Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zilver & crackling vulkaan [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zilver & crackling vulkaan [Uitloop]




    Artikelnummer: 1643
    Artikelnaam: zilver & crackling vulkaan
    Bruto Gewicht: 361 gr.
    Netto Kruitgewicht: 100 gr.
    Effectomschrijving: de zilver vulcan spuit +- 5 meter hoog zilver effect, de crackling vulkaan spuit +- 5 meter hoge goude crackling.
    Tijdsduur: +- 25 sec.
    Stijghoogte: +- 5 m.
    Adviesprijs: 4.50 euro
    Verpakkingseenheid: 6/6

    De vulkaan zelf is 20cm hoog.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door kruitsnuiver; 28 August 2006, 15:27.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Hiervan heb ik afgelopen jaar de gouden versie mee gemaakt. Ik zal het filmpje binnenkort eens online gooien, dit was namelijk te triest voor woorden. Een ontzettend slechte vulkaan voor een belachelijke prijs, uiterlijk is het hierbij waar je voor betaalt.

    Comment


      #3

      Filmpje Silver Vulcano
      Filmpje Golden Crackling Vulcano

      Comment


        #4
        Bedankt voor de filmpjes! Heb ze bekeken, die zilveren vulkaan is kort, maar krachtig zullen we maar zeggen en die gouden versie ziet er lang niet zo slecht uit. Heb even mijn filmpje ernaast bekeken, maar het verschil is dan ook wel erg groot, net alsof er maar 40 van de 100 gram is afgegaan.

        Moet na het zien van jouw filmpjes toch mijn mening bij draaien, zien er wel goed uit, maar de zilveren vulkaan mag van mij wel een stukje langer.
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 28 August 2006, 22:35.

        Comment


          #5
          Bij deze ook het filmpje van mijn kant, ter verduidelijking van mijn eerdere opmerking; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=839

          Comment


            #6
            Ik heb ook al gereageerd op die post te zielig voor woorden zelfs voor die prijzen...
            Maar dit filmpje verandert de zaak!!
            Vooral die zilvere echt vol effect maar blijft kort
            Bedankt voor de filmpjes

            Comment


              #7
              heb jaren terug de zilver versie gehad, die was zeer goed te noemen. Met dit in mijn gedachten had ik afgelopen jaar de gouden versie. Zwaar teleurstelltend te noemen. erg kort en erg laag en niet zoals op de fontein staat 4 meter.
              zonde
              -Step outside the box to see the real picture-

              Comment


                #8
                ik heb nu al zo'n 2 a 3 jaar deze vulkaantjes, en dan alleen de zilvervulkaan (omdat die simpelweg meer licht/effect geeft dan de goud versie) en bij mij heeft ie altijd nog die 5 mtr gehaald, ben er zeer over te spreken.....

                hij zal dit jaar weer tot mijn collectie gaan behoren...

                Comment


                  #9
                  Film van dit product

                  Met dank aan Vuurwerkexpert.nl

                  Comment


                    #10
                    Als ik bij De Carlton in s'gravenzande de:
                    - Goud/Zilver Vulkaan Ass. **AANBIEDING** voor 3.95 euro

                    bestel. Krijg ik dan alleen de gouden of de zilveren of krijg ik ze alle 2?? Iemand die deze vraag kan beantwoorden?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door roy1186 Bekijk bericht
                      Als ik bij De Carlton in s'gravenzande de:
                      - Goud/Zilver Vulkaan Ass. **AANBIEDING** voor 3.95 euro

                      bestel. Krijg ik dan alleen de gouden of de zilveren of krijg ik ze alle 2?? Iemand die deze vraag kan beantwoorden?
                      Als je er 1 besteld dan krijg je of de zilver of de goudvulkaan. Bestel je er meer dan ligt het aan degene die het inpakt welke je krijgt. In een doos zitten namelijk meer zilver dan goudvulkanen...

                      Comment

                      Working...
                      X