Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forse uitbreiding vuurwerkopslag IJmuiden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Forse uitbreiding vuurwerkopslag IJmuiden

    Forse uitbreiding vuurwerkopslag IJmuiden

    ijmuiden -
    Hermans Marine in IJmuiden wil zijn vuurwerkopslag fors uitbreiden. Bijna 40.000 kilo moet er dit jaar worden opgeslagen in het pand op de hoek Middenhavenstraat-Dokweg. Het bedrijf hoort naar eigen zeggen nu al tot de vijf grootste verkooppunten van Nederland.


    Hermans Marine wil verder in Nederland drie vuurwerkfilialen openen. In elk van deze opslagen moet 50.000 kilo komen te liggen. ,,Over twee jaar hoop ik vanuit vier vestigingen 250.000 kilo vuurwerk te verkopen'', zegt Guus Hermans.

    Vuurwerkimporteur Broekhoff uit Dronten, een van de grootste in Nederland, bevestigt dat Hermans Marine tot de topvijf van Nederland behoort. De grootste opslagen van consumentenvuurwerk in Nederland bevatten nu 50.000 kilo.

    Meer over de opslag in de IJmuider Courant van dinsdag 10 maart 2009.


    #2
    Zozo, Ze hebben nu al een groot assortiment.

    Meer filialen ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik ga dit in de gaten houden

    Comment


      #3
      toch raar eigenlijk,misschien word consumenten vuurwerk wel over een paar jaar verboden.
      en dan zulke investeringen doen erg link als je het mij vraagt.
      of zouden importeurs meer weten over de europese regelgeving? die komen gaat?

      ik ben benieuwd !
      verder is het natuurlijk altijd fijn dat dr weer 4 winkels bij zijn

      Comment


        #4
        Als iedereen zo ging denken. Dan viel het misschien wel vanzelf uit elkaar omdat niemand maar ging ondernemen omdat ze denken dat het verboden word. Je moet altijd positief denken.

        Comment

        Working...
        X