PDA

Volledige versie bekijken : Drutti



lucjee93
27 november 2008, 19:46
weet iemand of ze bij drutti in lanaken ook iets van de Choeet collectie hebben of kan iemand me vertellen of ze daar de china tunder nitraatmatten hebben enzo?

alvast bedankt

Guy
27 november 2008, 20:41
Drutti verkoopt de spullen van original. Dus vermoedelijk zullen ze de choeet spullen hebben en ook de nitraatmatten zullen ze wel hebben.

Tunit
28 november 2008, 12:47
Ja Chooêt weet ik niet precies volgens mij wel. Maar voor de rest hebben ze erg veel van OF heb naamelijk de folder van paarjaar geleden van Drutti

djara
28 november 2008, 13:24
Ik lees op Avp geen positieve berichten over Drutti. En dan met name over de klantvriendelijkheid.....

knalluh
2 december 2008, 18:02
Ik woon zelf in Maastricht en ik kom vrij vaak langs drutti.:)
Ze hebben de choeet collectie in hun vitrines liggen ;)

rick_oisterwijk
17 mei 2009, 18:52
Wat heeft Drutti nu voor spullen? Ook iets anders als Original spul?

Guy
17 mei 2009, 22:44
Drutti verkoopt pas weer rond November zo ver mij bekend.

knaller
18 mei 2009, 08:29
wat mij bekent staat bij drutti is dat veel mensen oa op avp er slecht over praten
dat het slechte kwalitieit is , en dat de mensen er niet erg aardig szijn enzo ...

Denjo
18 mei 2009, 17:24
wat mij bekent staat bij drutti is dat veel mensen oa op avp er slecht over praten
dat het slechte kwalitieit is , en dat de mensen er niet erg aardig szijn enzo ...

Dat zijn dus pure meningen, maar heb jij toevallig wel informatie voor ons over deze winkel. Geen meningen dus van users van andere sites:wink::bye:

djara
18 mei 2009, 18:08
Dat zijn dus pure meningen, maar heb jij toevallig wel informatie voor ons over deze winkel. Geen meningen dus van users van andere sites:wink::bye:

Dat zijn niet alleen meningen.

Dat zijn voornamelijk ERVARINGEN van users... die daar geweest zijn en slechte ervaring hebben met die zaak. Das dus in ieder geval een klein beetje info over de winkel...

Denjo
18 mei 2009, 21:50
Dat zijn niet alleen meningen.

Dat zijn voornamelijk ERVARINGEN van users... die daar geweest zijn en slechte ervaring hebben met die zaak. Das dus in ieder geval een klein beetje info over de winkel...

Je hebt helemaal gelijk! Echter ik interpreteerde het anders, maar ik doelde dus op het feit dat men niet helemaal moet uitgaan van ervaringen van anderen:wink:

Silver Palm
19 mei 2009, 00:31
Dat zijn niet alleen meningen.

Dat zijn voornamelijk ERVARINGEN van users... die daar geweest zijn en slechte ervaring hebben met die zaak. Das dus in ieder geval een klein beetje info over de winkel...

Als je inderdaad komt en begint te zeuren over kortingen of gratis artikelen, kun je er beter niet komen. En terecht natuurlijk. Kom er zeer vaak en als je de verhalen hoort zou je sommige mensen inderdaad zo weer de deur uit trappen. Als je gewoon normaal koopt is het een goede zaak met veel produkten van Original die qua prijs gelijk zijn of ietsje duurder. Ook is het nooit een probleem om in de avonduren te komen.
Ze beginnen meestal met de verkoop zo rond begin december.

dennis-pyro
19 mei 2009, 07:08
Het feit is gewoon dat als een paar personen een slechte ervaring hebben bij een winkel. Het gelijk door iedereen word beschreven als een slechte winkel. Terwijl meer als de helft van deze zeikerds nog niet eens bij drutti is geweest.

Klantvriendelijkheid is heel belangrijk dat weet ik. Maar sommige klanten kunnen dan ook heel irritant zijn. Enkele voorbeelden:

- Geen geduld hebben
- Niet weten wat je wil bestellen (terwijl er een hele rij achter je staat)
- zelf een grote bek opzetten

Iemand er wel eens bij stil gestaan dat het personeel van drutti zelf misschien ook wel eens gestrest kan zijn? En zich ook kan irriteren aan bepaalde klanten?

Mijn mening eerst naar jezelf kijken en pas dan commentaar leveren.

Bas.
19 mei 2009, 13:43
klopt idd. zolang je boven de 18 bent en je behandelt hun met respect heb je nergens last van! en over het vuurwerk is ook niks te klagen. gewoon prima kwaliteit.

heb zelf wel eens gezeur gehad met die mensen dat we geen knalvuurwerk mochten kopen(wel 16 jaar). Zij dachten dat we het dan gelijk zouden afsteken over de grens en dat zij de problemen kregen.

maarja als je met je ouders gaat (of boven de 18 ong.) en je doet normaal is het geen enkel probleem en wordt je vriendelijk geholpen!

amstel
19 mei 2009, 18:59
Het is helaas maar waar dat het wel een goede regel is die hun hanteren qua verkoop leeftijd. Zouden ze in de hele grens streek moeten invoeren.. zou een hoop schelen..

Ben overigens nog nooit bij drutti geweest, maar misschien dit jaar eens een keer langs.

Xtremerides
22 oktober 2009, 10:21
Drutti is een zeer goede winkel. Altijd vriendelijk en beleefd. Tenminste tegen ons wel. Het is natuurlijk ook je je zelf opsteld. Drutti leeft de regels goed na en onder de 16 krijg je dus ook niets mee. Daar zijn ze heel scherp mee.

Zijn misschien een beetje eigenaardige mensen maar ik kom er altijd met plezier. Maar als ik vuurwerk koop heb ik sowieso plezier :)

pyroteamzuid
22 oktober 2009, 17:58
Drutti is een zeer goede winkel. Altijd vriendelijk en beleefd. Tenminste tegen ons wel. Het is natuurlijk ook je je zelf opsteld. Drutti leeft de regels goed na en onder de 16 krijg je dus ook niets mee. Daar zijn ze heel scherp mee.

Zijn misschien een beetje eigenaardige mensen maar ik kom er altijd met plezier. Maar als ik vuurwerk koop heb ik sowieso plezier :)


Hahaha...klopt helemaal Ruben :wink:
Ik ben daar ook vaak te vinden om vuurwerk te kopen.
En ik kan er altijd wel wat ouwhoeren met de mensen.

Ga misschien nu Zaterdag even langs, bent dan toch in de buurt.

pyroteamzuid
24 oktober 2009, 19:17
Drutti heeft de winkel weer open in de eerste week van November :wink:

Silver Palm
27 oktober 2009, 09:38
Ja dat klopt pyroteamzuid. Maar ik ben al eens langs geweest en de winkel gaat al over 1 a 2 weken open werd mij verzekerd. (waren al bezig met de voorbereidingen). Ze zullen dit jaar dus vroeger opengaan als normaal.

Doodskopper
27 oktober 2009, 09:42
Ja dat klopt pyroteamzuid. Maar ik ben al eens langs geweest en de winkel gaat al over 1 a 2 weken open werd mij verzekerd. (waren al bezig met de voorbereidingen). Ze zullen dit jaar dus vroeger opengaan als normaal.

Over 1 a 2 weken zitten we al in de eerste week van november hoor, en dat is wat pyroteamzuid ook zegt:p

crzy
27 november 2009, 12:28
ben er gistere geweest..en net zoals vorig jaar..super service nette prijzen en heel leuk spul..

micheel
29 november 2009, 13:28
hey jongens,

Ben gister voor de eerste keer daar geweest en ik moet zeggen top zaak, ondanks de vele negatieve berichten op dit en andere forums toch eens gaan kijken en daar ben ik blij om.
Het is een leuke winkel en ik ben zeer goed en vriendelijk geholpen, ook aan de telefoon geen nare ervaringen.

Volgend jaar ga ik hier zeker weer eens langs.
Groeten,

Michel.

crzy
1 december 2009, 12:10
Micheel..ik heb toch wel 1 keer gebeld om te vragen of er iets nieuws binnen was toen werd toch snel de haak op gegooid hahahah,maar zo in de winkel zijn ze super leuk..Krijg altijd leuk spul gratis erbij..en als je goed koopt..krijg je goed korting!!!!

Kortom..deze winkel is zeker een bezoekje waard!!

fireworkteamlimburg@mano
18 december 2009, 21:32
ja zeker drutti is echt een keigoede winkel ben er ook geweest je moet er aan bellen voor naar binnen te komen maar ik zelf heb niets! gekocht jammer genoeg:S

vuurwerkmaas
3 september 2010, 14:04
Ik woon zelf in Maastricht en ik kom vrij vaak langs drutti.:)
Ze hebben de choeet collectie in hun vitrines liggen ;)

welke datum gaat drutti open of is hij al open?:sad:

Silver Palm
6 september 2010, 21:18
Even een belletje en je weet het.:idea:

Ruben
6 september 2010, 22:38
Eerste week november. Nog niet dus.

vuurwerkmaas
7 september 2010, 14:51
oké thnx
en weet iemand ook mis van hoelaat die open is en dicht

KSM
12 oktober 2010, 10:22
Drutti heeft de winkel weer open in de eerste week van November :wink:

Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag

Bovendien dat mensen zeggen dat ze klantonvriendelijk zijn... Ik denk dat het per klant verschilt hoe ze zijn. Lastige klanten zullen ze natuurlijk minder vriendelijk tegen zijn dan makkelijke klanten.

Guy
12 oktober 2010, 12:23
Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag

De post die je aanhaalt van pyroteamzuid is geplaats in het jaar 2009. Dus het betreft de opening van vorig jaar. Let volgende keer even op de datum voor verwarring te voorkomen:wink:.

En natuurlijk bepaald jouw houding en gedrag voor een groot deel uiteindelijk jouw behandeling.

pyroteamzuid
12 oktober 2010, 12:28
Ow? ben jij ook langs geweest? tegen mij zeiden ze over 2 weken afgelopen vrijdag


Dat bericht heb ik ook vorig jaar geplaats hé :wink:
Nee ik ben er nog niet langs geweest,
Maar ik ga er deze maand nog wel langs o.a

KSM
12 oktober 2010, 12:29
haha excuses!

Ik zie mensen namelijk ook posten de 1ste week van November, maar tegen mij zeiden ze dus rond de 20ste Oktober - 25ste Oktober ligt eraan wanneer ze klaar waren met de verbouwing zei die mevrouw.

pyroteamzuid
12 oktober 2010, 12:35
haha excuses!

Ik zie mensen namelijk ook posten de 1ste week van November, maar tegen mij zeiden ze dus rond de 20ste Oktober - 25ste Oktober ligt eraan wanneer ze klaar waren met de verbouwing zei die mevrouw.

Ja normaal zijn ze pas de eerste of 2e week in November open.
Nu dus eerder :D
Marfa fireworks in Maasmechelen gaat ook eind deze maand open moet je zeker eerst effe langs gaan :wink:

pyroteamzuid
12 oktober 2010, 12:40
Hier een filmpje van de zaak met Lucien Drutti :wink:

RTL Nieuws - Vuurwerk halen uit België.

http://www.youtube.com/watch?v=kR_FCzGWqBo

pyroMaasje
18 oktober 2010, 12:22
Informatie opening Drutti:

Ik heb ze net gebeld en die mevrouw aan de telefoon zei dat Drutti nu alweer open is.

pyroman29
2 november 2010, 15:33
Net bij Drutti geweest en als je er als 16 jarige komt wimpelen ze je gewoon af en zeggen ze dat het niet open is en dat ze geen knalvuurwerk meer verkopen terwijl je door het raam gewoon ziet dat er wel nog knalvuurwerk wordt verkocht. Ook mogen wat oudere mensen met kinderen wel gewoon naar binnen en kunnen die gewoon knalvuurwerk verkopen erg raar en na deze ervaring zal ik dan ook nooit meer iets bij drutti kopen en iedereen de winkel afraden.

pyroMaasje
3 november 2010, 14:43
Net bij Drutti geweest en als je er als 16 jarige komt wimpelen ze je gewoon af en zeggen ze dat het niet open is en dat ze geen knalvuurwerk meer verkopen terwijl je door het raam gewoon ziet dat er wel nog knalvuurwerk wordt verkocht. Ook mogen wat oudere mensen met kinderen wel gewoon naar binnen en kunnen die gewoon knalvuurwerk verkopen erg raar en na deze ervaring zal ik dan ook nooit meer iets bij drutti kopen en iedereen de winkel afraden.

Komt omdat veel jongeren van die leeftijd misbruik maken met vuurwerk dat daar gekocht is. Sommige steken het bijvoorbeeld net over de grens af en kan drutti er herrie mee krijgen met politie. Bovendien ligt het niet aan de leeftijd maar meer aan de persoon hoe je zelf bent denk ik. Ik heb nooit nare ervaringen daar alleen maar positief. Weet niet wat je verkeerd hebt gedaan maar klinkt heel vaag hoe je het vertelt.

3307
4 november 2010, 18:08
Het was soms zelfs zó erg dat die jonge gasten hun pas gekochte knal vuurwerk vlak voor hun deur afstaken. Ik kan hun terughoudendheid dus wel begrijpen.
Behoor tot het 16jarige petjes volk op een scooter, kom dan de eerste keer met een van je ouders, en wanneer ze je kennen kun je daarna zonder problemen in je eentje dar terecht.

Yakuza
5 november 2010, 07:03
Beste mede vuurwerk freaks

Ik wil alleen even zeggen dat ik zeker 10 jaar bij drutti kom en dat hij goed vuurwerk heeft.

grtjs Yakuza

diederik30
5 november 2010, 17:22
Wat verkopen ze daar qua vuurwerk welke merken, prijzen, aanbiedingen

Tunit
5 november 2010, 18:05
Verkoop voornamelijk Orginal Fireworks, dat stond al in post 2# enz.

vuurwerkteamzuid
8 november 2010, 18:16
weet iemand of ze de chooet matchcrackers verkopen
en is drutti nu open ????

Ruben
8 november 2010, 18:20
Zie vorige pagina. Ze zijn al open.

vuurwerkteamzuid
8 november 2010, 18:39
Zie vorige pagina. Ze zijn al open.

oja ja wat zijn dat dan voor vage mensen ik belde ze dit weekend op
en ze zeiden dat ze nog niks hadden?

pyroMaasje
9 november 2010, 10:07
Drutti is allang open. Ze verkopen zoveel gewoon kijkje nemen! Is toch altijd wel iets bij wat je wel wilt kopen

strijkkopje
18 november 2010, 17:25
Een vriend van me is gisteravond geweest (naar Drutti). Hij vond het wel een goede winkel en had een pakje Choeet Banger 20 stuks (10 euro) meegenomen, dus ze verkopen choeet producten, ze hadden ook the mammoth zei hij, en ook nog de dolfijn vlinders. En Raider strijkers 5 euro en pirat 4 euro (is wel duur voor pirats maarja).

Reacties
10 december 2010, 20:48
ik heb in de laatste 3 jaar nog nooit van drutti gehoord!
lijkt me wel een goede zaak, en zo'n 5km van me vandaan.
Volgendjaar eens langs gaan! ;)

skyline[NL]
13 december 2010, 15:52
ik ben er vandaag langsgeweest, we waren eerst verkeerd aan het kijken hebben die mensen ons gezegd hoe we naar binnen konden komen bij het vuurwerkgedeelte, vervolgens hielden ze ook nog eens de deur voor ons open en toen we klaar waren met wat we wilde werd alles nog un keer nagelopen en gecontroleerd en toen pas geld hoeven te geven. klantvriendelijkheid is TOPPIE !! alleen bepaalde dingen zijn nu al uitverkocht ludi collectie was al bijna helemaal weg.

een tip is wel let op de politie want ze controleren nog wel ookal zeggen ze op de televisie dat ze na de massaopslag zoeken. als je een vriend hebt die in belgie woont ga dan met hem mee of met zijn auto want dan word je niet gecontroleerd.

dii-paul
13 december 2010, 22:01
;324627']ik ben er vandaag langsgeweest, we waren eerst verkeerd aan het kijken hebben die mensen ons gezegd hoe we naar binnen konden komen bij het vuurwerkgedeelte, vervolgens hielden ze ook nog eens de deur voor ons open en toen we klaar waren met wat we wilde werd alles nog un keer nagelopen en gecontroleerd en toen pas geld hoeven te geven. klantvriendelijkheid is TOPPIE !! alleen bepaalde dingen zijn nu al uitverkocht ludi collectie was al bijna helemaal weg.

een tip is wel let op de politie want ze controleren nog wel ookal zeggen ze op de televisie dat ze na de massaopslag zoeken. als je een vriend hebt die in belgie woont ga dan met hem mee of met zijn auto want dan word je niet gecontroleerd.


naah dat is onzin als je een belgische auto hebt met kenteken dan word je net zo goed gecontroleerd als jij nl wilt binnen rijden neem dat maar van mij aan ;)

strijkkopje
18 december 2010, 11:10
Ik heb laatst de nieuwe bestellijst gezien, en die ziet er goed uit. Niet te hoge prijzen, verschillende chooet producten (bijv. Chooêt Banger 20 stuks = 10 euro). En wat vrienden van me zijn daar geweest, en ze waren tevrede over de winkel.

KSM
8 september 2011, 09:55
Ben er geweest vorig jaar, en ik vond het iets minder dan de voorgaande jaren. Service vind ik prima aardige mensen daar, maar kwaliteit was niet zo goed. Beetje jammer kwam er erg graag, maar nu twijfel ik of ik daar nog wel terug ga. Misschien eens bij gsmeets proberen.

KSM
8 september 2011, 10:26
naah dat is onzin als je een belgische auto hebt met kenteken dan word je net zo goed gecontroleerd als jij nl wilt binnen rijden neem dat maar van mij aan ;)

Dat klopt wel, maar er zijn 3 of 4 wegen die alleen al naar Nederland (Maastrichtr) lijden. Vraag aan de winkel de beste route en ze zeggen het. Ze geven je nog tips over hoe je kunt rijden en kunt omdraaien zonder het opvallend te doen. Overigens heb ik aan alle 3 de punten waar ik eroverheen gereden ben nooit politie gezien. WEL ALS ER DRUGS CONTROLLE IS!

dii-paul
8 september 2011, 15:00
Dat klopt wel, maar er zijn 3 of 4 wegen die alleen al naar Nederland (Maastrichtr) lijden. Vraag aan de winkel de beste route en ze zeggen het. Ze geven je nog tips over hoe je kunt rijden en kunt omdraaien zonder het opvallend te doen. Overigens heb ik aan alle 3 de punten waar ik eroverheen gereden ben nooit politie gezien. WEL ALS ER DRUGS CONTROLLE IS!

ik rij meestal zelf altijd over binnenwegen en niet via de snelweg of weet ik t wat ben zelf nog nooit gepakt gelukkig. ik weet mijn weggetjes overal wel in belgie maak niet uit waar ik ben tomtom doet wonderen voor dit soort akties:P

KSM
9 september 2011, 11:18
ik rij meestal zelf altijd over binnenwegen en niet via de snelweg of weet ik t wat ben zelf nog nooit gepakt gelukkig. ik weet mijn weggetjes overal wel in belgie maak niet uit waar ik ben tomtom doet wonderen voor dit soort akties:P

Ja moet gewoon slim zijn, wegen pakken waar je ook om kunt keren bijvoorbeeld. Vind het echt onzin dat je bepaald vuurwerk niet mag van België in Nederland. Nederlands vuurwerk heeft net zo goed risico's gaat er gewoon om hoe je ermee omgaat. Jammer dat je mensen hebt die het verpesten.

Snelweg kun je ook gewoon pakken ;) Moet wel op een dag gaan dat geen drugs controlle is

KSM
9 september 2011, 11:55
het is gewoon uitkijken en mazzel hebben,2jaar terug ging ik op de 31ste nog vuurwerk halen bij alpeco waar op de parkeerplaats politie uit nederland nummerborden zaten te noteren.het had veel bekijks want je verwacht daar geen nederlandse po ook tijdens een bezoek aan knalgoed maar toen hadden ze al mensen hun vuurwerk afgepakt terwijl je in belgie het gewoon mag hebben ,dat was het gesprek van de dag tussen de hollanders maar het bleef druk binnen

Dat hoor je tegenwoordig steeds vaker. Ze staan ook niet echt bij de grens. Kunt ook eerst België inrijden en later terug rijden. Moet je er niet te druk over gaan maken want gepakt worden = pech hebben. Hebt altijd een route waar ze niet controleren

Ruben
9 september 2011, 11:58
Mannen,

Verhalen over grenscontrolle's graag in dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=16897

Er zullen er vast wel nog meer zijn. Laten we het hier overzichtelijk houden over Drutti.

strijkkopje
9 september 2011, 12:23
Heeft al iemand de prijslijst van dit jaar gezien? Zo ja, kun je hem misschien inscannen en hierop zetten?

Silver Palm
9 september 2011, 13:07
Drutti begint meestal pas rond november met het inrichten van de zaak. Dan pas begint Lucien ook met de verkoop en bestellijsten. De lijsten wijken trouwens minimaal af van de bestellijsten van Original, dus als je daar kijkt heb je al een redelijke prijsindicatie.

dii-paul
9 september 2011, 16:17
Drutti begint meestal pas rond november met het inrichten van de zaak. Dan pas begint Lucien ook met de verkoop en bestellijsten. De lijsten wijken trouwens minimaal af van de bestellijsten van Original, dus als je daar kijkt heb je al een redelijke prijsindicatie.

ik heb gehoord oktober dit jaar.

strijkkopje
27 september 2011, 16:18
Beste mensen, ik wil even mededelen dat ik net even met Drutti heb gebeld, en heb gevraagd wanneer de vuurwerk verkoop weer van start gaat. Ik kreeg als antwoord dat de winkel over 2 weken volledig om is getovert tot vuurwerkshop!

Silver Palm
29 september 2011, 15:40
Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.

strijkkopje
29 september 2011, 16:41
Soohhh, dan is hij vroeg dit jaar. Weet wel dat hij steeds vroeger van start wil gaan. Dan is het weer tijd voor een bezoekje. Bedank strijkkopje en dii-paul voor de info. Hoop wel dat er iets is van voorraad.

Ik heb ook gevraagd of er wat op voorraad was, en of de showroom vol met vuurwerk stond, en diegene met wie ik was aan't bellen zei van wel (ik belde met een vrouw, en enkele vrienden van mij zijn daar vorig jaar geweest en konden haar). En als er iemand heen gaat, zou je dan een prijslijst mee willen nemen, en scannen en hier posten. Dat zullen denk ik vele van ons (inclusief mezelf) op prijs stellen.

KSM
30 september 2011, 12:06
Ik woon er dicht in de buurt, maar op de fiets is het erg vervelend en heb de auto niet altijd beschikbaar helaas. Ik zal mijn best proberen te doen. Als je interesse hebt in de prijslijst stuur me dan even een PM! Ik ga er waarschijnlijk begin Oktober even heen.

groetjes.

dennis95k
25 oktober 2011, 10:25
ik ben laats nog langs drutti geweest en heb gevraagd waneer ze open gaan ze gaan rond 8 november open met vuurwerk

dii-paul
30 oktober 2011, 15:27
ik ben laats nog langs drutti geweest en heb gevraagd waneer ze open gaan ze gaan rond 8 november open met vuurwerk

grappig vooral als er al vuurwerk is gekocht?:bonk:

KSM
1 november 2011, 09:54
Ik ben ook langs geweest. En ze verkopen inderdaad al aan sommige mensen ;) maar officieel gaan ze open op Maandag 7 november. Ze zeiden na de planten officieel. Next week dus officieel. Ben er gisteren nog geweest:)

dii-paul
4 november 2011, 16:57
Ik ben ook langs geweest. En ze verkopen inderdaad al aan sommige mensen ;) maar officieel gaan ze open op Maandag 7 november. Ze zeiden na de planten officieel. Next week dus officieel. Ben er gisteren nog geweest:)

oh ja dat wist ik dan weer niet mja heb er wel al gehaald.

melle3105
11 november 2011, 16:56
iemand site van drutti en waar ligt het?

thunder95
11 november 2011, 17:29
iemand site van drutti en waar ligt het?

In Lanaken (Belgie)

smilli
11 november 2011, 17:34
Drutti
Maastrichterweg 239
3620 Lanaken

T: 089 - 731570
M: 0475 - 621976

ze hebben volgens mij geen website.

Ruben
21 november 2011, 08:16
Een aantal berichten verwijderd in dit topic, graag ontopic over de winkel Drutti en hun assortiment.

toffee1063
13 december 2011, 18:51
heeft drutti ook acties of leuke aanbiedingen ??

Faxie
26 december 2011, 10:37
heeft drutti ook acties of leuke aanbiedingen ??
Acties niet echt, maar ze zijn even goedkoop als ZENA bv. en hebben super producten !! de Thor potten zijn ieder jaar weer fenomenaal :) + het knalgoed allemaal is ook van top kwaliteit :)

wazaaa123
5 september 2012, 15:38
Wie weet er welke knallers(nitraten, vlinders, strijkers) ze vorig jaar verkochten bij Drutti?

wazaaa123
7 september 2012, 16:04
Niemand???

pyroteamzuid
7 september 2012, 20:29
Original Fireworks producten verkopen ze en wat Tri-star Producten.

wazaaa123
10 september 2012, 15:24
http://www.drutti-vuurwerk.be/index.html Hier de site van Drutti, maar ik kan bijna nergens op klikken, iemand hetzelfde probleem?

wazaaa123
19 september 2012, 15:19
Original Fireworks producten verkopen ze en wat Tri-star Producten.

Kan je wat specifieker zijn? Welke knallers van Original en Tri-star verkopen ze er? Alvast bedankt

red thunder
19 september 2012, 22:03
http://www.drutti-vuurwerk.be/index.html Hier de site van Drutti, maar ik kan bijna nergens op klikken, iemand hetzelfde probleem?

Hier hetzelfde probleem. Ik denk dat de site "Under Construction" is...

wazaaa123
1 november 2012, 18:43
Wat zijn de openingstijden van Drutti?

Musclemax
13 november 2012, 09:20
Volgens mij iedere werkdag tot 18.00 uur..
Weet niet of ze nu ook al op zondag open zijn.
Ze verkopen iig wel al! Ben er gisteren nog geweest

ELalexandro
13 november 2012, 21:10
Ben er ook geweest vorige week. Netjes, gewoon aanbellen. Ze zijn op zondag open :)

Exterminator
30 november 2012, 11:03
Ben er ook geweest vorige week. Netjes, gewoon aanbellen. Ze zijn op zondag open :)

Heb je toevallig de prijslijst van Drutti van dit jaar?
Of weet je toevallig wat de Hydra's dit jaar kosten?

Wil namelijk zondag even gaan, maar zit ook nog te twijfelen met enkele potten hier uit NL. Gaat dus aan 't prijs/kwaliteit verschil liggen ;)

Musclemax
30 november 2012, 19:01
Hydra kost € 24,50 bij Drutti

Exterminator
30 november 2012, 22:24
Hydra kost € 24,50 bij Drutti

Ok dankje!

Gek dat ze niet met de prijsverhoging mee gaan dan...

Musclemax
1 december 2012, 15:58
Alleen maar fijn voor ons... toch? :)

Exterminator
2 december 2012, 13:41
Voor de geïnteresseerde, de lijst van drutti 2012/2013

http://s14.postimage.org/dkrk9d8z1/20121202_143502.jpg (http://postimage.org/image/dkrk9d8z1/)

sunview
13 december 2013, 21:34
1588415885

PSVfanatics_geleen
25 december 2013, 19:17
Ik zie dat de 100.000 rol 65 euro is, dat is 10 a 15 euro goedkoper dan elders. Welk merk is het?

pielke
21 november 2014, 11:12
Zou iemand die hier in 2014 geweest is een prijslijst kunnen posten ? bvd

Bomba45
15 november 2016, 14:40
goedemiddag freakz,
Heb vandaag te horen gekregen dat Drutti geen vuurwerk meer verkoopt? is dit waar of is t weer eens onzin praat...

Het)Yannick
11 december 2016, 20:28
Hoi,
Ik zou het niet weten. Maar ik ga volgende week daar naartoe. Ik zou wel iets laten weten als ik er geweest ben. :)

Musclemax
12 december 2016, 08:55
Daar ben ik ook wel benieuwd naar

pyro046
12 december 2016, 10:08
goedemiddag freakz,
Heb vandaag te horen gekregen dat Drutti geen vuurwerk meer verkoopt? is dit waar of is t weer eens onzin praat...

Drutti is pas sinds afgelopen zaterdag open, en verkoopt gewoon weer vuurwerk👍🏻

Sirens
13 oktober 2019, 17:18
Is hier nog wel is iemand langs gegaan?

PSVfanatics_geleen
22 oktober 2019, 23:18
Is hier nog wel is iemand langs gegaan?ja maar meestal pas de laatste weken van december bij onze vaste ritten hahah