Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruim 1400 kilo vuurwerk gevonden in Heerlen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ruim 1400 kilo vuurwerk gevonden in Heerlen

    Ruim 1400 kilo vuurwerk gevonden in Heerlen

    HEERLEN (ANP) – De politie heeft woensdag en donderdag in een kelderbox en een garagebox in Heerlen in totaal ruim 1400 kilo illegaal vuurwerk in beslag genomen. Het ging in beide gevallen om verboden consumentenvuurwerk zoals flowerbeds en Chinese rollen. Ook vond de politie lanceerinrichtingen, meldde een woordvoerder.

    Twee mannen uit Heerlen van 33 jaar werden aangehouden. Ze zijn vastgezet. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit




    Nieuws, kerkelijke actualiteit, achtergronden en opinie vanuit christelijk oogpunt. | Lees RD drie maanden gratis.

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door aap007
    Toemaar, 1400KG is een grote vangs voor 2 mannen..ik denk dat ze met:



    Waarschijnlijk achter de klanten van deze 2 mannen aangaan..
    Naar mijn mening moet je wel heel dom zijn of totaal geen hersenen hebben, om 1400kg midden in een woonwijk uit te laden en ergens op te slaan, dat doe je namelijk never nooit ongezien want 1400kg zijn +- 100 dozen nou dat breng je niet ff zomaar naar binnen. En in die omgeving wonen erg veel oude mensen waarschijnlijk dat die ff de politie getipt hebben.
    Laatst aangepast door Silberblitz; 20 November 2008, 19:11.

    Comment


      #3
      Hier een filmpje over de inbeslagname:

      L1 | Regionaal nieuws, sport, weer en verkeer uit Limburg, via radio, tv, website en social media, onder het motto Liefde voor Limburg.


      Comment


        #4
        Kijk dit is wat je noemt grote vangst.. geen 8 superknaks ofzo

        Comment


          #5
          Ik zou er zelf ook niet lekker bij liggen als ik zou weten als dat onder mijn huis lag :s. Als daar iets mis was gegaan gaat het ook heel erg mis.
          Gerwin

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
            Ik zou er zelf ook niet lekker bij liggen als ik zou weten als dat onder mijn huis lag :s. Als daar iets mis was gegaan gaat het ook heel erg mis.
            Ja maar luister ik heb nog never nooit gehoord dat het bij een onveilige illegale opslag verkeerd is gegaan. heb nog nooit wat gehoord... De kans is er natuurlijk.. maar heb nog nooit gehoord dat bij iemand die 100kg of 1000kg had dat het mis is gegaan.. vind het toch gek...

            Dat het 1keer in Enschede is misgegaan betekent niet dat het meteen bij leke opslag misgaat ongeacht hoeveel kg iemand thuis heeft...

            Comment


              #7
              Ho, Enschede is in de verste verte niet te vergelijken met dit.
              De kans is er altijd dat het fout gaat, ik heb het ook nog nooit gehoord maar het kan zeker wel gebeuren.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Als iemand bij mij in de flat 1400 kilo opslaat dan gaat dat echt te ver, ik zou hem eerst vragen om het ergens anders op te slaan zoniet dan een tip hoe erg het ook is.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  #9
                  Ja ik had erover gehoord maar dit is de eerste keer dat ik het lees/zie.
                  Jammer dat het is onderschept is in mijn woonplaats.
                  Maar toch vind ik 1400 kilo iets teveel van het goede STEL er gaat iets mis,dan gaat het ook goed mis die kans is klein maar niet nihil.
                  MVG Joey
                  Er is een ding waar ik voor leef,AJAX AMSTERDAM

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                    Als iemand bij mij in de flat 1400 kilo opslaat dan gaat dat echt te ver, ik zou hem eerst vragen om het ergens anders op te slaan zoniet dan een tip hoe erg het ook is.
                    Ja he, dan weten ze meteen van wie het af komt?
                    Als ik ooit gevraagd word, en daarna alles weg, en ik vermoed wie het is ... tja...
                    Spreekt voor zich denk ik zo?
                    Kop eraf, niet repareren

                    Comment

                    Working...
                    X