PDA

Volledige versie bekijken : Evolution in China 2016 trip 1



PYROMANIAC 1975
26 maart 2016, 00:25
Beste liefhebbers,freaks,enthousiastelingen,leden en bezoekers.

Komende zondag zal ik weer afreizen naar de vuurwerkhoofdstat van de wereld Liuyang in China.
Ik zal proberen om jullie weer het e.e.a. mee te laten genieten van de trip door wat foto's en filmpjes te maken.
We hebben toch weer wat nieuwe effecten weten te ontwikkelen en leuke combinatie's te maken.
Verder zijn alle items die afgelopen jaar niet volgens specificatie waren opnieuw gesampled ter controle.

mvg
Team Evolution.

Zo,Het heeft even geduurd maar we zullen alvast een begin maken.
Op 27-03-2016 op schiphol vertrokken richting Liuyang.
28062

Na een tussenstop om 13:30 geland op Shangsha airport waar het vervoer naar het hotel al klaar stond.
Bij het hotel aangekomen.
Na het inchecken gelijk even een powernapje gedaan want slapen in een vliegtuig gaat me slecht af.
Om 19:00 werd ik opgehaald om richting bevriende fabriek te rijden om de items te testen.
Dit is op privé terrein wat makkelijker dan op het algemene test terrein in Liuyang waar meestal meerdere fabrieken demo's geven aan hun klanten.
Hier alvast een klein gedeelte van de potentiele items geschoten tijdens de demo.
28063
Ik was uiteraard weer zeer aangenaam verrast wat men me voorschotelde waarbij de mogelijke SSB-75-W en SSB-160-G naar mijn mening om te watertanden zijn.
Na de demo uiteraard lekker dineren wat in China zakelijk gezien erg belangrijk is.
Ook zijn hier inmiddels van elk potentieel nieuwe toppers 2 stuks besteld voor de vroege winkeliersdemo.
De volgende dag stond er een demo gepland bij een potentieel 2e leverancier welke qua kwaliteit aan onze hoge eisen voldeed.
Hier heb ik een aantal bestaande items na laten maken om de kwaliteit te beoordelen.
Hier heeft men in opdracht van Evolution een professionele salutecake gesampled welke in Europa nog niet verkrijgbaar is.
Ook hier na de demo uiteraard weer uit eten en dit maal een traditioneel chinees restaurant( is wel wennen )
Op de 3e dag stond een demo gepland bij een fabriek voor hoofdzakelijk F4 productie.
Hier kreeg ik te zien wat ik al verwachte Topkwaliteit.
Inmiddels ook hier een aantal samples besteld voor een vroege winkeliersdemo in NL.
En uiteraard ook na deze demo lekker uit eten en bij de Italiaan deze keer:D

Binnen kort het vervolg/aanvulling.

gr
Evolution Fireworks

TryMike
26 maart 2016, 08:52
Dit topic ga ik in de gaten houden, leuk! Goede vlucht morgen!

Black Dragon
26 maart 2016, 11:37
Succes in China heren!!! We zien de foto's en films tegemoet!

Vluggejaapie
26 maart 2016, 13:26
Veel plezier! We laten ons verassen.

omepje
26 maart 2016, 15:14
Zeker een topic wat ik in de gaten ga houden.
Veel plezier en een goede vlucht en bestel heel wat moois voor ons.

ghoost
26 maart 2016, 16:43
Succes en have fun marchel!

elburgersc
26 maart 2016, 19:16
Ook ik ga dit zeker volgen...

Pyromovies HD
26 maart 2016, 19:39
Goede reis en veel plezier daar. Zit ze achter dr donder aan die Chineessies :wink:

Fireworkfreakz19
26 maart 2016, 21:01
Heel veel plezier daar in China...:cool:

-Ghost-
26 maart 2016, 21:25
kun je meteen even vragen of die chinezen willen stoppen met ons te neppen met sample cakes enzo? :D
Maar even serieus, lijkt mij geweldig om daar eens heen te gaan, veel plezier daar! :cool:

fexZy
27 maart 2016, 12:14
Veel plezier daar!

DW2000
27 maart 2016, 12:29
Ben benieuwd naar verslagen foto's en video's. Hopelijk word ik nog blijer van het evolution spul aan het einde van het jaar. Goede reis

Ruben67
27 maart 2016, 12:34
Kom maar op met de verslagen!! Ben benieuwd :p

White thunder1
27 maart 2016, 16:46
Waarschijnlijk vliegen jullie al,succes daarzo op zakelijk gebied en fijne dagen met vuurwerk kijken :bye:

Mattenfreak
28 maart 2016, 11:22
Succes daar en wij zijn benieuwd! Meld niet alles hier he, hebben we ook nog wat te bespreken als we langskomen wanneer jullie terug zijn. :p

PYROMANIAC 1975
4 april 2016, 14:35
Door de drukte en mogelijk enorme uitbreiding in verdelende landen duurt het allemaal wat langer.
Maar ik beloof jullie een verslag van dag tot dag.

gr
Evolution Fireworks

PYROMANIAC 1975
20 april 2016, 19:33
Ik heb inmiddels een update geplaatst in de 1e tread.

gr

omepje
20 april 2016, 21:19
Bedankt voor de update Machel, leest lekker weg.
Ik ben zeer benieuwd met wat je gaat komen.

*kevin*
20 april 2016, 21:55
Bedankt weer voor de info, ben benieuwd waar je dit jaar weer mee aan komt zetten. Hoppelijk mooi spul met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Scav
21 april 2016, 10:55
blijft mooi om te zien die blik achter de schermen. Dit jaar al behoorlijk wat Evolution aangeschaft, maar mochten er meer pareltjes uit china te voorschijn komen dan is er vast nog wel ergens wat budget. Dus veel succes en doe je best ;-)

brian the freak
21 april 2016, 16:01
Dat waaier koppel blok, is dat 1 van de mogelijke nieuwe producten ?

bakero1973
4 september 2016, 21:06
Beste liefhebbers,freaks,enthousiastelingen,leden en bezoekers.

Komende zondag zal ik weer afreizen naar de vuurwerkhoofdstat van de wereld Liuyang in China.
Ik zal proberen om jullie weer het e.e.a. mee te laten genieten van de trip door wat foto's en filmpjes te maken.
We hebben toch weer wat nieuwe effecten weten te ontwikkelen en leuke combinatie's te maken.
Verder zijn alle items die afgelopen jaar niet volgens specificatie waren opnieuw gesampled ter controle.

mvg
Team Evolution.

Zo,Het heeft even geduurd maar we zullen alvast een begin maken.
Op 27-03-2016 op schiphol vertrokken richting Liuyang.
28062

Na een tussenstop om 13:30 geland op Shangsha airport waar het vervoer naar het hotel al klaar stond.
Bij het hotel aangekomen.
Na het inchecken gelijk even een powernapje gedaan want slapen in een vliegtuig gaat me slecht af.
Om 19:00 werd ik opgehaald om richting bevriende fabriek te rijden om de items te testen.
Dit is op privé terrein wat makkelijker dan op het algemene test terrein in Liuyang waar meestal meerdere fabrieken demo's geven aan hun klanten.
Hier alvast een klein gedeelte van de potentiele items geschoten tijdens de demo.
28063
Ik was uiteraard weer zeer aangenaam verrast wat men me voorschotelde waarbij de mogelijke SSB-75-W en SSB-160-G naar mijn mening om te watertanden zijn.
Na de demo uiteraard lekker dineren wat in China zakelijk gezien erg belangrijk is.
Ook zijn hier inmiddels van elk potentieel nieuwe toppers 2 stuks besteld voor de vroege winkeliersdemo.
De volgende dag stond er een demo gepland bij een potentieel 2e leverancier welke qua kwaliteit aan onze hoge eisen voldeed.
Hier heb ik een aantal bestaande items na laten maken om de kwaliteit te beoordelen.
Hier heeft men in opdracht van Evolution een professionele salutecake gesampled welke in Europa nog niet verkrijgbaar is.
Ook hier na de demo uiteraard weer uit eten en dit maal een traditioneel chinees restaurant( is wel wennen )
Op de 3e dag stond een demo gepland bij een fabriek voor hoofdzakelijk F4 productie.
Hier kreeg ik te zien wat ik al verwachte Topkwaliteit.
Inmiddels ook hier een aantal samples besteld voor een vroege winkeliersdemo in NL.
En uiteraard ook na deze demo lekker uit eten en bij de Italiaan deze keer:D

Binnen kort het vervolg/aanvulling.

gr
Evolution Fireworks

de bekende italiaan.. van Luiyang altijd lekker..