PDA

Volledige versie bekijken : Online Voorverkoop



moontan
7 december 2007, 16:19
Van de website:

Welkom op onlinevoorverkoop.nl, de allergrootste vuurwerkwinkel van Nederland.
De online vuurwerk voorverkoop is weer gestart! Door ons grote dealernetwerk, verspreid door heel Nederland kunt u eenvoudig online bestellen en uw vuurwerk ophalen bij een dealer bij u in de buurt! Let op: Bij uw bestelling ontvangt u GRATIS PROLINE POTTEN!!!



Naschrift: de filmpjes van de nieuwe producten staan nu ook op de website
http://www.onlinevoorverkoop.nl/shop.asp?gid=-1

moontan
16 november 2008, 23:39
Van de website www.onlinevoorverkoop.nl


Asian Budget
GBV heeft voor dit jaar 3 prachtige 500 gram cakes voor een prijs van 200 gram cakes.
De Asian Budget line staat garant voor top- kwaliteit tegen, de naam zegt het al een Budget prijs. De prijzen van deze 500 gram cakes, de 1587, 1588 en 1589 zijn € 32,50, € 35,- en € 37,50.


Asian Thunder cake
Een echte aanrader is de Asian Thunder cake ( nummer 1595). Dit is een 25 shots knalcake gemaakt van de losse, als beste single shot bekend staande Asian Thunder ( nummer 1593). De prijs is normaal € 15,- echter nu ter introductie € 10,- Dat wordt knallen!

Full House Poker
Dan iets wat u moet hebben als u vuurwerkliefhebber bent en niet te lang vuurwerk wilt afsteken om 0:00 uur, De Full House Poker ( nummer 5480), 4 sublieme 400 gram cakes met elk totaal van elkaar verschillende effecten.

Giga Rockets Gold Line
Voor de echte vuurpijlenliefhebber is er nu de Giga Rockets Gold Line (nummer 1838). 12 grootse vuurpijlen met dito effecten.

Excellent serie
De Excellent serie vuurwerkpakketten was ons inziens niet compleet genoeg. Daarom een uitbereiding hierin, in de vorm van een pijlenpakket (nummer 1874) 8 totaal verschillende vuurpijlen met grote boeketten en Harde Burst!

mnielsm
21 november 2008, 17:49
Via de website www.onlinevoorverkoop.nl (http://www.onlinevoorverkoop.nl) is het vanaf nu mogelijk om online te bestellen.

Vuurwerkbieb
22 november 2008, 09:45
Vreemd dat de filmpjes van de nieuwe proline producten nog steeds nergens te vinden zijn.

Ik dacht dat mike alles gefilmd had, maar tot nu toe heb ik alleen de beelden gezien van full house poker.

erg jammer.

swh
22 november 2008, 10:30
Vreemd dat de filmpjes van de nieuwe proline producten nog steeds nergens te vinden zijn.

Ik dacht dat mike alles gefilmd had, maar tot nu toe heb ik alleen de beelden gezien van full house poker.

erg jammer.

Dit vind ik ook raar, want er is al meer dan 1 demo geweest...

Anton
22 november 2008, 11:31
Hmmm, weet iemand waar de kanonslagen heen zijn?

X-Treme
22 november 2008, 17:01
Hmmm, weet iemand waar de kanonslagen heen zijn?

Ja verdwenen... :p Er staan nog wel meer fouten op de website zo kan je ook producten bestellen die helemaal niet op de verkooplijst staan.

Heb het doorgegeven aan GBV dus het zal vast maandag wel opgelost worden. :wink:

DW2000
24 november 2008, 23:43
Hmmm, weet iemand waar de kanonslagen heen zijn?

onder aanbiedingen

Kanonslag 200 stuks
1002
€ 1,75

skyline[NL]
27 november 2008, 21:17
dan zijn ze duur naar mijn mening want ik heb bij broekhoff dealer 200 thunder xl kanonslagen uitgehaald voor 1 euro. ik weet dat dit niet het topic is om broekhoff aan te raden eigenlijk maarjah alles wordt al duurder. en als je broekhoff dealer in de buurt hebt en hij doet ook aan die actie mee. dan zou ik ze toch daar halen :wink: verdient toch wel weer iets

mnielsm
28 november 2008, 08:38
De prijzen van de actie-artikelen worden niet door GBV bepaald maar door de dealer zelf.

Als ik zo even op onlinevoorverkoop kijk zie ik prijzen van 1.40, 1.25 en 1.75 voor de kanonslagen.

svenovic
28 november 2008, 10:52
Bij ons (De Staartploeg in Dordrecht) kosten de kanonslagen, babypijlen, romeinse kaarsen en de grondbloemen 1 euro.

moontan
2 december 2008, 20:43
De filmpjes van de nieuwe producten komen eind deze week online
Aldus Gert Breeschoten zelf.
Ik heb hem er vanavond eventjes voor opgebeld.

ilvan
2 december 2008, 20:53
De filmpjes van de nieuwe producten komen eind deze week online
Aldus Gert Breeschoten zelf.
Ik heb hem er vanavond eventjes voor opgebeld.



oke bedankt!!!!

ik ben van plan zaterdag mn bestelling te plaatsen.. ik koop Evuco,schuurmans en beko...

wellicht dat die filmpjes mijn keuze nog veranderen:wink:

ben vooral benieuwd naar proline starter..:wink:

DW2000
2 december 2008, 21:10
handig moontan, bedankt, zit echt te wachte op die andere filmpjes

moontan
2 december 2008, 21:13
Ja en ik zat er ook op te wachten vandaar.
Nu weten we tenminste waar we aan toe zijn.
:bye:

Vuurwerkbieb
3 december 2008, 12:35
eindelijk zal tijd worden haha

skyrider
7 december 2008, 17:45
Hopelijk is het deze week zover. Maar ach de man heeft het ook druk.

PROLINE FAN
7 december 2008, 18:14
ja eey, als er beloofd is dat op vrijdag 5 december de filmpjes online zouden zijn en ze zijn er nu nog steeds niet. Druk of niet, het is beloofd en dan is het best wel belachelijk dat ze er nu nog steeds niet zijn. Ik hoop dat dit snel wordt goed gemaakt en de filmpjes snel online komen. maaroged, succes verder.

DW2000
7 december 2008, 19:08
maak je niet zo druk man, alles heeft vertraging vanuit china, en wat nog niet binnen is, kan ook niet gefilmd worden. als het de 31ste er maar is

skyrider
7 december 2008, 19:27
Ik snap je frustratie proline fan. En ik wil natuurlijk ook weten. Of het waar is voor je geld. Maar nuchter gezien het is maar vuurwerk. En het komt wel goed. Ook al duurt het even.

Vuurwerkbieb
8 december 2008, 08:51
gbv is niet de enige, ik zit ook al tijden te wachten op alle b&w en beko filmpjes (om er maar 2 te noemen haha)

Jean-Paul_*
8 december 2008, 11:05
ik wacht en wacht

blacknife10
8 december 2008, 14:35
de nieuwe filmpjes staan er

Jasper-Rhenen
18 december 2008, 18:00
Veel vertraging geweest met de containers ivm de olimpyse spelen hea.
op de site moet je ook wel je dealer selecteren hea. want elke dealer heeft een andere bestel lijs, dus als je dan een dealer in de buurt heb met de 60art folder en jij kijkt op de site zonder dealer te selecteren kijk je op de 80 art folder standaard, dus dan staan er idd dingen op die niet in je folder staan.

moontan
18 december 2008, 19:20
de nieuwe filmpjes staan er

Nog niet alle filmpjes staan op de website

blacknife10
19 december 2008, 14:51
klopt sommigen producten moeten nog komen in nederland ofzo. teminste er was iets maar wat weet ik niet precies

moontan
4 november 2009, 23:18
De online vuurwerk voorverkoop zal binnenkort weer starten! Wilt u vuurwerk kopen? Ga dan naar een van de vele vuurwerk verkooppunten bij u in de buurt. Klik hier om de dichtsbijzijnde vuurwerkdealer te zoeken!

http://www.onlinevoorverkoop.nl/uwdealer.asp

ilvan
4 november 2009, 23:21
De online vuurwerk voorverkoop zal binnenkort weer starten! Wilt u vuurwerk kopen? Ga dan naar een van de vele vuurwerk verkooppunten bij u in de buurt. Klik hier om de dichtsbijzijnde vuurwerkdealer te zoeken!

http://www.onlinevoorverkoop.nl/uwdealer.asp

binnenkort.. hmmm er staat 1 December...

Maargoed, in de gaten houden die site!

ruttie-partyboy
5 november 2009, 16:07
Toch wel aan de late kant hoor! De meeste importeurs hebben hun webwinkel dan al open, misschien kost ze dat wel klanten...

xavilolo
5 november 2009, 16:38
Vanaf 1 December kun je weer bestellen. Dat wil toch niet zeggen dat de producten met de filmpjes niet al eerder op de website komen...

mnielsm
5 november 2009, 18:18
binnenkort.. hmmm er staat 1 December...

Maargoed, in de gaten houden die site!

Dat stond er vorig jaar ook.

Maar toen kon men ook al vanaf half november bestellen dus tja...
Gewoon afwachten, de mogelijkheid tot bestellen komt vanzelf online.

fritsie
5 november 2009, 18:32
De gewone klant (niet freak) gaat pas de laatste dagen voor de kerst zijn vuurwerk bestellen.
Bij de meeste vuurwerkwinkels wordt het meeste vuurwerk in de losse verkoop gekocht en niet in de voorverkoop.
Het afhalen mag toch ook pas de laatste 3 dagen en veel klanten willen het pas de 31e in huis hebben i.v.m. de veiligheid.

Wij worden overspoeld met mailtjes over wanneer de website, folder, schietlijst en webwinkel open of te zien zijn.
Het is gewoon verschrikkelijk veel en vooral leuk werk maar erg tijdrovend als je afwijkt van de normale winkel met 1 of 2 leveranciers.

xavilolo
9 november 2009, 07:47
De filmpjes doen het weer, alleen de nieuwe producten staan er nog niet op.

ilvan
9 november 2009, 21:06
Update:

Vanaf 16 November kunt u bestellen !

http://www.onlinevoorverkoop.nl/

explosie123
11 november 2009, 18:38
er staan nu wel al een aantal nieuwe producten op de site. ze staan onder "nieuwe producten". ( eigenlijk wel logies )

1a2b
13 november 2009, 11:03
ik zie nergens prijzen!?
het is toch 13 november!

Snutareen
13 november 2009, 14:25
Nee, het is vanaf 16 november, dat staat op de site!

PalmPistil
13 november 2009, 14:29
Er stond eerst 13 november, is vandaag veranderd naar de 16e.

ilvan
13 november 2009, 15:18
pfff dat hebben ze het niet binnen de tijd gered..

Jammer hoor. Ze zijn te laat gezien de andere importeurs. Dan maar wachten tot de 16e

:bye:

1a2b
15 november 2009, 20:57
als de site morgen online gaat,
zijn dan ook alle dealers morgen online??

1a2b
16 november 2009, 11:26
het is 16 nov. maar ik zie nog geen prijzen
:bonk:

RaideR
16 november 2009, 13:26
Geef het wat tijd, de meeste prijzen staan toch al op dit forum? Of heb je zo'n haast met bestellen?

Net zoals vorig jaar, toen was GBV ook laat, het komt vanzelf :).

La Bomba
16 november 2009, 15:15
het is 16 nov. maar ik zie nog geen prijzen
:bonk:

Het staat er inmiddels allemaal op, bedenk wel dat het veel tijd kost om de prijzen van alle dealers in te voeren...

1a2b
16 november 2009, 15:36
yes! de prijzen!
mijn dealer heeft de prijzen or!
aanbiedingen: 1.00 voor beetje het kleine spul!

PalmPistil
16 november 2009, 16:36
Jammer, mijn dealer verkoopt natuurlijk geen Thunder Candle en Rocket Candle Starter :sad:, daar gaat bijna de helft van m'n gbv lijst.

fascinating
16 november 2009, 18:04
Ik heb bestelt maar nog geen e-mail ontvangen !!

xavilolo
16 november 2009, 19:28
Vuurwerkreus verkoopt de Thunder Candle wel, en Rocket Candle starter en Coco Magnolia zijn de grote folder.

Los daar van: Tuincentrum de Staartploeg zegt dat ze de 100 artikelen folder hebben, maar op onlinevoorverkoop staat de 80 artikelen folder (om te bestellen). Beetje eigenaardig.

moontan
8 december 2009, 00:57
GBV / Onlinevoorverkoop.nl op TV 06-12-2009
met dank aan X-treme


8030638

jejestilo074
8 december 2009, 01:57
Was eigenlijk wel heel erg benieuwd wat hij op het einde wou zeggen over Pro Line.... 'ons paradepaardje is eh Pro Line. Proline is een euh siervuurwerk wat in Nederland absoluut een euh eeneuh (cut)......' :rolleyes:

boozebelly
8 december 2009, 12:53
Ik denk dat hij wou zeggen: absoluut een euhhh....overgewaardeerd merk is dat alleen zoveel verkoopt omdat wij simpelweg een grote landelijke dekking hebben en het overgrote deel van de consumenten toch de ballen verstand heeft van vuurwerk en al tevreden zijn met een knal met een kleurtje. En euhhh, euh....daarnaast kopen consumenten graag bij ons omdat wij groot zijn en groot = goed in hun ogen....dus, euhhh, euhh....Het is ons wel prima zo. :p
Euhhh....mocht er trouwens iemand euh..kijken van Wolff, Rubro, Zena of euhhh, Bonfireworks. Mijn naam is euhhh..Dicko (?) en mijn hobby's zijn marketing en daarnaast doe ik ook nog een beetje aan euhh....vuurwerk.
Als jullie euh, interesse hebben dan kan ik jullie wel euhhh....mijn CV opstureuhh..opsturen.

Commercieel prutfilmpje.
Is dat trouwens niet die gast die ooit call-tv programma's presenteerde? Is die ook weer uit de WW :)

RaideR
8 december 2009, 13:02
Nou sorry hoor, hier word ik niet vrolijk van als ik het zo zie :frusty:

GBV is een leuke importeur met een behoorlijk aantal goede producten, ook wat mindere natuurlijk. Jammer dat ze het op deze manier brengen, het is natuurlijk wel voor de leken bedoeld maar dan nog...

Richardus
23 december 2009, 21:21
Zijn er nog dealers bekend buiten Onlinevoorverkoop.nl om die GBVproducten voeren tegen scherpe prijzen? Ik noem een Valk Nijverdal als voorbeeld, met de knaltwister voor 3,50 ipv 5e. Meer van dat soort dealers van losse GBVproducten tegen goede prijzen? Persoonlijk ben ik 't meest benieuwd naar punten buiten 't westen en zuiden, maar kan voor anderen ook handig zijn. Hoor het graag!

X-Treme
23 december 2009, 22:14
GBV / Onlinevoorverkoop.nl op TV 06-12-2009
met dank aan X-treme


8030638

Hey moontan ik zie dat je het stukje hier ook geplaatst hebt helaas is dit niet de gehele intervieuw (duurt totaal 7 minuten.)

A.s. Zondag komt het nog een keer op tv op SBS 6 het programma heet als het goed is Teletrends en word 's middags uitgezonden ;)

Fireworkfreakz19
29 oktober 2010, 20:03
Weet iemand misschien wanneer je weer online ken bestellen??
want gebeurt nog niet egt veel op de site want ook niet alle nieuwe producten staan er op?? :wink:

rickster
29 oktober 2010, 20:05
in zoetermeer begin november bij intratuin verschilt bij sommige

Stefan Works
1 november 2010, 16:15
Vanaf 1 december kan je weer bestellen!

Fireworkfreakz19
1 november 2010, 20:10
Nou de site is weer verandert hoor hopen dat ze nog niet klaar want als ik onder mijn dealer zit kijken mis ik hopen goede potten :shocked:

xavilolo
1 november 2010, 20:57
Nou de site is weer verandert hoor hopen dat ze nog niet klaar want als ik onder mijn dealer zit kijken mis ik hopen goede potten :shocked:

Ik vrees van wel, dat ze al klaar zijn. Ik heb al op verschillende dealers gezeten en bij de één zijn er 4 proline pagina's, bij de andere maar 3 dus...

Beetje jammer zo laat bestellen, je kan hem toch gewoon veel eerder opengooien. Ik zie daar voor GBV geen nadelen aan en voor de klant alleen maar voordelen...

Fireworkfreakz19
1 november 2010, 21:04
Nou dat word het dit jaar geen proline denk ik als het zo blijft..:sad:
Hopen gaat nog wat veranderen zie het wel als de folder er is :rolleyes:

Stefan Works
2 november 2010, 07:37
Er staat nu toch dat ze in november open gaan!!!

slabbetje
3 november 2010, 15:22
De website gaat in november open!
Ik zie iedere dag wel weer nieuwe (Update's) verschijnen en ik verwacht dus dat de website Deze week of Volgendeweek word geopend! dus dat je kunt bestellen enzz.

Welkom op onlinevoorverkoop.nl
De allergrootste vuurwerkwinkel van Nederland!

Helaas, op dit moment zijn wij gesloten. Vanaf 15 november zijn wij geopend en kunt u weer bestellen!

Dus vanaf Maandag 15 november kun je bestellen bij jou ONLINE GBV DEALER!

Vliegend lontje
4 november 2010, 11:12
Volgens de website kan je vanaf maandag 15 november bestellen. Dus nog even geduld.

moontan
7 november 2010, 21:02
Over enkele dagen wordt de nieuwe vuurwerkwebwinkel gelanceerd:

http://www.bestelvuurwerk.nl/

Fireworkfreakz19
8 november 2010, 05:04
Ik mist toch wel paar toppers bij me dealer hoor zoals Golden glory, Immaculate Rhombus , Towering Inferno en niet vergeten de Bulkpack Asian Thunder en deze nieuwe kommer staat er ook niet bij Asian Thunder Rockets:sad:

moogle
8 november 2010, 06:35
ja daar kwam ik ook achter.
ik denk dat ze nog bezig zijn want de rotjes en zo stonden er ook nog niet op.

xavilolo
8 november 2010, 14:21
Het staat er inmiddels (bij mijn dealer) wel op.

moogle
8 november 2010, 15:34
ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij GBV maar die site's zijn echt een chaos. en dan niet gecontroleerde chaos.
de ene keer staat er dat ze bulckpack hebben en geen rotjes en de andere keer is het weer andersom.

Richardus
8 november 2010, 15:35
Over enkele dagen wordt de nieuwe vuurwerkwebwinkel gelanceerd:

http://www.bestelvuurwerk.nl/

komt deze in de plaats van onlinevoorverkoop, of is dit een apart geheel van dealers ofzo?

Stefan Works
8 november 2010, 16:08
15 november gaat ie open, staat nu op onlinevoorverkoop

moogle
9 november 2010, 12:07
de prijzen en zo staan er nu bij.(bij onlinevoorverkooop tenminsten)
Zo af en toe merk ik nu nog.

xavilolo
10 november 2010, 19:22
Je kan op Bestelvuurwerk inmiddels bestellen!!!

SweetCoconut
14 november 2010, 15:56
ik kan geen dealer kiezen bij onlinevoorverkoop.nl, weet iemand hoe dit kan?

Happiness
14 november 2010, 16:08
Ik zie een Sunrise Block van Bonfireworks voor maar €3,95????
Ik wilde kijken wat ik kon bestellen en bij knalvuurwerk kwam ik op onlinevoorverkoop.nl deze tegen.
Ik mis ook nog een aantal artikelen.
Klopt nog niet veel van de website.
Hoop dat ie morgen wel werkt als ik mijn bestellingen kan gaan plaatsen.:sad:

Fireworkfreakz19
14 november 2010, 16:24
Ik zie een Sunrise Block van Bonfireworks voor maar €3,95????
Ik wilde kijken wat ik kon bestellen en bij knalvuurwerk kwam ik op onlinevoorverkoop.nl deze tegen.
Ik mis ook nog een aantal artikelen.
Klopt nog niet veel van de website.
Hoop dat ie morgen wel werkt als ik mijn bestellingen kan gaan plaatsen.:sad:

Je moet deze site hebben http://www.bestelvuurwerk.nl (http://www.bestelvuurwerk.nl/)gaat morgen online

Happiness
14 november 2010, 17:18
Ja bedankt ik dacht al, wat een puinhoop.:bonk:

Happiness
15 november 2010, 15:46
Bij bestelvuurwerkonline kan ik helaas nog niets in mijn winkelmandje plaatsen:bonk: gaat dat vanavond nog goed komen of doe ik zelf iets verkeerd:sad:

Fireworkfreakz19
15 november 2010, 15:52
Bij bestelvuurwerkonline kan ik helaas nog niets in mijn winkelmandje plaatsen:bonk: gaat dat vanavond nog goed komen of doe ik zelf iets verkeerd:sad:

Bij www.onlinevoorverkoop.nl ken je wel gewoon bestelen :rolleyes:

weet ook niet wat er met die andere site is

Happiness
15 november 2010, 16:01
Vraag me af of je hier (vuurwerkonline) wel kan bestellen een aantal dingetjes klopt hier niet.En ik mis toch het een en ander.
Maar even voor de duidelijkheid: Welke site moet ik hebben?
Ik neem aan dat ik bestelvuurwerk.nl moet hebben,maar dat het alleen allemaal nog niet helemaal werkt denk ik dan maar.:wink:

Richardus
15 november 2010, 16:16
ik denk dat je uiteindelijk via beiden kan bestellen. Een verschil is, volgens mij, dat op bestelvuurwerk ook de Weco-dealers staan en op onlinevoorverkoop enkel de GBVdealers.

Happiness
15 november 2010, 16:21
Uiteindelijk!! Dan wacht ik nog even af.:wink:

moogle
15 november 2010, 16:22
denk het ook want die heeft ook meer de kleuren van Weco.
En ik vond onlinevoorverkoop nou ook niet lelijk en ik denk dat meerdere mensen dat ook hebben.
en de mensen die hier niet op zitten die weten denk ik ook niet dat er een nieuwe site is dus dan staat het nog al ***lig als je niet meer op onlinevoorverkoop kan kopen en ze weten niet waardoor dat komt:p

xavilolo
15 november 2010, 16:37
Heb ik ook nog een vraag: Volgens Svenovic, iemand die bij de dealer werkt waar ik koop en ook op dit forum actief is, verkoopt zijn winkel dit jaar nog wat van pyro profs, waar proline uit voortgekomen is. Maar deze cakes van dit merk zie ik op beide sites ook niet staan. Dus hoe zit dat nou?

Theking
15 november 2010, 17:00
Ik vind het raar dat bij www.bestelvuurwerk.nl wel mijn dealer staat. Maar op www.onlinevoorverkoop.nl niet. (Deze dealer verkoopt het nieuw). Ik zie namelijk dat het aardig wat producten mist:S

Theking

DarkSoul
15 november 2010, 17:04
De website www.bestelvuurwerk.nl is dit jaar nieuw. Ik ga er vanuit dat dat dan ook de goede site is. Of onlinevoorverkoop nog actueel is betwijfel ik. Ik weet niet of GBV die website er helemaal uit gooit, of een andere invulling aan gaat geven. Maar www.bestelvuurwerk.nl is de site die GBV dit jaar lanceert.

Happiness
15 november 2010, 17:15
Nou moet de site alleen nog up to date zijn en dat is ie vooralsnog niet.:D
Misschien later op de avond.

xavilolo
15 november 2010, 18:41
Heb ik ook nog een vraag: Volgens Svenovic, iemand die bij de dealer werkt waar ik koop en ook op dit forum actief is, verkoopt zijn winkel dit jaar nog wat van pyro profs, waar proline uit voortgekomen is. Maar deze cakes van dit merk zie ik op beide sites ook niet staan. Dus hoe zit dat nou?

Laat maar, ik zie net dat die pyro profs producten er inmiddels opstaan. Toch jammer dat ze het niet kunnen waarmaken.

Happiness
17 november 2010, 11:46
We zijn nu 2 dagen verder maar wanneer kan ik hier nu gaan bestellen?
De site bestelvuurwerk.nl werkt nog steeds niet.:bonk: Of is dat pas over een paar weken na Sinterklaas misschien??

moogle
17 november 2010, 16:51
LOL,
Bij bestelvuurwerk.nl heb ik bij de aanbiedingen vuurwerk van Weco, Marijn, Herlat, Bkv, Royal, ANO, crown brinkma :p :p

Bjinse
18 november 2010, 16:43
Van bestelvuurwerk.nl word je inderdaad niet veel wijzer. Onlinevoorverkoop.nl ziet er dan beter uit mja misschien veranderd dit nog. Even afwachten nog maar...

gizmo75
18 november 2010, 17:08
LOL,
Bij bestelvuurwerk.nl heb ik bij de aanbiedingen vuurwerk van Weco, Marijn, Herlat, Bkv, Royal, ANO, crown brinkma :p :p

Tja, ik krijg ook 59 pagina's aanbiedingen met al die merken. Zou nog mooier zijn als je ze ook echt kunt bestellen maar dat lukt nog niet. Ben benieuwd wat ze dan met die bestelling gaan doen... :)

moogle
18 november 2010, 17:23
Jup, zou wel lollig zijn:p
komt er een bestelling binnen met al die dingen:)
maar het is nu weer weg bij mij:(
maar nu zijn er weer nieuwe kopjes bij gekomen:) (het zijn nou niet echt boeiende kopjes:))
maar ik vind de onlinevoorverkoop.nl toch nog wel het makkelijkst:)(maar het kan ook komen doordat ik nog moet wennen:))

xavilolo
20 november 2010, 10:15
Bij Bestelvuurwerk kan je nu eindelijk bestellen!!!

Stefan Works
20 november 2010, 18:57
Bij Bestelvuurwerk kan je nu eindelijk bestellen!!!

die site laden duurt bij mij een half jaar ongeveer:shocked:

fascinating
20 november 2010, 19:00
ik heb vanavond een bestelling gedaan maar kan ik die ook annuleren ?

xavilolo
20 november 2010, 19:03
ik heb vanavond een bestelling gedaan maar kan ik die ook annuleren ?

Als je al helemaal via je bank betaalt hebt, vrees ik voor jou van niet. Al weet ik dit niet zeker. Miscchien weet iemand anders het wel zeker?

moogle
20 november 2010, 19:14
ik weet het ook niet.
dus je zal denk ik dan naar je dealer moeten gaan of zo.

DarkSoul
20 november 2010, 20:19
Wettelijk gezien moet jij je order binnen tien dagen kunnen annuleren. Dat is wettelijk zo vastgelegd: je hebt altijd tien dagen bedenktijd.

fascinating
20 november 2010, 21:15
Wettelijk gezien moet jij je order binnen tien dagen kunnen annuleren. Dat is wettelijk zo vastgelegd: je hebt altijd tien dagen bedenktijd.

IK heb een mail naar [email protected] gestuurd voor annulering

Theking
22 november 2010, 19:19
Ik hoop dat ze die aanbiedingen nog gaan verbeteren. De aanbiedingen van weco vuurwerk kunnen namelijk niet toegevoegd worden in je bestellijst.

Theking

Richardus
27 november 2010, 07:00
Ah verdikkie, d'r is voor het online weer heel wat veranderd in de webshop van de Weco-dealer in my hometown; nu staat de Fege-Feuer er helemaal niet meer op :cry:

lwubbels
30 november 2010, 08:53
Tot wanneer kan je online bestellen?
En zijn de acties ook geldig tijdens de gewone verkoopdagen?

moogle
30 november 2010, 12:12
tot aan kerst dat staat ergens op de site.
en ligt er aan welke acties je bedoel?

lwubbels
30 november 2010, 15:21
Ok thanks moogle! dan weet ik iig dat je tot de kerst kan bestllen.
En ik vroeg mij dus ook af, of de acties dus ook geldig zijn als je bijv. 30 dec. naar een dealer gaat?

moogle
30 november 2010, 18:46
als ik het goed begrijp bedoel je de aanbiedingen?
ja die zijn gewoon nog geldig als ik het goed heb.
maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
de actie dat je gratis potten krijgt is echt alleen tijdens de voorverkoop.
dit durf ik wel met zekerheid te zeggen.

slabbetje
1 december 2010, 17:29
Als je een grote bestelling plaatst bij een GBV dealer via Onlinevoorverkoop kun je je dealer mailen of ze je een korting willen geven (alleen vervalt dan het recht op gratis vuurwerk) in de meeste gevallen krijg je 10% korting.

Ik had gemaild naar mijn dealer en ik kan 10% korting krijgen bij afname van grote aantallen zoals 1 karton Twister Knal van GBV voor € 135,00 inplaats van 150,00 dus mail jou dealer als je ook grote bestellingen wilt plaatsen!

Flashing_Diamond
7 januari 2011, 18:45
Heeft iemand van dit forum trouwens nog wat gewonnen via die GVB/Onlinevoorverkoop SMS actie of niet?

Zulke acties lopen nu al 2 jaar volgens mij, prijswinnaars zijn uiteraard gepubliceerd op de site van onlinevoorverkoop, maar heb tot dusver nog niemand van VWC hierover mogen horen.

slabbetje
7 januari 2011, 21:30
Nee niets gewonnen heb hier 15 euro beltegoed aan gespendeerd.
Ach toch van die gratis simkaarten :P koste mijn geen cent.

monkeyboner
20 oktober 2011, 16:30
Ik zie dat er aan de site gewerkt wordt.
Aantal nieuwe producten: http://www.onlinevoorverkoop.nl/shop.asp?gid=-1&pag=1

bolle-040
31 oktober 2011, 15:13
Heeft iemand van dit forum trouwens nog wat gewonnen via die GVB/Onlinevoorverkoop SMS actie of niet?

Zulke acties lopen nu al 2 jaar volgens mij, prijswinnaars zijn uiteraard gepubliceerd op de site van onlinevoorverkoop, maar heb tot dusver nog niemand van VWC hierover mogen horen.


Lees je bericht nu pas ;), ma ik heb het gold star parket gewonnen in het jaar 2009/2010. En dat wel door ma 1x keer te sms'en :D. Helaas erna nog een keer voor 10 euro gesmst ma helaas daarmee niks gewonnen.

Koen179
31 oktober 2011, 16:43
Ik heb een vraagje over de twister + knal, ik had gelezen dat ze dit jaar uit de verkoop zouden gaan, maar ik zie ze nog steeds erbij staan. Is dit nog van vorig jaar of mogen ze dit jaar ook nog verkocht worden (zou beter zijn :D).

Mvg. Koen

tristen
31 oktober 2011, 16:55
Ik heb een vraagje over de twister + knal, ik had gelezen dat ze dit jaar uit de verkoop zouden gaan, maar ik zie ze nog steeds erbij staan. Is dit nog van vorig jaar of mogen ze dit jaar ook nog verkocht worden (zou beter zijn :D).

Mvg. Koen

em ogen dit jaar geleverd worden nog door de importeur.
Vanaf 2013 moeten ALLE producten CE gekeurd zijn volgens mij.
Volgend jaar mogen de winkels de restvoorraad nog opmaken. :)
Dus als je zeker wilt zijn dat je ze volgend jaar nog hebtn moet je ze dit jaar inkopen! :wink:

Koen179
31 oktober 2011, 17:20
Gelukkig! Vond dit echt een topper.

DarkSoul
31 oktober 2011, 20:19
Vanaf 2013 moeten ALLE producten CE gekeurd zijn volgens mij.
Volgend jaar mogen de winkels de restvoorraad nog opmaken. :)
Dus als je zeker wilt zijn dat je ze volgend jaar nog hebtn moet je ze dit jaar inkopen! :wink:

Nee! Vanaf 2012 moeten alle producten die verkocht worden een CE keurmerk hebben.
Dit is het laatste jaar, 2011, dat oude voorraden zonder CE keurmerk nog mogen worden verkocht.

pyro99
9 november 2011, 14:31
Volgens twitter gaat de voorverkoop 15 november 2011 van start. :wink:

bron:www.twitter.com/bestelvuurwerk


dus nog een paar daagjes wachten :)

--pyro99:bye:

SweetCoconut
9 november 2011, 14:33
ze zeggen dat ze niet met de prijsstijging mee gaan die er zou komen.... we zullen zien.

jappy-b
9 november 2011, 14:37
elke winkelier mag zijn of haar eigen prijzen bepalen toch? dat GBV-Weco de advies prijzen niet heeft verhoogt zegt nog niets maar laten we hopen dat de winkeliers de zelfde prijzen aanhouden inderdaad :)

3xh
9 november 2011, 16:23
:bonk:Ze gaan niet mee met verhogingen enzv.
Hoeft ook niet!!
Nee ze produceren gewoon ff een cake en vragen daar gewoon 80euro voor:bonk::frusty:

Ruben
9 november 2011, 16:31
Nee! Vanaf 2012 moeten alle producten die verkocht worden een CE keurmerk hebben.
Dit is het laatste jaar, 2011, dat oude voorraden zonder CE keurmerk nog mogen worden verkocht.

Nee hoor volgend jaar mogen er nog producten zonder CE verkocht worden. Volgend jaar komen er dus helemaal leuke stuntprijzen.

DarkSoul
9 november 2011, 16:43
Are you sure?? :shocked: Ik ben eigenlijk toch wel heel erg zeker dat dit jaar het laatste jaar is.

Ruben
9 november 2011, 16:53
Are you sure?? :shocked: Ik ben eigenlijk toch wel heel erg zeker dat dit jaar het laatste jaar is.

Nee volgend jaar. En daar ben ik heel zeker van! :D

jappy-b
9 november 2011, 23:10
als jij het blijkbaar zegt... :)

kan me voor de geest halen dat er her en der op t forum staat dat in 2012 alle producten CE gekeurd moeten zijn.

Willymeuf
10 november 2011, 08:28
Ik zal deze site ook maar eens in de gaten houden! IJsselmotoren staat sinds een paar dagen ook tussen de dealers en dat is voor mij 10 minuten fietsen!

tristen
10 november 2011, 14:07
Ik vind de site Onlinevoorverkoop best overzichtelijk.
Heerlijke site om te shoppen.
Maar ik vind het kopen via internet niet echt sfeervol.
Ik wil mijn vuurwerkkrantje 100x invullen en brengen naar de winkel en de dummy's bekijken. En samen met de eigenaar van de winkel het lijstje doorlopen!
Heerlijk! :D

xavilolo
15 november 2011, 06:53
Dus vandaag zou onlinevoorverkoop open moeten gaan, ik ben benieuwd of ze het waarmaken

monkeyboner
15 november 2011, 08:32
Dat is mooi, kan ik alvast het kleine spul hier bestellen.
Weet iemand of de folders al in de videoland filialen liggen?

pyro99
15 november 2011, 15:11
Je kan vanaf nu bestellen!:wink:

op www.bestelvuurwerk.nl


de site heeft ook een nieuw uiterlijk gekregen :)

--pyro99:bye:

Koen179
15 november 2011, 16:10
Weet iemand hoe je van dealer wisselt? :p. Had een dealer aangeklikt, maar nu wil ik bij de webshop van andere dealer kijken, kan ik niet meer terug...

svenovic
15 november 2011, 16:29
Ik neem aan dat dit over bestelvuurwerk gaat?
Het probleem van andere dealer selecteren had ik vorige keer ook, je zou je cookies kunnen verwijderen. Of gewoon op onlinevoorverkoop kijken. Daar kan je wel van dealer wisselen.

xavilolo
15 november 2011, 16:49
Bestelvuurwerk heeft nu gelukkig ook het overzichterlijke uiterlijk van onlinevoorverkoop gekregen, nice!

pyro99
15 november 2011, 16:52
Weet iemand hoe je van dealer wisselt? :p. Had een dealer aangeklikt, maar nu wil ik bij de webshop van andere dealer kijken, kan ik niet meer terug...

Rechtsboven in de hoek staat ''dealer zoeken'' , klik daar op en je kan van dealer wisselen :wink:

--pyro99:bye:

svenovic
15 november 2011, 17:11
Rechtsboven in de hoek staat ''dealer zoeken'' , klik daar op en je kan van dealer wisselen :wink:

--pyro99:bye:

Hmm bij mij staat er niks, of ik moet eroverheen kijken.
http://i41.tinypic.com/1zno2er.png

Koen179
15 november 2011, 17:30
Bij mij ook niks, op onlinevoorverkoop kan je idd wel veranderen, maar is dat dezelfde collectie enz?

AVPyro
15 november 2011, 17:36
Zo, de prijs van rotjes is bij mijn dealer achteruit gegaan van een absurde prijs van 2,5 euro naar 1,5 euro.

mnielsm
15 november 2011, 18:06
als je naar de site van bestelvuurwerk gaat via een dealer-url (zoals houten.bestelvuurwerk.nl (http://houten.bestelvuurwerk.nl)) dan kan je vanaf daar niet meer naar een andere dealer. Als je rechtstreeks naar bestelvuurwerk.nl gaat krijg je rechtsboven inderdaad dealer zoeken.

pyro99
15 november 2011, 18:08
Ik heb het volgende probleem:

bij asian thunder cake 100s (500g) staat er dat die niet mee telt met de gratis vuurwerk actie:sad:. Maar als je hem in de winkelwagen zet dan staat er dat je wel een gratis cake er bij krijgt :bonk:

(dit is bij alle aritkelen waar bij staat dat die niet meetellen bij de gratis vuurwerk actie:rolleyes:)

is dit een fout en hebben jullie ook dit probleem?

(Zie afbeeldingen)
http://i44.tinypic.com/wjubfl.png
http://i44.tinypic.com/fxgw8h.png


--pyro99:bye:

Koen179
15 november 2011, 18:40
Zo, de prijs van rotjes is bij mijn dealer achteruit gegaan van een absurde prijs van 2,5 euro naar 1,5 euro.

Dat is toch een drastische prijsdaling van 40% :wink:

SweetCoconut
15 november 2011, 19:06
ik kan niet eens vinden hoe ik een andere dealer moet sellecteren op bestelvuurwerk.nl xD hij staat automatisch bij vuurwerk houten.....

mnielsm
15 november 2011, 19:17
ik kan niet eens vinden hoe ik een andere dealer moet sellecteren op bestelvuurwerk.nl xD hij staat automatisch bij vuurwerk houten.....

Zucht... gbv is weer lekker bezig.

Door je cookies te verwijderen (zie google) kun je ook weer bij de normale site komen.


Ik heb het volgende probleem:

bij asian thunder cake 100s (500g) staat er dat die niet mee telt met de gratis vuurwerk actie:sad:. Maar als je hem in de winkelwagen zet dan staat er dat je wel een gratis cake er bij krijgt :bonk:

(dit is bij alle aritkelen waar bij staat dat die niet meetellen bij de gratis vuurwerk actie:rolleyes:)

is dit een fout en hebben jullie ook dit probleem?

(Zie afbeeldingen)
image
(http://i44.tinypic.com/wjubfl.png)
image
(http://i44.tinypic.com/fxgw8h.png)


--pyro99:bye:

Ik heb dit ook geprobeerd maar bij mij rekent hij deze aanbiedingen niet meer mee.
Werkt dit bij jou nog steeds?

pyro99
15 november 2011, 19:53
Zucht... gbv is weer lekker bezig.

Door je cookies te verwijderen (zie google) kun je ook weer bij de normale site komen.



Ik heb dit ook geprobeerd maar bij mij rekent hij deze aanbiedingen niet meer mee.
Werkt dit bij jou nog steeds?

De aanbiedingen rekent hij niet meer mee zie ik.:wink: ,

Maar de cake's zoals (asian thunder cake 100s en burned horse ) rekent hij wel mee voor gratis vuurwerk , terwijl bij info van het product staat ''LET OP VOOR DIT PRODUCT GELDT GEEN GRATIS VUURWERK'':bonk:

--pyro99:bye:

pyro99
16 november 2011, 11:32
Je kan vanaf nu ook bestellen op onlinevoorverkoop.nl!!:handsup:

www.onlinevoorverkoop.nl

--pyro99:bye:

pyro99
21 november 2011, 17:43
Ik heb het volgende probleem:

bij asian thunder cake 100s (500g) staat er dat die niet mee telt met de gratis vuurwerk actie:sad:. Maar als je hem in de winkelwagen zet dan staat er dat je wel een gratis cake er bij krijgt :bonk:

(dit is bij alle aritkelen waar bij staat dat die niet meetellen bij de gratis vuurwerk actie:rolleyes:)

is dit een fout en hebben jullie ook dit probleem?


Maar de cake's zoals (asian thunder cake 100s en burned horse ) rekent hij wel mee voor gratis vuurwerk , terwijl bij info van het product staat ''LET OP VOOR DIT PRODUCT GELDT GEEN GRATIS VUURWERK''

Het probleem is opgelost zag ik :wink:

--pyro99:bye:

tristen
1 november 2012, 06:59
Wanneer gaat www.onlinevoorverkooo.nl en www.bestelvuurwerk.nl eigenlijk open ongeveer?
Ben namelijk benieuwd naar de prijzen!

vwjent
1 november 2012, 07:05
Wanneer gaat www.onlinevoorverkooo.nl en www.bestelvuurwerk.nl eigenlijk open ongeveer?
Ben namelijk benieuwd naar de prijzen!

Deze gaan meestal rond eind november open, maar dat verschilt soms per dealer.

svenovic
1 november 2012, 08:24
Wanneer gaat www.onlinevoorverkooo.nl en www.bestelvuurwerk.nl eigenlijk open ongeveer?
Ben namelijk benieuwd naar de prijzen!

De prijzen op deze webwinkels staan meestal begin november op de site en vanaf half/eind november kan je bestellen. Ik denk dat eerdaags ook de grootste folder opduikt op internet.

Als je echt heel nieuwsgierig bent naar de prijzen dan kan je het volgende doen:
1. Ga naar de webwinkel naar keuze
2. Zoek je dealer op
3. Klik op vuurwerk winkel

De producten in deze lijst staan gerangschikt van het duurste product naar het goedkoopste. Mocht je dus een bepaalde cake willen dan kan je die opzoeken in de lijst, en kijken welk product er voor en er na staat. Van die 2 producten zoek je de prijs op.

Voorbeeld:
De cake ''Upgrade''

In de lijst staat deze cake achter de White star assortiment en voor de Overdose.
De prijzen van deze 2 producten kan je vinden op http://vuurwerkkruidhof.nl/Kruidhof.pdf

De White star kost 49,95 en de Overdose 47,50. De prijs van de Upgrade zal dus tussen deze 2 prijzen liggen. Als je dan uitgaat van de GBV prijzen, zal dat 49,95 zijn.

Het kost wat tijd, maar je moet wat doen om voortijdig je lijstje te maken :D

Fireworkfreakz19
13 november 2012, 17:31
Rond welke datum ken je weer online bestellen??

nicole
13 november 2012, 19:30
zijn er nu mee bezig komt waarschijnlijk binnen 1 a 2 dagen online

vuurwerkfan123
13 november 2012, 20:34
Rond welke datum ken je weer online bestellen??


Heb uit betrouwbare bronnen gehoord, begin volgende week(week 48)maar ook dat kan uiteraard veranderd wezen.

pyrofreak076
16 november 2012, 17:29
de prijzen staan online op allebij de site's

tristen
16 november 2012, 18:25
Wat een afschuwlijke prijzen aansteeklonten inkorten en er zelfs meer voor vragen...
En heel veel ander spul is ook duurder geworden bahbah

Savendro
16 november 2012, 19:32
ipv de prijs te verhogen doen ze 30% minder in een doos babypijltjes...

Vraag dan gewoon 1,50- voor een doos van 100. Dat staat een stuk minder kansloos als 1- voor 70.

svenovic
16 november 2012, 19:39
Wat een afschuwlijke prijzen aansteeklonten inkorten en er zelfs meer voor vragen...
En heel veel ander spul is ook duurder geworden bahbah

Huh lekker vaag inderdaad van die aansteeklonten. Dus je kan beter 6 kleine nemen van 22 cm dan heb je in totaal 132 cm ipv 75..

Enige dat mij kan bekoren is de Select 1.5. Wellicht ook de Overdose mits die een beetje goed zijn. De rest is nogal standaard, duur of slecht uitgewerkt. Hoop dat een andere winkel in de buurt een leuk deel van de Crown collectie gaat verkopen. Anders wordt het voor mij een saai O&N :(

bombsquas
16 november 2012, 22:26
De nieuwe lange (duurdere) aansteeklont is een nieuwe andere kwaliteit, welke langzamer en beter gloeit. Vandaar dat deze wat duurder is

pyrofreak076
19 november 2012, 16:20
je kan weer bestellen via bestelvuurwerk.nl alleen ze waarschuwen voor ideal problemen

tristen
20 november 2012, 17:32
Het is volledig opgelost!

Je kan vanaf nu bestellen op:

www.onlinevoorverkoop.nl

En

www.bestelvuurwerk.nl

Succes met bestellen iedereen!

tristen
13 november 2013, 11:24
Vanaf aankomende vrijdag 15 november is www.bestelvuurwerk.nl online!!!

Fireworkfreakz19
12 november 2015, 18:57
Voor de mensen die alvast de prijsen willen weeten moet je op de site kijken want de prijzen staan er al bij vanaf maandag ken je bestellen.

http://www.bestelvuurwerk.nl/

Black Dragon
12 november 2015, 20:39
Ik zie de Asian Thunder Cake 100sh er niet meer tussen staan, of is dit wat anders geworden?! Prima knalcake!

Leendert97
12 november 2015, 21:09
Getver, wat zijn de Asian Thunders weer smerig duur. Ik koop ze niet. Ook jammer dat de Asian Thunder rockets niet meer leverbaar zijn, alleen de (vele malen duurdere!) thunder rockets zijn er nog, 7 euro voor 5 stuks.

firekwakkers
13 november 2015, 12:11
Ik zie de Asian Thunder Cake 100sh er niet meer tussen staan, of is dit wat anders geworden?! Prima knalcake!

De Thunder Ace 100s van Weco is exact dezelfde cake. Slechts 3 tientjes, dus een zeer mooie prijs!

Fireworkfreakz19
13 november 2015, 18:37
De webshops zijn open dus kunnen weer bestellen..

http://www.onlinevoorverkoop.nl/

http://www.bestelvuurwerk.nl/

http://www.wecovuurwerk.nl/index.asp

Happiness
14 november 2015, 07:41
Ben ik nou gek? Of zijn ze weer een stuk duurder geworden? Proline mini's voor bijna 9 euro:bonk:

ummagumma
14 november 2015, 08:57
dan heb je er toch ook 6 stuks? of is dat nog steeds te duur voor wat je krijgt

Happiness
14 november 2015, 22:54
6 stuks ja mij te duur.

ILI94
14 november 2015, 23:05
Alles weer online inderdaad, heb ook een mail ervan ontvangen.

Deze importeur vond ik al met het jaar minder serieus te nemen maar dit jaar is het wel heel bont. Ik zie enkele producten waar de prijs tegenover de effecten of het type product gewoon totaal niet overeenkomt.

Ik snap ook niet dat ze alles blijven verhogen. Met dit soort prijzen verlies je het toch sowieso van een Lesli/Zena, Rubro of vuurwerktotaal?

PaulL1985
15 november 2015, 06:21
GBV Weco high pricing, low quality.

Spring_thunder
15 november 2015, 08:57
Nu ben ik al jaren niet meer van het gbv/proline spul,maar na even op de site gekeken te hebben moest ik toch wel een beetje lachen om de prijzen zeg.

51 euro voor een 20 schots GT blokje,voor die prijs haal je elders 2 dikke 500 grammers.

Inmiddels is het vreselijk achterhaalde excellent super 4 pakket ook alweer 40 euro.
Oke,10 euro per cake is op zich niet duur,maar een aantal jaartjes geleden waren ze nog 25 euro per 4.

Arahon
24 december 2015, 18:29
Ik had 7 vuurwerkbonnen twv 5 euro te besteden bij iedere 20 euro, maar ik had de grootste moeite om vuurwerk te vinden dat mij 105 euro waard was. Uiteindelijk zijn er naar mijn mening slechts 2 cakeboxen nog redelijk geprijsd zijn (losse cakes zijn zijn al helemaal te duur), de Ferro Foxtrot (75 euro zonder korting) of de Ferro Budget 2.0 (95 euro zonder korting) en uiteraard de omlabels ervan.

Ik heb de gok genomen met de Ferro Foxtrot. Ik denk dat het 4 300 grams cakes zijn. Ik heb er ook nog een 200 shots fluitblokje bij gekocht voor 7 euro, het enige product dat echt zeer goedkoop is in de Weco winkels. Bruto 82 euro, maar kostte mij dus 62 euro, ik ben benieuwd.

fompert
15 november 2016, 15:27
De prijzen staan op bestelvuurwerk.nl. Even bijkomen van de schrik...

fompert
15 november 2016, 16:21
Hmmm... de nieuwe cakeboxen hebben toch wel concurrerende prijzen. Voorbeeldje €209 voor de Select A-B-C met 12 "zware" cakes. Toch maar even in de gaten houden. Alleen onbegrijpelijk dat de prijzen van de enkele cakes niet een zelfde schop naar beneden hebben gekregen.

brian the freak
15 november 2016, 17:32
Hmmm... de nieuwe cakeboxen hebben toch wel concurrerende prijzen. Voorbeeldje €209 voor de Select A-B-C met 12 "zware" cakes. Toch maar even in de gaten houden. Alleen onbegrijpelijk dat de prijzen van de enkele cakes niet een zelfde schop naar beneden hebben gekregen.

Heb je het wel over een box zonder flashburst en dus zonder kooi. Dan zijn de productiekosten ook lager.

pekelder
15 november 2016, 17:47
Ook even de site bekeken. Hebben toch een paar leuke boxen er tussen. Voor de rest van de cake's vindt ik de effecten minder afgewerkt dan andere merken.

firekwakkers
6 november 2019, 14:01
De webshops van GBV zijn vandaag open!

\_niels_/
6 november 2019, 14:06
Hey, bijzonder, ik zag over 15 november staan. Misschien dat ze er tijdelijk mee bezig zijn ofzo?

firekwakkers
6 november 2019, 15:01
Hey, bijzonder, ik zag over 15 november staan. Misschien dat ze er tijdelijk mee bezig zijn ofzo?

Nee niet tijdelijk en dus officieel geopend.

simmien
16 november 2019, 10:18
Met de kortingscode: VASTEKLANT geldig t/m 1 december krijg je 5euro korting. maak er gebruik van :handsup:

Minimum bestelbedrag = 20 euro btw.

\_niels_/
16 november 2019, 10:33
Beetje jammer dat ik al besteld heb... Geldig vanaf 20 euro. Als ik mijn €60 bestelling in 3 stukjes opgedeeld had, had dat dus €15 gescheeld...

Ach, risico van 't vak. Misschien dan maar vast wat leuke outlet voor volgend jaar inslaan :bonk:

RickGAE
17 november 2019, 08:06
Kan je die code onbeperkt gebruiken? Of maximaal 1 per klant?

vuurwerkboy023
23 november 2019, 15:53
Voor de mensen die van plan zijn om de code VASTEKLANT te gebruiken.
Je kan het maar 1x gebruiken en daarna erkent het dat je besteld hebt en kan het niet meer gebruikt worden.

Tip: ga ovet naar incognitomode op Google en plaats daar je x bestellingen en kan je tich keer de kortingscode gebruiken bij je bestellingen

Zo heb ik mijn bestelling ook in 6/7 bestellingen opgesplitst en gebruik van gemaakt. Scheelt toch weer wat centjes

Richardus
26 november 2019, 07:40
Die Weco webshop is weinig gebruiksvriendelijk. Submenu's met voor de leek weinigzeggende merknamen, summier op type vuurwerk. Binnen de submenu's valt er niks te sorteren, al was het maar op prijs. En dan met maar een stuk of 5 items per pagina blijf je klikken...een leek die niet gericht zoekt surft zo weer door! Rijp voor verbetering!

RickGAE
27 november 2019, 19:51
Voor de mensen die van plan zijn om de code VASTEKLANT te gebruiken.
Je kan het maar 1x gebruiken en daarna erkent het dat je besteld hebt en kan het niet meer gebruikt worden.

Tip: ga ovet naar incognitomode op Google en plaats daar je x bestellingen en kan je tich keer de kortingscode gebruiken bij je bestellingen

Zo heb ik mijn bestelling ook in 6/7 bestellingen opgesplitst en gebruik van gemaakt. Scheelt toch weer wat centjes
Bedankt voor de tip, hier ook in 5 delen gesplitst :)

jakhal
28 november 2019, 19:49
Geen Black-Friday bij GBVay??? Sorry, slechte sint gerijm!

RickGAE
28 november 2019, 19:59
Geen Black-Friday bij GBVay??? Sorry, slechte sint gerijm!
Misschien morgen?

jakhal
29 november 2019, 08:29
Lijkt me niet dus.

roadrunner
29 november 2019, 09:35
Misschien morgen?

Volgens mij werkt deze code op nog tot 1 december op alles sites van GBV, dus ook evolutionvuurwerk.nl en bestelvuurwerk.nl

"VASTEKLANT", minimaal 20 euro bestellen. Geeft je 5 euro korting :wink:

RickGAE
29 november 2019, 10:03
Volgens mij werkt deze code op nog tot 1 december op alles sites van GBV, dus ook evolutionvuurwerk.nl en bestelvuurwerk.nl

"VASTEKLANT", minimaal 20 euro bestellen. Geeft je 5 euro korting :wink:
Klopt inderdaad, heb er nu 5 keer gebruik van gemaakt ;)

vpyrofan
30 november 2019, 19:06
Hier ook de bestelling opgesplitst en gebruik gemaakt van de korting. Ben benieuwd of ik nu daadwerkelijk ook zoveel veiligheidsbrillen en -lonten zal krijgen bij het ophalen. :p

Fireworkfreakz19
19 februari 2021, 15:56
60929

Ook deze webshop is online..

Djaimy
19 februari 2021, 22:56
Ik zag vanmiddag het bericht op Facebook vanuit GBV-Weco inderdaad. Dat is lekker vroeg zeg! :handsup:

Richardus
11 december 2022, 18:00
Hoe/waar vind ik de openingstijden van een dealer tijdens de verkoopdagen?

DarkSoul
11 december 2022, 19:24
Misschien is dat het makkelijkst te googlen voor de desbetreffende winkel.
Maar als je iets in de winkelmandje doet, kun je bij stap 2 een afhaalmoment kiezen. Ik neem aan dat de tijden overeenkomen met de openingstijden van de winkel.

Richardus
21 oktober 2023, 09:42
Ik klik op winkels waar "open" bij staat maar er zijn geen prijzen of bestelbuttons bij de producten?

Vuurwerkfeestje NL
21 oktober 2023, 10:35
Ik klik op winkels waar "open" bij staat maar er zijn geen prijzen of bestelbuttons bij de producten?

OnlineVoorverkoop is een portal geworden, bestellen kun je op bestelvuurwerk of wecovuurwerk!

Richardus
21 oktober 2023, 10:58
Oh lekker vage puzzel dan