Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Staakt het vuren op marktplaats.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Staakt het vuren op marktplaats.

    Zat te surfen op marktplaats en wat zie ik,ja hoor zelfde onzin weer.
    Hier een aantal advertenties.
    Jaarlijks gebeuren er duizenden ongelukken bij het afsteken van vuurwerk, met vaak zwaar lichamelijk letsel tot gevolg. Dat de Nederlandse vuurwerktraditie aan zijn eigen succes ten onder dreigt te gaan lijkt onontkoombaar. Door een toenemend aantal slachtoffers, enorme luchtverontreiniging, grote geluidsoverlast, beperking van bewegingsvrijheid en torenhoge maatschappelijke kosten. (De helft van de vuurwerkslachtoffers valt overigens onder toeschouwers of voorbijgangers.)
    Er zijn nog zo veel redenen om minder vuurwerk af te steken!

    Zou het niet mooit zijn dat gemeenten centrale vuurwerkshows organiseren ter vervanging van het vuurwerk dat ieder voor zich afsteekt.
    Van de landelijke overheid vragen we een verbod op het afsteken van vuurwerk door niet-professionals.


    Zoek om de bekende zoekmachine voor een prettiger oud en nieuw!

    Meer advertenties lezen? Zie mijn andere ad!
    Link=http://www.marktplaats.nl/index.php?...tartpagina.htm`

    Goed idee !! Verbied alle particuliere vuurwerk en organiseer in iedere gemeente
    op een evennementenplein een groot vuurwerk , voor iedereen en veilig.
    Geen doden meer en geen 1000 gewonden of meer !! Ook beter voor het milieu,
    huisdieren en noem maar op. Dat particuliere geknal zit me al jaren dwars.
    Steun gezocht voor: verbied particulier vuurwerk
    link=http://www.marktplaats.nl/index.php?...tartpagina.htm

    En zo staan er meerdere advertentie's tussen maar ook mensen die voor vuurwerk staan er tusssen.
    Geachte lezers,
    we schijnen nu weer een petitie te moeten tekenen omdat er "duizenden" slachtoffers jaarlijks vallen door het zelf afsteken van vuurwerk!
    Dat er slachtoffers vallen,dat valt te betreuren...maar die vallen er ook onder verkeersdeelnemers,medicijngebruikers,MC Donaldseters...Rokers,etc,etc....
    Gaan we daar nu dan ook een petitie voor ondertekenen?
    Ik steek zelf geen vuurpijl af,ik rook niet en ga nooit naar MC Donalds....maar gun het die mensen van harte...
    Ook onder de biologische eters vallen slachtoffers...
    Laten we elkaar niet nog meer het mes op de keel zetten,door anderen voor te schrijven wat zij niet meer mogen...
    Bij alles wat voor een hele grote groep leuk is,zijn er misstanden...die moet je aanpakken!
    Maar om dan vervolgens miljoenen mensen hun plezier te ontnemen,gaat mij te ver....
    Als niet roker zeg ik gewoon:rook maar lekker,maar blaas het de andere kant op...ik vind het vies,maar wie ben ik het om anderen hun plezier te ontnemen??? Dit geldt ook voor vuurwerk! Scherp de regels aan!
    Desalnietemin mag je aannemen dat verbieden juist nog meer ongelukken te weeg zal brengen,doordat het massaal illegaal zal worden gekocht en wie handhaaft en controleert dit op 31 dec om 24 uur? het lukt ze nu al niet om het massaal geschonden rookverbod in de hand te houden!
    Mijn motto is :leven en laten leven!
    link=http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A%2F%2Fstatisch.marktplaats.nl %2Fhtml%2Fstartpagina.htm

    Ik heb zelf ook een advertentie geplaats namelijk deze:Beste lezers,
    Laat een oude traditie met oud&nieuw niet verloren gaan steun deze petitie.


    Deze advertentie ga ik op meerdere marktplaatsen zetten en als er meer mensen dat gaan doen dan staan we sterker.

    Helaas is mijn advertentie eraf gehaald omdat het naar een website verwijst.
    Laatst aangepast door jawe; 6 January 2009, 22:53.

    #2
    Ik heb een melding gemaakt bij de redactie van markplaats.
    onder het mom van: ideologie is niet te koop en politieke kwesties zouden niet via jullie site gepromoot moeten mogen worden.

    Ook is het in strijd met de regels:
    Het is niet toegestaan om een advertentie te plaatsen waarin verwezen wordt naar een website:
    die deels of grotendeels gevuld is met links naar advertentiesites of advertenties, die al dan niet met name gericht zijn op het verwerken van advertentie-inkomsten door het genereren van kliks.
    waaruit blijkt dat het product dat in de advertentie wordt beschreven niet, of niet door u, wordt aangeboden.


    Is niet door de persoon Arno Bonte zelf geplaatst, ook wordt er duidelijk verwezen n aar een website/of daar naar te zoeken. in dit geval Petities.nl
    Laatst aangepast door Rollende_Babba; 6 January 2009, 23:36.
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

    Comment


      #3
      Iedereen gewoon bezwaar maken. Heb het denet ook ff gedaan. Slaat weer nergens op. Des de dichter bij Dordt......

      Comment


        #4
        Pfff wat een onzin weer!
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
          Ik heb een melding gemaakt bij de redactie van markplaats.
          onder het mom van: ideologie is niet te koop en politieke kwesties zouden niet via jullie site gepromoot moeten mogen worden.

          Ook is het in strijd met de regels:
          Het is niet toegestaan om een advertentie te plaatsen waarin verwezen wordt naar een website:
          die deels of grotendeels gevuld is met links naar advertentiesites of advertenties, die al dan niet met name gericht zijn op het verwerken van advertentie-inkomsten door het genereren van kliks.
          waaruit blijkt dat het product dat in de advertentie wordt beschreven niet, of niet door u, wordt aangeboden.


          Is niet door de persoon Arno Bonte zelf geplaatst, ook wordt er duidelijk verwezen n aar een website/of daar naar te zoeken. in dit geval Petities.nl
          wat voor straffen staan daar op
          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

          Comment


            #6
            Niks, advertentie wordt verwijderd en de adverteerder krijgt een e-mail, wat daar in staat weet ik niet precies, want heb het zelf nog niet gehad.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Babiloot Bekijk bericht
              Niks, advertentie wordt verwijderd en de adverteerder krijgt een e-mail, wat daar in staat weet ik niet precies, want heb het zelf nog niet gehad.
              nou ja alle beetjes helpen
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                nou ja alle beetjes helpen
                ja, klopt het is en blijft tegen de regels

                Comment


                  #9
                  Heb ondertussen ook melding van gemaakt,heb jou uitspraak erbij gebruikt rollende baba.

                  Comment

                  Working...
                  X