PDA

Volledige versie bekijken : Helios



Mattenfreak
26 juli 2005, 22:46
King of LOOK is vandaag naar Helios te Bochelt gegaan en heeft daar een gesprek gehad met de directeur. In dit verhaal staan enkele leuke feiten en daarom zet ik het hier ook even neer. :D

Hier hetgeen wat King of LOOK heeft geschreven:

Ik ben er vandaag geweest. Volgens hun website Helios was de winkel vandaag voor het eerst echt open en daarom ging ik er effe een kijkje nemen.

Ik had verwacht dat het druk zou zijn, maar er was helemaal niemand. Ook de verkopers waren er niet. Rond 11 uur arriveerden de baas, Luc D'hondt. Ik heb met hem over de nieuwe zaak gepraat. Erg sympatieke man.

Ze hebben zowat alle potten van Sunsong Fireworks. Ook heel veel potten van Crown/Broekhoff zoals de Pyromania en de Paradise serie. Ook hebben ze potten van het Chinese merk Jeeton Fireworks, maar het vreemde is dat die identiek gelijk zijn aan die van Broekhoff. Verder hebben ze nog pijlen van Pinto Feuerwerk en liggen de War Heads in de toonbank.

Ze hebben de m 10.000 voor 5 euro per doosje. DE nitraat kostten er 12 euro per doosje. Ook hebben ze kleine vlinders voor 7,50 euro. Allen BVB import.

Het vuurwerk/de dummy's (wat je op de foto's van FPM kon zien) was er nog allemaal. Dus de 200 en de 500 duizend klapper en niet te vergeten de miljoenklapper in de houten box. 700 Nederlandse guldens was je toendertijd kwijt voor dat rolletje. Ze gaan de 50 en de 100 duizend klapper verkopen. De 100k zal tussen de 55-60 euro zijn. Groter als 100.000 wordt niet geleverd.

Het pand is erg mooi versierd met Chinese decoraties en heel veel knalmatten aan het plafond. Op een oude foto van bex zie je die decoratie ook al.

Als ik het goed begrepen heb, waren ze nog bezig met bepaalde vergunningen/authorisaties waardoor ze dit jaar nog geen shells gaan verkopen. Volgend jaar willen ze daar aan beginnen.

De officiële openingsdatum is trouwens "verzet" naar 26 augustus. Waarom weet ik ook niet precies. Voor meer informatie kun je ze e-mailen of bellen.

http://www.bexvuurwerk.be

Bron (http://forum.vuurwerklook.com/index.php/topic,2547.msg16594.html#msg16594)

Mattenfreak
5 augustus 2005, 12:01
Er staan enkele prijzen op de site van Helios. Dit zijn aktieprijzen die tot 31 oktober gelden, maar dit is dan waarschijnlijk ook om te winkel te promoten en dus klanten te lokken.

De prijslijst kan je dus op hun site bekijken en let daarbij op dat je, als je in de lijst zit, onderaan knal- of siervuurwerk kan selecteren. :wink:

http://www.heliosvuurwerk.be
http://www.bexvuurwerk.be

Directe link:

http://www.heliosvuurwerk.be/vuurwerkwinkelprijzen%202005.html

picollo
8 augustus 2005, 22:13
ik ben nog steeds erg benieuwe wat ze daar voor knalvuurwerk gaan verkopen !!
ik hoop dat er dan ook snel mensen dit te weten gaan komen :)
zolang blijf ik to gnog ff bij baarle :P

Pyromen
31 augustus 2005, 10:58
Ik heb wel zin om er even naar toe te gaan om wat leuke dingen mee te nemen,maar ik ben tog bang dat ik gepakt woord omdat er zoveel over helios op internet staat, ik ben dus bang dat ze nu veel gaan controleren dus ik weet nog niet wat ik ga doen. :)

Mattenfreak
17 september 2005, 12:09
Hier even een quote waar wat interessante informatie in staat:



Helios te Bocholt is gewoon open. Ik ben er vandaag geweest en heb er 2 vuurpijlen pakketten High Life voor 19,95 euro gekocht. Alhoewel deze niet van Weco zijn....

Enfin, verder heb ik er 8 Hindoerollen gekocht voor 48 euro, plus 4 zware 16 shots potten voor 40 euro. Voor de rest heb ik niets gekocht omdat er niet al te veel was. Hij zal begin volgende maand 2 containers met vuurwerk binnen krijgen en in november/december weer.

Ook interessant om te vermelden is dat die zaak welk nu open is straks gewoon "Bex Vuurwerk" gaat heten, deze gaat zich richten op de normale particuliere consument, terwijl het terrein naast hem vanaf Oktober door een Duitser wordt bevolkt die zich met spektakel vuurwerk gaat bezighouden, waar men dus KVK voor nodig heeft. En ja, die firma gaat zich "Helios" noemen.

Kortom, Helios (straks Bex Vuurwerk) is gewoon open. Je hoeft er nu nog niet heen te gaan voor knallers want hij heeft er (nu) alleen rollen liggen, maar voor de liefhebbers van de Super 4 ed. Gewoon gaan! :mrgreen:

PyroWaR
16 oktober 2005, 22:04
Is het siervuurwerk hier aan te raden?
Zo ja, weet iemand wat een beetje toppers zijn? Niet te duur :rolleyes:

kruitsnuiver
16 oktober 2005, 22:32
ze hebben heel goed siervuurwerk,vooral de sunsong blokjes van 16 shots zijn erg goed ( mixed effects ). ze zijn 10 euro per stuk en er zijn 7 verschillende soorten en ze zitten per 14 in een karton ( elk effect 2keer ).

kruitsnuiver...

djara
30 oktober 2005, 19:48
ze hebben heel goed siervuurwerk,vooral de sunsong blokjes van 16 shots zijn erg goed ( mixed effects ). ze zijn 10 euro per stuk en er zijn 7 verschillende soorten en ze zitten per 14 in een karton ( elk effect 2keer ).

kruitsnuiver...


dus volgend jaar beginnen ze in een nieuw pand vuurwerk met kvk te verkopen ???

ze hebben dus NU alleen feestvuurwerk ???

groeten djara

kruitsnuiver
30 oktober 2005, 20:13
dus volgend jaar beginnen ze in een nieuw pand vuurwerk met kvk te verkopen ???

ze hebben dus NU alleen feestvuurwerk ???

groeten djara


als ik de verkoper van helios moet geloven komt er volgend jaar een pand bij ( met prof vuurwerk ).
nu verkopen ze alleen feestvuurwerk ja..

kruitsnuiver...

Guy
31 oktober 2005, 06:20
Maar dat ze nu alleen feest verkopen, komt geloof ik ook omdat er nog vanalles met de vergunningen moeten gedaan worden. Ze hebben wel bunkers voor zwaar vuurwerk, dusjah.....

Ik denk dat het wel goedkomt, alles begint ook een beetje door die keuringen te komen(aangepast of niet)

kruitsnuiver
8 januari 2006, 13:47
als ik de verkoper van helios moet geloven komt er volgend jaar een pand bij ( met prof vuurwerk ).

kruitsnuiver...

Ik heb vernomen dat er vanaf september profesioneel vuurwerk verkocht gaat worden.

Ook gaan de 16 en 19sh potten van sunsong uit het ass helaas, maar de potten die er voor terug komen ''schijnen'' beter te zijn.

Dus het is even afwachten welk merk er voor de sunsong potten terug komt, en welk merk profesioneel vuurwerk er verkocht gaat worden.

kruitsnuiver..

moontan
8 januari 2006, 14:54
Ik heb vernomen dat er vanaf september profesioneel vuurwerk verkocht gaat worden.

Ook gaan de 16 en 19sh potten van sunsong uit het ass helaas, maar de potten die er voor terug komen ''schijnen'' beter te zijn.

Dus het is even afwachten welk merk er voor de sunsong potten terug komt, en welk merk profesioneel vuurwerk er verkocht gaat worden.

kruitsnuiver..

Bedankt voor de info Kruitsnuiver. Bex (Helios) wordt dan een tweede Alpeco met de keuze tussen feestvuurwerk en professioneel vuurwerk.
Ben benieuwd wat er allemaal verkocht gaat worden. Hou ons op de hoogte svp.

kruitsnuiver
8 januari 2006, 14:55
Ben benieuwd wat er allemaal verkocht gaat worden. Hou ons op de hoogte svp.

ik hou jullie op de hoogte, ik heb een mail gestuurd met de vraag welk merk er verkocht gaat worden.

PyroWaR
8 januari 2006, 17:00
Das mooi. Ik hoop dan wel dat er iets moois voor terug komt.

kruitsnuiver
14 januari 2006, 17:21
Nou jongens..
De gehele sunsong collectie gaat er aankomende week uit, het gaat naar een duits bedrijf die het gaat verwerken in een showtje.

Ook over de KVK verkoop die er schijnt te komen is nog niets duidelijk, dus we merken het vanzelf van wat er terecht komt.

Dus wie sunsong wil hebben moet er begin aankomende week bij zijn (wel even van te voren bellen of hij aanwezig is en of de sunsong potten er nog zijn).

Ook worden er nu star/lidu/crown producten voor de helft van de prijs van nederland verkocht.

kruitsnuiver..

moontan
14 januari 2006, 23:53
Bedankt Kruitsnuiver voor de info.

Jammer van die Sunsong potten zeg. Ik heb er elders 3 filmpjes van gezien en was er best van onder de indruk.
Ben benieuwd naar wat er voor terug komt.

En de prijs van de LIDU Star is misschien wel een bezoekje op korte termijn waard.

:bye:

Hardcore
18 februari 2006, 16:28
Jammer dat die Sunsong blokken eruit zijn, maar wel logisch de bevatten veels te veel kruit voor wat verkocht mocht worden.
Helios lijkt me een vette zaak, iedereen is zowat positief over de inrichting ervan.

moontan
6 juni 2006, 19:55
Ik heb Helios een maand geleden een email gestuurd met een paar vragen maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad.
Ik ben benieuwd naar de openingstijden, collecties,artikelen en prijzen.
Weet iemand van de crew dit soms of een van de leden?

:cool: :cool:

kruitsnuiver
6 juni 2006, 20:30
Ik ben benieuwd naar de openingstijden, collecties,artikelen en prijzen.
Weet iemand van de crew dit soms of een van de leden?

:cool: :cool:

Ze verkopen er nu voornamelijk (nederlands) consumenten vuurwerk van lidu/star/crown en space. toen ik er was toen waren de (nederlandse) consumenten cakes en pakketen voor 50% minder tekoop als in nederland.

Openings tijden etc zou ik me maar niet druk over maken, je weet nooit waneer die verkoper er is of niet haha, je moet gewoon bellen ofzo voor een afspraak en 20min voordat je aankomt nog even bellen dat je er over 20min bent anders sta je mischien voor een gesloten deur.

Wij hebben ook een keer gehad dat we een afspraak hadden en toen we goed optijd aan kwamen rijden wou hij net weg rijden naar huis ofzo, dus 20min van te voren bellen dat je er aan komt is wel handig.

Ze hadden ook erg goede ''sunsong'' cake's alleen deze worden helaas niet meer verkocht. wel zei de verkoper een keer tegen mij dat er een nieuw product zou komen bij hem met goede prijzen en betere kwaliteit, dat is even afwachten dus..

Kruitsnuiver...

RedBaron
6 juni 2006, 22:48
ik denk niet dat het wat gaat worden met deze toko. Kwa vergunningen hebben ze bijna niks rond. Hun produkten zijn al helemaal niet gekeurd. En als ze al nederlands consumenten vuurwerk gaan verkopen dan zijn ze denk ik iet of wat wanhopig... Dienst springstoffen houd deze toko erg goed in de gaten.

Ik meen ook dat veel nederlands consumenten vuurwerk niet voor de belgische markt gekeurd is. Dit zou je evt simpel kunnen controleren door te kijken naar een belgisch keuringsnummer op een potje. Zou hij potjes verkopen zonder nummer, dan verkoopt hij ze dus "Illegaal"

bassiefirework
10 maart 2007, 08:55
Hallo Bas?

Bij Helios kunnen alleen bedrijven kopen maar bij onze buurman Bocholt Vuurwerk Bedrijf kunnen particulieren wel kopen?

MVG

Heliosvuurwerk

IK had de vragen gesteld of ik KVK nodig had, en wat er in hun assortiment zat..


Maar als het alleen voor bedrijven is, kan ik dan met een KVK daar wel kopen? ja toch?

Bassiefirework:devil:

TenJ
10 maart 2007, 11:12
Hallo Bas?
Bij Helios kunnen alleen bedrijven kopen maar bij onze buurman Bocholt Vuurwerk Bedrijf kunnen particulieren wel kopen?
MVG
Heliosvuurwerk
IK had de vragen gesteld of ik KVK nodig had, en wat er in hun assortiment zat..
Maar als het alleen voor bedrijven is, kan ik dan met een KVK daar wel kopen? ja toch?
Bassiefirework:devil:

Ik heb even gekeken voor je op de site, er staat onderandere dit:


Het bedrijf levert alleen vuurwerk aan vuurwerkbedrijven en handelaren in binnen- en buitenland. Spektakelvuurwerk wordt niet verkocht aan particulieren. Een particulier die een inschrijving toont van de handelsrechtbank of een dergelijke vergelijkbare instelling kan bij ons bedrijf geen spektakelvuurwerk kopen.

De verkoop van shells (mortierbommen) geschiedt alleen aan vuurwerkbedrijven in binnen- en buitenland die kunnen aantonen over de benodigde vergunningen te beschikken om dergelijk vuurwerk af te kunnen steken. Dus geen verkoop van shells aan handelaren in binnen– of buitenland.
Even verderop:

Belangrijk voor kleinhandelaars:
Een kleinhandelaar die feestvuurwerk wil opslaan en verkopen, dient in elk geval houder te zijn van een opslagvergunning.

De opslagplaats behoort ofwel van de 2° klasse, maximaal 25 kg pyrotechnische sas, ofwel van de 1ste klasse te zijn wanneer ze meer dan 25 kg P.S. bevat.

De hoeveelheid vuurwerk dat in een winkel mag tentoongesteld worden bedraagt max. 4 kg P.S. Deze producten moeten reglementair verpakt zijn en in een gesloten kast zitten.

Voor het krijgen van een vergunning van de 2° klasse dient men een aanvraag in te dienen bij het Schepencollege. Een eventuele vergunning wordt slechts uitgereikt nadat het advies van de Dienst Springstoffen is ingewonnen.


En nog dit, het laatste is weer een beetje verwarrend.. mag het nou wel of niet?


Binnenlandse vuurwerkbedrijven dienen een specifieke vergunning te kunnen voorleggen, waarop vermeld staat dat zij gerechtigd zijn om vuurwerk te mogen afsteken en/of opslaan.

Buitenlandse vuurwerkbedrijven en/of handelaren dienen de volgende documenten te kunnen overleggen bij het afhalen van de goederen:

Uittreksel van de Handelsrechtbank of vergelijkbaar document.
Omzetbelastingformulier (= BTW nummer)
Inschrijvingsbewijs van het voertuig waarmee het vuurwerk naar het buitenland vervoerd wordt


Maar dan ook weer dit:


De volgende producten worden gedefinieerd als spektakel vuurwerk en worden dus niet verkocht aan particulieren. Hierbij moet worden opgemerkt dat VZW ’s en dergelijke, ook met een inschrijving bij de handelsrechtbank, worden gezien als particulieren en mogen dus geen spektakel vuurwerk onder zich hebben.
Bommen:
(wordt afgeschoten met behulp van een mortier)
VUURPIJLEN EN ROMEINSE KAARSEN
(wanneer poederinhoud > 75 gram P.S.)
FONTEINEN EN BENGAALS VUURWERK
(wanneer poederinhoud > 100 gram P.S.)
VUURWIELEN
(wanneer poederinhoud > 75 gram P.S.)
BATTERIJEN VAN ROMEINSE KAARSEN OF SOORTGELIJKE TUIGEN
(wanneer poederinhoud > 250 gram P.S.)
BATTERIJEN VAN VUUR OF - ZWERMPOTTEN MET EEN STERKE KNAL
(wanneer poederinhoud > 150 gram P.S.)
GEWEERKLAPPERS
(wanneer poederinhoud > 2 gram P.S.)
LINIAALTJES EN ROLLETJES
(wanneer poederinhoud > 250 gram P.S.)



Ze verkopen dus niks anders dan andere belgische vuurwerkwinkels, ook al heb je een KVK-bewijs.

Lev-he
10 maart 2007, 18:07
Helios wil niet publiekelijk op internet besproken worden net als Drutti.
Er is overigens weinig te koop aldaar.

Invader
10 maart 2007, 18:56
Ok, lev-he.
Weet je (over dat assortiment) het uit ervaring of uit gelezen kennis?
:bye:

djara
16 juli 2007, 00:21
of er nu wel of niet besproken wordt over helios dat bepalen de mods wel:p ! topic is nog open dus vwc heeft er waarschijnlijk geen problemen mee om over Helois te praten:D Eigenschuld van helios. al het geen wat ik lees en hoor is onprofesioneel gedrag. Helios had beter hun zaak moeten exploiteren, plannen, organiseren, doelgroepgericht, servicegericht en klandizie op moeten bouwen en juist spelen!!! nu krijgen ze commentaar van Freaks die TERECHT is en willen ze out of the game! duidelijk dat het onprof lui zijn. niet een oplossing vinden om hun naam te verzuiveren maar uit het ''E'' wereldje stappen!

moontan
16 juli 2007, 00:34
Ik zal niet zo gauw een reis naar deze winkel ondernemen.
Vorig jaar probeerde ik contact te leggen met de verkoper/eigenaar, maar dat ging toch wel zo moeizaam dat ik van de trip afgezien heb.
Eerst kon ik alleen maar kopen als de investering 1000 euro bedroeg.
Vervolgens kelderde dat bedag enkele malen.
Een paar keer heeft de man een afpraak afgezegd.
Ja en toen had ik al gegeten en gedronken.
Het lijkt wel of ze daar juist geen vuurwerk willen verkopen.
Raar gedoe vind ik het maar.

Denjo
24 juli 2007, 11:26
Nou ik had een e-mail gestuurd naar deze beste man van helios.
En in deze mail stond of hij nog die sunsong potten zou verkopen? en of dat ik voor een bepaald prijsje moest komen halen.

Waarna hij had terug gemailt van:

De sunsong potten en andere potten zijn te koop vanaf 1 augustus.


hmm een beetje vaag is die man wel hoor:bye:

Silberblitz
28 juli 2007, 10:03
Deze best man ''Hans Nieuwenhuizen'' geeft vrij weinig om zijn klanten ik heb hem vorig jaar een aantal keer geholpen met het lossen van containers zowel feestvuurwerk als spektakelvuurwerk, hij noemt al z,n kleine klanten letterlijk randebielen en hij kickt erop als mensen zeggen dat ze de winkel niet moeten of slecht vinden dat vind ie heerlijk. Waarom? al sla je me dood ik weet het niet, ik vraag me ook af waarom ie in feestvuurwerk handelt aangezien ie daar weinig in verdient, en hij zich 100% gaat richten op de verkoop van spektakel vuurwerk.
Alleen zie ik het somber voor hem in iedereen kent z,n verleden en gaat hem echt geen oplslagverguningen verlenen van spektakelvuurwerk maargoed ze verkopen geen spektakelvuurwerk aan particulieren ook niet als je kvk hebt.

Hij heeft vorig jaar nieuwe bunkers gebouwd waar normaliter tot 1.1G mag opgeslagen worden, echter blijkt dat die bunkers illegaal zijn gebouwd en ook weer moeten afgebroken worden dus waar die mee bezig is god mag het weten...

Verder z,n feestvuurwerk producten zijn wel super goed te noemen meeste eindigen met een flinke salute finale, en de boeketten zijn erg groot ik heb vorig jaar meerdere potten gekregen die allemaal heel super waren ik heb er nog een op film staan was een ronde pot had maar 10 schoten, maar zoals gezegd echt allemaal super potten.

Hier nog een filmpje (http://vuurwerklook.com/helios_cake.wmv) van die ronde pot, ik heb ook nog zo,n driehoekige crossette pot van hem op film die overdag wordt afgestoken die zal ik straks wel posten.

Denjo
28 juli 2007, 13:54
Deze best man ''Hans Nieuwenhuizen'' geeft vrij weinig om zijn klanten ik heb hem vorig jaar een aantal keer geholpen met het lossen van containers zowel feestvuurwerk als spektakelvuurwerk, hij noemt al z,n kleine klanten letterlijk randebielen en hij kickt erop als mensen zeggen dat ze de winkel niet moeten of slecht vinden dat vind ie heerlijk. Waarom? al sla je me dood ik weet het niet, ik vraag me ook af waarom ie in feestvuurwerk handelt aangezien ie daar weinig in verdient, en hij zich 100% gaat richten op de verkoop van spektakel vuurwerk.
Alleen zie ik het somber voor hem in iedereen kent z,n verleden en gaat hem echt geen oplslagverguningen verlenen van spektakelvuurwerk maargoed ze verkopen geen spektakelvuurwerk aan particulieren ook niet als je kvk hebt.

Hij heeft vorig jaar nieuwe bunkers gebouwd waar normaliter tot 1.1G mag opgeslagen worden, echter blijkt dat die bunkers illegaal zijn gebouwd en ook weer moeten afgebroken worden dus waar die mee bezig is god mag het weten...

Verder z,n feestvuurwerk producten zijn wel super goed te noemen meeste eindigen met een flinke salute finale, en de boeketten zijn erg groot ik heb vorig jaar meerdere potten gekregen die allemaal heel super waren ik heb er nog een op film staan was een ronde pot had maar 10 schoten, maar zoals gezegd echt allemaal super potten.

Hier nog een filmpje (http://vuurwerklook.com/helios_cake.wmv) van die ronde pot, ik heb ook nog zo,n driehoekige crossette pot van hem op film die overdag wordt afgestoken die zal ik straks wel posten.

Dat is niet echt positief te noemen, maar zolang hij die sunsong potten verkoopt moet ik helaas wel naar deze winkel, want geen een ander winkel verkoopt z'n collectie toch?

Thundering in tha sky
28 juli 2007, 15:31
over de sunsong potten kan iemand mij hier wat meer info over geven ??? de prijs fotos van de potten en filmpjes :D


alvast bedankt Thundering
:bye:

kruitsnuiver
28 juli 2007, 15:43
over de sunsong potten kan iemand mij hier wat meer info over geven ??? de prijs fotos van de potten en filmpjes :D


alvast bedankt Thundering
:bye:

Als je even de tijd had genomen om te zoeken had je uitgebrijde info over deze potten gevonden:

16sh:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=844&highlight=Sunsong

19sh:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=843&highlight=Sunsong

moontan
28 juli 2007, 21:08
Dank je wel Fireworkmaster voor je achtergrondinformatie over deze mysterieuze winkel. Ik blijf toch wel benieuwd naar verdere ontwikkelingen.
En dat die man goeie spullen verkoopt blijkt wel uit jouw filmpje en de filmjes die in een ander topic staan over de sunsong.
:bye:

Denjo
29 juli 2007, 11:22
Ja die 10 schots pot is niet te geloven zo mooi is die.

mark puch
9 februari 2008, 19:40
ik had een vraag ze hebben bij helios volgens de site de imitatie bex nitraat thunder cracker nu is mijn vraag moet je kvk hebben om deze te kopen of kan ik deze nitraat kopen gewoon als feestvuurwerk

bedankt

mark

Silberblitz
10 februari 2008, 00:19
Worden niet verkocht aan Nederlanders met of zonder KVK!

originalmaster
7 september 2008, 13:44
Hallo,

zijn er mensen die al iets meer info hebben over deze winkel ?

mvg O

Silver Palm
18 september 2008, 22:12
Volgens mij is het einde geschiedenis met Helios. Ze verkochten vorig jaar al niets meer. De site zal nog wel te zien zijn maar Helios is R.I.P.

Silberblitz
19 september 2008, 07:50
Volgens mij is het einde geschiedenis met Helios. Ze verkochten vorig jaar al niets meer. De site zal nog wel te zien zijn maar Helios is R.I.P.

Helios is zeker niet R.I.P, enkel houden ze zich momenteel nog stil en zijn aan het kijken naar waar de meeste intresse tegenwoordig in ligt.
Helaas zal het voor de particulier nooit meer worden, wat het is geweest, daarmee bedoel ik verkoop aan particulieren want zover ik weet. Gaat Helios zich richten op verkooppunten van Belgïe.

Maar zoals gezegd is het zeker niet gedaan met Helios, nee sterker nog ze moeten nog beginnen:wink:

remio
19 september 2008, 09:54
zal allemaal wel, hoop blabla. als ik het antwoord van hem geloof in een aantal mail naar mij, werd het hem allemaal te goritg met de regeltjes en hield ie het voort gezien. maargoed wachten kan geen kwaad, wel onbewust dan, want ik steek geen tijd meer in die zaak haha

the cigarman
13 april 2009, 12:40
Is er nog nieuws over deze winkel.
Of is het echt over en uit, voor deze winkel/eigenaar.

Silver Palm
15 april 2009, 15:23
Helios is zeker niet R.I.P, enkel houden ze zich momenteel nog stil en zijn aan het kijken naar waar de meeste intresse tegenwoordig in ligt.
Helaas zal het voor de particulier nooit meer worden, wat het is geweest, daarmee bedoel ik verkoop aan particulieren want zover ik weet. Gaat Helios zich richten op verkooppunten van Belgïe.

Maar zoals gezegd is het zeker niet gedaan met Helios, nee sterker nog ze moeten nog beginnen:wink:

Ik vraag me af op welke verkooppunten Helios zich dan richt. Ik ben benieuwd na deze lange periode welke info je dan voor ons hebt omdat je zo zeker bent dat Helios een doorstart maakt. Wat ik al zei: Helios is zo dood als een pier:bye:

sander1970
15 april 2009, 18:31
jazeker zo dood als een pier !!
ik had eergister toch maar een mail verstuurd naar desbetrefende zaak en gevraagd of ie nog vuurwerk ging verkopen dit jaar ,maar kreeg een mail terug dat het dit jaar geen vuurwerk verkocht ging worden.dag helios!!:bye:

teun48
15 april 2009, 18:43
jazeker zo dood als een pier !!
ik had eergister toch maar een mail verstuurd naar desbetrefende zaak en gevraagd of ie nog vuurwerk ging verkopen dit jaar ,maar kreeg een mail terug dat het dit jaar geen vuurwerk verkocht ging worden.dag helios!!:bye:

Er word in dit topic al gezegd dat ze waarschijnlijk niet meer aan de consument gaan verkopen, misschien bedoelen ze dat gewoon, en geeft Helios verder nergens informatie over omdat niks nog zeker is. :wink:

mi-shell
16 augustus 2009, 19:33
Het blijft doodzonde dat er geen bex meer zit wat mis ik dat zeg...:cry:

dennis-pyro
18 augustus 2011, 11:36
Iemang nog wel eens contact gehad met deze zaak?

gizmo75
18 augustus 2011, 17:24
Volgens mij bestaan ze niet meer...

Denjo
18 augustus 2011, 18:43
Hoezo denk je dat?

gizmo75
18 augustus 2011, 22:53
Omdat het enige wat je over hen terug kunt vinden gaat over het leveren aan groothandels en dat zijn berichten van 3 jaar geleden. Maar goed, als iemand andere informatie heeft dan horen we dat natuurlijk graag!

8inches
19 augustus 2011, 14:49
Ze bestaan niet meer, ik ben er pas nog langs geweest.

pyroteamzuid
19 augustus 2011, 15:24
Hier een mail die ik in 2010 verstuurt heb i.v.b met hun openingens tijden.


----- Original Message -----
From: Chris x
To: [email protected]
Sent: Friday, June 04, 2010 12:41 AM
Subject: Openingens tijden 2010

Hoi

Ik wilden weten wat de openings tijden van 2010 zijn a.u.b
Zie alleen de openings tijden van 2006 op u site staan !


Gr

Christiaan

(Mail bericht terug)

a dat kan kloppen de site is erg oud maar hangt nog in de lucht.

grt

Dirk

P.S. heeft pyroteam zuid een URL ?

___________________________________________


Heb nog een bericht terug gestuurt als ze nu open zijn of niet ?
Maar tot op de dag van vandaag nog geen andwoord op gehad.


Als Helios zaak nog bestaat geen idee, blijkbaar niet meer,
ook niet erg, want ze deden toch al niet veel moeite om vuurwerk te verkopen.