PDA

Volledige versie bekijken : Vuurwerkmagazijn7kamp.nl Freakactie 2017



Vuurwerkshop7kamp
10 januari 2017, 20:27
shop is geopend !

vuurwerkshop7kamp.nl (http://www.vuurwerkshop7kamp.nl)

Gedurende het jaar zullen artikelen worden toegevoegd.

vr.gr.

Edwin

Burning Salvo
10 januari 2017, 20:56
Dat happy hardcore assortiment was snel weg Edwin :wink:

jeremy21
10 januari 2017, 21:24
Zal het komend jaar zeker regelmatig een kijkje komen nemen of we wat intressants tussen zit !!

Tiger-Head
10 januari 2017, 22:07
Jammer dat het minimale bestelbedrag 75 euro is, ik vind dat best wel hoog. Kan dat niet veranderd worden ? :cry:

Jean-Paul_*
11 januari 2017, 09:23
Hoi Edwin komen er gedurend het jaar er nog producten bij ?

groetjes:bye:

jeremy21
11 januari 2017, 09:39
Hoi Edwin komen er gedurend het jaar er nog producten bij ?

groetjes:bye:

Zie boven staande bericht :wink:

Jean-Paul_*
11 januari 2017, 09:44
Zie boven staande bericht :wink:

zo koekkoek ! daar heb ik even over heen gelezen :bonk:

jeremy21
11 januari 2017, 09:45
zo koekkoek ! daar heb ik even over heen gelezen :bonk:
Geef niet dat doe ik ook wel eens :p

TotalConfus
11 januari 2017, 09:59
Mooi aanbiedingen, net een Immortal Gold meegepakt voor 100 euro :) Verwacht er trouwens wel voor die 19 cent toeslag een mooie tas omheen :p

Mattenfreak
11 januari 2017, 19:42
Lekker Edwin, mooie items in de uitverkoop, Happy Hardcore al uitverkocht zie ik.

Vuurwerkshop7kamp
11 januari 2017, 19:43
Jammer dat het minimale bestelbedrag 75 euro is, ik vind dat best wel hoog. Kan dat niet veranderd worden ? :cry:

Hoi Tiger -Head,

Ik heb er € 50,00 van gemaakt.

met vr.gr.

Edwin

Dim
11 januari 2017, 19:48
Hoi Tiger -Head,

Ik heb er € 50,00 van gemaakt.

met vr.gr.

Edwin

AAaiiii Edwin, ik zat op 47,95 totaal. Ach... nog maar even sparen dan! Mooie prijzen zo, zitten erg mooie producten bij ook..... Aarrghhhhh nog zoveel dagen.......

Fireworkfreakz19
11 januari 2017, 19:49
Ik hop dat de Events 6 elements en de Snow storm nog even op voorraad blijven want heb nu nog geen geld.. hihi :p

Vuurwerkshop7kamp
11 januari 2017, 20:06
Ik hop dat de Events 6 elements en de Snow storm nog even op voorraad blijven want heb nu nog geen geld.. hihi :p

Beste Fireworkfreakz19,

Je bent niet de enige.

Als je wilt reserveren in de shop, dan plaats je de artikelen in de winkelwagen, dan ga je naar betalen en dan breek je af. De shop reserveerd dan die artikelen en wij gaan ervan uit dan je voor eind juli betalen kan. Lukt dat niet, dan kan je contact met ons opnemen of wij contacten jou.

Zodoende kan je toch kopen /reserveren en later betalen......

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. ( p.s. vele anderen / bekenden doen dit nl. ook)

Vul dan wel alle contactgegevens in !

Met vr.gr.

Edwin

Tunderking
11 januari 2017, 20:30
Heb ik ook gedaan :)

Bizzle
11 januari 2017, 20:32
Zo dat is wel erg fijn. Gelijk 2 boxen gereserveerd. Top zeg!

koenie95
11 januari 2017, 20:37
-bericht weggehaald, zie het al (krijg alleen het plaatje nier meer weg:bonk:)-

Bedankt voor deze mogelijkheid! Eerste keer hier wat besteld na jullie al jaren hier voorbij zien te komen, mooie actie:D

sprinkhaan
11 januari 2017, 20:48
zo 4 boxen gereserveerd ...:cool: happy. ( mooi doel voor mijn overwerk centen )

Reservelont
11 januari 2017, 21:36
shit... net immortal gold gemist.. voor 100 wilde ik die ook wel

Fireworkfreakz19
11 januari 2017, 21:47
Net ook even 2 boxen gereserveerd 4 Seasons en de 6 elements hoplijke is goed gegaan.. :)

Tiger-Head
11 januari 2017, 22:51
Hoi Tiger -Head,

Ik heb er € 50,00 van gemaakt.

met vr.gr.

Edwin

Helemaal geweldig Edwin, dankjewel. Ik ga meteen weer even snuffelen :)

Jeroenski
11 januari 2017, 23:09
Net ook weer eerste bestelling gedaan! Mooie actie's weer!

Xtro
12 januari 2017, 06:58
Beste Fireworkfreakz19,

Je bent niet de enige.

Als je wilt reserveren in de shop, dan plaats je de artikelen in de winkelwagen, dan ga je naar betalen en dan breek je af. De shop reserveerd dan die artikelen en wij gaan ervan uit dan je voor eind juli betalen kan. Lukt dat niet, dan kan je contact met ons opnemen of wij contacten jou.

Zodoende kan je toch kopen /reserveren en later betalen......

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb. ( p.s. vele anderen / bekenden doen dit nl. ook)

Vul dan wel alle contactgegevens in !

Met vr.gr.

Edwin



Dat is eigenlijk wel jammer..
Ik wil ook wat bestellen waaronder de Immortal gold..
Deze staat nu op uitverkocht maar misschien is hij wel 10x gereserveerd.
Dus als je gelijk wil/kan betalen vis je achter het net.

jeremy21
12 januari 2017, 07:00
Dat is eigenlijk wel jammer..
Ik wil ook wat bestellen waaronder de Immortal gold..
Deze staat nu op uitverkocht maar misschien is hij wel 10x gereserveerd.
Dus als je gelijk wil/kan betalen vis je achter het net.

Ben ik eigenlijk wel met je mee eens, de mensen die nu wel kunnen betalen lopen nu iets mis, terwijl iemand anders hem gereserveerd heb en pas in mei of juni betaald of uit eindelijk niet betaald !!

Bizzle
12 januari 2017, 07:28
Ben ik eigenlijk wel met je mee eens, de echte liefhebbers lopen nu iets mis die wel nu kan betalen, terwijl iemand anders hem gereserveerd heb en pas in mei of juni betaald

Dus de jongens die nu even niets hebben zijn geen liefhebbers? Haha. Niet zo huilen en neem je verlies dat je te laat bent.

bassie1978
12 januari 2017, 07:55
-bericht weggehaald, zie het al (krijg alleen het plaatje nier meer weg:bonk:)-

Bedankt voor deze mogelijkheid! Eerste keer hier wat besteld na jullie al jaren hier voorbij zien te komen, mooie actie:D

Heb de bijlage even verwijderd voor je :D

Xtro
12 januari 2017, 08:10
Dus de jongens die nu even niets hebben zijn geen liefhebbers? Haha. Niet zo huilen en neem je verlies dat je te laat bent.

Dat je kan reserveren is natuurlijk hartstikke goed..
Ik heb ook wel eens even nu niks.. en dan is dat een super uitkomst.
Maar in de praktijk komt het vaak voor dat iedereen in zn enthousiasme veel reserveert en er dan later van afziet.
Omdat je toch liever wat anders koopt,Je auto stukgaat of whatever..
Misschien is de reserveringstijd wat lang..
Het zou eerlijker zijn als je bijv. voor 1 Maart moet betalen.

Ik heb overigens 2 Boxen besteld en betaald..:D

Anyway.. wel een topactie van 7Kamp en ik hoop dat er nog meer bij komt dit jaar..

jeremy21
12 januari 2017, 08:49
Dus de jongens die nu even niets hebben zijn geen liefhebbers? Haha. Niet zo huilen en neem je verlies dat je te laat bent.

Schijnbaar heb ik het niet goed geformuleerd !!

Torrr
12 januari 2017, 09:23
Misschien is het verstandig voor Edwin om bij een reservering in te stellen dat je een percentage moet aanbetalen. 10 of 20 % of zo. Dan ben jij gegarandeert wat betreft je bestelling en heeft Edwin een zekerheidje wat betreft de bestelling en mocht de besteller zijn verplichting niet kan nakomen, dan heeft Edwin in ieder geval een percentage om bepaalde kosten te dekken.

bassie1978
12 januari 2017, 10:45
Ach ja een winkel mag dat zelf bepalen. Soms vis je bij acties achter het net, soms niet...
Iig prima acties!!

TotalConfus
12 januari 2017, 10:55
Ach ja een winkel mag dat zelf bepalen. Soms vis je bij acties achter het net, soms niet...
Iig prima acties!!

Yep, wie het eerst komt het eerst maalt.

Xtro
12 januari 2017, 15:55
Yep, wie het eerst komt het eerst maalt.

Malen is betalen.. :bye:

Ronaldeh
12 januari 2017, 22:20
Euphoric hapiness 150 en festival show 150 is dat nu de zelfde? box

Vuurwerkshop7kamp
12 januari 2017, 22:26
Euphoric hapiness 150 en festival show 150 is dat nu de zelfde? box

klopt! De festival 150 is 2015 en de Euphoric hapiness is 2016 ....

met vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
12 januari 2017, 22:50
klopt! De festival 150 is 2015 en de Euphoric hapiness is 2016 ....

met vr.gr.

Edwin

thnx, die euphoric is net iets wilder.

Morgen eens kijken of ik vast wat kan bestellen :)
Verzekerd zijn van een mooie box, die het hele jaar bij jullie droog in de bunker staat :)

Ronaldeh
13 januari 2017, 13:47
eerste bestelling geplaatst van het jaar. bedankt :)

nu nog ergens een spectacle show 120 op de kop tikken

Vuurwerkshop7kamp
13 januari 2017, 20:29
De eerste aanvulling op de shop (http://vuurwerkshop7kamp.nl) is gedaan !!

Fairytail assortment
Energyzer 150 shots
Ecstatic 100 shots (zie straatfilm vuurwerkcrew)
Euphoria 100 shots ( zie straatfilm vuurwerkcrew)

nieuwe aanvullingen volgen zsm !

met vr.gr.
Edwin

TotalConfus
13 januari 2017, 20:56
Uit welk jaar is de Fairytail?

jeremy21
13 januari 2017, 20:57
Uit welk jaar is de Fairytail?

Dat wil ik ook wel graag weten !!

Vuurwerkshop7kamp
13 januari 2017, 21:27
productie jaar 2016

Reservelont
13 januari 2017, 22:07
Volgens mij lukt mailen niet edwin. Bedankt voor je mail! Vul je snowstorm nog aan? En wordt dat dan 2016 of 2017 productie? ( aangezien 2017 een nieuwe versie zpu worden)

TotalConfus
13 januari 2017, 22:16
Edwin, ik heb je een PM gestuurd, is die aangekomen? Het antwoord op mijn vraag heeft niet zo'n haast.

Fireworkfreakz19
13 januari 2017, 22:49
Komen er ook nog losse cake,s of andere spullen of alleen cakeboxen?:p

btw leuke spul de Fairytail assortment Euphoria box.. maar eerst even die andere 2 boxen bertaalen voor dat ik weer gaat bestellen:)

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 07:54
Volgens mij lukt mailen niet edwin. Bedankt voor je mail! Vul je snowstorm nog aan? En wordt dat dan 2016 of 2017 productie? ( aangezien 2017 een nieuwe versie zpu worden)

Snowstorm is helaas op bij ons en bij Evolution. Dat wordt dan inderdaad productie 2017.
En zoals ik ook had begrepen in een nieuwe uitvoering.

met vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 08:04
Edwin, ik heb je een PM gestuurd, is die aangekomen? Het antwoord op mijn vraag heeft niet zo'n haast.

Je hebt PM

vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 13:29
Komen er ook nog losse cake,s of andere spullen of alleen cakeboxen?:p

btw leuke spul de Fairytail assortment Euphoria box.. maar eerst even die andere 2 boxen bertaalen voor dat ik weer gaat bestellen:)


Er komen tzt nog andere cakes en boxen bij !

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
14 januari 2017, 14:27
De boxen die er nu op staan. Zijn die nog over van afgelopen jaarwisseling?

Kurk droog bij uitlevering?

Jeroenski
14 januari 2017, 14:27
Edwin, heb je me mailtje gezien of kan ik beter hier even een PM sturen?

Ik hoor het wel even.

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 15:49
De boxen die er nu op staan. Zijn die nog over van afgelopen jaarwisseling?

Kurk droog bij uitlevering?

klopt, wat er nu op staat is van 2016 en op voorraad.

Met vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 16:05
Vanavond worden toegevoegd:

Pangu:

Smash Box 3
Garden Party 3
Brasilian Box

vr.gr.

Edwin

Reservelont
14 januari 2017, 18:38
Komt colorfull city er nog bij van pangu Edwin?

Fireworkfreakz19
14 januari 2017, 18:48
Zo weet ik straks zelf niet meer wat ik moet bestellen met all die goede cakeboxen... :p

TotalConfus
14 januari 2017, 18:52
Mooie aanvulling. De prijs voor de Brasilian Box is eventjes slikken..

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 19:47
Komt colorfull city er nog bij van pangu Edwin?

Helaas is die niet meer leverbaar uit 2016

vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 19:52
Mooie aanvulling. De prijs voor de Brasilian Box is eventjes slikken..

Vonden wij ook !

Prijs aangepast:D

Ook 2 x Happy Hardcore nog toegevoegd !

vr.gr.

Edwin

omepje
14 januari 2017, 20:33
Mooie producten voor nette prijzen. Bedankt.

Tunderking
14 januari 2017, 20:44
Komt colorfull city er nog bij van pangu Edwin?

sorry ik had de laatste :)

TotalConfus
14 januari 2017, 21:05
Vonden wij ook !

Prijs aangepast:D

Ook 2 x Happy Hardcore nog toegevoegd !

vr.gr.

Edwin

1 x Happy Hardcore is weg :p Besteld en betaald :)

Ronaldeh
14 januari 2017, 21:55
ik heb 2 stuks in me winkelmand gedaan. vervolgens bestelling afgerond en net voor het einde beeindigd..
heb ik het dan nu gereserveerd?

Vuurwerkshop7kamp
14 januari 2017, 22:04
ik heb 2 stuks in me winkelmand gedaan. vervolgens bestelling afgerond en net voor het einde beeindigd..
heb ik het dan nu gereserveerd?

klopt, order is binnen.

Dank hiervoor.

Wordt aankomende week afgestikkerd.

Met vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
15 januari 2017, 12:59
1 x Happy Hardcore is weg :p Besteld en betaald :)

Ik heb er ook 1 besteld, dan zijn die weer op ;)

Vuurwerkshop7kamp
16 januari 2017, 12:09
Net, na overleg met de leveranciers toegevoegd op de shop:

Transbomber versie 2017
Snow Storm versie 2017
Solar Storm versie 2017

Bovenstaande boxen zijn niet op voorraad. Je kan ze reserveren ( wel voor juli graag betalen) of direct betalen.

Orders worden geteld en bij leveranciers in april besteld.
Mocht door wat voor "externe" reden boxen niet binnenkomen, gaan we direct met jullie in overleg !!
Iets anders of geld retour.

Wij zullen minimaal het dubbele bestellen, dat voorgeorderd wordt.

Met vr.gr.

Edwin

Reservelont
16 januari 2017, 12:25
Topper! Immortal en snowstorm vast besteld.

Ronaldeh
16 januari 2017, 19:52
immortal gold staat het volgende:

Op voorraad
Dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling door ons afgestikkerd om af te halen op 29, 30 of 31 december 2015.

MIsschien idee om site vast hier en daar wat te updaten.. anders lijkt het net een scam :(

TotalConfus
16 januari 2017, 20:04
immortal gold staat het volgende:

Op voorraad
Dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling door ons afgestikkerd om af te halen op 29, 30 of 31 december 2015.

MIsschien idee om site vast hier en daar wat te updaten.. anders lijkt het net een scam :(

Hahaha, ik had het ook gezien. Ik heb al een foto binnen van mijn gereserveerde Immortel Gold en Edwin per telefoon gesproken. Maar ben het wel met je eens dat het niet lekker over komt, zeker niet als je flinke bedragen uitgeeft.

Ronaldeh
16 januari 2017, 20:05
Hahaha, ik had het ook gezien. Ik heb al een foto binnen van mijn gereserveerde Immortel Gold en Edwin per telefoon gesproken. m\Maar ben het wel met je eens dat het niet lekker over komt, zeker niet als je flinke bedragen uitgeeft.

Staat je Immortal al te drogen voor de kachel in de bunker? lekke rhoor

TotalConfus
16 januari 2017, 20:10
Staat je Immortal al te drogen voor de kachel in de bunker? lekke rhoor

Durf na mijn vuurwerk Mania bestelling van afgelopen jaar wisseling bijna geen nieuwe producten meer te nemen haha. Alle dozen waren zeiknat. Ik heb van de 6 bestelde cakeboxen alleen de "bad as" afgestoken de rest staat nog te drogen. De transbombers waren trouwens ook nat, maar ja Mania en Rubro is één pot "nat"

Ronaldeh
16 januari 2017, 20:15
Durf na mijn vuurwerk Mania bestelling van afgelopen jaar wisseling bijna geen nieuwe producten meer te nemen haha. Alle dozen waren zeiknat. Ik heb van de 6 bestelde cakeboxen alleen de "bad as" afgestoken de rest staat nog te drogen. De transbombers waren trouwens ook nat, maar ja Mania en Rubro is één pot "nat"

Oh dat is wel zuur zeg..
Waar had je dat besteld dan?

Ik had bij Vuurwerk Huisman in Huisen (Gld) een Flash of The Gods besteld. deze was wel wat klam.. maar heb hem goed voor de kachel te drogen gezet en deed het redelijk goed.

Vuurwerkshop7kamp
17 januari 2017, 21:21
Hahaha, ik had het ook gezien. Ik heb al een foto binnen van mijn gereserveerde Immortel Gold en Edwin per telefoon gesproken. Maar ben het wel met je eens dat het niet lekker over komt, zeker niet als je flinke bedragen uitgeeft.

Oude tekst, aangepast !!

Vuurwerkshop7kamp
17 januari 2017, 21:23
Net de Colorful City versie 2017 op de shop gezet !

Volgens Pangu geen verandering ten opzichte van 2016.

Met vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
17 januari 2017, 21:23
immortal gold staat het volgende:

Op voorraad
Dit artikel is bij ons op voorraad en wordt na bestelling door ons afgestikkerd om af te halen op 29, 30 of 31 december 2015.

MIsschien idee om site vast hier en daar wat te updaten.. anders lijkt het net een scam :(

Gedaan !

vr.gr.

Edwin

Reservelont
17 januari 2017, 21:29
Kan niet meer inloggen op de site edwin.

TotalConfus
17 januari 2017, 21:31
Kan niet meer inloggen op de site edwin.

Hier lukt het wel

Reservelont
17 januari 2017, 21:34
Kan mn andere bestellingen zo niet meer zien. Maargoed.. Komt vast goed. Colourfull ook bestelt. Nog geen eind januari en mn lijstje is al weer bijna klaar :)

TotalConfus
17 januari 2017, 21:44
Kan mn andere bestellingen zo niet meer zien. Maargoed.. Komt vast goed. Colourfull ook bestelt. Nog geen eind januari en mn lijstje is al weer bijna klaar :)

De mijne ook. begin dan aan die van februari hahaha

Reservelont
17 januari 2017, 21:47
Whahahaha ����

Vuurwerkshop7kamp
18 januari 2017, 08:16
Beste Bestellers,

We hebben de bestellingen in onze shop bevestigd en uitgedraaid.
Daarom kunnen jullie niet meer inzien of veranderen......

Alle bestellingen zijn apart gezet ( voor zover dat kon) en gefotografeerd.

Iedereen ontvangt nog een foto :)

Met vr.gr.

Edwin

LMFR
18 januari 2017, 19:45
Heerlijk. 2 weken terug nog met een stalen gezicht verkondigd dit jaar écht wat minder vuurwerk te kopen. Ik ging er zelf ook een klein beetje in geloven. Maar nu toch al de eerste 2 boxen besteld: Garden Party 3 en de Colorfull City! Lekker bezig! [geeft zichzelf schouderklopje] :D

TotalConfus
18 januari 2017, 20:06
Heerlijk. 2 weken terug nog met een stalen gezicht verkondigd dit jaar écht wat minder vuurwerk te kopen. Ik ging er zelf ook een klein beetje in geloven. Maar nu toch al de eerste 2 boxen besteld: Garden Party 3 en de Colorfull City! Lekker bezig! [geeft zichzelf schouderklopje] :D

Hahaha ik herken het. Aan de andere kant is het ook wel leuk om het hele jaar door wat te aan te schaffen. Spreid ook de kosten een beetje.

vuurwerkpro
20 januari 2017, 20:22
Hahaha ik herken het. Aan de andere kant is het ook wel leuk om het hele jaar door wat te aan te schaffen. Spreid ook de kosten een beetje.

ik zelf wil altijd binnen budget blijven maar sinds ik heb ontdekt dat je eigenlijk in de zomer al je "legale" vuurwerk kan bestellen blijf ik nog steeds binnen budget als ik de bestelling aan eind van jaar rond maak alleen wat er de rest van jaar wordt besteld tel ik voor het gemak maar niet mee :D gewoon als je wat geld kan missen effe wat dingetjes bestellen dan loopt het toch snel op met die leuke prijzen die je bij sommige zaken tegen kan komen :D

TotalConfus
20 januari 2017, 21:28
ik zelf wil altijd binnen budget blijven maar sinds ik heb ontdekt dat je eigenlijk in de zomer al je "legale" vuurwerk kan bestellen blijf ik nog steeds binnen budget als ik de bestelling aan eind van jaar rond maak alleen wat er de rest van jaar wordt besteld tel ik voor het gemak maar niet mee :D gewoon als je wat geld kan missen effe wat dingetjes bestellen dan loopt het toch snel op met die leuke prijzen die je bij sommige zaken tegen kan komen :D

Ik stel me zelf nooit een budget. Mijn streven is dit jaar om onder de 20 cakeboxen te blijven. Zit nu al op 15 hahaha. Daarnaast bestel ik vaak nog een zooi losse 500 grams potten door het jaar heen. Dit stook ik om 18.00 uur met mijn kinderen en neefjes weg. Losse pakketten kopen ben ik mee gestopt, heb er nog 4 liggen en hoop die dit jaar uit te delen en weg te stoken. Kost teveel tijd voor te weinig opbrengst :p

vuurwerkpro
20 januari 2017, 21:31
Ik stel me zelf nooit een budget. Mijn streven is dit jaar om onder de 20 cakeboxen te blijven. Zit nu al op 15 hahaha. Daarnaast bestel ik vaak nog een zooi losse 500 grams potten. Dit stook ik om 18.00 uur met mijn kinderen en neefjes weg.

ja zo kan je dat ook doen hahah. ik ga niet geloven dat mijn vriendin daar blij van wordt als ik aankom met 20 boxen haha en mijn bankrekening ook niet zal ik eerst met mijn werkgever moeten gaan praten!

TotalConfus
20 januari 2017, 21:37
ja zo kan je dat ook doen hahah. ik ga niet geloven dat mijn vriendin daar blij van wordt als ik aankom met 20 boxen haha en mijn bankrekening ook niet zal ik eerst met mijn
werkgever moeten gaan praten!

Ik ben nu 40 en heb het qua inkomen aardig op de rit staan. Ik had toen ik jonger was een stuk minder budget en misschien nog wel meer plezier als nu. Was toen alles afstruinen en rekensommetjes maken. Vond eerlijk gezegd de tijd dat er nog geen internet was een stuk leuker. Op je gemak alle folders uitpluizen en je formulier in vullen

Jeroenski
21 januari 2017, 23:51
Edwin bedankt voor de Mega mini :D, ik betaal de bestelling later. Ik hoop dat die goed doorgekomen is?

jeremy21
22 januari 2017, 00:20
Edwin bedankt voor de Mega mini :D, ik betaal de bestelling later. Ik hoop dat die goed doorgekomen is?

Als je een reservering geplaatst hebt dan moet je een factuur binnen gekregen hebben :wink:

Ronaldeh
8 februari 2017, 16:23
Nog nieuwe freak acties?

Vuurwerkshop7kamp
8 februari 2017, 19:23
Nog nieuwe freak acties?

Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

Reservelont
8 februari 2017, 20:23
Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

Meer budget edwin ;)

Ronaldeh
8 februari 2017, 20:34
Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

hmmmmmmm.. ik ga er eens over na denken :)

blouapie
8 februari 2017, 21:36
Cafferata showtime tegen een mooie prijs s.v.p. :D

Vuurwerkshop7kamp
8 februari 2017, 21:52
The Golden Age (2016) toegevoegd.
vuurwerkshop7kamp.nl (http://www.vuurwerkshop7kamp.nl)

gr.

Edwin

vuurwerkpro
8 februari 2017, 21:56
Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

Vind jammer dat je geen zena of bepaalde dingen van katan zou kunnen fixen.

is er een mogelijkheid tot nog wat dingen van rubro? rubro is altijd wel goed en zeker voor leuke prijzen!

Reservelont
9 februari 2017, 10:07
als je nog een visions of exctacy 2015 of 2016 hebt voor een leuke prijs Edwin?

Tunderking
10 februari 2017, 16:22
Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

evolution ( alle 2016 versie )

Red ghosts
Insane
Crown mix
Purple haze
Green flasing
Blue thunder
Titanium thunder

Rubro ( 2016 versie )

Daisy beam
Crash box

En de Kung fu 1,2,3 van pangu

Jeroom
10 februari 2017, 16:32
evolution ( alle 2016 versie )

Red ghosts
Insane
Crown mix
Purple haze
Green flasing
Blue thunder
Titanium thunder

Rubro ( 2016 versie )

Daisy beam
Crash box

En de Kung fu 1,2,3 van pangu

Ja dit inderdaad + Splitting Stars, Sparkles, Fading Stars en Shapeshifter. En is het misschien ook mogelijk om nog aan wat Spain/Italy/Malta fanstyles van Katan te komen? Bij voorkeur de Malta :D

vuurwerkpro
10 februari 2017, 21:03
Ja dit inderdaad + Splitting Stars, Sparkles, Fading Stars en Shapeshifter. En is het misschien ook mogelijk om nog aan wat Spain/Italy/Malta fanstyles van Katan te komen? Bij voorkeur de Malta :D

ik kan hier ook wel wat leuks uit kiezen ja :D als die fanstyle dingen een leuke prijs hebben wil ik er ook wel één spijt dat ik vorig jaar een leuk prijsje heb laten liggen!

Vuurwerkshop7kamp
11 februari 2017, 17:30
Hoi,

Vanavond worden de volgende producten tegen actie prijzen toegevoegd:

Crackling Purple
Shape Shifter
Fading Stars
Epic lights
Kings Gold
en Splitting Stars

Allemaal producten van Evo.

vr.gr.
Edwin

Tunderking
11 februari 2017, 18:14
Hoi,

Vanavond worden de volgende producten tegen actie prijzen toegevoegd:

Crackling Purple
Shape Shifter
Fading Stars
Epic lights
Kings Gold
en Splitting Stars

Allemaal producten van Evo.

vr.gr.
Edwin

niet echt de toppers van evo helaas :(

elburgersc
11 februari 2017, 18:26
niet echt de toppers van evo helaas :(

Weet niet wat jij onder toppers verstaat maar die zitten hier echt wel tussen...

Jeroom
11 februari 2017, 19:03
Hoi,

Vanavond worden de volgende producten tegen actie prijzen toegevoegd:

Crackling Purple
Shape Shifter
Fading Stars
Epic lights
Kings Gold
en Splitting Stars

Allemaal producten van Evo.

vr.gr.
Edwin

Mooie toevoeging!
En ben je ook nog met Katan bezig of blijft het bij Evo, Rubro en Pangu?

Tunderking
11 februari 2017, 19:35
Weet niet wat jij onder toppers verstaat maar die zitten hier echt wel tussen...

zijn geen slechte producten maar persoonlijk vind ik deze beter

Red ghosts
Insane
Crown mix
Purple haze
Green flasing
Blue thunder
Titanium thunder

Vuurwerkshop7kamp
11 februari 2017, 19:56
Katan zullen we ook nog gaan toevoegen, maar ben ook benieuwd naar hun nieuwe collectie.

vr.gr.

Edwin

vuurwerkpro
11 februari 2017, 20:41
Katan zullen we ook nog gaan toevoegen, maar ben ook benieuwd naar hun nieuwe collectie.

vr.gr.

Edwin

ben benieuwd!!! agelopen jaar zhana replica gehad wat een beest was dat voor die 55 euro! hoop dat die er dan ook tussen zit :D

pyrofan#1
11 februari 2017, 22:38
Mooie aanvulling weer hoor Edwin! Zitten echt topproducten bij en ook nog eens scherp geprijsd. Leuk om te zien dat jij (Vuurwerkshop7Kamp) zo actief bent op het forum. Mooi dat je de liefhebbers betrekt bij de Freakacties, net dat stapje extra is juist zo belangrijk. Ga zo door!



Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

TotalConfus
11 februari 2017, 22:44
Weer wat mooie Evo cakes kunnen toevoegen aan mijn collectie :)

Fireworkfreakz19
12 februari 2017, 10:42
Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

Rubro

Daisy Beam
Ethica

Evo

Red Fury in Blue
Elements of Fire
Snake Eyes
Purple Haze
Happy Thunder Q

Pangu Fireworks

On The Beat

Vuurwerkshop7kamp
12 februari 2017, 20:45
Red Fury in Blue, Snake Eyes en Happy Thunder Q toegevoegd.

Deze waren nog op voorraad in ons andere filiaal.

www.vuurwerkshop7kamp.nl (http://www.vuurwerkshop7kamp.nl)

vr.gr.

Edwin

jeremy21
12 februari 2017, 20:53
Nog niet,

Heb je nog (vuurwerk)wensen ?

Met vr.gr.

Edwin

Ik zal de insane, en crown mix wel willen hebben als je daar aan kan komen !!

pyrofan#1
12 februari 2017, 21:14
Red Fury in Blue, Snake Eyes en Happy Thunder Q toegevoegd.

Deze waren nog op voorraad in ons andere filiaal.

www.vuurwerkshop7kamp.nl (http://www.vuurwerkshop7kamp.nl)

vr.gr.

Edwin

Wederom weer een prachtige aanvulling en zoals altijd weer lekker scherp geprijsd. Er komt steeds meer EVO bij. Kunnen we nog meer aanvullingen verwachten?

gerkie
12 februari 2017, 21:45
mooie aanvulling hoor, deze shop staat op mijn lijstje!

Ronaldeh
15 februari 2017, 20:02
Heb je nog Rubro Transbomber's?

Vuurwerkshop7kamp
15 februari 2017, 20:04
Beste Ronaldeh,

We hebben geen Transbombers 2016 meer.

vr.gr.
Edwin

Ronaldeh
16 februari 2017, 19:53
Beste Ronaldeh,

We hebben geen Transbombers 2016 meer.

vr.gr.
Edwin

jammer, dna maar wachten op de 2017 versie :)

Jeroom
17 februari 2017, 09:54
Edwin, kun je misschien ook aan Hongkong en Shanghai van Pangu komen?

romano
17 februari 2017, 11:02
Voor het eerst naar vuurwerkmagazijn 7kamp! Heb er nu al zin in.
Eerste bestelling:
Colorful city van pangu:cool:

Romano

Vuurwerkshop7kamp
17 februari 2017, 20:18
Edwin, kun je misschien ook aan Hongkong en Shanghai van Pangu komen?

Natuurlijk !:D

Jeroom
24 februari 2017, 07:09
Natuurlijk !:D

En kunnen ze ook aan de site toegevoegd worden?:p

Vuurwerkshop7kamp
24 februari 2017, 07:37
En kunnen ze ook aan de site toegevoegd worden?:p

beste Jeroom,

Over enkele weken heb ik weer contact met de heren van Pangu.(2017 collectie)
Dan regel ik die Hongkong en Shanghai gelijk.:)

met vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
27 februari 2017, 22:35
beste Jeroom,

Over enkele weken heb ik weer contact met de heren van Pangu.(2017 collectie)
Dan regel ik die Hongkong en Shanghai gelijk.:)

met vr.gr.

Edwin

Komen er dan nog meer Pangu artikelen? en een speciaal tabje op de site! dank je wel :)

Ronaldeh
12 maart 2017, 21:39
Hoi Edwin,

Kan je ook aan de Evolution Mayhem box komen?

Bedankt en groet

Vuurwerkshop7kamp
12 maart 2017, 21:53
Hoi Edwin,

Kan je ook aan de Evolution Mayhem box komen?

Bedankt en groet


Dat zal geen probleem zijn.

We hebben de inkooplijst 2017 "helaas" nog niet ontvangen van Evo.

Maar het is pas maart:D

Met vr.gr.

Edwin

PYROMANIAC 1975
12 maart 2017, 22:34
Hoi Edwin,

Kan je ook aan de Evolution Mayhem box komen?

Bedankt en groet

Eind april-half mei verwachten we onze prijzen te hebben voor het nieuwe seizoen.

Gr
Evolution Fireworks

Ronaldeh
20 maart 2017, 18:20
heb je deze ook?

katan - Zanha Replica

voor een prikkie?

Vuurwerkshop7kamp
20 maart 2017, 20:31
heb je deze ook?

katan - Zanha Replica

voor een prikkie?

Nee, helaas geen voorraad meer van bij Katan.

Misschien aankomend seizoen.......

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
21 maart 2017, 20:29
Nee, helaas geen voorraad meer van bij Katan.

Misschien aankomend seizoen.......

vr.gr.

Edwin

Ik ben daar erg benieuwd naar :)
sowieso wat het vuurwerk seizoen gaat brengen dit jaar

vuurwerkpro
22 maart 2017, 19:10
Nee, helaas geen voorraad meer van bij Katan.

Misschien aankomend seizoen.......

vr.gr.

Edwin

Kan ik uit dit antwoord op maken dat we eind van jaar de ''freak producten'' van katan ook hier kunnen verkrijgen? Dat zou erg mooi zijn eerst volgende punt is volgens mij leiderdorp dan is dit een stuk gunstiger gelegen!

Vuurwerkshop7kamp
24 maart 2017, 13:23
Kan ik uit dit antwoord op maken dat we eind van jaar de ''freak producten'' van katan ook hier kunnen verkrijgen? Dat zou erg mooi zijn eerst volgende punt is volgens mij leiderdorp dan is dit een stuk gunstiger gelegen!

Ja, dat zou geen probleem moeten zijn......
Collectie van Katan is ons nog niet bekend, maar dat kan toch niet lang meer duren ( he Ronny ?):bonk:

vr.gr.

Edwin

vuurwerkpro
24 maart 2017, 23:05
Ja, dat zou geen probleem moeten zijn......
Collectie van Katan is ons nog niet bekend, maar dat kan toch niet lang meer duren ( he Ronny ?):bonk:

vr.gr.

Edwin

Hoop dingen van katan ben ik niet zoon fan maar de artikelen die ze laatste jaren als freak spullen verkopen zijn erg goed en meestal erg gunstig geprijsd! Ben erg benieuwd!!

cakeboxfreak
25 maart 2017, 23:11
Snowstorm aan 100 eur, mooie prijs! Wel versie 2017

Ronaldeh
26 maart 2017, 20:53
Hoi Edwin,
Weet je al of er dit jaar nog een Spectacle 120 - Visions of Ecstacy in het assortiment komt?

afgelopen jaar had ik de 2015 versie, die wordt niet meer verkocht.. maar ben erg benieuwd naar een eventuele 2017 versie :)

Ronaldeh
29 maart 2017, 20:56
Goedeavond Edwin,

Kan het zijn dat er een storing is op de webshop?
Ik heb getracht iets te bestellen, alleen kwam daarna op een scherm met geen toegang.

Vuurwerkshop7kamp
30 maart 2017, 07:21
Goedeavond Edwin,

Kan het zijn dat er een storing is op de webshop?
Ik heb getracht iets te bestellen, alleen kwam daarna op een scherm met geen toegang.

Hoi,

Net geprobeerd, maar geen problemen tegengekomen...

Zou je het nog eens willen proberen ?

vr.gr.

Edwin

jeremy21
30 maart 2017, 09:01
Hoi Edwin,
Weet je al of er dit jaar nog een Spectacle 120 - Visions of Ecstacy in het assortiment komt?

afgelopen jaar had ik de 2015 versie, die wordt niet meer verkocht.. maar ben erg benieuwd naar een eventuele 2017 versie :)

Daar ben ik ook wel benieuwd naar !!

Fireworkfreakz19
30 maart 2017, 18:55
de Spectacle 120 - Visions of Ecstacy is zeer welkom hoor had hem vorige jaar is zekkers een topper dus laat hem maar komen in de shop:p

Vuurwerkshop7kamp
30 maart 2017, 19:30
de Spectacle 120 - Visions of Ecstacy is zeer welkom hoor had hem vorige jaar is zekkers een topper dus laat hem maar komen in de shop:p

Vandaag contact gehad met Evo. Ze moeten eerst nog China reis maken en dan is er meer bekend...

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
31 maart 2017, 20:14
Hoi,

Net geprobeerd, maar geen problemen tegengekomen...

Zou je het nog eens willen proberen ?

vr.gr.

Edwin

ik wacht het geen hieronder eerst nog even af :)



Vandaag contact gehad met Evo. Ze moeten eerst nog China reis maken en dan is er meer bekend...

vr.gr.

Edwin

Dan wachten we daar met zijn allen op :)

Ronaldeh
9 april 2017, 10:38
vandaag ligt de site er helemaal uit klopt dat?

Fireworkfreakz19
9 april 2017, 10:49
vandaag ligt de site er helemaal uit klopt dat?

vrijdag avond lag die er al uit..

Vuurwerkshop7kamp
9 april 2017, 15:48
vrijdag avond lag die er al uit..

ja, ik hoop dat het morgen is opgelost......

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
19 april 2017, 22:10
op de site lees ik:
U mag maximaal 25 kg vuurwerk in bezit hebben.
* per auto maximaal 25 kg vuurwerk vervoeren, ongeacht het aantal inzittenden.


Is dat 25 kg kruit? of vuurwerk incl doos?

om een voorbeeld te noemen, de Rubro four seasons weeg 18 kilo, maar heeft 1,4kg kruit.
Dat scheelt nog al in vuurwerk gewicht...

weinig zin om voor mijn reeds gedane bestelling, 3x op en neer te moeten rijden :) :(

Bizzle
19 april 2017, 22:35
Bruto gewicht. Dus incl. alles (doos enz).

Ronaldeh
19 april 2017, 22:39
Bruto gewicht. Dus incl. alles (doos enz).

hmmm
dat wordt het vuurwerk ophalen in een net pak en met een gewassen auto :)

Vuurwerkshop7kamp
20 april 2017, 11:21
hmmm
dat wordt het vuurwerk ophalen in een net pak en met een gewassen auto :)

Beste Ronaldeh,

Wij hebben deze regels niet verzonnen:bonk:

met vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
20 april 2017, 18:50
Beste Ronaldeh,

Wij hebben deze regels niet verzonnen:bonk:

met vr.gr.

Edwin

haha nee begrijp ik.

Maar de ervaring leert dat snelle jongens in vieze wagens eerder van de weg worden gehaald.. dan "mensen die net uit hun werk komen"

Vuurwerkshop7kamp
20 april 2017, 19:32
haha nee begrijp ik.

Maar de ervaring leert dat snelle jongens in vieze wagens eerder van de weg worden gehaald.. dan "mensen die net uit hun werk komen"

ahhh, nu valt het kwartje.....


vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
19 mei 2017, 13:27
Op dit moment is bijna alles al ingekocht voor oud en nieuw 2017/2018.

De shop zal aankomende week worden aangevuld met een aantal bekende items tegen aktie prijzen.

Vanaf nu moet wel ook worden betaald:D

Met vr.gr.

Edwin

Fireworkfreakz19
19 mei 2017, 14:57
Nou ik ben heel benieuwd wat er allemaal bij gaat komen... komt mooie uit want het vakantie krijgen we toch ook allemaal:cool:

Vuurwerkshop7kamp
19 mei 2017, 19:29
net op site gezet:

Pangu :

Smash box 1
Smash box 2
On The Beat
Garden Party 1
Garden party 2

Met vr.gr.

Edwin

Fireworkfreakz19
19 mei 2017, 21:30
net op site gezet:

Pangu :

Smash box 1
Smash box 2
On The Beat
Garden Party 1
Garden party 2

Met vr.gr.

Edwin

Is dit oude voorraad van 2016 of gewoon nieuwe van 2017?
Staan leuke boxen tussen benieuwd naar de rest haha:)

pyrofan#1
19 mei 2017, 21:59
net op site gezet:

Pangu :

Smash box 1
Smash box 2
On The Beat
Garden Party 1
Garden party 2

Met vr.gr.

Edwin

Mooie aanvulling weer! Top boxen voor wel erg scherpe prijzen. Ik ben ook erg benieuwd of het om 2016 of 2017 batch gaat. Ben ook erg benieuwd naar het moois dat aankomende week nog gaat komen.

Vuurwerkshop7kamp
19 mei 2017, 22:33
Mooie aanvulling weer! Top boxen voor wel erg scherpe prijzen. Ik ben ook erg benieuwd of het om 2016 of 2017 batch gaat. Ben ook erg benieuwd naar het moois dat aankomende week nog gaat komen.

Het gaat om collectie 2017, afgelopen week besteld bij Pangu !
Dus niet op voorraad, maar verwachte levering in november van dit jaar.

Vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
19 mei 2017, 22:33
net op site gezet:

Pangu :

Smash box 1
Smash box 2
On The Beat
Garden Party 1
Garden party 2

Met vr.gr.

Edwin

SUPER,

De gardenparty 1 heeft mijn aandacht :)

Ronaldeh
26 mei 2017, 21:38
SUPER,

De gardenparty 1 heeft mijn aandacht :)

Het werd toch een andere :). Maar het jaar is nog lang.

Ik heb alleen geen bevestigingsmail ontvangen.. misschien ben ik wel te snel .

Vuurwerkshop7kamp
28 mei 2017, 14:09
Rambam, versie 2017/2018 van Evo toegevoegd !

met vr.gr.

Edwin

Burning Salvo
28 mei 2017, 14:35
Edwin, gaat het om oude of nieuwe voorraad?

Tunderking
28 mei 2017, 15:05
Edwin, gaat het om oude of nieuwe voorraad?

2017 versie

Vuurwerkshop7kamp
28 mei 2017, 18:47
20017/2018 versie.

Wordt iets aangepast, dus nog beter !!

vr.gr.

Edwin

Reservelont
28 mei 2017, 19:50
Nice! Dacht dat rambam een jubileumbox van orthen was eigenlijk?

Maar weer even sparen dan.. ��

Vuurwerkshop7kamp
28 mei 2017, 20:26
Nice! Dacht dat rambam een jubileumbox van orthen was eigenlijk?

Maar weer even sparen dan.. ��

Klopt, maar dit jaar exclusief bij 3/4 winkels...

Chinese film komt eraan ....

Met vr.gr.

Edwin

Reservelont
28 mei 2017, 20:40
Check!
Ga je cocktail dan ook voeren?

Ronaldeh
23 juni 2017, 15:10
Wanneer komt het 2017 spul bij jullie binnen gemiddeld?

Dan kan het lekker opdrogen in de bunker :)

Vuurwerkshop7kamp
23 juni 2017, 20:15
Wanneer komt het 2017 spul bij jullie binnen gemiddeld?

Dan kan het lekker opdrogen in de bunker :)

Meeste vuurwerk komt toch aan het einde van het jaar binnen.
Als het lopende collectie is, dus zelfde artikel als het jaar ervoor, dan zit dat vuurwerk vaak in de eerste containers.

Is het nieuw, dan wel graag binnen voor de kerst !!

Wel eens enkele producten op 29 december om 2.00 uur binnen gekregen:bonk:

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
23 juni 2017, 21:38
Meeste vuurwerk komt toch aan het einde van het jaar binnen.
Als het lopende collectie is, dus zelfde artikel als het jaar ervoor, dan zit dat vuurwerk vaak in de eerste containers.

Is het nieuw, dan wel graag binnen voor de kerst !!

Wel eens enkele producten op 29 december om 2.00 uur binnen gekregen:bonk:

vr.gr.

Edwin

Even het kacheltje erop :)
Wat vochtvreters erbij :-)

En hopen op geen mist :P

romano
25 juni 2017, 17:39
Hey Edwin, ik zag bij een winkel in Almere dat ze komende week met nieuwe evolution spullen komen, zijn jullie ook al zo ver of duurt dit nog even?:D

Romano

Vuurwerkshop7kamp
25 juni 2017, 18:23
Beste Romano,

Bij ons zal alles iets later komen, omdat we een nieuwe shop krijgen. De nieuwe wordt nu gevuld, om de oude eind juli te vervangen.

Ik heb aankomende week contact met Evo. Als ik iets weet, zal ik het laten weten.

Vr.gr.

Edwin

Fireworkfreakz19
28 juni 2017, 13:37
Zo net weer even 3 cake,s besteld nou maar wachten op de nieuwe site
En de komende weeken even kijken welke boxen ik gaat bestellen krijg nu alweer zin in het nieuwe vuurwerk sezioen :D

Vuurwerkshop7kamp
4 juli 2017, 07:30
eindelijk !

En we zijn met nieuwe shop online.................

vr.gr.

Edwin

Fireworkfreakz19
4 juli 2017, 16:55
De webshop ziet er veel mooie uit alleen je ken nog niet bestellen zie ik hihi :p

jeremy21
4 juli 2017, 17:19
De webshop ziet er veel mooie uit alleen je ken nog niet bestellen zie ik hihi :p

Als ik naar de website gaat, krijg ik een error te zien of heeft de nieuwe website ook een nieuwe link ?

Fireworkfreakz19
4 juli 2017, 17:20
http://www.vuurwerkshop7kamp.nl/

Vuurwerkshop7kamp
4 juli 2017, 21:51
Als ik naar de website gaat, krijg ik een error te zien of heeft de nieuwe website ook een nieuwe link ?

Hebben wij ook nog last van.

Cookies verwijderen en geschiedenis opschonen....

Aan de rest wordt nog gewerkt ....

vr.gr.

Edwin

pyrofan#1
5 juli 2017, 20:32
Site werkt hier prima. Ziet er keurig uit Edwin, alles netjes en overzichtelijk weergegeven. Kan het zijn dat van een aantal artikelen de prijs is veranderd (Killer Crosette, Fairytail Assortimrnt etc.)?

Vuurwerkshop7kamp
5 juli 2017, 21:24
Site werkt hier prima. Ziet er keurig uit Edwin, alles netjes en overzichtelijk weergegeven Kan het zijn dat van een aantal artikelen de prijs is veranderd (Killer Crosette, Fairytail Assortimrnt etc.)?

Beste Pyrofan,

Er zitten nog schoonheidsfoutjes in en we moeten nog even wennen aan deze shop.

Maar het werd tijd voor vernieuwing.....

met vr.gr.

Edwin

Tunderking
12 augustus 2017, 08:31
Bij mijn werkt de site niet. Meer die hier last van hebben?

Matii
12 augustus 2017, 16:50
Bij mijn werkt de site niet. Meer die hier last van hebben?

Nergens last van

Ronaldeh
16 augustus 2017, 20:23
Bij mij doet die het.
Mooie site.
Komen steeds meer producten op.

De 3 nieuwe Evolution boxen staan er op! toppie

Welke Wolff producten komen er? nog nieuwe?

MasterBsc
16 augustus 2017, 21:02
Zeker een mooie site, een erg grote verbetering met de vorige. Ik hoop dat de site nog aangevuld gaat worden! Mogelijk ga je je dan meten met de grotere freaksites.

Er zitten inderdaad een paar foutjes volgens mij qua prijzen, sommige Pangu boxen zoals de Smash box 1, de Urban en de Transbomber van Rubro ( hoop ik ) bijvoorbeeld.

Tunderking
16 augustus 2017, 21:05
Bij mij doet die het.
Mooie site.
Komen steeds meer producten op.

De 3 nieuwe Evolution boxen staan er op! toppie

Welke Wolff producten komen er? nog nieuwe?

Bij mijn doet die het nog niet helaas.

Vuurwerkshop7kamp
16 augustus 2017, 21:06
Zeker een mooie site, een erg grote verbetering met de vorige. Ik hoop dat de site nog aangevuld gaat worden! Mogelijk ga je je dan meten met de grotere freaksites.

Er zitten inderdaad een paar foutjes volgens mij qua prijzen, sommige Pangu boxen zoals de Smash box 1, de Urban en de Transbomber van Rubro ( hoop ik ) bijvoorbeeld.

bedankt voor de reacties en oplettendheid.
We zullen er spoedig naar kijken.
Oude webshop 8 jaar in gebruik gehad.
Nu met nieuwe webshop in de leer...............

Kijk dan gelijk even op : www.vuurwerkberkel.nl

vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
16 augustus 2017, 21:19
Bij mij doet die het.
Mooie site.
Komen steeds meer producten op.

De 3 nieuwe Evolution boxen staan er op! toppie

Welke Wolff producten komen er? nog nieuwe?

Nieuwe artikelen moeten nog worden toegevoegd, nadat de vuurwerkshows zijn geweest...

vr gr Edwin

Fireworkfreakz19
16 augustus 2017, 21:20
Nou ben wel benieuwd welke artikelen het zijn...

Vuurwerkshop7kamp
16 augustus 2017, 21:23
Nou ben wel benieuwd welke artikelen het zijn...

We weten het zelf ook nog niet.........

Als er op de shows producten super goed zijn nemen we ze op. Anders niet.

gr
Edwin

Reservelont
16 augustus 2017, 21:47
Gefeliciteerd Edwin! Eindelijk duidelijkheid waar de nieuwe shop zit :)

Tot wanneer blijven de freakprijzen Edwin? Eind september toch?

vuurwerkpro
19 augustus 2017, 16:18
kan ik nog reserveringen plaatsen en zoja wanneer moeten deze betaald zijn? ik heb nog wel wat wat ik wil hebben maar niet geld om nu meteen alles te dokken.

Ronaldeh
22 augustus 2017, 21:10
blijft de ART. 1305 SMASH BOX 1 (SB-1001), 6 X 25 SHOTS 229 euro?
of wordt die prijs nog aangepast?


wat een vette box is dat zeg

MasterBsc
22 augustus 2017, 21:29
Ik heb buiten de dingen om ook nog wel wat aanraders van lijnen die jullie voeren. Ook nog even afwachten natuurlijk wat de demo van Rubro gaat brengen.

Ronaldeh
22 augustus 2017, 21:44
Ik heb buiten de dingen om ook nog wel wat aanraders van lijnen die jullie voeren. Ook nog even afwachten natuurlijk wat de demo van Rubro gaat brengen.

daar ben ik ook heel benieuwd naar.
wanneer is die demo?

Vuurwerkshop7kamp
23 augustus 2017, 07:01
kan ik nog reserveringen plaatsen en zoja wanneer moeten deze betaald zijn? ik heb nog wel wat wat ik wil hebben maar niet geld om nu meteen alles te dokken.

je hebt PM

vr gr Edwin

Vuurwerkshop7kamp
24 augustus 2017, 06:58
blijft de ART. 1305 SMASH BOX 1 (SB-1001), 6 X 25 SHOTS 229 euro?
of wordt die prijs nog aangepast?


wat een vette box is dat zeg


Ja, die staat er niet goed in....

Wordt aangepast !

vr.gr.

Edwin

vuurwerkpro
26 augustus 2017, 09:10
Weet niet of het wat uitmaakt voor jullie. Ik heb een bestelling gedaan en krijg netjes mail met orderbevestiging en deze moet je uitprinten en meenemen. De volgende dag krijg ik nog een order bevestiging waar in dit geval ook je afhaaltijd bij staat en deze moet je ook uitprinten en meenemen. Neem aan dat een van de twee voldoende is maar voor sommige kan het misschien verwarrend zijn. Verder gaat het bestel systeem prima! Loopt beter dan de oude.

Ronaldeh
26 augustus 2017, 10:00
Ja, die staat er niet goed in....

Wordt aangepast !

vr.gr.

Edwin

dan wacht ik nog even met bestellen :)

romano
26 augustus 2017, 11:16
Klopt het dat de site het niet doet..? ik heb het geprobeerd via de telefoon en de laptop maar kom er niet op.. ook de bestelde orders kan ik niet meer openen.. die heb ik eigenlijk nog wel nodig voor het einde van het jaar om ze uit te printen :)

https://www.mupload.nl/img/ctpyc4cb0poql.png

Dit is de foutmelding die ik krijg als ik naar de site wil

Tunderking
26 augustus 2017, 12:07
Klopt het dat de site het niet doet..? ik heb het geprobeerd via de telefoon en de laptop maar kom er niet op.. ook de bestelde orders kan ik niet meer openen.. die heb ik eigenlijk nog wel nodig voor het einde van het jaar om ze uit te printen :)

https://www.mupload.nl/img/ctpyc4cb0poql.png

Dit is de foutmelding die ik krijg als ik naar de site wil

ik heb het ook krijg het niet voor elkaar. maar andere hebben er geen last van dus snap er niks meer van :(

jeremy21
26 augustus 2017, 12:22
ik heb het ook krijg het niet voor elkaar. maar andere hebben er geen last van dus snap er niks meer van :(

Ik heb er ook last van, het rare is als ik thuis bent doet hij het niet op telefoon/pc ben ik buitenhuis doet hij het wel heel raar

romano
26 augustus 2017, 12:30
Ik heb er ook last van, het rare is als ik thuis bent doet hij het niet op telefoon/pc ben ik buitenhuis doet hij het wel heel raar

Ja ja hebt gelijk.. als ik wifi uitzet dan kan ik inderdaad op de site.. raar!

Tunderking
26 augustus 2017, 12:40
Ja ja hebt gelijk.. als ik wifi uitzet dan kan ik inderdaad op de site.. raar! maar had je toen weer wifi aangezet of via mobiele gegevens of andere wifi?

romano
26 augustus 2017, 12:46
Ik kan kijken als ik op 4g zit met mijn mobiel.. zodra ik WiFi aanzet kan ik niet meer op de site en krijg ik de foutmelding weer

Tunderking
26 augustus 2017, 12:59
Ik kan kijken als ik op 4g zit met mijn mobiel.. zodra ik WiFi aanzet kan ik niet meer op de site en krijg ik de foutmelding weer

heb edwin even een wap bericht gestuurd dat er meerdere er last van hebben.

MasterBsc
26 augustus 2017, 13:11
Misschien je cookies verwijderen? Dat kan vaak helpen. Ik heb trouwens nergens last van.

Tunderking
26 augustus 2017, 13:12
Misschien je cookies verwijderen? Dat kan vaak helpen. Ik heb trouwens nergens last van.

nee dat heb ik al geprobeerd lukte toen ook niet.

Vuurwerkshop7kamp
26 augustus 2017, 16:30
Weet niet of het wat uitmaakt voor jullie. Ik heb een bestelling gedaan en krijg netjes mail met orderbevestiging en deze moet je uitprinten en meenemen. De volgende dag krijg ik nog een order bevestiging waar in dit geval ook je afhaaltijd bij staat en deze moet je ook uitprinten en meenemen. Neem aan dat een van de twee voldoende is maar voor sommige kan het misschien verwarrend zijn. Verder gaat het bestel systeem prima! Loopt beter dan de oude.

Die 2 e was een testje, handmatig gedaan vanuit het systeem.

Normaal gesproken wordt die niet verstuurd.

Bedankt voor de reacties, zodat we erachter komen wat onze nieuwe shop allemaal doet en kan.

met vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
27 augustus 2017, 16:15
blijft de ART. 1305 SMASH BOX 1 (SB-1001), 6 X 25 SHOTS 229 euro?
of wordt die prijs nog aangepast?


wat een vette box is dat zeg

Deze box net aangepast !

vr.gr.

Edwin

Vuurwerkshop7kamp
27 augustus 2017, 16:18
Onze freak-aktie loopt tot eind september.

Vanaf oktober zullen we de shops in orde gaan maken voor het einde van het jaar!

vr.gr.

Edwin

Burning Salvo
27 augustus 2017, 16:42
Edwin, die Supreme van Katan, weet je toevallig uit welk jaar die zijn?

Vuurwerkshop7kamp
27 augustus 2017, 16:44
Edwin, die Supreme van Katan, weet je toevallig uit welk jaar die zijn?

Niet uit mijn hoofd. Kan 2014 zijn ..... Ik zal het morgen nakijken.

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
1 september 2017, 13:51
Ha Edwin,

Hoe kunnen we de bestellingen van voor de nieuwe website inzien?
De linkjes die ik in mijn mail heb werken niet meer.

of krijgt iedereen nog een totaal overzicht?

alvast bedankt!

Vuurwerkshop7kamp
1 september 2017, 22:05
Ha Edwin,

Hoe kunnen we de bestellingen van voor de nieuwe website inzien?
De linkjes die ik in mijn mail heb werken niet meer.

of krijgt iedereen nog een totaal overzicht?

alvast bedankt!

Met iedereen wordt nog contact opgenomen ivm ophaal dag, tijd en locatie.

Daar komt dan een bevestiging ook van.

Vr.gr.


Edwin

Vuurwerkshop7kamp
4 september 2017, 18:35
De freak-prijzen op onze webshop zijn nog geldig tot 30 september.

Daarna wordt de shop in orde gemaakt voor einde jaar !

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
4 september 2017, 21:08
Met iedereen wordt nog contact opgenomen ivm ophaal dag, tijd en locatie.

Daar komt dan een bevestiging ook van.

Vr.gr.


Edwin

Was eigenlijk meer benieuwd naar het totaal dat ik tot nu heb uitgegeven en wat ik precies besteld heb :)

Vuurwerkshop7kamp
4 september 2017, 21:11
Was eigenlijk meer benieuwd naar het totaal dat ik tot nu heb uitgegeven en wat ik precies besteld heb :)

Ik zal het morgen naar je mailen.

Met vr.gr.

Edwin:D

Ronaldeh
4 september 2017, 22:30
Ik zal het morgen naar je mailen.

Met vr.gr.

Edwin:D

Ik ben benieuwd :)

Ronaldeh
11 september 2017, 20:41
Ik ben benieuwd :)

Ben nog steeds benieuwd.

Welke nieuwe producten van Rubro komen er in de shop?

Xtro
18 september 2017, 10:33
De freak-prijzen op onze webshop zijn nog geldig tot 30 september.

Daarna wordt de shop in orde gemaakt voor einde jaar !

vr.gr.

Edwin

De Happy Thunder Q is al wel verhoogd in prijs toch?

Vuurwerkshop7kamp
18 september 2017, 18:19
De Happy Thunder Q is al wel verhoogd in prijs toch?

foutje in de shop = aangepast

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
21 september 2017, 13:05
De freak-prijzen op onze webshop zijn nog geldig tot 30 september.

Daarna wordt de shop in orde gemaakt voor einde jaar !

vr.gr.

Edwin

Nog een dikke week om dus te bedenken om nog iets aan te schaffen :)

ik heb nog 2/3 opties.

Pangu
Smashbox 1 of 2
OF / EN
On the beat of colorfull city


Budget technisch denk de smashbox 2 en de On te Beat.. maar twijfel nog welke.



Evolution
Spectacle show 120, zit niet in het assortiment toch?

Winternigt of 3 x heaven

Vind ze allebei erg vet



keuzes keuzes :)

maar nog 7 dagen bedenk tijd ;)

Ronaldeh
24 september 2017, 20:15
Nog een dikke week om dus te bedenken om nog iets aan te schaffen :)

ik heb nog 2/3 opties.

Pangu
Smashbox 1 of 2
OF / EN
On the beat of colorfull city


Budget technisch denk de smashbox 2 en de On te Beat.. maar twijfel nog welke.



Evolution
Spectacle show 120, zit niet in het assortiment toch?

Winternigt of 3 x heaven

Vind ze allebei erg vet



keuzes keuzes :)

maar nog 7 dagen bedenk tijd ;)

het is de 3 x heaven geworden :)

MasterBsc
26 september 2017, 17:17
Echt een super zaak met een goede eigenaar. De prijzen kunnen gewoon mee gaan met de grotere freaksites en het assortiment ook zeker! Ik krijg elke keer snel reactie en hij staat ook open voor nieuwe producten.

En niet heel onbelangrijk is dat ik niet het halve land hoef af te reizen voor m'n vuurwerk.. :D

Ronaldeh
26 september 2017, 19:08
Echt een super zaak met een goede eigenaar. De prijzen kunnen gewoon mee gaan met de grotere freaksites en het assortiment ook zeker! Ik krijg elke keer snel reactie en hij staat ook open voor nieuwe producten.

En niet heel onbelangrijk is dat ik niet het halve land hoef af te reizen voor m'n vuurwerk.. :D

Vooral dat laatste punt voor mij ook een reden om hier te bestellen.

Vanaf huis is het wel wat verder rijden, maar vanaf werk valt het wel mee :)
En gezien ik de dagen voor de jaarwissel toch werk, is dat geen probleem.

Maar ook het aandragen van producten en wensen voorleggen, wat gewild is, staan ze heel goed tegenover :)

Vuurwerkshop7kamp
29 september 2017, 18:54
Bedankt voor alle mooie reacties....

Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.

Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....

Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!

vr.gr.

Edwin

vuurwerkpro
29 september 2017, 19:00
Bedankt voor alle mooie reacties....

Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.

Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....

Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!

vr.gr.

Edwin

ik heb besteld maar ik krijg geen bevestiging... bug in het systeem?

Vuurwerkshop7kamp
29 september 2017, 20:17
ik heb besteld maar ik krijg geen bevestiging... bug in het systeem?

Niet dat we weten. Heb je ook in je spam map gekeken ?

vr.gr.

Edwin

svenovic
29 september 2017, 23:34
Bedankt voor alle mooie reacties....

Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.

Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....

Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!

vr.gr.

Edwin

Jammer dat het nu al voorbij is. Had gehoopt dat het wat langer zou duren :(

Komen de boxen nog wel voor een leuke prijs op de markt? Of wordt het de volle mep?

Anders helaas op zoek naar een andere winkel in de buurt.

MasterBsc
29 september 2017, 23:44
Misschien een goed idee om de actie verder via mail ( of wat dan ook ) te regelen zodat de site zich verder kan vorderen voor de gewone klant? Ik zeg maar wat hoor, maar dan kunnen de freaks nog producten bij jullie kopen zonder dat de site nog zo moet blijven met deze prijzen. Ik denk dat er nog wel wat mensen in oktober zouden willen bestellen.

Fireworkfreakz19
30 september 2017, 01:52
Jammer dat de freakprijzen afgelopen.. ben zeer benieuwd naar de rest wat julie gaan verkopen...

Waneer kunnen we de nieuwe produchen verwacht op de site?

vuurwerkpro
30 september 2017, 20:05
Niet dat we weten. Heb je ook in je spam map gekeken ?

vr.gr.

Edwin

jup daar stond de vorige bestelling wel namelijk maar deze niet... volgens de bank ook netjes betaald dus het zou goed moeten zijn gegaan. Geloof ook wel dat goed komt alleen misschien iets om even te checken voor de verkoop dalijk echt los gaat barsten ;)

getiem
30 september 2017, 22:13
Bedankt voor alle mooie reacties....

Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.

Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....

Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!

vr.gr.

Edwin

Site werkt op wintertijd. Jammer, m’n winkelwagen niet meer kunnen afrekenen.

*note to myself: niet altijd alles tot t laatst uitstellen...

energizer
1 oktober 2017, 21:36
Nu maar weer wachten tot de webshop geupdated is voor de decemberverkoop =D

Reservelont
1 oktober 2017, 22:18
Verbaasd mij te lezen hiervoven dat er iemand is die echt baalt dat ie na 9 maanden freakactie geen bodemprijzen meer kan krijgen? Apart allemaal of ligt dat aan mij?

Edwin bedankt weer voor de mooie freakactie, volgend jaar hopelijk weer, mooie dingen bij je gevonden tot de 28ste ;)

svenovic
2 oktober 2017, 16:19
Verbaasd mij te lezen hiervoven dat er iemand is die echt baalt dat ie na 9 maanden freakactie geen bodemprijzen meer kan krijgen? Apart allemaal of ligt dat aan mij?

Edwin bedankt weer voor de mooie freakactie, volgend jaar hopelijk weer, mooie dingen bij je gevonden tot de 28ste ;)

Mocht dit op mij slaan:
Ik ben bijna heel de maand september op vakantie geweest. Omdat dat de maand is dat de meeste nieuwe producten worden geshowd, had ik te weinig tijd om alles goed door te nemen. Helaas is mijn huis en budget niet dermate groot dat ik zomaar alles kan aanschaffen... Zo apart lijkt het mij dus niet.

Volgend jaar in ieder geval eerder toeslaan:D

getiem
3 oktober 2017, 20:43
Verbaasd mij te lezen hiervoven dat er iemand is die echt baalt dat ie na 9 maanden freakactie geen bodemprijzen meer kan krijgen? Apart allemaal of ligt dat aan mij?

Edwin bedankt weer voor de mooie freakactie, volgend jaar hopelijk weer, mooie dingen bij je gevonden tot de 28ste ;)

Indien op mij gereageerd, ik bestelde gewoon binnen de tijd die Edwin had aangegeven, alleen rekende ik te laat af volgens de site. Met Edwin ondertussen contact, dus prima opgelost.
En ja, 9 maanden is genoeg tijd, maar als je een feestje in de stad hebt, reken je toch ook op dat de metro rijdt en niet al een 1,5 uur eerder ermee stopt.

Ronaldeh
18 oktober 2017, 21:25
Pangu assortiment op? zie niets meer op site staan

moontan
21 oktober 2017, 20:07
Pangu assortiment op? zie niets meer op site staan

Volgens mij is Edwin bezig om zijn website up to daten!!

sprinkhaan
21 oktober 2017, 20:43
Mooie aanbiedingen gehad, dikke lijst om op te halen nu. Thx Edwin :D

Vuurwerkshop7kamp
21 oktober 2017, 20:58
Mooie aanbiedingen gehad, dikke lijst om op te halen nu. Thx Edwin :D

Graag gedaan, we gaan ons nu "opmaken" voor het "einde":D

vr.gr.

Edwin

svenovic
5 november 2017, 09:47
Klopt het dat e.e.a. al is uitverkocht m.b.t. China Red en Wolff? En dat jullie maar 3 a 4 producten hebben van andere importeurs? Ik heb het idee dat de website niet helemaal lekker werkt. Ik heb mijn cookies al een keer verwijderd. Of komen er deze maand nog een boel producten bij?

Vuurwerkshop7kamp
5 november 2017, 17:35
Klopt het dat e.e.a. al is uitverkocht m.b.t. China Red en Wolff? En dat jullie maar 3 a 4 producten hebben van andere importeurs? Ik heb het idee dat de website niet helemaal lekker werkt. Ik heb mijn cookies al een keer verwijderd. Of komen er deze maand nog een boel producten bij?

Beste Svenovic,

Als we de aantallen in de shop zetten, gaat ie van uitverkocht af.
We moeten die aantallen nog bepalen ( per winkel/per shop).

Er staan een heleboel artikelen op de achtergrond klaar. Op 15 november komen die op de shop te staan.

met vr.gr.
Edwin

Fireworkfreakz19
5 november 2017, 18:53
Nou edwin ben heel erg benieuwd hoor.. wat er allemaal bij komt nu maar wachten en wachten

romano
5 november 2017, 20:01
Hallo Edwin,

Oudere bestellingen van eerder dit jaar, kunnen we niet meer openen ivm de nieuwe site.. krijgen we hier nog een nieuwe email van zodat ik mijn bestel bonnen uit kan printen?
Romano

Vuurwerkshop7kamp
5 november 2017, 20:09
Hallo Edwin,

Oudere bestellingen van eerder dit jaar, kunnen we niet meer openen ivm de nieuwe site.. krijgen we hier nog een nieuwe email van zodat ik mijn bestel bonnen uit kan printen?
Romano

Beste Romano,

Kijk over 10 minuten even op je email.

vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
5 november 2017, 21:00
Beste Romano,

Kijk over 10 minuten even op je email.

vr.gr.

Edwin

Geld dat voor iedereen?> of alleen voor Romano?

Vuurwerkshop7kamp
5 november 2017, 21:26
Geld dat voor iedereen?> of alleen voor Romano?

Beste Ronaldeh,

Als je hebt betaald met Ideal, dan krijg je automatisch een afhaalbewijs.

Heb je later geld overgemaakt, dan ontvang je niets automatisch, maar moet dat handmatig verstuurd worden.

Je moet te allen tijde een afhaalbewijs meenemen. Heb je dat niet, laat het dan via PM weten.

Met vr.gr.

Edwin

Ronaldeh
5 november 2017, 21:37
Beste Ronaldeh,

Als je hebt betaald met Ideal, dan krijg je automatisch een afhaalbewijs.

Heb je later geld overgemaakt, dan ontvang je niets automatisch, maar moet dat handmatig verstuurd worden.

Je moet te allen tijde een afhaalbewijs meenemen. Heb je dat niet, laat het dan via PM weten.

Met vr.gr.

Edwin

Ik heb er meerdere volgens mij, alleen die zijn nog van de oude site, en die kan ik helaas niet meer openen :(