsacties...

    69242
    In Oktober kwamen de eerste openingsacties online en gingen ze echt open voor de verkoop.
  6. Reacties
    9
    Bekeken
    1.621

    Triest om dit te lezen maar ook begrijpelijk. Dat...

    Triest om dit te lezen maar ook begrijpelijk. Dat gedram over het verbod landelijk en lokaal alles is onzeker voor ze.

    @Laurence dat waren zeker geen F1 verkopers maar dealer van LesLi en...
  7. Discussie: Hollandivani

    door Apollo
    Reacties
    606
    Bekeken
    247.666

    Niet raar dat die zo slecht is als ze er...

    Niet raar dat die zo slecht is als ze er "kruidvulling" in doen ipv kruitvulling :bonk:
  8. Uiteraard! De vraag van Pietjebel ging over de...

    Uiteraard! De vraag van Pietjebel ging over de shop van Zena. Artikelen die wij via ons eigen shop verkopen zijn gewoon op voorraad en ook alle doorgeschoven orders
  9. Reacties
    2.542
    Bekeken
    531.141

    Gemaakt in de omgeving waar de Marijn producten...

    Gemaakt in de omgeving waar de Marijn producten vandaan kwamen als het goed is. Krijg echt nostalgische gevoelens van die lijn, geniaal vuurwerk! Die fluit-toon is echt uniek en dat kunnen ze...
  10. Reacties
    8
    Bekeken
    1.494

    Egberts Fietsen Borger

    Beste vuurwerkliefhebbers,


    Na een aantal jaren zelf hier en daar wat rondgeneusd te hebben op het forum, wil ik toch graag onze winkel nu introduceren.

    Wij doen al een ruim aantal jaar aan de...
  11. Mensen die een shell op straat pleuren zouden...

    Mensen die een shell op straat pleuren zouden deze "goed" gebruiken als er legaal mortierbuizen te koop waren ? Geloof ik niks van. Als je echt shells wilt schieten, dan kan je toch ook aan die...
  12. Zou zijn bedrijf, REASeuro, toevallig betrokken...

    Zou zijn bedrijf, REASeuro, toevallig betrokken zijn bij het ruimen van partijen illegaal vuurwerk? Om als voormalig explosievenruimer bij defensie met droge ogen te beweren dat gekeurd F2...
  13. Reacties
    81
    Bekeken
    9.955

    Wat jij hier totaal niet ziet is dat je met twee...

    Wat jij hier totaal niet ziet is dat je met twee maten meet. Aan de ene kant geloof je klimatologen als ze (terecht) aangeven dat door natuurlijke factoren (die goed bekend zijn) de Aarde warmer en...
  14. Reacties
    81
    Bekeken
    9.955

    Ik vind dit redelijk hypocriet. Met afstand de...

    Ik vind dit redelijk hypocriet. Met afstand de meeste CO2 in de atmosfeer is een gevolg van de westerse industrialisatie. CHina liep decennia lang achter. Die hebben dan ook een veel kleinere invloed...
  15. Reacties
    81
    Bekeken
    9.955

    Ieder heeft recht op zijn mening. Dat je de...

    Ieder heeft recht op zijn mening. Dat je de modellen niet gelooft is puur het gevolg van hoe je vanuit politieke aan het twijfelen bent gebracht. Er is namelijk geen enkel onderzoek dat de talloze...
  16. Reacties
    81
    Bekeken
    9.955

    Waar moet ik eens beginnen....het feit dat CO2 de...

    Waar moet ik eens beginnen....het feit dat CO2 de Aarde opwarmt is al sinds 1895 bekend. Arrhenius was toen heel blij, als Zweed zag hij het graag warmer worden. Hij was heel accuraat: bij een...
  17. AD: Vuurwerkwinkel in Dordrecht blijft het hele jaar open

    AD: Vuurwerkwinkel in Dordrecht blijft het hele jaar open: ‘Is eigenlijk leuk voor ieder feestje’

    Vuurwerk is niet alleen leuk tijdens de jaarwisseling. Dat vinden de eigenaren van de Dordtse...
  18. dit werd ook niet aan winkels verkocht, ze hadden...

    dit werd ook niet aan winkels verkocht, ze hadden triplex en komeet cakes nagemaakt. en verkocht aan mensen op telegram/internet als echte
  19. Reacties
    25
    Bekeken
    6.980

    Consensus tijdens groot vuurwerkdebat: “Een...

    Consensus tijdens groot vuurwerkdebat: “Een vuurwerkverbod is een trigger om het net wel te doen”

    LAAKDAL - CD&V Laakdal organiseerde woensdagavond een onlineburgeroverleg met als thema ‘Het Grote...
  20. Sja, we hebben het even niet over de fijnstof die...

    Sja, we hebben het even niet over de fijnstof die vanuit het Ruhrgebied onze kant op komt het hele jaar door...
  21. Minister Yesilgöz (Justitie en Veiligheid) wil...

    Minister Yesilgöz (Justitie en Veiligheid) wil liefst nog geen vuurwerkverbod. "Eerst zien of verbod op knalvuurwerk en vuurpijlen iets uithaalt."
  22. Reacties
    394
    Bekeken
    83.421

    Mijn Sony a6000 was stuk, laten vallen. Dus uit...

    Mijn Sony a6000 was stuk, laten vallen. Dus uit nood de Samsung S20 gebruikt. En tot mijn verbazing, wat een kwaliteit!!


    https://www.youtube.com/watch?v=IidUIqoT6Dw
  23. Reacties
    686
    Bekeken
    91.872

    Belangrijk: Tja held? Hij zegt gewoon wat het is. Heb zelf...

    Tja held? Hij zegt gewoon wat het is.

    Heb zelf afgelopen 10 jaar 4x achterwacht dienst gehad (als trauma chirurg) tijdens oudejaarsnacht en ook geen vuurwerkslachtoffers gezien. Meestal waren er 2...
  24. Reacties
    950
    Bekeken
    169.444

    Ik vind de nieuwe versie top. Pauzes kun je zelf...

    Ik vind de nieuwe versie top. Pauzes kun je zelf iets aan doen maar mocht de freakprijs zo blijven zit je altijd goed reken het eens om 55,- voor 100 shots met boeketten. Alle fluitcakes zijn...
  25. Reacties
    1
    Bekeken
    1.942

    Interessant! Ik heb zelf de Nova Fitness SDS011...

    Interessant! Ik heb zelf de Nova Fitness SDS011 (sensor community). Ik had geen idee dat de afwijking met luchtvochtigheid zo groot kon zijn. Bedankt voor het delen!
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 978
Pagina 1 van 40 1 2 3 4