PDA

Volledige versie bekijken : [Actie 2016] Freak-actie Huisman Vuurwerk 2016



gizmo75
12 september 2016, 16:06
Freak-actie Huisman Vuurwerk 2016
Natuurlijk heeft Huisman Vuurwerk ook dit jaar weer een Freak-actie op touw gezet waarbij de korting op kan lopen tot 30% van jouw bestelbedrag. Omdat Huisman iedereen hier van mee wil laten profiteren, hoe groot of klein je budget ook, zijn er verschillende staffels bedacht.

Staffels
Tot € 50,00 = 10% korting
Van € 50,00 tot € 100,00 = 15% korting
Van € 100,00 tot € 250,00 = 20% korting
Van € 250,00 tot € 500,00 = 25% korting
Vanaf € 500,00 = 30% korting

En we tellen gewoon door! Mocht je na je eerste bestelling nog een bestelling willen plaatsen dan tellen we verder waar je qua staffel gebleven was. Dus je kortingspercentage stijgt mee!

Geldig op bijna de hele Huisman Vuurwerk-collectie
De actie geldt voor de collectie van Huisman bestaande uit Rubro-, Vuurwerktotaal- ZENA-, Vuurwerkmania- en Lesli-producten en geldt ook op veel aanbiedingsprijzen en actieprijzen. Ook daar gaat de korting dus nog vanaf!!

Ook dit jaar hebben we extra scherpe Openingsaanbiedingen, daar gaat geen extra korting vanaf. Dat geldt ook voor een aantal andere artikelen waar dit dan duidelijk vermeld staat in het omschrijvingsveld van een product. Daar staat dan het volgende:

“Op dit product is een speciale aanbiedingsprijs van toepassing. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar.“

Voor deze producten geldt echter wel een speciale aanbiedingsprijs en de waarde van deze bestelde producten tellen wel mee in het bepalen van de hoogte van de staffelkorting op andere producten. Dus jouw kortingspercentage stijgt mee, ook al bestel je artikelen die uitgesloten zijn van extra kortingen!!

Uiteindelijk komt het erop neer dat op ongeveer driekwart van ons assortiment een extra korting voor jou van kracht is. Maar let op: voor bepaalde artikelen geldt OP = OP!! Deze artikelen kun je veelal herkennen aan het woordje Aanbieding in de artikel-afbeelding.

De komende weken/maanden worden er nog tal van nieuwe producten gepresenteerd die vervolgens zo snel mogelijk aan het assortiment zullen worden toegevoegd. Maak je gebruik van de actie dan komen de standaard gratis vuurwerkpotten wel te vervallen.

Actiecode
Ga naar http://www.huismanvuurwerk.nl kies de producten uit die je wil hebben en plaats je bestelling. Vul bij het afrekenen in het veld "Gebruik code" VWC2016HV in om van deze actie gebruik te kunnen maken. Nadat je een bestelling hebt gedaan krijg je per mail van Huisman een persoonlijke nieuwe code voor je vervolgbestellingen waarbij qua kortingstaffel rekening is gehouden met je eerdere bestelling(en) en dus mee stijgt.

Looptijd
De Huisman Vuurwerk Freak-actie 2016 eindigt zaterdag 26-11 a.s. om 12.00u.

Vertrouwen
Huisman is al dik 100 jaar een succesvol familiebedrijf. Dat kan alleen als je ook echt betrouwbaar bent. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je er niet aan hoeft te twijfelen dat je jouw bestelling uitgeleverd krijgt!

Lees hier meer informatie over Huisman, de opening van de webshop en de spectaculaire Openingsaanbiedingen: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23325-Huisman-Vuurwerk&p=792849#post792849

Huisman Vuurwerk hoopt je gauw te mogen verwelkomen op de website en wenst je daarbij veel plezier! De website vind je hier: www.huismanvuurwerk.nl

Mocht je vragen over de Freak-actie hebben stel ze dan gerust hier in dit topic of stuur een mail naar [email protected]

gizmo75
16 september 2016, 15:59
Even een heads-up om teleurstellingen te voorkomen: de eerste artikelen zijn inmiddels uitverkocht!!

Heb jij interesse in een artikel waarbij in de omschrijving duidelijk een OP = OP melding staat dan kun je die beter z.s.m. bestellen i.c.m. onze Freak-actie voordat deze ook echt op is.

Eén van de voordelen bij Huisman Vuurwerk is immers dat je meerdere bestellingen kunt plaatsen en we die voor de Freak-actie en bijbehorende korting bij elkaar optellen. En aan het einde van de rit voegen we jouw meerdere bestellingen samen tot één Verzamelbon. Handig voor bij het afhalen! Zie de startpost voor meer info.

Fijn weekend alvast!

omepje
16 september 2016, 21:39
Dat gaat mooi hard dan. Maar het is natuurlijk ook weer een geweldige actie. Bedankt daarvoor ook.

gizmo75
24 september 2016, 10:58
Gisteren al even aandacht aan besteed in de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief maar voor degenen die (nog) geen abonnee zijn:

28657

Ook als eerste het laatste nieuws ontvangen? Meld je hier aan voor de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

jejestilo074
27 september 2016, 10:39
Freak-actie Huisman Vuurwerk 2016


“Op dit product is een speciale aanbiedingsprijs van toepassing. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar.“

Voor deze producten geldt echter wel een speciale aanbiedingsprijs en de waarde van deze bestelde producten tellen wel mee in het bepalen van de hoogte van de staffelkorting op andere producten. Dus jouw kortingspercentage stijgt mee, ook al bestel je artikelen die uitgesloten zijn van extra kortingen!!

[email protected]

Ik heb de kortingscode ingevuld maar hij blijft op hetzelfde bedrag staan...
http://i64.tinypic.com/2cnf6vp.jpg

Het wordt wel allemaal mooi gepresenteerd maar wat is het nut van staffelkortingen als cakeboxen daarvan uitgesloten zijn?

ummagumma
27 september 2016, 10:48
onder al deze producten staat onderaan
Op dit product is een speciale aanbiedingsprijs van toepassing. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar.

daar gaat dus geen korting meer van af. Wel telt dit bedrag mee in de staffelkorting, dus bij een volgende bestelling waar deze zin niet onderstaat krijg je na invoering van je nieuwe code 30% korting !

jejestilo074
27 september 2016, 10:52
Ik dacht dat het juist wel meetelde deze keer, dan is deze zin me toch wat onduidelijk:

'Voor deze producten geldt echter wel een speciale aanbiedingsprijs en de waarde van deze bestelde producten tellen wel mee in het bepalen van de hoogte van de staffelkorting op andere producten. Dus jouw kortingspercentage stijgt mee, ook al bestel je artikelen die uitgesloten zijn van extra kortingen!!'

gizmo75
27 september 2016, 11:09
Het is precies zoals ummagumma zegt. De artikelen die uitgesloten zijn, daar staat het bij vermeld. Zie de post van ummagumma en natuurlijk de startpost bovenaan dit topic.

De zin die jij aanhaalt jejestilo074 gaat over het stijgen van de staffel. Dus op uitgesloten artikelen krijg je dan wel geen extra korting, als je ze bestelt dan tellen ze wél mee voor het bepalen van de hoogte van jouw korting op de andere artikelen waar de extra korting wél vanaf gaat.

Het nut ervan, zoals jij vraagt jejestilo074, is dat het grootste gedeelte van onze Freak-actie klanten vaak een eigen showtje bouwt en daar vooral ook veel cakes in gebruiken en dus bestellen. En dan gaat het hard met de extra korting. En dat geldt dus ook op alle andere artikelen. Daarnaast zijn er nog steeds cakeboxen in ons assortiment waar de extra korting wel vanaf gaat. Zoals gezegd is op ca. 75% van ons assortiment de extra korting wél van toepassing...

jakhal
29 september 2016, 22:48
Gizmo75, ik neem even aan de je werkzaam bent bij huisman. Ik wil jullie een compliment geven voor de mooie en goed toegangkelijke site...top. Mooie opbouw en fijn overzichtelijk.

Een puntje van kritiek, gebruik a.u.b niet de filmpjes die je maakt bij demo's als productfilm bij de producten. Deze geven in mijn ogen de producten niet goed weer, halve waaiers, beetje wazig beeld soms.
Het klinkt misschien heel grof maar zo bedoel ik het eigenlijk helemaal niet, maar er zijn betere beelden in omloop. Deze maken de kwaliteit van de site alleen maar beter.

gizmo75
29 september 2016, 23:38
Gizmo75, ik neem even aan de je werkzaam bent bij huisman. Ik wil jullie een compliment geven voor de mooie en goed toegangkelijke site...top. Mooie opbouw en fijn overzichtelijk.

Een puntje van kritiek, gebruik a.u.b niet de filmpjes die je maakt bij demo's als productfilm bij de producten. Deze geven in mijn ogen de producten niet goed weer, halve waaiers, beetje wazig beeld soms.
Het klinkt misschien heel grof maar zo bedoel ik het eigenlijk helemaal niet, maar er zijn betere beelden in omloop. Deze maken de kwaliteit van de site alleen maar beter.

Zekers ben ik werkzaam bij Huisman Vuurwerk en dat is ook algemeen bekend op de Fora. Dank voor de complimenten maar zeker ook voor de kritiek. Kritiek is altijd welkom en helemaal als het opbouwend bedoeld is. Misschien dat het alleen wel beter is om het in het algemene Huisman Vuurwerk-topic te doen en niet hier in ons Freak-actie topic. Dus ik verplaats dit onderwerp graag even naar http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23325-Huisman-Vuurwerk&p=796323&viewfull=1#post796323

gizmo75
30 september 2016, 14:55
LET OP!! De Openingsaanbiedingen lopen nog t/m morgen!! Scoor nog even snel die lekkere aanbiedingen voor het te laat is.
28724
Deze en alle andere Huisman Vuurwerk Openingsaanbiedingen vanaf € 1,99 vind je t/m morgenavond hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/index.php?route=product/search&filter_name=openingsaanbieding

gizmo75
1 oktober 2016, 19:10
De laatste uurtjes van de Openingsaanbiedingen!!
Vorig jaar waren er een aantal teleurgestelden omdat die niet wisten dat onze Openingsaanbiedingen voorbij waren. We hebben er nu echt alles aan gedaan om het iedereen te laten weten. Maar voor het geval dat:

Nog niet gescoord? Je hebt tot middernacht. Pak er nog snel even eentje mee, je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/index.php?route=product/search&filter_name=openingsaanbieding

gizmo75
2 oktober 2016, 15:11
Nieuwe Vuurwerktotaal-artikelen online!
Sneller dan verwacht staat nu ook het grootste deel van de nieuwe artikelen van Vuurwerktotaal online op onze eigen website, inclusief de nieuwe artikelen uit de net zo nieuwe VOLT!-lijn. Je vindt onze Vuurwerktotaal-collectie hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/vuurwerktotaal-vuurwerkvisie

Bestellen mét korting
Een groot deel van ons Vuurwerktotaal-assortiment kan met toepassing van onze Freak-actie met extra korting worden besteld via de Huisman-website. Voor meer info zie de Startpost bovenaan dit topic.

Vuurwerktotaal-acties
Via www.vuurwerktotaal.nl/huissen kun je profiteren van alle bizarre Vuurwerktotaal-aanbiedingen en -acties maar juist weer niet van onze Freak-actie.

Freak-actie korting én Vuurwerktotaal-acties
Het mooie is dat je ook bij allebei de sites kunt bestellen en zo van elke actie kunt profiteren. Helaas kunnen we de acties niet met elkaar combineren maar het afhalen natuurlijk wel. Als jij ervoor zorgt dat jouw gekozen afhaaldag en -tijd bij beide sites gelijk aan elkaar is, dan zorgen wij er bij Huisman voor dat de bestellingen tegelijk klaar staan voor het afhalen!

Ronaldeh
2 oktober 2016, 21:22
Stom, vanmiddag besteld.. heel die kortingscode over het hoofd gezien :(

gizmo75
2 oktober 2016, 21:42
Stom, vanmiddag besteld.. heel die kortingscode over het hoofd gezien :(

Dat gaan we regelen. Komt goed Ronaldeh!!

Ronaldeh
3 oktober 2016, 21:22
Dat gaan we regelen. Komt goed Ronaldeh!!

Ik zie nu dat het niet geld, voor wat ik gekocht heb.

Althans dat denk ik, de Event Flash of the Gods.
Maar heb een mooie code voor een volgende bestelling ontvangen. dus zal eens kijken of er nog wat moois bij zit om te pre-orderen :)

gizmo75
4 oktober 2016, 12:35
Dierendag-actie
Als onderdeel van onze Freak-actie alleen vandaag op Dierendag deze BEESTACHTIGE cake van EUR 29,95 voor slechts...

28785

Dit is een speciale actieprijs waar geen extra korting meer vanaf gaat. Als je 'm bestelt telt de waarde van deze aankoop wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op artikelen waarop de korting wel van toepassing is. Die stijgt dus gewoon mee. Vergeet daarom niet om de Freak-actiecode in te voeren!!

Bestellen doe je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/thunderous-buffalo

ummagumma
7 oktober 2016, 10:29
deze staat niet op de juiste plaats lijkt me,

Home > Vuurwerktotaal > Barely Legal > Transbomber Cakebox

gizmo75
7 oktober 2016, 11:06
deze staat niet op de juiste plaats lijkt me,

Home > Vuurwerktotaal > Barely Legal > Transbomber Cakebox

?? Geen idee waar je het over hebt. Als wij die stappen doorlopen zien wij geen Transbomber Box...?

gizmo75
7 oktober 2016, 17:25
Heee....psssstttt....wist je het al?? Ze zijn er eindelijk weer:

De Weekaanbiedingen
Tijdens onze Freak-actie zullen we elke week, meestal op donderdag of vrijdag, een set nieuwe Weekaanbiedingen plaatsen. De naam zegt het al: deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, logisch met die lage prijzen, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is.

Heerlijke aanbiedingen
We zullen proberen om elke week een mooie set Weekaanbiedingen voor jullie samen te stellen. Zo is er eigenlijk altijd wel voor iedereen wat wils. Geniet van de heerlijke aanbiedingen zolang het kan! Wees er snel bij want OP = OP!! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Kortingscode
Oh ja, vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016&p=792850&viewfull=1#post792850

Ronaldeh
10 oktober 2016, 22:44
Gisteren nog wat pijlen pakketten en de zena Goldenbox. Dat in combi met de eerdere flash of God, zit ik goed met de jaarwisseling :-)

gizmo75
14 oktober 2016, 12:10
In het algemene Huisman Topic heeft Erik de volgende vraag gesteld die we even naar dit topic hebben verplaatst omdat het over de Freak-actie gaat:


Hallo

Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
Groeten Erikboxem

Beste Erik,

In dit topic kom je alle specifieke vragen over onze Freak-actie tegen en daar staat jouw vraag eigenlijk al tussen. Zoals aangegeven in de startpost van dit Freak-actie topic klopt het dat op een deel van ons assortiment de extra korting niet geldig is. Dat staat dan ook duidelijk aangegeven bij de artikelen zelf op onze website. Zoals genoemd in de startpost komt het er uiteindelijk op neer dat op ca. driekwart van ons assortiment de extra korting geldt. Je noemt heel specifiek cakes, maar kort door de bocht zijn het vooral de Vuurwerkmania-cakes die uitgesloten zijn van de korting en op bijna alle andere cakes is de korting wel gewoon van toepassing. Wij vragen ons daarom af of je de code dan wel goed hebt ingevuld? Als je daarover twijfelt stuur ons dan aub even een mail via [email protected]. We horen graag van je!

gizmo75
14 oktober 2016, 19:34
Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees een verkorte versie van onze nieuwsbrief ontvangen, een zogenaamde Nieuwsflits. Met daarin als belangrijkste punten:

Verse Weekaanbiedingen online!
De nieuwe Weekaanbiedingen staan online!! Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. De oude Weekaanbiedingen blijven als extra service t/m vanavond nog even staan (mits voorradig). Als je die had gemist kun je die ook nog even mee grijpen!! Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Kortingscode
Vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

Speciale Facebook Like & Share Actie
WINNEN!! Like onze Facebook-pagina, Like & Share onze Win-actie en maak kans op een Cakebox van Rubro Vuurwerk!! Ga naar https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk voor meer info!

Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

gizmo75
16 oktober 2016, 23:02
Het is vandaag nog precies 75 dagen tot aan de Dag der Dagen!! En om dat te vieren hebben we een speciale aanbieding voor iedereen die 'm nog niet gescoord heeft:

28890

Maar let op: deze aanbieding geldt alleen vandaag 17-10-2016 t/m 23.59 uur!!

Je vindt 'm hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/hff-cakebox-75-dagen

erikboxem
17 oktober 2016, 19:05
Hoi Gizmo
bedankt voor je reactie, sorry was een weekje op vakntie dus geen tijd gehad om de post te lezen.
Het gaat om cakes die niet van vuurwerkmania zijn ik geef een aantal voorbeelden.
Feuerblitz
Ghost Protocol
Heavy Legend 16 en de andere cakes van de heavy legend serie
Hyperblitz
secrete salute
En zo kan ik er nog wel een paar opschrijven.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit juist cakes zijn die bij de liefhebbers hot zijn. En die kun je dus juist niet met korting krijgen.

ummagumma
17 oktober 2016, 19:41
zie post #22 hierboven Erik




Hallo

Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
Groeten Erikboxem

erikboxem
17 oktober 2016, 19:42
sorry haal hem gelijk weg niet gezien weekje op vakantie geweest :)

gizmo75
17 oktober 2016, 21:43
Ik hoop dat je begrijpt dat dit juist cakes zijn die bij de liefhebbers hot zijn. En die kun je dus juist niet met korting krijgen.

Goedenavond Erik,

Volgens mij val ik in herhaling. Het is zoals het is. Onze Freak-actie is er al jaren en in die tijd hebben honderden Vuurwerkliefhebbers gebruik gemaakt van onze jaarlijkse actie. In al die jaren is de actie precies hetzelfde geweest. Sommige artikelen doen simpelweg niet mee voor extra korting maar tellen we dan wel mee om de hoogte van jouw korting op andere artikelen te bepalen.

De artikelen die je noemt hebben al sinds hun introductie een vaste aanbiedingsprijs. Sommige winkels draaien het om en gaan uit van de bruto-adviesprijs en geven dan korting. Wij gaan voor deze artikelen juist al uit van de laagste prijs maar kunnen daar dan verder geen korting over geven.

Van bergen Rubro, ZENA, Vuurwerktotaal en Lesli-artikelen gaat de korting wel af en daarvan stonden veel artikelen de afgelopen jaren in de Top 10 van verschillende Fora bij de verkiezingen Artikel van het jaar 2010 t/m 2015. Denk aan de Gravity, Crackling Chry 2.0, Hallucinator, Daisy Beam, It's Mine, Delicious Thunder, Crackling Fan, Heroic Strike, Killer Instinct, ZENA NR.1, Color Change, All at Once, enz. Ook op pijlen zoals de Light Year, Turbo Clash Rockets en Freestyle Rockets is de korting gewoon van toepassing. Zomaar wat voorbeelden.

Wij proberen elk jaar opnieuw om toch wat extra's te doen voor de Freaks. Profiteer ervan zolang het kan. Of niet natuurlijk, die keuze is aan jou. No hard feelings! :)

erikboxem
17 oktober 2016, 22:06
Hey Gizmo

Ik weet dat jullie actie er al jaren is, het is ook geen verwijt en aanval, en het in herhaling vallen vind ik wel mee vallen :).
Maar goed je hebt het uitgelegd en ik waardeer je openheid.
En toch vind het ik erg jammer dat bepaalde artikelen niet mee tellen, het is toch ook een soort van hobby om het goedkoopste product proberen op de kop te tikken.
En ik dacht ach ik vraag eens hoe het zit.
Nou en dat weet ik nu dus :)

Groeten Erik

simed37
17 oktober 2016, 23:21
dag mensen.
zelf bestel ik ook door heel het land en ja ik moet ook eerlijk toegeven
dat je uiteindelijk weinig hebt aan de staffel korting als je opzoek bent
naar de goedkoopste cakebox
daar komt nog bij dat sommige merken geen toestemming geven voor kortingen
nee de staffel korting is echt om je collectie aan te vullen met potten die wel onder de korting vallen.

De mooie losse potten aanvullen met 30 procent korting dan moet je hier bij huisman zijn
zelf bestel ik hier net als vorig jaar ook weer
goede service klantvriendelijk en de bestelling werd zelfs naar de auto gebracht !!!
ik zou zeggen huisman vuurwerk ga zo door en de liefhebbers komen echt wel

Stefan Works
18 oktober 2016, 10:02
Goedenavond Erik,

De artikelen die je noemt hebben al sinds hun introductie een vaste aanbiedingsprijs. Sommige winkels draaien het om en gaan uit van de bruto-adviesprijs en geven dan korting. Wij gaan voor deze artikelen juist al uit van de laagste prijs maar kunnen daar dan verder geen korting over geven.

Van bergen Rubro, ZENA, Vuurwerktotaal en Lesli-artikelen gaat de korting wel af en daarvan stonden veel artikelen de afgelopen jaren in de Top 10 van verschillende Fora bij de verkiezingen Artikel van het jaar 2010 t/m 2015. Denk aan de Gravity, Crackling Chry 2.0, Hallucinator, Daisy Beam, It's Mine, Delicious Thunder, Crackling Fan, Heroic Strike, Killer Instinct, ZENA NR.1, Color Change, All at Once, enz. Ook op pijlen zoals de Light Year, Turbo Clash Rockets en Freestyle Rockets is de korting gewoon van toepassing. Zomaar wat voorbeelden.

Wij proberen elk jaar opnieuw om toch wat extra's te doen voor de Freaks. Profiteer ervan zolang het kan. Of niet natuurlijk, die keuze is aan jou. No hard feelings! :)

Stuk voor stuk topproducten waar genoeg korting vanaf gaat :)

gizmo75
21 oktober 2016, 16:09
Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees een verkorte versie van onze nieuwsbrief ontvangen, een zogenaamde Nieuwsflits. Met daarin als belangrijkste punten:

Nieuwe Weekaanbiedingen online!
De nieuwe Weekaanbiedingen staan online!! Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. De oude Weekaanbiedingen blijven als extra service t/m vanavond nog even staan (mits voorradig). Als je die had gemist kun je die ook nog even mee grijpen!! Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Kortingscode
Vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

Speciale Facebook Like & Share Actie
WINNEN!! Like onze Facebook-pagina, Like & Share onze Win-actie en maak kans op een Cakebox van Rubro Vuurwerk!! Ga naar https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk voor meer info!

Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

gizmo75
24 oktober 2016, 17:58
VOLT! Pijlenpakketten
Vandaag hebben we ook de nieuwe VOLT! Pijlenpakketten toe kunnen voegen aan onze website. En natuurlijk zijn die met de extra korting van onze Freak-actie te bestellen! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/vuurwerktotaal-vuurwerkvisie/volt!-fireworks

Extra Weekaanbiedingen
En had je die 2 extra knallers van Weekaanbiedingen al gezien die we nog even snel hadden toegevoegd? Ze zijn er nog maar een paar dagen dus bekijk ze snel hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

simed37
29 oktober 2016, 00:00
beste huisman vuurwerk

op jullie site bij de weekaanbiedingen gaat er iets verkeerd
de extreme salute 2.0 karton van 150 euro voor 115 euro
past ie niet in prijs aan als je hem wilt bestellen
hij vraagt gewoon 150 euro
mvg

demis

gizmo75
29 oktober 2016, 08:59
beste huisman vuurwerk

op jullie site bij de weekaanbiedingen gaat er iets verkeerd
de extreme salute 2.0 karton van 150 euro voor 115 euro
past ie niet in prijs aan als je hem wilt bestellen
hij vraagt gewoon 150 euro
mvg

demis

Dat klopt, gisteren zijn de nieuwe Weekaanbiedingen geplaatst en dan vervallen die van afgelopen week. Maar we hebben je even gematst: we hebben de ES 2.0 even snel een dagje voor je verlengd... :wink:

gizmo75
29 oktober 2016, 11:13
Gisteren is de nieuwste editie van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief weer verstuurd aan onze Abonnees. Naast een algemene update en nieuws over enkele nieuwe producten die alsnog zijn toegevoegd was er ook aandacht voor de Huisman Vuurwerkdemo, Huissen bij Kaarslicht en natuurlijk... de nieuwe Weekaanbiedingen!!

Weekaanbiedingen Special Edition
Deze keer zitten er namelijk alleen maar boxen in de Weekaanbieding! Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Wil jij ook als eerste het laatste nieuws van Huisman Vuurwerk ontvangen? Meld je dan hier aan voor onze Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Djaimy
29 oktober 2016, 15:08
Even de laatste 4x crackling chry aanbieding meegepakt! Kon het niet laten, lekker dichtbij ook, tot de 29e :D

ummagumma
29 oktober 2016, 15:40
LEKKERRRRRRR, heb ze nergens goedkoper gezien!!!


Even de laatste 4x crackling chry aanbieding meegepakt! Kon het niet laten, lekker dichtbij ook, tot de 29e :D

Ronaldeh
29 oktober 2016, 15:47
3 bestellingen geplaatst, nu niet meer tot de 29e van december aan Huisman vuurwerk denken :)

Djaimy
29 oktober 2016, 15:51
LEKKERRRRRRR, heb ze nergens goedkoper gezien!!!

Ik ook niet, dus dan gaan we maar eens buurten bij Huisman haha :)

ummagumma
29 oktober 2016, 15:56
Ik ook niet, dus dan gaan we maar eens buurten bij Huisman haha :)

had je dat nog niet eerder gedaan dan???? Hoop dat je de code erbij heb gezet dan heb je bij volgende bestelling al recht op 20% korting

Djaimy
29 oktober 2016, 16:01
had je dat nog niet eerder gedaan dan???? Hoop dat je de code erbij heb gezet dan heb je bij volgende bestelling al recht op 20% korting

Heb ik als het goed is wel gedaan! Ben er nog niet eerder geweest, eens moet de 1e keer zijn :)

ummagumma
29 oktober 2016, 16:10
Echt een aanrader, je krijg straks of morgen een nieuwe kortingscode via je mail. Kijk maar eens wat dat met de prijzen doet.


Heb ik als het goed is wel gedaan! Ben er nog niet eerder geweest, eens moet de 1e keer zijn :)

gizmo75
3 november 2016, 17:46
Voor de late beslissers:

De Huisman Vuurwerk Freak-actie 2016 met voordeel die op kan lopen tot 30% korting op jouw bestelling loopt later deze maand af. Profiteer nu het nog kan!!

Voor meer info zie de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

Mavcovic
4 november 2016, 12:30
Net hier bij Huisman een leuke bestelling geplaatst. Dit jaar voor het eerst naar deze dealer. Mooi groot assortiment met zeer goede kortingen. Ook het snelle contact met de winkel (gizmo75) is een zeer groot pluspunt.

MagicSjefke
4 november 2016, 12:47
3 bestellingen geplaatst, nu niet meer tot de 29e van december aan Huisman vuurwerk denken :)

Haha hier idem, zojuist nog wat klein spul besteld voor de avond tot 00.00 uur door te komen.

Blup
4 november 2016, 15:00
Aaargh nog even een buurt assortiment halen??

gizmo75
4 november 2016, 15:29
Aaargh nog even een buurt assortiment halen??

De nieuwe Weekaanbiedingen zijn weer geplaatst, vandaar de reactie van Blup... :cool:

Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. De oude Weekaanbiedingen blijven als extra service t/m vanavond nog even staan (mits voorradig). Als je die had gemist kun je die ook nog even mee grijpen!! Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

moesten
5 november 2016, 16:32
Tot wanneer is de staffelkorting geldig?

gizmo75
6 november 2016, 12:26
Tot wanneer is de staffelkorting geldig?

Zie een paar posts terug:


Voor de late beslissers:

De Huisman Vuurwerk Freak-actie 2016 met voordeel die op kan lopen tot 30% korting op jouw bestelling loopt later deze maand af. Profiteer nu het nog kan!!

Voor meer info zie de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

Ronaldeh
9 november 2016, 20:43
Haha hier idem, zojuist nog wat klein spul besteld voor de avond tot 00.00 uur door te komen.

Dat had ik bij mijn derde bestelling gedaan.
Voor 00:00 heb ik allemaal cake boxen van 78shots of meer.. maar voor de vooravond moest ik nog wat.

Avalanche
9 november 2016, 20:53
Al bekend tot wanneer de freak-codes actief blijven?

MagicSjefke
10 november 2016, 06:40
Dat had ik bij mijn derde bestelling gedaan.
Voor 00:00 heb ik allemaal cake boxen van 78shots of meer.. maar voor de vooravond moest ik nog wat.

Very nice..voor 00.00 uur heb ik zelf de transbomber, daarna een aantal 500 grammers en sluit af met de immortal gold

gizmo75
10 november 2016, 14:55
Al bekend tot wanneer de freak-codes actief blijven?

Zoals een paar posts hierboven staat in ieder geval tot half november (lees eind volgende week). We zijn in gesprek om dit nog wat op te rekken. Zodra daar nieuws over is melden we dat natuurlijk meteen!!

Ronaldeh
10 november 2016, 20:41
Very nice..voor 00.00 uur heb ik zelf de transbomber, daarna een aantal 500 grammers en sluit af met de immortal gold

Ik heb hier besteld de zena Goldenbox en de Rubro flash of the gods voor 00:00uur en nog wat pijlen pakketten.
en dan de kleine potjes voor tussen 18:00 en 00:00

gizmo75
12 november 2016, 12:31
Gisteren hebben onze abonnees weer de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief ontvangen. Met daarin als belangrijkste punten:

Verse Weekaanbiedingen online!
De nieuwe Weekaanbiedingen staan online!! Er zitten nieuwe Weekaanbiedingen bij maar de eerste herkansingen zitten er ook al tussen. Dat biedt nieuwe abonnees en bestellers de kans om deze heerlijke eerdere aanbiedingen alsnog te scoren. Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Einddatum Freak-actie
Zoals eerder aangegeven loopt de Huisman Vuurwerk Freak-actie in ieder geval tot half november. Een concrete einddatum was daarbij nog niet genoemd. Dat gaan we nu wel doen: De Huisman Vuurwerk Freak-actie eindigt zaterdag 19 november a.s. We zijn nog in overleg of we deze einddatum nog iets kunnen oprekken maar als dat gebeurt zal dit hooguit met een paar dagen zijn. Hou dus rekening met deze einddatum en profiteer snel nu het nog kan!!

Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 vind je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

Wil jij ook als eerste het laatste nieuws van Huisman Vuurwerk ontvangen? Meld je dan hier aan voor onze Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

gizmo75
16 november 2016, 12:39
29400

Einde Huisman Vuurwerk Weekaanbiedingen 2016
Let op: dit zijn de laatste dagen dat je nog kunt profiteren van onze Weekaanbiedingen. We hebben er nog een paar extra in de herkansing gedaan zodat liefhebbers die deze heerlijke eerdere aanbiedingen hebben gemist alsnog kunnen scoren. We laten de Weekaanbiedingen t/m a.s. zondag 20-11 online staan en dan is het toch echt afgelopen. Profiteer nu het nog kan!! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Einde Huisman Vuurwerk Freak-actie 2016
Ook onze Freak-actie loopt dit weekend op zijn eind. We zijn nog in overleg of we deze einddatum nog iets kunnen oprekken en verwachten daar de komende dagen meer duidelijkheid over te kunnen geven. Meer info over onze Freak-actie 2016 met kortingen die op kunnen lopen tot 30% van jouw bestelbedrag vind je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

Zaliotuur
17 november 2016, 16:12
Ik ben blij dat de acties aflopen :bonk:, met alle aanbiedingen en zoveel producten is mijn budget wel bijna op al.

Avalanche
17 november 2016, 17:04
Ik ben blij dat de acties aflopen :bonk:, met alle aanbiedingen en zoveel producten is mijn budget wel bijna op al.

Hier hetzelfde, maar dat heeft Gizmo vast al gezien... twijfel nog wel over dat buurt assortiment. Whahaha. .

Avalanche
17 november 2016, 17:05
Dat laatste had whaaaaaa moeten zijn. Als in: ik wordt gek van mezelf!

gizmo75
19 november 2016, 09:21
Gisteren hebben onze abonnees weer de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief ontvangen. Met daarin als belangrijkste punten:

Einde Weekaanbiedingen: laatste kans!!
Zoals vorige week aangekondigd staan op dit moment de laatste Weekaanbiedingen online. Je kunt ze nog t/m zondagavond 20-11 bestellen. Dat is dus morgenavond!! De meeste hebben we al eerder in de Weekaanbieding gehad maar zo kan iedereen alsnog of nog een keer profiteren.Wees er snel bij want OP = OP!! Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Freak-actie tijdelijk verlengd
Goed nieuws: na overleg met alle betrokkenen kunnen we jullie nu laten weten dat we onze Freak-actie tijdelijk zullen verlengen. En wel tot zaterdag 26 november a.s. 12.00u.

Dus wil jij ook nog profiteren van deze lekkere actie die op kan lopen tot 30% extra korting, zelfs bovenop diverse Aanbiedingsprijzen, doe dat dan nog snel want je krijgt alsnog de kans dat te doen. Maar let op: na zaterdag 26-11 12.00u is het toch echt afgelopen voor dit jaar. Meer informatie over de Huisman Vuurwerk Freak-actie, zoals de kortingen en spelregels, lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

En verder
In de nieuwsbrief hebben we het ook gehad over onze Vuurwerk Store, leveringen van nieuwe dummy's, uitnodigingen voor Huissen bij Kaarslicht en de Huisman Vuurwerkdemo, status Uitverkocht en het plaatsen van meerdere bestellingen.

Wil jij ook als eerste het laatste nieuws van Huisman Vuurwerk ontvangen? Meld je dan hier aan voor onze Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

gizmo75
20 november 2016, 12:31
29445

Einde Huisman Vuurwerk Weekaanbiedingen 2016
Let op: vandaag is de laatste dag dat je nog kunt profiteren van onze Weekaanbiedingen. Eerder deze week hebben we er nog een paar extra in de herkansing gedaan zodat liefhebbers die deze heerlijke eerdere aanbiedingen hebben gemist alsnog kunnen scoren. We laten de Weekaanbiedingen vandaag tot middernacht online staan en dan is het toch echt afgelopen. Profiteer nu het nog kan!! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Avalanche
23 november 2016, 09:58
Een vraag die wellicht meerdere Freaks hebben, en ik daarom hier plaats in plaats van een mail naar Huisman:

Ik heb meerdere (8) bestellingen geplaatst, komt hiervoor een verzamelbon?

En indien ja, wanneer mag ik deze verwachten?

Djaimy
23 november 2016, 10:05
Een vraag die wellicht meerdere Freaks hebben, en ik daarom hier plaats in plaats van een mail naar Huisman:

Ik heb meerdere (8) bestellingen geplaatst, komt hiervoor een verzamelbon?

En indien ja, wanneer mag ik deze verwachten?

Ja, dit staat in de nieuwsbrief en in dit topic als het goed is ook! Aan het einde vd rit maakt Huisman voor jou een verzamelbon. Die komt als het goed is op je account te staan (correct me if I'm wrong)

Avalanche
23 november 2016, 10:52
Ja, dit staat in de nieuwsbrief en in dit topic als het goed is ook! Aan het einde vd rit maakt Huisman voor jou een verzamelbon. Die komt als het goed is op je account te staan (correct me if I'm wrong)

Einde van welke rit? Van de freak-actie? Of 27 december?

Djaimy
23 november 2016, 10:56
Einde van welke rit? Van de freak-actie? Of 27 december?

Het einde van dé rit! Haha nee, een paar dagen voor de 29e.

gizmo75
23 november 2016, 15:44
Het einde van dé rit! Haha nee, een paar dagen voor de 29e.

Klopt helemaal Djaimy en om het nog iets completer te maken: eind december wordt de functie Verzamelbon zichtbaar op onze website onder Mijn Account. Daar kun je deze dan zelf uitprinten. Via onze Nieuwsbrief, Social Media en natuurlijk hier op de Fora zullen we het aangeven als de functie beschikbaar is.

gizmo75
24 november 2016, 12:01
De klok tikt rustig verder, profiteer nu het nog kan van extra kortingen die op kunnen lopen tot 30%!!

29473

Ga naar de Startpost van dit topic voor meer info: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

Ronaldeh
24 november 2016, 15:19
Ik zal eens kijken of er nog iets moois bij zit.
Jammer alleen dat op veel mooie dozen al een korting af is, en de staffelkorting dus niet meer werkt.

Ramon hendriks
24 november 2016, 18:37
Zo net nog even snel gebruikt gemaakt van de freak actie. Ben voor dit jaar weer klaar (denk ik). Huisman vuurwerk bedankt voor de service en tot 29 december.

gizmo75
25 november 2016, 11:32
Jaja, de klok tikt echt rustig verder en is niet te stoppen... Profiteer nu het nog kan van extra kortingen die op kunnen lopen tot 30%!!

29482

Ga naar de Startpost van dit topic voor meer info: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

Ronaldeh
25 november 2016, 12:35
heb nog 1 artikel besteld, kon het niet laten :)

Had eigenlijk nog wat vuurwerkbrillen willen bestellen, maar misschien kunnen jullie er een paar bij mijn bestelling stoppen ;)

gizmo75
26 november 2016, 09:43
Echt de allerlaatste kans!!

29492

gizmo75
27 november 2016, 21:28
Het zit er weer op!!
Na ruim 2,5 maand zat het er zaterdagmiddag om 12.00 uur weer op voor dit jaar: de Huisman Vuurwerk Freak-actie 2016 is (helaas) afgelopen. Ook deze keer was het weer een drukke maar vooral ook leuke periode!

Maximale korting?
We hebben weer een hele grote groep Vuurwerkliefhebbers blij kunnen maken met onze Freak-actie en bijbehorende aanbiedingen en kortingen. De komende weken zullen we alle Freak-bestellingen nog een keer nalopen en narekenen om er zeker van te zijn dat iedereen de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. Mocht dit bij jou zo zijn, dan kun je uiterlijk half december een mail van ons verwachten.

En nu?
Op dit moment vindt er onderhoud aan onze website plaats om deze weer helemaal startklaar te maken voor de regionale verkoop. Natuurlijk blijven we jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen via ons algemene Huisman Vuurwerk-topic, Nieuwsbrieven en Social Media. Zo opent deze week onze Vuurwerk Store weer de deuren, zullen we weer prominent aanwezig zijn bij Huissen bij Kaarslicht op zaterdag 10-12 en staat onze Huisman Vuurwerkdemo voor 15-12 op de planning. Natuurlijk zijn jullie van harte welkom bij al deze activiteiten!

We willen iedereen nogmaals bedanken voor alle leuke en enthousiaste reacties en graag tot in december!!

Aan de mods het verzoek om dit topic open te houden zodat er nog wel vragen gesteld en reacties gegeven kunnen worden over onze Freak-actie. Alvast bedankt!

gizmo75
9 december 2016, 13:44
Inmiddels hebben we de nacalculatie van de Huisman Vuurwerk Freak-actie uitgevoerd. Iedereen die o.b.v. zijn totaal nog niet de maximale korting over zijn eerdere bestellingen had gehad, heeft inmiddels van ons een mailtje gekregen. Als jij niets hebt gehad terwijl je dat wel had verwacht, schroom dan niet om ons even een mail te sturen via [email protected] dan kijken we het even na. Ennuh, voordat je mailt kijk voor alle zekerheid eerst nog even in je Spambox...

ummagumma
9 december 2016, 17:25
Het was weer super! Wel een "iets" minder grote bestelling dan vorig jaar maar dat mag de pret niet drukken. Het lag iig zeker niet aan het aanbod hahaha.

Volgend jaar gewoon weer!!!

Ronaldeh
9 december 2016, 17:52
Inmiddels hebben we de nacalculatie van de Huisman Vuurwerk Freak-actie uitgevoerd. Iedereen die o.b.v. zijn totaal nog niet de maximale korting over zijn eerdere bestellingen had gehad, heeft inmiddels van ons een mailtje gekregen. Als jij niets hebt gehad terwijl je dat wel had verwacht, schroom dan niet om ons even een mail te sturen via [email protected] dan kijken we het even na. Ennuh, voordat je mailt kijk voor alle zekerheid eerst nog even in je Spambox...

checken jullie je mail box ook even, bij mij klopte het vermelde IBAN nummer namelijk niet

gizmo75
9 december 2016, 18:12
checken jullie je mail box ook even, bij mij klopte het vermelde IBAN nummer namelijk niet

De komende dagen handelen we dat af dus dat komt goed!

Arno89
9 december 2016, 18:23
Absolute topservice bij Huisman! Ook dit jaar is de communicatie en het assortiment weer perfect.

Nog even en dan kunnen we de verzamelbon weer uitdraaien:)

Ronaldeh
10 december 2016, 05:41
Maar wat de rest zegt, top actief! Breed assortiment, mooie aanbiedingen!

Ronaldeh
18 december 2016, 13:08
Wordt er van alle bestellingen 1 grote verzamelfactuur/bestelbon gemaakt?

Vuurt
18 december 2016, 15:10
Wordt er van alle bestellingen 1 grote verzamelfactuur/bestelbon gemaakt?

Volgens mij staat er ergens op de site of in 1 van de mails die je hebt gehad dat je 1 bon krijgt.

MagicSjefke
18 december 2016, 15:39
Zie post 79,maar staat inderdaad ook in meerdere nieuwsbrieven van Huisman vermeld

Ronaldeh
18 december 2016, 19:54
ja sorry was nog niet helemaal wakker :)
over 2 weken is het allemaal alweer voorbij :(

Avalanche
20 december 2016, 07:44
Nu de praktische vraag: Wannéér komt de verzamelbon er? Deze week de laatste kans om deze te printen op het werk, en het scheelt een hoop papierwerk straks....

gizmo75
20 december 2016, 15:07
Nu de praktische vraag: Wannéér komt de verzamelbon er? Deze week de laatste kans om deze te printen op het werk, en het scheelt een hoop papierwerk straks....

Uit de laatste Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief:

Verzamelbon
Zoals elk jaar zal tegen de Kerstdagen de Verzamelbon-functie weer beschikbaar komen op Huismanvuurwerk.nl. Met deze functie kun je heel makkelijk al jouw bestellingen samenvoegen tot 1 overzichtelijke Bestel- en Afhaalbon die wij dus de Verzamelbon noemen. Handig voor het afhalen om samen de bestelling te controleren en handig voor ons bij het samenstellen van jouw bestelling. Zodra de functie beschikbaar is laten we dat natuurlijk via de diverse kanalen weten!

Avalanche
20 december 2016, 15:38
Uit de laatste Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief:

Verzamelbon
Zoals elk jaar zal tegen de Kerstdagen de Verzamelbon-functie weer beschikbaar komen op Huismanvuurwerk.nl. Met deze functie kun je heel makkelijk al jouw bestellingen samenvoegen tot 1 overzichtelijke Bestel- en Afhaalbon die wij dus de Verzamelbon noemen. Handig voor het afhalen om samen de bestelling te controleren en handig voor ons bij het samenstellen van jouw bestelling. Zodra de functie beschikbaar is laten we dat natuurlijk via de diverse kanalen weten!

Precies. Dus als het zaterdag is kan ik hem niet meer printen. vandaar de vraag wanneer het live gaat!?

gizmo75
20 december 2016, 15:48
Precies. Dus als het zaterdag is kan ik hem niet meer printen. vandaar de vraag wanneer het live gaat!?

Helder, dat proberen we duidelijk te maken: dat weten we nog niet anders hadden we het wel concreet genoemd. We zijn hiervoor o.a. afhankelijk van onze technische partner, vandaar. Zodra deze aanstaat zullen we dat melden.

Avalanche
20 december 2016, 15:49
Top! Anders natuurlijk ook geen paniek, want ook met de losse bonnen of een digitale variant komt het wel goed!

Red Eagle
21 december 2016, 13:39
Vraag me af of de prijzen na de voorverkoop dagen gehanhaafd blijven of dat deze in de losse verkoop duurder worden?
Durf namelijk de Transbomber en de Event palm w-105 nog niet te bestellen.
Waarschijnlijk dus pas op de dag zelf mits de prijs zo blijft als die nu is.

dinjesk
21 december 2016, 18:01
Vraag me af of de prijzen na de voorverkoop dagen gehanhaafd blijven of dat deze in de losse verkoop duurder worden?
Durf namelijk de Transbomber en de Event palm w-105 nog niet te bestellen.
Waarschijnlijk dus pas op de dag zelf mits de prijs zo blijft als die nu is.

zelfde geld hier.

wacht nog op de transbomber en crashbox filmpjes

gizmo75
21 december 2016, 22:33
Een aantal prijzen zullen wat stijgen. De vraag is eerder wat we nog over zullen hebben voor de losse verkoop want onze voorraden vliegen de deur uit. Meerdere cakeboxen en enkele cakes hebben we noodgedwongen al op uitverkocht moeten zetten ondanks de enorme aantallen die we van sommige hadden ingekocht. Ook de importeurs hebben van deze artikelen helaas geen verkoopvoorraad meer...

fernando93
22 december 2016, 04:43
Een aantal prijzen zullen wat stijgen. De vraag is eerder wat we nog over zullen hebben voor de losse verkoop want onze voorraden vliegen de deur uit. Meerdere cakeboxen en enkele cakes hebben we noodgedwongen al op uitverkocht moeten zetten ondanks de enorme aantallen die we van sommige hadden ingekocht. Ook de importeurs hebben van deze artikelen helaas geen verkoopvoorraad meer...

dat word bij bouwen aankomend Jaar haha. misschiem wat nieuwe artikelen erbij nemen indien de ruimte het toelaat. ?

gizmo75
22 december 2016, 13:28
dat word bij bouwen aankomend Jaar haha. misschiem wat nieuwe artikelen erbij nemen indien de ruimte het toelaat. ?

Haha, bijna 400 artikelen in het assortiment waarvan ca. 100 nieuwe en dan de suggestie doen om er nog wat nieuwe bij te doen... :p

Het gaat niet om de opslagcapaciteit, we hebben goeie logistieke afspraken, maar om de verkoopvoorraad van de Importeurs!

Red Eagle
23 december 2016, 22:37
Kun je eindelijk na de demo's een keuze maken zijn de top cakes op de site uitverkocht.
Jaar was al niet best maar wordt er zo niet beter op.

gizmo75
27 december 2016, 10:26
VERZAMELBON!!
De Verzamelbon-functie is weer geactiveerd! Met deze functie kun je als je meerdere bestellingen hebt, deze eenvoudig met 1 druk op de knop in één bon uitprinten. Handig voor jou bij het afhalen, je weet zeker dat je geen bon vergeten bent. En handig voor ons bij het inpakken van jouw bestelling(en). Ook als je jouw Afhaalbon kwijt bent of als er een aanpassing is doorgevoerd, dan kun je deze functie gebruiken om jouw bon opnieuw uit te printen.

Het kan zijn dat het totaalbedrag dat op de Verzamelbon staat wat afwijkt van wat het was maar dat doet er eigenlijk niet zoveel toe, als de artikelen en aantallen maar kloppen en dat is het geval! Ook kan er bij een artikel het woord "Uitverkocht" staan maar laat je daar vooral niet door afleiden, jij hebt op tijd besteld dus voor jou zijn die artikelen er gewoon. Je vindt de Verzamelbon-functie onder Mijn Account op onze website www.huismanvuurwerk.nl

Heel graag tot bij het afhalen!!

Ronaldeh
28 december 2016, 05:56
Hoe erg is het om eerder te komen dan op het afgesproken tijdstip? Of moet ik even een mailtje sturen

gizmo75
28 december 2016, 10:34
Hoe erg is het om eerder te komen dan op het afgesproken tijdstip? Of moet ik even een mailtje sturen

Je mag best eerder komen maar dan moet je jezelf zien te vermaken totdat het net zo laat is als er op jouw Afhaalbon staat :wink:.

We krijgen meerdere leveringen per dag en jouw vuurwerk is hier veelal niet veel eerder dan dat je aan de beurt bent. Het verzetten van een Afhaaltijd is nu helaas niet meer mogelijk...

Ronaldeh
28 december 2016, 11:32
Je mag best eerder komen maar dan moet je jezelf zien te vermaken totdat het net zo laat is als er op jouw Afhaalbon staat :wink:.

We krijgen meerdere leveringen per dag en jouw vuurwerk is hier veelal niet veel eerder dan dat je aan de beurt bent. Het verzetten van een Afhaaltijd is nu helaas niet meer mogelijk...

Duidelijk antwoord. Even mee zelf vermaken in de winkel lijkt me geen probleem

Mavcovic
28 december 2016, 12:38
Duidelijk antwoord. Even mee zelf vermaken in de winkel lijkt me geen probleem

Veel plezier met het maken van een uitgebreid verslag van deze showroom! We lezen het de komende dagen wel. Alvast bedankt! :wink:

Avalanche
28 december 2016, 13:17
Veel plezier met het maken van een uitgebreid verslag van deze showroom! We lezen het de komende dagen wel. Alvast bedankt! :wink:

Hahaha. Topreactie.

Ronaldeh
28 december 2016, 13:34
Haha zal eens kijken of ik zo'n reviewer ben