Banner GBV-WECO - Home - BestelVuurwerk.nl

Zoeken:

Pagina 1 van 16 1 2 3 4

Zoeken: Het zoeken duurde 1,00 seconde(n).

  1. Reacties
    18
    Bekeken
    2.923

    Ik blijf het wel vreemd vinden dat er geen...

    Ik blijf het wel vreemd vinden dat er geen uitlooptijd is op F3. Je mocht vorig jaar legaal singleshots vuurwerk kopen en thuis bewaren net als al het andere vuurwerk. Je hebt er netjes voor betaald...
  2. Reacties
    1.211
    Bekeken
    259.376

    Absoluut waar, het probleem hierin is alleen dat...

    Absoluut waar, het probleem hierin is alleen dat de wensen en eisen van de tegenstanders ook elk jaar strenger worden. Ik vind het plastic minimaliseren in zowel verpakking als product alleen maar...
  3. Discussie: 25KG regeling

    door kwintos
    Reacties
    774
    Bekeken
    154.350

    Bij BPN moeten ze eens hun mond open trekken.De...

    Bij BPN moeten ze eens hun mond open trekken.De overheid wilt toch het kleine spul er uit hebben,dan doen ze maar eens water bij de wijn en verhogen het aantal kilo`s dat je mag hebben.Zeker in de...
  4. Discussie: 25KG regeling

    door lbanoa
    Reacties
    774
    Bekeken
    154.350

    In mijn twingotjes past ook niet zoveel. Vind...

    In mijn twingotjes past ook niet zoveel.

    Vind het trouwens wel raar dat winkels er niet zo happy mee zijn als je bestelling apart ophaalt ipv van alles samenvoegt en het in 1 keer meeneemt.
    ...
  5. Liefhebbers betoog tegen verbod op F3 (en F2?) vuurwerk in Nederland

    Ik kon niet ergens anders een topic vinden dus daarom plaats ik deze hier.

    Voor de echte vuurwerkliefhebbers zoals de meeste hier op VWC zitten wij in moeilijk weer wat betreft er allemaal...
  6. Reacties
    107
    Bekeken
    24.577

    Nog een mooi voorbeeldje om te kunnen gebruiken...

    Nog een mooi voorbeeldje om te kunnen gebruiken als je een brief wilt schrijven. Gelieve wel aanpassen naar eigen smaak of iets andere vuurwerk gerelateerde onderwerpen gebruiken, want deze mail heb...
  7. Discussie: WTF Box

    door MasterBsc
    Reacties
    1.121
    Bekeken
    228.303

    De Ultimate prof box van Mania! €40,- voor een...

    De Ultimate prof box van Mania! €40,- voor een dikke cakebox die makkelijk meegaat met de goede 30mm boxen. Waar dit pruttelsoepje NOOIT tegenop kan. Harde burst, grote boeketten en compound. Dit...
  8. Reacties
    284
    Bekeken
    299.055

    Belangrijk: Met 1.4G kan je gewoon in Nederland opslaan in...

    Met 1.4G kan je gewoon in Nederland opslaan in een goedgekeurde opslag, 1.3 en 1.1 mag in Nederland weer niet en in Duitsland opgeslagen mogen worden.

    Er zijn maar weinig mensen die 'zelfstandig'...
  9. Reacties
    284
    Bekeken
    299.055

    Belangrijk: Mooi om te zien hoe jij vragen stelt, ik ze lees,...

    Mooi om te zien hoe jij vragen stelt, ik ze lees, en dan denk, HE! dat wil ik ook wel weten
  10. Discussie: Wetgeving Polen

    door Traniet
    Reacties
    59
    Bekeken
    84.678

    Vorig jaar ben ik een dikke week in Polen en...

    Vorig jaar ben ik een dikke week in Polen en Tsjechië geweest. Eerste stop was een dagje Berlijn, daarnaar door naar de beide Polen markten in Hohenwutzen en Slubice. Ik wilde zelf ook heel graag...
  11. Reacties
    284
    Bekeken
    299.055

    Belangrijk: Het betekent alleen maar dat je de producten mag...

    Het betekent alleen maar dat je de producten mag schieten. Met de juiste vervoerspapieren zal het vrachtwagentje ook nog wel lukken. Maar vervolgens wordt het lastiger, want de OPSLAG is natuurlijk...
  12. Discussie: Brasilian Box [Ass]

    door Xtro
    Reacties
    427
    Bekeken
    145.826

    Wat een ongelooflijk slechte reactie.. Zeg dan...

    Wat een ongelooflijk slechte reactie.. Zeg dan niks.. :applause:
  13. Reacties
    129
    Bekeken
    58.102

    Laatste Alinea spreekt me persoonlijk ook erg aan...

    Laatste Alinea spreekt me persoonlijk ook erg aan op eerder genoemde inbreng van mezelf.
    Hopelijk is de crew bereid om hierover serieus na te denken om met actiepunten te komen.
    Overige idee...
  14. Discussie: Letterbord

    door mark dalton
    Reacties
    147
    Bekeken
    41.936

    Ik had ook een letterbord dit jaar. ...

    Ik had ook een letterbord dit jaar.


    https://www.youtube.com/watch?v=sn-D3TlzYpU&feature=youtu.be
  15. Reacties
    180
    Bekeken
    31.260

    Let wel op dit is overgenomen van een forum uit...

    Let wel op dit is overgenomen van een forum uit 2015 dus weet niet of dit nog klopt.
    Artikel 2.3.3

    Het is verboden per levering meer dan 25 kilogram consumentenvuurwerk aan een particulier ter...
  16. Reacties
    832
    Bekeken
    196.545

    Filmpje verwijderd omdat het VVS Gefilmd is...

    Filmpje verwijderd omdat het VVS Gefilmd is...
  17. Reacties
    94
    Bekeken
    12.962

    Handiger zou zijn als Leo in samenspraak met de...

    Handiger zou zijn als Leo in samenspraak met de overheid in zou zetten op verbod van de kleine singel shots. Maar in ruil daarvoor wel grondknallers tot 2 gram flah.
    Want die singelshots worden toch...
  18. Reacties
    94
    Bekeken
    12.962

    maar wel massaal babypijltjes, singleshots en...

    maar wel massaal babypijltjes, singleshots en romeinse kaarsen in duitsland blijven verkopen he? meneer Groeneveld?, want het is o zo gevaarlijk. LUL!
  19. Reacties
    94
    Bekeken
    12.962

    De goedkope delen van onze hobby verkopen tbv de...

    De goedkope delen van onze hobby verkopen tbv de veels te dure compound blokken,daarmee een elitaire kassa over te houden.verraad komt van binnen uit.
  20. Reacties
    94
    Bekeken
    12.962

    Lesli is een zeer uitgekiende bedrijf. Ze hebben...

    Lesli is een zeer uitgekiende bedrijf. Ze hebben een zeer grote markt in Nederland en zien er wel heil in dat deze dingen, net als romeinse kaarsen en babypijltjes, verboden zal worden. Ze mikken...
  21. Discussie: Thunder rose

    door mikeole
    Reacties
    87
    Bekeken
    32.900

    Mannen, bedankt voor alle opmerkingen. Ik heb...

    Mannen, bedankt voor alle opmerkingen. Ik heb alles genoteerd in een Excel en ga dit doorsturen naar de maker van dit product. We zoeken volgend jaar wel een andere fabriek voor dit item. :thumbup:
  22. De Blue Sharks van RedWire heeft ook neon fish in...

    De Blue Sharks van RedWire heeft ook neon fish in het effect. Op film niet heel goed te zien overigens
  23. Van wolf de wings of darkness. Lesli heeft de...

    Van wolf de wings of darkness. Lesli heeft de neon nights (waar nog wel een palm doorheen zit) en nog een paar producten met dat soort kleuren. VWT the ultimate is een waaier met neon comets.
  24. Een crackling chry is ook altijd wel dik, zeker...

    Een crackling chry is ook altijd wel dik, zeker als je m achter de cruelty knoopt
  25. Prima keus denk ik zo! Heb hem zelf ook weer dit...

    Prima keus denk ik zo! Heb hem zelf ook weer dit jaar gekocht net zoals in 2016. Ben benieuwd!
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 381
Pagina 1 van 16 1 2 3 4