PDA

Volledige versie bekijken : GBV Sierpakketten



KiwiLord
8 december 2008, 16:09
Hey members van de vuurwerkcrew.
Ik heb een vraagje over de pakketten van GBV. Niet de excellent of dergelijke, maar die goedkope alles door elkaar setjes. Grondbloemen, pijltjes, fonteintjes, een paar kleine cakejes, etcetera.
Bijvoorbeeld GBV 2, 3, 4, 5 en 15 sierpaketten.
Zie: http://www.onlinevoorverkoop.nl/shop.asp?gid=2 en http://www.onlinevoorverkoop.nl/shop.asp?gid=2&pag=2

Ik weet het, het zijn maar pakketjes met frutseltjes erin. Maar ik vind het leuk om dit overdag af te steken. Nou zie ik bij de pakketten 2, 3 en 5 een pakje Moon Travellers. Zijn dit de originele pijltjes of zijn dit van die nieuwe flutdingen waarvan je er 100 voor 1 euro hebt?

Ik ben dus van plan het 6 euro GBV 2 pakket te nemen (gierige hollander, ik weet het) maar krijg ik nou wel waar voor mijn geld? Of kan ik beter gewoon een proline potje nemen ipv dit. Ik vind kwantiteit eigenlijk wel belangrijk ;). Je doet er gewoon langer mee.

svenovic
8 december 2008, 18:54
Hey members van de vuurwerkcrew.
Ik heb een vraagje over de pakketten van GBV. Niet de excellent of dergelijke, maar die goedkope alles door elkaar setjes. Grondbloemen, pijltjes, fonteintjes, een paar kleine cakejes, etcetera.
Bijvoorbeeld GBV 2, 3, 4, 5 en 15 sierpaketten.
Zie: http://www.onlinevoorverkoop.nl/shop.asp?gid=2 en http://www.onlinevoorverkoop.nl/shop.asp?gid=2&pag=2

Ik weet het, het zijn maar pakketjes met frutseltjes erin. Maar ik vind het leuk om dit overdag af te steken. Nou zie ik bij de pakketten 2, 3 en 5 een pakje Moon Travellers. Zijn dit de originele pijltjes of zijn dit van die nieuwe flutdingen waarvan je er 100 voor 1 euro hebt?

Ik ben dus van plan het 6 euro GBV 2 pakket te nemen (gierige hollander, ik weet het) maar krijg ik nou wel waar voor mijn geld? Of kan ik beter gewoon een proline potje nemen ipv dit. Ik vind kwantiteit eigenlijk wel belangrijk ;). Je doet er gewoon langer mee.

Als je kwantiteit belangrijker vindt dan kwaliteit dan zijn kan ik daar kort over zijn:
Neem het GBV pakket. Ik heb die van 15 euro een keer gehad, en slecht is het pakket niet, waarschijnlijk neem ik dit jaar ook weer zo'n pakketje, ben je toch even mee bezig. Maar verwacht er dan niet al te veel voor, het zijn gewoon minifonteintjes.
En ik weet niet hoe het zit met die Moon traveller, dat zullen dan wel die ''flut''dingen zijn, neem aan dat ze er niet meerder maken. Maar over de Moon traveller kan ik dus niks zeggen.

KiwiLord
8 december 2008, 19:12
Inderdaad.
Ik heb eerder dat pakket van het ''62 stuks voorwerk voor ~13 euro'' gehad. Genoeg plezier mee gehad. Alleen kan ik dan niet beter voor 2x het 6 euro pakket gaan? Die hebben relatief gezien, vergeleken met een duurder GBV Sierpakket meer inhoud.
2x6 = 12 (2x GBV pakket 2) of
1x 11,50 = 11,50 (1x GBV pakket 3)
Dan is de eerste optie lijkt me een veel betere keus, aanzienlijk dus meer inhoud. Kan je me vertellen of de cakes in GBV pakket 3 een beetje wat doen? Anders neem ik simpelweg 2x de GBV 2.

svenovic
9 december 2008, 10:11
Wat die fonteintjes doen durf ik niet te zeggen.
Maar als ik naar de plaatjes kijk, zie ik bij die van 11,50 euro 3 fonteintjes meer dan bij die van 6 euro. Dus dan zou je kunnen overwegen om 2x GBV 2 te nemen. Heb je wel bijna 2x zoveel voor dezelfde prijs.:wink:

KiwiLord
9 december 2008, 20:00
Okay. Dat gaan we dan maar even vergelijken door uit te gaan dat de gegeven plaatjes van de paketten correct zijn.
Links Gbv 2x2 ||| Rechts Gbv 3
9 Fonteinen (4 mortiervormigen & 5 sticks) ||| 8 Fonteinen (2 mortiervormigen & 4 sticks & 2 potten)
4 Pakjes Flowers ||| 2 Pakjes Flowers
4 Romeinse Kaarsen ||| 3 Romeinse Kaarsen
2 Pakken Moon Travellers ||| 1 Pak Moon Travellers
2 (...) Kleine Cakes? ||| 1 Zelfde cake en nog een Coloured Balls cake
2 Twice Sparklers ||| 1 Twice Sparklers

Dus de GBV 2x2 heeft dus:
-1 Fontein meer
-2 Pakjes Flowers meer
-1 Romeinse Kaars meer
-1 Extra pak Moon Travellers
-1 Twice Sparklers meer

Voor slechts 50 cent meer.
Zo te zien heb ik met dit mijn eigen vraag beantwoord. :D