Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schade oud en nieuw minder dan vorig jaar

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    schade oud en nieuw minder dan vorig jaar

    DEN HAAG (ANP) - De schade tijdens de jaarwisseling als gevolg van branden en vandalisme bedraagt 8 miljoen euro. Dat blijkt uit een voorlopige schatting door het Verbond van Verzekeraars, aldus een woordvoerder maandag.

    Dat is minder dan vorig jaar toen er voor 11 miljoen euro schade werd veroorzaakt. Bovendien was er nog eens een extra schadepost van 20 miljoen euro door branden in 22 scholen.

    De schade tijdens oud en nieuw is vooral brandschade die is gedekt door de opstal- of inboedelverzekering. Het betreft schade aan huizen en aan bedrijfsgebouwen. Verder waren er veel meldingen van schade aan personenauto's.
    Stoken tot we er bij neervallen!!

    #2
    Apart dat onze achterlijke stichting staakt het vuren dan op een miljard komt he.

    Comment


      #3
      Ik had dit jaar toch wel iets minder ophef verwacht over vuurwerk omdat de jaarwisseling "rustig" verlopen is. Toch jammer dat het elk jaar weer zo moet, oud & nieuw achter de rug en iedereen begint weer te zeiken (voornamelijk groen links).

      Comment


        #4
        Ik had het hier net ook al over met jack (redbaron) Die vertelde mij ook al. Dit is een forum alle ophef die er over is, Word op elkaar gegooid op een forum. Logisch dat je er dan ook meer over leest. Zoals moontal al vertelde in een ander topic. Er word achter de schermen heel druk gewerkt aan een tegenactie. Ik denk dat we ons gewoon nog niet druk moeten maken.

        Waarschijnlijk komt het allemaal wel goed. Een meerderheid van de tweede kamer is tegen een verbod. Meerderheid van de politiek ook. VVD, PVDA. CDA enz allemaal tegen een verbod. We zullen die bonte wel is een poepje laten ruiken. Hij gaat dit never nooit voor elkaar krijgen

        Verder word er ook gewerkt aan een europese wetgeving die vanaf 2010 in gaat. Het lijkt me sterk dat ze al deze moeite laten schieten omdat groenlinks een verbod wil. De tweede kamer snapt ook wel dat een verbod meer nadelen dan voordelen geeft. Mensen pikken het gewoon niet. Het is dit jaar al veel beter gegaan. Veel minder schade. Een betere controle op de invoer van heel zwaar vuurwerk. Ik maak me in ieder geval niet druk voor een verbod
        Laatst aangepast door dennis-pyro; 6 January 2009, 14:01.
        Stoken tot we er bij neervallen!!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
          Ik had het hier net ook al over met jack (redbaron) Die vertelde mij ook al. Dit is een forum alle ophef die er over is, Word op elkaar gegooid op een forum. Logisch dat je er dan ook meer over leest. Zoals moontal al vertelde in een ander topic. Er word achter de schermen heel druk gewerkt aan een tegenactie. Ik denk dat we ons gewoon nog niet druk moeten maken.

          Waarschijnlijk komt het allemaal wel goed. Een meerderheid van de tweede kamer is tegen een verbod. Meerderheid van de politiek ook. VVD, PVDA. CDA enz allemaal tegen een verbod. We zullen die bonte wel is een poepje laten ruiken. Hij gaat dit never nooit voor elkaar krijgen

          Verder word er ook gewerkt aan een europese wetgeving die vanaf 2010 in gaat. Het lijkt me sterk dat ze al deze moeite laten schieten omdat groenlinks een verbod wil. De tweede kamer snapt ook wel dat een verbod meer nadelen dan voordelen geeft. Mensen pikken het gewoon niet. Het is dit jaar al veel beter gegaan. Veel minder schade. Een betere controle op de invoer van heel zwaar vuurwerk. Ik maak me in ieder geval niet druk voor een verbod
          Ik ook niet, dat krijgen ze niet voor elkaar. Wat kan zo'n kleine partij daar tegenin brengen? Als er nu jaarlijks vele tientallen of honderden doden vielen door vuurwerk, zoals in het verkeer, dan zou dat een heel ander verhaal worden.

          Comment

          Working...
          X