PDA

Volledige versie bekijken : Black Burst (vervanger King of Thunder)



Pyro-Wes
29 december 2008, 14:48
Hey ik heb net me vuurwerk opgehaalt en het bleek dat mijn bestelde King of Thunders zijn vervangen door "Black Burst" ken ze zelf niet en zou graag wete of ze harder gaan... Ik weet het.. kan der 1 afsteken maar wil geen boete net al vorig jaar -.-

teun48
29 december 2008, 14:49
Kijk eens op youtube of op het forum, of heb je dat al gedaan? :)

Pyro-Wes
29 december 2008, 14:55
Jup op youtube is 1 filmpje te vinden en dat is nou niet echt top kwaliteit,
de search vind nix logisch omdat dit een nieuw product is (denk ik, heb er namelijk nog nooit wat over gehoord)

teun48
29 december 2008, 14:56
Als het een nieuw product is weet ook bijna niemand er niks over want single shots worden niet op demo's geschoten. Dus het enigste wat je kunt doen is afwachten of de regels overtreden en er een afsteken. :wink:

Pyro-Wes
29 december 2008, 14:58
Denk toch maar dat laatste dan :P Misschien is er iemand die hem vandaag getest heeft en die mij meer kan vertellen..?

PyroDC
29 december 2008, 15:42
Ikke ze knallen lekker en hebben geen boeketje niet zo hard als King of thunder maar ietsie zachter ik vond het ook jammer ik heb ze gehaald bij john de knaller in almere

Pyro-Wes
29 december 2008, 15:58
Ikke ze knallen lekker en hebben geen boeketje niet zo hard als King of thunder maar ietsie zachter ik vond het ook jammer ik heb ze gehaald bij john de knaller in almere

Lol serieus? Ik ook :p

EDIT:
Welke wijk woon je in almere?
Als ik dit niet mag vragen antwoord dan maar niet :bye:

Pyro-Wes
29 december 2008, 20:20
NEE! Net gehoord van buurjongen hoe ze knalde wat een bagger :angry:

PyroDC
29 december 2008, 21:27
Lol serieus? Ik ook :p

EDIT:
Welke wijk woon je in almere?
Als ik dit niet mag vragen antwoord dan maar niet :bye:Muziekwijk:P en bij mij knalde ze evan hard als thunderking heb zelf getest want was ook nog ff naar hulkenberg geweest :P

EDIT:ze hebben wel een boeketje gewoon 3 sterren die eruit komen

Kamikaze93
1 februari 2009, 16:54
ik kan kort zijn over deze dingen:

- slechte knal
- slechte (wisselende) stijglading
- gevaarlijk
- leuk voor €2 per pakje (plantenhal), maar anders niet.

fred 810
1 februari 2009, 16:57
Waarom gevaarlijk dan Kamikaze?

Kamikaze93
1 februari 2009, 18:46
Waarom gevaarlijk dan Kamikaze?

met een slechte/geen stijglading en een (soms) erg lange vertraging tot de burst kunnen deze dingen nogal eens op de grond knallen. dit kan best gevaarlijke situaties opleveren als je het neit weet, je verwacht tenslotte dat al die dingen de lucht in gaan, en niet dat ze op de grond knallen.

genoeg afstand houden dus :wink:

ilvan
1 februari 2009, 21:09
Dit is geen daadwerkelijke vervanger hoor (voor degene die dat dachten) Waarschijnlijk waren ze niet op voorraad bij je dealer.

Ik zelf heb nog nooit deze gehad. Dus kan ook niet oordelen:p

ik had afgelopen jaar de keuze tussen king of thunders of thundershocks. Ik koos voor de thundershocks. Deze hebben meer effect en waren iets goedkoper.:wink:

Kamikaze93
1 februari 2009, 21:36
thunder shocks van Mad Dog? die waren hier ook even te krijgen (+ jaar ervoor). naar mijn inzien een stuk beter als de Black Burst.

Pyro-Wes
1 februari 2009, 21:49
thunder shocks van Mad Dog? die waren hier ook even te krijgen (+ jaar ervoor). naar mijn inzien een stuk beter als de Black Burst.

Elke singleshot die ik tot nu toe heb mogen meemaken was beter dan de blackburst, voelde me tijden O&N echt genaait aangezien ik 7 pakken had gekocht

ilvan
1 februari 2009, 22:28
De thundershock van mad dogg idd. Echt heel goed waren ze. flinke knal met goed boeket.


maar weer ontopic over de Black Burst!

hardcore-nathan
3 februari 2009, 09:25
had hier 15 pakjes van gehad en het zijn werkelijk de zachtste single shots die er zijjn.
de knal is soms hard soms zacht en vaak knalt hij niet eens;(
heb hier ook een paar weigeraars van gehad en zelfs 3 zonder lont.

voor een lage prijs zijn de leuk anders andere zoeken.

filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=uFh1Dk8i8nw&feature=channel_page

PyroDC
21 september 2009, 22:38
ok voor de lol haal ik dit jaar 1 pakje maar ik hou het dit jaar tog maar bij asian thunders,thunderking en binkie : D

Pyro-Wes
15 november 2009, 10:27
Dit jaar GEEN Black Burst meer voor mij,
Ik stap over naar 15 pakkies Binkies,

My advise: Deze laten liggen!

shockzz
22 december 2009, 15:23
Had bijna ook 5 doosjes blackburst gehaald. Hoopte dat t een soort binkies waren, maar na dit topic en zo'n topic over mortieren ga ik toch maarvoor bulkpack asian thunder en 1 doosje shocks en 1x black burst. toch ff zelf kijken of ze slecht zijnXD

rutger-meerssen
22 december 2009, 16:27
weet iemand hoe de kwaliteit en knal van de thunderking basic van broekhoff zijn
koste 1,25 per 4

PyroDC
24 december 2009, 22:46
weet iemand hoe de kwaliteit en knal van de thunderking basic van broekhoff zijn
koste 1,25 per 4
Geen idee ze zijn nieuw dit jaar dus niemand heeft er nog ervaring mee.
Gewoon als je ze binnen hebt even 1tje testen.

PyroDC ; )

Cageman
30 november 2010, 22:13
Had vorig jaar 4 pakjes black bursts. Ik begrijp echt niet hoe het komt dat de meesten hier zo ontevreden mee waren. Bij mij knalde ze behoorlijk, en had ik geloof ik 1 weigeraar (wat ik acceptabel vind). Eigenlijk kan ik niet anders dan mensen bedanken voor de kritiek, nu zijn ze lekker 2.00 per pakje :D. 8 pakjes besteld :).

illegaal vuurwerkfan
30 november 2010, 23:28
heb 20 pakken opgestookt, ben mee eens dat ze niet denderend zijn, maar voor 2 euro 6 stuks zeker goed te doen. had 1 flopper op 120 stuks, dus ja :)

TLVD(G)
8 december 2010, 18:06
mijn ervaring met de black burst is echt bagger. had 5 pakjes gekocht, omdat ze erg goedkoop waren. maar toen ik er thuis een afstak ging het al gelijk fout. man wat waren deze slecht. hij knalde ongeveer 5meter de lucht in om dan op de grond te vallen en dan pas te knallen. was de 1e en laatste keer om deze redenen:
-geen stijglading
-als hij deze wel had duurde het veels te lang dat hij knalde
-als hij knalde, dan wel op geluidsniveau van een rotje
dus ik koop ze niet meer. misschien had ik een slechte lading maar ik gok het er niet meer op!

vuurwerk_geak2
22 december 2010, 19:54
Ik wou ze nemen, bij nader inzien toch maar laten liggen, hier zijn ze zelfs 2,95 voor 6 stuks.

gwn_spanishCracker
27 december 2010, 14:25
Ik zie hierboven allemaal slechte ervaringen, maar ik had vorig jaar 4 pakjes en ze gingen allemaal goed de lucht in :p de knal is wel wat minder dan de thunderkings enzo, dat moet ik dan wel toegeven. Maar ze deden gewoon precies wat een singleshot hoort te doen :D misschien dat ik gewoon een paar pakjes had van een lekkere goede lading ofzo...

filmpje van vorig jaar:
http://www.youtube.com/watch?v=QB1ePxZE1zw

Calim3ro
3 januari 2011, 18:35
Wat een kansloze dingen zeg.. M'n zusje had er 30 voor 12,50. Van de 30 knalden er misschien 5. Knal was opzich wel goed.. maar 5/30 is toch wel erg slecht. De lading kwam telkens vlak naast ons neer, gelukkig knalde hij geen enkele keer op de grond. Zorgde voor gevaarlijke situaties!

Daartegenover had ik zelf 60 binkies. Zaten 0 fails bij. Dus volgend jaar gewoon weer binkies, dan maar wat meer betalen..

3xh
3 januari 2011, 19:06
hmm lees alleen maar slechte reacties!
maar vond dit jaar juist de black burst goed!
de knal wes duidenlijk harder als het jaar ervoor en heb 0 weigeraars gehad!
voor een laag prijsje zou ik ze zo weer halen!

Belgie
3 januari 2011, 20:59
Ik snap al die negatieve reacties ook niet. Had 30 pakjes en misschien 3 weigeraars gehad. Knal vond ik ook goed, liet ze wel voornamelijk op straat en op het ijs knallen..

Kaasvlinder
12 januari 2011, 18:02
Dit jaar ook een paar pakjes gehad,iets goedkoper als de Knock - Out van Lesli,gewoon hetzelfde..

vuurwerk_geak2
22 december 2011, 19:07
30 voor 12 is dat een goede prijs ?

T zijn de enige singleshots die ik kan halen, dus zal waarschijnlijk wel moeten..

Pyro-Wes
23 december 2011, 05:42
De prijs is prima, het product jammer genoeg niet. Maarja als er verder niks anders is dan zou ik ze wel halen.

3xh
23 december 2011, 09:35
ik snap niet wat iedereen hier de Black burst af kraakt.
Heb er vorrig jaar 60 gehad en GEEN weigeraa gehad.
Oke 1 knalde niet toen de bombette al hoog in de luvht was.
De knal is zeker niet de hardste van NL maar voor zijn prijs (varierend tussen de 2 en de 3 euro) is dit een prima singel shot.
In mijn idee ook beter dan de Shok van wolff.

Dus prima singelshot! niet echt een super aanrader maar zeker ook geen afrader.

tristen
26 juni 2012, 20:07
Artikelnaam: Black Burst
Artikelnummer: 8169
Effectomschrijving: Met een felle burstknal spatten de sterren uiteen
Aantal per verpakking: 6
Brandduur: ca. 3 seconden
Richtprijs: € 4,25

http://www.wolff-vuurwerk.com/content/afbeelding/groot/8169.jpg

(Met dank aan Wolff Vuurwerk en Joost01 hij heeft namelijk dit in een dubbeltopic gezet als startpost)

bluebear
26 juni 2012, 20:18
filmpje van mrbonbridge: http://www.youtube.com/watch?v=DsTdwn_tynI

smilli
27 juni 2012, 18:35
De keren dat ik ze zag was ik niet onder de indruk, ze gingen hier voor meer dan de prijs van de shocks over de toonbank en ze knalden voor me gevoel gelijk.

tristen
19 oktober 2013, 01:02
Productvideo van Wolff Vuurwerk:

http://www.youtube.com/watch?v=EM3QUdHudYo

ajaxciedjuhh
21 oktober 2013, 15:44
mijn mening, is dat ik deze iederen afraad,
ze lijken heel erg veel op de china red thunder van China Red,
en die flopten allemaal als een malle,
veel weigeraars, en geen stijglading.

had pak van 40st daarvan zijn er zonder gein iets van 5 ofzo maar goed afgegaan.