Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dries Persyn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dries Persyn

    Dries Persyn
    Egemsestraat 48
    Wingene 8750
    Telefoon:051655786
    E-mail: [email protected]



    openingstijden:
    Elke dag van 14.00 uur tot 20.00 uur!





    2 (reclame) filmpjes van de winkel: klik en klik



    Laatst aangepast door Monsterking; 5 September 2008, 00:07.

    #2
    Ik ben hier 3 jaar geleden geweest. Was in de buurt. Een godsklere eind omgereden vanaf de snelweg. Kom je daar in de middle of nowhere en was er een oud vrouwtje die geen woorde engels nederlands of duits kon. Ook kon ze geen frans?? Kon duidelijk maken dat ik voor vw kwam. Ahhhh dat snapte ze wel. Er werd een sleutel gehaald en er gingen 2 deuren van een schuurtje open. en wat ik daar zag kon ik echt niet geloven.

    Er lagen maar 2 artikelen in dat hele schuurtje. Een klein ( nederlands) potje voor 30 euro ofzo en een klein vuurpijltje met een prijs van 15 euro. Ben er vloekend weer weggegaan. Dit zijn toch geen zaken doen. Mensen een beetje lokken met zon site en vervolgens krijg je zoiets.

    Dus jullie zijn gewaarschuwd.

    Gr Bas

    Comment


      #3
      De site van Dries Persyn is terug vernieuwd geweest en het assortiment is wel gevoelig uitgebreid.
      Er zijn nu 28 verschillende producten verkrijgbaar in het gamma van consumentenvuurwerk.

      Comment


        #4
        Vanaf nu ook met een webwinkel:

        Welkom op de gloednieuwe Webshop van Dries Persyn!
        Om een nog betere service te kunnen bieden aan de klanten werd deze webshop op poten gezet.
        Nu kunnen de bestellingen nog vlugger en efficienter doorgegeven worden.
        Kijk gerust eens rond.

        Comment


          #5
          Echt gaan ! Zoiets zal je maar weinig tot nooit meegemaakt hebben!

          Comment


            #6
            Op die eerste foto zou je denken dat het vuurwerk ligt in die grote schuur met die grote deur daar , maar het ligt in een mini schuurtje ernaast met die kleinere deur daar...Ter info.
            Laat je niet warm maken door de site of weet ik veel ook !!! Om eens een apparte ontmoeting te hebben moet je zeker gaan!!!!!!!!! Shit :s

            Comment

            Working...
            X