PDA

Volledige versie bekijken : Beste sier Single Shot



htevents
3 januari 2017, 14:07
Omdat het "Beste single shot" topic zo goed als gebruikt wordt voor de beste thunderkings, wil ik graag hier enkel meningen over sier single shots, zoals de Decibull Single Shot, Snapshot, Kung Fu etc.

Momenteel heb ik weinig tot geen ervaring met deze categorie, maar omdat ik druk ben met een schietkist project wil ik volgend O&N waarschijnlijk veel met Sier single shots gaan doen.

De Fuego vindt ik een hele goede mine single shot en ik ben bekend met de Snapshot, die vindt ik eerlijk gezegd oke, maar niet bijzonder. Echter kon ik deze vorig jaar voor een zeer leuke prijs inkopen, dus klagen doe ik niet.

Ik heb de Kung Fu van Pangu gezien, maar die vond ik wel erg prijzig voor 3 stuks.

vipers
3 januari 2017, 14:09
Ik vond de crazy tails van Wolff dit jaar best leuk. Pakje van 5 voor 3 euro ofzo. Leuke tail met redelijk agressieve crackling, leuk voor projectjes!

ATF
3 januari 2017, 14:27
ik vond de colour thunderkings erg leuk!

Matii
3 januari 2017, 14:28
De fuegos waren weer top dit jaar. Heerlijke vol en felle kleuren. Beste single shots naar mijn mening

baassie123
3 januari 2017, 14:31
Duidelijk de Sky Hunter van Broekhoff ;).

Man man, wat een ding. Echt een goeie 2 incher met een soort timerain willow. Echt gaaf!

Hier in een showtje een karton ervan de lucht in zien gaan, erg gaaf effect.

Tunderking
3 januari 2017, 14:35
De kung fu van pangu was erg goed. ook de Thunderking special van China red heeft een mooi en groot effect en ook nog eens een harde knal.

Ruben
3 januari 2017, 14:37
Ik had de Thunder Tail (Mad Dog - Cafferata) die was super fel maar de stijghoogte ontbrak. De Junk was ook gewoon onwijs goed hoor, maar een ander effect dan verwacht. Maar wel een goed en zeer groot effect.

SQUEAK!
3 januari 2017, 14:43
Al eerder genoemd, maar de Sky Hunter en Kung Fu zijn echt toppers, ondanks de hoge prijs.

Phyrex
3 januari 2017, 14:58
Ik heb dit jaar de Sky hunter, Big Shots (katan), The Junk en Kung Fu geschoten maar de Sky Hunter steekt daar toch echt wel met kop en schouders bovenuit. Diepe dreun bij de lancering en prachtig groot en mooi rond uitgewerkt effect. Vond Kung-Fu nogal tegenvallen, effecten rommelig en kleiner dan die van een gemiddelde cake... Misschien is de 2015 versie gewoon niet zo super, leek in ieder geval niet echt op sommige fimpljes die ik hier heb gezien.

Jean-Paul_*
4 januari 2017, 07:12
Ik heb vorig jaar de single three van cafferata gehad. Deze zijn mijn goed bevallen. Ik zal vanavond mijn filmpje hiervan uploaden.

R O B Z
4 januari 2017, 08:47
Ik ben niet heel erg thuis in de single shots moet ik vooraf bekennen. Ik heb vroegâh wel vaak Shocks, Thunder Kings, e.d. gehad, maar sinds een aantal jaar koop ik die niet meer.
Afgelopen jaarwisseling had mijn neef de Decibull Single Shot; een vergrootte versie van de Shock met 25 gram kruit per shot. Ik vond 'm heel erg mee vallen! Ik dacht in eerste instantie bij "vergrootte shock" aan een shock met wat hardere kan, maar hier zit een heus boeket bij. Erg leuk voor de prijs die je er voor betaald! 10 euro voor 4 stuks. Zie hier het filmpje ervan:


https://www.youtube.com/watch?v=_tUBl0-M1G8

Dus terugkomend op de vraag van de TS; dit is dan mijn favoriete single shot van 2016, waar het niet dat dit de enige is geweest die ik gezien heb :)

Matii
4 januari 2017, 09:36
Ik ben niet heel erg thuis in de single shots moet ik vooraf bekennen. Ik heb vroegâh wel vaak Shocks, Thunder Kings, e.d. gehad, maar sinds een aantal jaar koop ik die niet meer.
Afgelopen jaarwisseling had mijn neef de Decibull Single Shot; een vergrootte versie van de Shock met 25 gram kruit per shot. Ik vond 'm heel erg mee vallen! Ik dacht in eerste instantie bij "vergrootte shock" aan een shock met wat hardere kan, maar hier zit een heus boeket bij. Erg leuk voor de prijs die je er voor betaald! 10 euro voor 4 stuks. Zie hier het filmpje ervan:


https://www.youtube.com/watch?v=_tUBl0-M1G8

Dus terugkomend op de vraag van de TS; dit is dan mijn favoriete single shot van 2016, waar het niet dat dit de enige is geweest die ik gezien heb :)

Daar zou ik geen tientje voor betalen. Ik heb ze voor €5,60 nog laten liggen

R O B Z
4 januari 2017, 09:39
Daar zou ik geen tientje voor betalen. Ik heb ze voor €5,60 nog laten liggen

Smaken verschillen natuurlijk. Wat is volgens jou de beste van 2016? :)

--sjon beton--
4 januari 2017, 16:28
de blue star van diamond feuerwerk

aasamember
4 januari 2017, 16:30
Smaken verschillen natuurlijk. Wat is volgens jou de beste van 2016? :)

Gestoorde prijs :p

Crazy Tails is een goeie als sier.

Jean-Paul_*
4 januari 2017, 16:38
https://www.youtube.com/watch?v=8zTaORLQ3Ps

5,95 in de actie via vuurwerk-steenbergen.

Binkie2
4 januari 2017, 16:57
Ik had dit jaar de assorti thunderking van de intratuin
Voor de prijs vallen ze erg mee
24 stuks voor €14

Happiness
28 december 2017, 14:56
Zijn erg goede shots heb vandaag 3 doosjes meegenomen bij Intratuin.

36277