PDA

Volledige versie bekijken : Wat is jouw favoriete merk?



Mattenfreak
2 september 2008, 22:37
Een poll die jullie vast al wel kennen, maar waar wij toch ook wel eens de uitslag van willen zien, ieder jaar kan die weer anders zijn. :wink:

Er zijn tegenwoordig tal van merken en allemaal hebben ze toppers in de collectie zitten, wij zijn benieuwd welke merken nou het meest favoriet zijn. Velen hebben niet één favoriet merk meer, maar meerdere merken, wij hebben de optie dan ook ingesteld dat er meerdere keuzes kunnen worden gegeven. :wink:

Omdat we zo ontzettend veel merken hebben op de Nederlandse markt hebben we de meest bekende merken in de lijst gezet, maar het kan altijd zo zijn dat je nog een merk hebt die je graag even wilt vermelden. Kies daarvoor de optie "Een ander merk, namelijk..." en dan plaats je in een antwoord dat andere merk. :)

Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

Wij zijn benieuwd, stem nu! :bye:

Richardus
3 september 2008, 07:11
Meteen een vraag over een merk: Meester vuurwerk. Niet in de lijst, en je hoort er ook bar weinig over, terwijl ze geweldig mooi spul hebben voor een iets minder mooie prijs :D Zijn ze nog dermate actief dat een vermelding in deze lijst gerechtvaardigd is?

moontan
3 september 2008, 14:47
Een leuk maar vooral interessante poll deze.
Wij hopen dat jullie massaal gehoor willen geven aan onze oproep om mee te doen.

Wij zijn niet de eerste website die een soortgelijke poll organiseren.
In 2007 waren het respectievelijk FPM en AVP die zo,n poll onder de leden hielden, maar bij deze website ging het meer om de favoriete importeur. En bij ons gaat het dus om het favoriete merk.

Bij FPM kwam uiteindelijk Wolff als winnaar uit de bus
En bij AVP kwam Broekhoff als winnaar tevoorschijn.

Wij zijn reuze benieuwd welk merk het meest geliefd is bij de leden van vuurwerkcrew.

Doe ons een groot plezier, doe mee aan de poll
En als het even kan, probeer je keuze te motiveren. Het hoeft niet persee een roman te worden, als het maar duidelijk is waarom je tot een bepaalde keuze bent gekomen.

Onze dank is groot.

Mattenfreak
3 september 2008, 14:54
Meteen een vraag over een merk: Meester vuurwerk. Niet in de lijst, en je hoort er ook bar weinig over, terwijl ze geweldig mooi spul hebben voor een iets minder mooie prijs :D Zijn ze nog dermate actief dat een vermelding in deze lijst gerechtvaardigd is?

Wij hebben niet alle merken toegevoegd, waaronder ook deze van Meester Vuurwerk niet. Er is weinig over bekend, velen kennen het niet en om de lijst niet alle ruime 60 antwoorden te geven (zijn er nu al teveel haha :wink:) hebben we bepaalde merken die minder besproken worden eruit gelaten. Natuurlijk zijn er mensen die alleen dat merk kennen wat er niet tussen staat of het wel heel goed vinden, dan kan dat altijd vermeld worden in een post, wij nemen die uiteindelijk gewoon mee in de telling, voeren we die achteraf handmatig in. :wink:

:bye:

Mr_Breaker
3 september 2008, 15:21
Ik heb Dynasty en Barely Legal gestemd. Ik heb van vele merken al producten gezien of zelf geschoten maar deze 2 komen er qua prijs/kwaliteitsverhouding er het best van af. Ik hoop dit jaar aan Marijn vuurwerk te kunnen komen, dankzij de lovende verhalen hier ben ik erg enthousiast geworden, wie weet staat Marijn dan ook in mijn lijstje.
:bye:

Richardus
3 september 2008, 15:29
Ik wilde me beperken tot 3 keuzes, waardoor Marijn net buiten de boot viel. Ondanks dat zij de meest originele namen hebben, bijzondere effecten en harde knallen, hebben ze mij nog minder overtuigd dan de andere merken. Dat merk ik ook aan mijn wishlist, waarop Marijn toch niet met heel veel producten voorkomt. Niet heel veel potten doen mij de mond openvallen en wensen dat ik ze had...

De andere drie hebben me in het echt en/of op film meer overtuigd:

Dynasty: goede prijs tov kwaliteit, waarmee ze vooral bij de pijlenpakketten uitblinken, en mooie effectcombinaties in de potten.

Jorge: nog niet in 't echt gehad, maar zulke mooie potten met zulke mooie en gevarieerde kleuren, voor die enorm lage prijzen...dat is een topper. Ligt mijn focus op dit jaar.

Barely Legal: heeft met de vier potten, met 3 van 500gr., voor de laagste prijzen de lat gelegd voor de andere merken/importeurs. Dit jaar merk je dat men probeert het uiterlijk en prijs/inhoudprestatie van deze lijn te evenaren. Trendsetters dus. Geweldige potten voor een nog geweldiger prijs.

Bert
3 september 2008, 15:56
Dynasty en Full Loaded zijn naar mijn mening de toppers, zeer veel aanraders tegen zeer sterke prijzen.

Denjo
3 september 2008, 19:24
In tegenstelling van de poll op hyves, heb ik hier wel gestemd. Er waren meerdere antwoorden mogelijk en dat maakt een poll wel wat interessanter.

Ik heb ook 3 merken aangehouden.

1. Barely legal: het merk zegt het al, Prachtige effecten die lang blijven hangen en dat dan weer voor zo'n lage prijs.

2. Lidu collection: Een top merk, zitten hele mooie potten bij die ook leuke combinaties geven. De prijs kan dan weer wat hoger liggen, maar de effecten zijn er ook naar.

3. Pro Line: Als er 1 merk is die harde knallen naast de mooie effecten kan leggen, is het pro line wel. Wat een knallen komen van de potten af, ook al is het maar een klein potje, ze weten hoe ze harde knallen moeten produceren:)
Ook ik heb wel eens behoefte aan keiharde knallen, bij een klein potje. Pro line biedt het.

masje
3 september 2008, 19:48
Ik vind dit eigenlijk een moeilijke poll. Ik heb in totaal denk ik wel 15 a 20 favoriete producten van wel 8 of 9 merken.
Maar goed uiteindelijk heb ik gekozen voor:
Marijn: als nieuwkomer heeft me dit merk het meest verbaasd vorig jaar.
Jorge: fantastische producten voor een zeer schappelijke prijs
Profi: Het merk dat ik dit jaar ook wil gaan proberen, met name de kleuren en effecten van de productfilmpjes vind ik erg goed.
SensationS: Hoewel ik hier meer dan 100 km voor moet rijden vind ik de producten van dit merk erg bijzonder om z'n heldere kleuren en het spectakel dat hier in zit.

shinji
3 september 2008, 20:46
Vooruit, ik doe ook eens mee.
1: Sensations 2jaar geleden zette Lesli deze collectie in de markt en daar zaten 2 cakes bij die absoluut uniek zijn in Nederland: de X-box en Thunderation ( Angel Eyes). Verdomd jammer dat Lesli hier geen vervolg aan heeft gegeven.

2: Crown Broekhof was de eerste importeur die met echte cakes op de markt kwam: Paradise, Pyromania en de super 4, op dit succes hebben ze iets te lang geteerd, maar vorig jaar sloegen ze keihard terug met de Falling Leaves en Jewel& the Crown, echt kwaliteitsvuurwerk en heel belangrijk, je krijgt wat je koopt.

3: Sky Line mijns inziens de meest innovatieve lijn, met Sky Screamers, Criss Cross, Sky Symphony en Never Ending hebben zij het vuurwerkaanbod in Nederland echt verrijkt.

Als noot wil ik hier nog wel aan toevoegen, dat ik veel produkten van B&W top vind, maar die krijgen mij pas als klant (terug), als ze eens een keer 2 jaar achtereenvolgens de potten dezelfde inhoud geven.
Katan en Marijn zijn ook veelbelovende importeurs, maar daar kan ik nog niet echt over oordelen.

zenerdiode
3 september 2008, 22:13
Tot nu toe heb ik alleen vuurwerk van de volgende merken gekocht:
-Diamond Collection;
-Magnificent fireworks;
-SkyLine fireworks;
-Grand Prix (Unlimited);
-Royal Class;
-New Spirit.

Over andere merken kan ik dus niet goed oordelen.

Van de hierboven genoemde merken zijn de volgende mijn favorieten:
-SkyLine fireworks;
-Royal Class;
-New Spirit.

Voor deze drie merken geldt dat ze leuke cakes hebben in verschillende prijsklassen.
Ook als je wat minder te besteden hebt, kan je een leuke collectie samenstellen.
Als je wat meer te besteden hebt kan je bij deze drie merken ook spectaculaire cakes kopen, zoals bijvoorbeeld de Criss-Cross, de Camuro King en de Bloody Sky.
SkyLine sprint er voor mij ook uit vanwege het label.
De cakes die ik van SKyLine had waren allemaal voorzien van een kartonnen glossy label met daarop uitgebreide informatie over de effecten die je kan verwachten, de tijdsduur van de cake en de hoogte van de effecten.
De cakes zien er daardoor gewoon erg chic uit, terwijl ik niet de indruk heb dat dit terug te zien is in de prijs.

moontan
3 september 2008, 22:44
Ik wil namens Vuurwerkcrew de leden die hierboven gereageerd hebben een dikke pluim geven voor hun goede onderbouwende motivatie.
En ik hoop dat er nog veel stemmers gaan komen

Myrmidon
4 september 2008, 13:54
Skyline, Lidu en Crown zijn mijn absolute favorieten!
SkyLine heb ik al jaren, en ben hier al jaren uiterst tevreden over. Mooie effecten en toch redelijk betaalbare cakes!

Dit geld tevens ook voor Lidu, met stipt bovenaan van deze collectie is de Big Box, 8 zware cakes met zeer brede en volle effecten.

Crown Collection heb ik jaren aan een stuk gezien en gehad, ook deze cakes zijn stuk voor stuk degelijk te noemen.

scootflyer
4 september 2008, 17:20
Ik heb voor Jorge gekozen, ben vooral enthousiast door de zeer goede prijs/kwaliteits verhouding en het aanbod aan 'budgét' potten die ook nog eens een goed effect hebben. Zo kan ik met een bescheiden budget toch nog een mooi vuurwerk samenstellen.

moontan
5 september 2008, 13:17
Mag ik deze poll nog even onder jullie aandacht brengen?
27 reacties op zoveel leden is natuurlijk te weinig.
Daar moet nog veel meer bijkomen

teun48
5 september 2008, 15:29
Ik heb gestemt op Thor :D

svenovic
5 september 2008, 15:34
Ik had gestemd maar door de drukte mijn mening vergeten te geven.

Ik heb uiteraard gekozen voor Pro-line.
Waarom? Omdat ik tot nu toe het meeste vuurwerk van pro-line heb gekocht. De prijs / kwaliteit is goed (zitten altijd wel te dure potjes tussen, maar dat heb je bij elk merk) en de knallen zijn lekker hard.

.fireworkfreak.
5 september 2008, 18:15
Ik heb gestemd op sensations, barely legal, lidu, star en dynasty.
Sensations heeft gewoon een aantel bijzonder mooie producten (zoals eerder gezegd) zoals XBox en Sharks. Barely Legal met de Extreme salut enz. gewoon prachtig, brede boeketten en harde knallen voor een klein prijsje. Lidu en Star hebben voor mij gewoon ook een aantal mooie producten, denk aan ninja paketten, potjes als superstar. En dynasty is gewoon mooi vuurwerk voor een zeer lage prijs, bijvoorbeeld de heavy 3, 3 potten voor 15 euro bij mij. 5 euro voor zo'n pot, is toch prachtig?

superknaller
6 september 2008, 16:30
Heb al een paar jaar zeer goede ervaringen met Pro-Line :Den van dezelfde winkel slechte ervaringen met het merk :angry:Vuurwerkreus. Het is mooi, gevarieert en redelijk wat prijs. ( het kan altijd goedkoper):)

Vinnie
6 september 2008, 19:01
Ik heb gekozen voor Marijn en Dynasty, omdat ik eigenlijk alleen met deze twee merken ervaring heb. Wel heb ik een aantal jaar ook Pro-Line in de collectie gehad maar ik vond de prijs/kwaliteits verhouding niet goed en ben dus overgestapt naar Dynasty.
Mensen in mijn omgeving hadden Marijn en daar was ik erg over te spreken.

Mijn bescheiden mening ;P

Vincent

Marc_87
7 september 2008, 00:09
Ik heb gekozen voor Pro-line, de andere opties heb ik vergeten aan te vinken.

Dat van mij zou zijn, van alle merken die ik tot nu toe heb gehad:

1. Pro-Line - Gewoon de beste prijs/kwaliteit verhouding die er is. :D
2. Excellent - De effecten die hieruit kwamen waren allemaal gewoon van super hoog niveau! :)
3. B&W - Vorig jaar voor het eerst en de effecten zijn gewoon dik in orde! :D
4. Crown - Het is en blijft gewoon goed, vooral die Super4. Maar het is het voor mij net niet.
5. Royal Class - Wat ik heb gehad was redelijk mooi, maar te weinig om echt een mening te geven.
6. Sky-line - Wat ik heb gehad was redelijk mooi, maar te weinig om echt een mening te geven.
7. Diamond - Leek veelbelovend een paar jaar terug, maar nu niet meer.
8. BKV - Prijs kwaliteit is voor mij persoonlijk gewoon *****.

alexy
7 september 2008, 16:30
3 merken

Dynasty: goede prijs/kwaliteit verhouding, en prachtig vuurwerk. Ruim assortiment met veel effecten, neem bijvoorbeeld "Air Defense", crossettes met blinkers/crackling.. Kom je niet vaak tegen!

Full Loaded: zelfde verhaal, alleen nu de Barracuda als voorbeeld.. Filmpje zegt genoeg lijkt me: link (http://www.vuurwerktoko.nl/film.php?catid=full#1565) (afkomstig van www.vuurwerktoko.nl)

Marijn: een vrij nieuw merk dat snel bekend is geworden. Heel gewaagd, Nederlandse namen, vage effect beschrijvingen, simpele labels.. Maar wat een kwaliteit, kleuren, effect grootte, en de effecten zelf zijn dik in orde! Als voorbeeld de Zware Jongens.. link (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=3982)

Fire-Freak
7 september 2008, 19:23
Ik heb met drie merken ervaring en dat zijn naar mijn mening dan ook mooie merken:

1. Dynasty: Een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Daarnaast zijn de effecten altijd groot en helder en de harde burst is voor mij ook altijd prachtig.

2. Full Loaded: Hetzelfde als bij Dynasty, de uitwerkingen zijn altijd kwalitatief hoog.

3. Crown: Ik heb dit merk altijd wat te duur gevonden, waardoor ik dit merk een beetje vergat. Maar vorig jaar zijn ze keihard teruggekomen met de Jewel In The Crown en de Falling Leaves, prachtige uitwerkingen hebben deze potten. Daarnaast ook de Super 4 natuurlijk: een box met vier goed gevulde potten tegen een mooie prijs

Barely Legal, Marijn en Jorge lijken mij ook hele mooie collecties, afgaande op de filmpjes. Grote en heldere effecten, voor een onwijs goede prijs. Met deze collecties heb ik helaas geen ervaring, dus hier heb ik dan ook niet op gestemd.

Mek
9 september 2008, 14:14
1. Wolff (Dynasty / Full Loaded: Grootste boeketten , prachtige kleuren , goede burst, zeer vriendelijk prijzen.
2. Marijn natuurlijk..........: Hele beste boeketten ,heldere kleuren ,hardste burst van NL ,vriendelijke prijzen.

op een redelijke afstand :
3. Hardix / XXL : Voor de kleine beurs zeer acceptabele cakes .

the cigarman
9 september 2008, 18:10
Ik heb 1 collectie aangeklikt.
En dat is Wolff Dynasty.
Vorig jaar heb ik voor het eerst Dynasty vuurwerk gekocht.
Na vele jaren Pro-Line gekocht te hebben.

En daar was/ben ik erg onder de indruk van.
Mooie volle gekleurde effecten, wat niet uit elkaar gedreven wordt door de knallen.
Toppers van Dynasty (Wolff).
Panter: bruut in het kwadraat.

Baracuda: Had ik hetzelfde kicke gevoel, als toen ik een echte barracuda zag zwemmen in het aquarium in Sydney.
De blauwe effecten vind ik zeer mooi in deze cake.

En dan nog een de Sydney, ook een geweldige cake.

Wolff heeft dit jaar veel nieuwe cakes dit in hun arsortiment.
En na het bekijken van filmpjes wordt ik weer erg blij van.
Ik laat denk ik, toch wat illegaal spul, voor wat het is.
Want als je ziet hoe kwalitatief goed en mooi dit is.


Tweede favo collectie.
Lesli.
Een topper en dat is blue Voodoo.
Maar ook het Feyenoord pakket ga ik zeker kopen.
Heb ik wat te dummyfiseren na 1 januari.

moontan
9 september 2008, 21:02
Er begint zich inmiddels al een duidelijk beeld te vormen van de keuzen van de leden van VWC.
Maar 67 stemmen is veel te weinig. Het moeten er veel meer worden.
Kom op mensen, doe mee en breng je stem uit.

:bye:

DW2000
9 september 2008, 21:20
heb voor proline gekozen, mooie uitwerkingen op een goede hoogte, met een mooi belans tusse knal en uitwerking. en vind bijna alles van ze het geld waard

pyromaniaqs.f
11 september 2008, 15:56
ik heb gekozen voor dynasty op de eerste plek.
omdat het erg mooie effecten zijn, voor een super prijs!

daarna original, omdat ze een enorm hoog aanbod hebben, wat ook goed te betalen is

als 3e pro-line omdat he hele mooie potten enzo zijn, alleen niet erg goedkoop is

jejestilo074
12 september 2008, 20:55
Mijn favoriete merk is toch wel Grolsch hoor.:wink:
Favoriete merken vuurwerk: Profi, Dynasty, Pro Line

hgk
14 september 2008, 16:54
1 Barely Legal, Mooie grote uitwerkingen en harde klappen voor een betaalbare prijs.
2 Black Label, Veel variatie ,grote heldere boeketten , en dan doel ik vooral op de Ultra wave
en de X-Terminator .
3 Royal class Heldere kleuren, rood is rood en blauw is blauw .

skyrider
17 september 2008, 20:42
1 marijn: nieuw fris en loeihard. de effecten groot en helder. de burst verslavend.
2 wolf: goede kleuren combinaties, goede budget cakes, en een groot aantal toppers.

moontan
18 september 2008, 14:18
Na 84 stemmers een tussenstand.
1. Dynasty.
2. Proline
3. Marijn Vuurwerk
4/5 ex aeqo LIDU en Barely legal

Nog meer liefhebbers die een stem uit willen brengen?

pyrorboy
18 september 2008, 14:52
1 titaan. goede prijs en pure kwaliteit.
2 dynasty allemaal pracht cake's !
3 explosion ( soms ) aan de dure kant. maar levert goede kwaliteit.

Mattenfreak
26 september 2008, 22:35
Er mag meer gestemd worden mensen. :D Mochten we iets met de uitslag willen doen, dan moeten er wel meer mensen mee stemmen. :wink:

moontan
30 september 2008, 18:36
We naderen de 100 stemmen.
Wie maakt de 100 vol?
We gaan misschien wat met de uitslag doen, maar dan moeten we wel met een representatief aantal komen'
Bij voorbaat dank

PYROMANIAC 1975
30 september 2008, 19:24
Ik heb een aantal toppers maar merken maar 3

PROLINE - GVB
Mooie labels,Goede effecten,Bijna alle stukken vuurwerk hebben een flinke burstknal,En voor een zeer degelijke prijs.

Dynasty - WOLF
Ruime keuze in producten,Vooral dit jaar zeer indrukwekkende nieuwe item's zoals de DRAGSTERS echt een topper,Zeer mooie effect combie's,Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Pyropower - BROEKHOF
Kort maar krachtig voor het begin van de dag en dan doel ik hoofdzakelijk op de
Thunderking en de Screamerking

herdervriend
30 september 2008, 22:25
In het algemeen, gewoon Schuurmans. Oftewel Diamond & Magnificent.
Daarnaast nog Royal Class.

Dit zijn mijn favoriete, reden: Heel simpel, gewoon geweldig vuurwerk.

Aftershock
8 oktober 2008, 12:19
Vergeten dat er een poll was ingesteld.... :frusty:

Toch even gestemd. Bij Stemmen moet er inderdaad ook een motivatie volgen, dus bij dezen.

1) BARELY LEGAL. Deze collectie van B&W is een topper op alle vlakken.
Simpel uiterlijk en dat heeft al een enorme aantrekkingskracht. Uitwerkingen van alle cakes zijn fantastisch grote heldere effecten en keiharde burstknallen, vooral van de lieveling van iedereen : de Extreme Salute.

2) LIDU
Al jaren aan de top van mijn favoriete merken, eveneens grote en vooral heldere effecten en superharde bursts. Het enige jammere is dat je geen zekerheid hebt/had over de uitwerking van het door jou gekochte artikel.

3) DYNASTY
De Dynasty collectie is bij mij nummer 3 Ook hier weer qua prijs/kwaliteitsverhouding allemaal top producten met over het algemeen mooie grote uitwerkingen.

4) SKYLINE
Skyline is simpelweg een betaalbaar merk dat voor ieder wat wils heeft en regelmatig met verrassingen in de effecten/uitwerkingen van artikelen komt.
Voorbeeld van een topper was de Skyscreamers ; deze was tot vorig jaar de beste en meest besproken pot.

pyromaniac
8 oktober 2008, 13:18
Pro-Line is mijn favoriete merk, en ik zie dat Pro-Line in de peiling ook netjes doet haha
Vindt Pro-Line leuke/mooie producten hebben.

Superboer
8 oktober 2008, 15:00
Pro-line is mijn eerste keuze. Hele goeie kwaliteit. Prachtig spul. Alleen wel wat aan de dure kant maar dat mag de pret niet drukken. :thumbsup:

moontan
11 oktober 2008, 16:47
Even een tussenstand:

Na 136 stemmen is de top-5:

1. Dynasty
2. Proline
3. Barely Legal
4. Lidu
5. Marijn Vuurwerk

moontan
13 oktober 2008, 20:26
Wie helpt ons mee om minimaal op 150 stemmen te komen.
We zitten nu op 139 stemmen en dat is natuurlijk veel te weinig bij zo,n groot ledenaantal als wij nu hebben.
Wij danken jullie bij voorbaat.

Janniekske
13 oktober 2008, 20:35
Heb gestemd, vind new spirit ook een heel goed merk!

afca0251
13 oktober 2008, 22:03
Ik vind mercurius samen met ultimate gold collection erg goed.
Het is een merk dat sterk opkomt.
Ultimate Gold Collection had voor veel prijzen verschillende potjes van 3 tot 100 euro.
Ook die potjes die goedkoop waren deden het aardig leuk .
Mercurius heeft een erg goede kwaliteit met een paar top potjes.

Ik had vroeger nog Pro Line maar daar heb ik te weinig van gehad om te beoordelen.

the cigarman
14 oktober 2008, 06:27
Ik heb 1 collectie aangeklikt.
En dat is Wolff Dynasty.
Vorig jaar heb ik voor het eerst Dynasty vuurwerk gekocht.
Na vele jaren Pro-Line gekocht te hebben.

En daar was/ben ik erg onder de indruk van.
Mooie volle gekleurde effecten, wat niet uit elkaar gedreven wordt door de knallen.
Toppers van Dynasty (Wolff).
Panter: bruut in het kwadraat.

Baracuda: Had ik hetzelfde kicke gevoel, als toen ik een echte barracuda zag zwemmen in het aquarium in Sydney.
De blauwe effecten vind ik zeer mooi in deze cake.

En dan nog een de Sydney, ook een geweldige cake.

Wolff heeft dit jaar veel nieuwe cakes dit in hun arsortiment.
En na het bekijken van filmpjes wordt ik weer erg blij van.
Ik laat denk ik, toch wat illegaal spul, voor wat het is.
Want als je ziet hoe kwalitatief goed en mooi dit is.


Tweede favo collectie.
Lesli.
Een topper en dat is blue Voodoo.
Maar ook het Feyenoord pakket ga ik zeker kopen.
Heb ik wat te dummyfiseren na 1 januari.


Ik moet mijn mening wat bijstellen, qua beste collectie betreft.
Marijn heeft Lesli van de tweede plaats afgestoten.
Omdat er in mijn buurt een Marijn delaer er bij is gekomen...
Nou in me buurt, Ede ligt toch zo'n 25 km van Tiel af...:yes:
Ik denk dat het voor mij voornamelijk Wolff en Marijn gaat worden.

Ja de Feyenoord pakketten zal ik wel bij de Lesli dealer gaan halen.
Maar die steek pas af na oud en nieuw.
Eerst wat aanpassingen doen aan die potjes, zodat ik ze mooi kan dummyfiseren.:D

trench
14 oktober 2008, 18:58
Dynasty : prachtige cakes ruime keuze de effecten zin altijd wel verrassend te noemen

moontan
20 oktober 2008, 21:20
De laatste stemming is alweer 6 dagen geleden.
Heeft iedereen dit topic gezien?
Zo niet, breng je dan nog even je stem uit?
Dank je wel :bye: