PDA

Volledige versie bekijken : Jansen Kostuumverhuur



Monsterking
5 september 2008, 15:03
Jansen Kostuumverhuur
Adelberg 45
Lommel 3920
Tel.nr: 0032 1154 4268
E-mail: [email protected]


Openingstijden:
Onbekend

3xh
11 maart 2009, 23:12
bestaat deze winkel nog??
iemand antw?
mvg 3xh

Monsterking
11 maart 2009, 23:47
bestaat deze winkel nog??
iemand antw?
mvg 3xh

Je ken ff bellen of e-mailen dan weet je het.

Nitraat12
12 maart 2009, 09:18
Als je naar lommel gaat rijd dan even door naar wapenhandel frank!! Deze winkel is echt net niks!! :(

3xh
12 maart 2009, 21:45
ik ben vandaag een kijkje gaan nemen.
natuurlijk ken ik whf!
maar janse costuum verhuur maakte mij benieuwd.
ja hij bestaat nog .
maarr uit gerekend op donderdag is de winkel gesloten.
en wapenhandel frank is de komen de 2 weken gesloten.

mvg 3xh

knalvuurwerkfreak
23 mei 2009, 15:18
Hier een site van Jansen : http://www.siervuurwerk.be/

PyroPowerZ
7 oktober 2009, 20:06
Die nieuw site is erg ononverzichtelijk, en voor zo ver ik zie is er geen knalvuurwerk, alleen sier (niet dat dat slecht is, maar wat knallen maakt alles toch weer leuker :D)
Ik ben er nog nooit geweest, maar de site is zwaar bagger:shocked:

bye:bye:
PyroPowerZ

knalvuurwerkfreak
10 oktober 2009, 18:08
Ehm, beetje verwarrend, maar hij heeft 2 sites..
1 is dus www.siervuurwerk.be , en de andere is www.knalvuurwerk.be ;)

PyroPowerZ
24 oktober 2009, 18:31
Ik dacht al... Geen knal?!?
Maar het zijn nog steeds super slechte websites.
Er staat bijv. NIEUW: spanish crackers maar kijk je bij knal met lont, staat die er niet bij, en die vlinders zijn de enige reden waarom ik niet naar wapenhandel zou gaan, want over die vlinders kan ik niks vinden.

grtz,
PyroPowerZ

Coyke
5 juli 2010, 12:02
Ben er afgelopen jaar op 31 December nog even geweest, was toen ontzettend druk enkele dingen hadden ze ook niet meer. De winkel is idd erg onoverzichtelijk, en de website's zijn al helemaal bagger. Ondanks dit, toch nog kunnen genieten van de nieuwe Mammoth die ik best lekker vond knallen.

gizmo75
7 oktober 2010, 01:51
Aardige mensen, maar je kunt wel merken dat ze de vuurwerkverkoop erbij doen. Als je bijv. in Center Parcs Vossemeren zit is het een handige winkel om even snel iets mee te pakken tijdens de wekelijkse markt of braderie in het centrum van Lommel. En ze hebben wel iets meer te bieden dan wat er op de (inderdaad slechte) website staat.

Supround
8 december 2010, 12:50
Nemen vuurwerkwinkels het serieus als je bij hen in de winkel komt en vraagt naar knalvuurwerk dat ze het niet meegeven zonder vergunning? (Ik kom uit België)

Coyke
8 december 2010, 16:01
Nemen vuurwerkwinkels het serieus als je bij hen in de winkel komt en vraagt naar knalvuurwerk dat ze het niet meegeven zonder vergunning? (Ik kom uit België)

Ja, ben wel eens in die winkel geweest en tot nu toe iedere keer dat ik er naar toe ben gegaan hebben ze om mijn Nederlandse identiteit gevraagd en naar mijn adres. Dus ik vrees dat je zonder vergunning geen knal vuurwerk mee kan krijgen.

Wel wil ik voor de rest meegeven, dat het inderdaad best aardige mensen zijn als het rustig is. Helpen je graag om wat extra informatie te geven of ander advies. Maar het is zeker niet mijn favoriete winkel.

Supround
8 december 2010, 19:19
Weet je misschien hoe ik aan zo'n vergunning kom? Is enkel nodig met nieuwjaar.

gizmo75
10 december 2010, 16:04
Op de website van jouw Belgische Gemeente kun je een vergunning downloaden en/of aanvragen. Succes!