PDA

Volledige versie bekijken : Vuurwerk-kiosk bvba



Monsterking
27 april 2008, 18:01
Vuurwerk-kiosk bvba
KIOSK bvba
Vrijheid 112
2320 Hoogstraten
Telefoon: 03-3148860 (Vanuit Nederland: 00323-3148860)
Fax: 0475-601357 (Vanuit Nederland: 0032475-601357)



Openingstijden:
Maandag - vrijdag: Van 6.00 uur tot 19.00 uur
Zaterdag: Van 7.00 uur tot 18.00 uur
Zondag: Van 10.00 uur tot 17.00 uur (LET OP! Vuurwerk-kiosk is alleen in de november en decembermaanden op zondag open!)


http://www.vuurwerk-kiosk.be/IMG/plan.jpg

http://www.vuurwerk-kiosk.be/index.htm

nederlandsvuurwerk
14 december 2011, 19:33
Ze verkopen nog steeds!
Ben er van het weekend geweest, was naar de bekende discotheek high-street geweest en heb wat vrienden in hoogstraten wonen dus ben er heel het weekend gebleven.
Het knalvuurwerk ligt gewoon in een vitrine in de winkel en dat pakken ze daar voor je, de potten gaan ze achter halen en daar zal vast oiok nog wel een deel knalvuurwerk liggen.
Qua knalvuurwerk hadden ze van het weekend iniedergeval: De échte bermudas, pirats, the mammoth, en als ik me niet vergis lag er nog een pakje van die nieuwe tt's vorig jaar op de markt gebracht door original.
Qua potten hadden ze van het weekend iniedergeval: Crackling chry, buttflower, nitratecake en wat andere standaard assortimentspotten die ze bij zena ook verkopen zou even niet meer weten welke (het was een goede avond die avond daarvoor haha).
Ook hadden ze wat potten van wat bijeengeraapte merken die ik eigenlijk nog nooit eerder voorbij heb zien komen. Mijn vrienden die in belgië zelf wonen vertelden mij dat deze allemaal niet tegenvielen.
Ik zal vast een hoop vergeten maar als je toevallig in de buurt bent is het een aardige winkel met vriendelijk personeel, een wat oudere vrouw en man (wat heet oud) vuurwerk wordt ingekocht door de zoon.
Wat wel handig is om te weten is dat je in deze winkel niet met een nederlandse bankpas kunt betalen, aan de overkant van de straat zit echter een bank dus een groot probleem is dit niet.
Heb zelf niks meegenomen, het was moeilijk maar heb sinds dit jaar het illegale vuurwerk afgesloten ging puur voor de sfeer even kijken. En natuurlijk zijn de sigaretten ook een paar centen goedkoper in België :wink:.

hamtaro88
10 oktober 2012, 21:46
Gisteren geweest alleen maar shag gekocht ze verkochten geen vuurwerk meer zei de oude vrouw achter de toonbank.