PDA

Volledige versie bekijken : Strong celebration [Uitloop]



SanderB10
14 december 2015, 14:52
Artikelnummer:13480 ...
Artikelnaam:Strong celebration ...
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2000 gram ...
Aantal Schoten:100 ...
Effectomschrijving: Witte glitter mines afgewisseld met blauwe chrysantium, glitter/gouden coconut en groene glitter ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs:69,95 ...


https://www.youtube.com/watch?v=IGptzo0l9Hg

Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit een nieuw product is, als dit niet zo is dan zal ik het even aanpassen. Is er iemand bekend met dit product? bijvoorbeeld al gezien ergens op een Demo?

Edit: deze cake wordt aangeboden als 4 voor de prijs van 1. Weet iemand of dit dan 4 verschillende cakes zijn of dat dit 4 keer de zelfde is? op de video is er namelijk maar 1 te zien...

Groet,
Sanderb10

Voor.b
14 december 2015, 17:53
Mij viel de advertentie 4 halen 1 betalen ook op.. men zegt dus dat 1 cake van 500 gram 69.95 per stuk is. Wat een oplichting..

Ruben
14 december 2015, 18:03
Als je het zo bekijkt wel, als je het ziet als 4 cakes voor 70 euro, 500 grammers met 20 gram per schot, dan is het een perfecte deal!

Knalgoedvuurwerk
14 december 2015, 18:06
Als je het zo bekijkt wel, als je het ziet als 4 cakes voor 70 euro, 500 grammers met 20 gram per schot, dan is het een perfecte deal!

Dit is dus hetzelfde als the Great Anniversary van jullie (Steenbergen)?
Jij zei toch dat het vier verschillende cakes waren?

Ruben
14 december 2015, 18:26
Ik zou niet weten of dit dezelfde cakes zijn, maar dezelfde actie is het wel.

5pyroman5
14 december 2015, 18:35
zijn 4 verschillende cakes

Mavcovic
14 december 2015, 19:03
Jammer dat er zoveel onduidelijk is over deze en die andere "4 voor de prijs van 1". Zeker een goede prijs voor de verwachte effectgrootte, maar krijg je dan 4 dezelfde of 4 verschillende?(en welke effecten hebben ze dan?).

Te grote gok voor 70 Euro voor veel mensen.

emieloss
14 december 2015, 19:09
De gemiddelde consument die alleen even wat krantjes bekijkt en dan besteld zal waarschijnlijk gelijk vallen voor dat stukje marketing. Desalniettemin is 70 euro voor 4 500grammers niet duur.

PyroSteen
15 december 2015, 08:37
Het ziet er gewoon uit als een goede deal. Maar als de burst niet met flash is vind ik het al snel niet meer interessant eigenlijk.. Jammer dat er niet meer duidelijkheid over is!

DTA
22 december 2015, 18:55
Als het 4 verschillende cakes zijn lijkt het mij inderdaad een goede deal. Filmpjes op YouTube zien er goed uit! Iemand deze live gezien bij een demo?

Fireworkfreakz19
22 december 2015, 19:07
ik heb het gevoel dat het gewoon 4de zelfde cake,s zijn...:rolleyes:

Rico
23 december 2015, 14:46
Hier zijn ze dan alle 4! Ik moet zeggen: voor dat geld prima cakes! Van alles wat. Effecten misschien niet altijd al te vol of mooi rond maar ik ga toch twijfelen om een doosje te bestellen nog!

https://www.youtube.com/watch?v=1q6BQ1SIPAo

Mattenfreak
23 december 2015, 16:59
Wow, zijn dit opnames van de productie die binnen is? Effecten zien er over het algemeen zeer strak uit, voor dat geld begint het wel te kriebelen! :)

Hopelijk komt ie nog érgens voorbij op een demo een dezer dagen, hij lijkt bijna te goed.

Black Dragon
23 december 2015, 17:04
Mss vanavond in Moerkapelle! :wink:

Rico
23 december 2015, 17:11
Wow, zijn dit opnames van de productie die binnen is? Effecten zien er over het algemeen zeer strak uit, voor dat geld begint het wel te kriebelen! :)

Hopelijk komt ie nog érgens voorbij op een demo een dezer dagen, hij lijkt bijna te goed.

Gezien het feit dat de film nu komt, doet me vermoeden dat deze hier in Nederland of Duitsland geschoten is na aankomst.. En dan zou het zomaar productie kunnen zijn. Lijkt aan het begin van de video ook of het op een andere locatie geschoten is dan normaal.

Wishful thinking misschien, maar ik geloof erin:D

Ischa
23 december 2015, 19:09
Zijn erg fijne cakes zeg.
Vooral cake 3 en 4 .
Bij cake 3 springt echt het rood met de glitter er mooi uit.
Doet me denken aan de 1ste CT cake.
Cake 4 heeft het allemaal wat mij betreft.
Dit is zeker het overwegen waard voor de losse verkoopdagen.

Rico
23 december 2015, 20:49
Zijn erg fijne cakes zeg.
Vooral cake 3 en 4 .
Bij cake 3 springt echt het rood met de glitter er mooi uit.
Doet me denken aan de 1ste CT cake.
Cake 4 heeft het allemaal wat mij betreft.
Dit is zeker het overwegen waard voor de losse verkoopdagen.

Erg mooi ja, vindt cake 1 ook erg grote boeketten hebben. Ik heb begrepen dat deze alleen in de voorverkoop te krijgen is. Is in Arkel nog voorradig ;-)

SanderB10
23 december 2015, 20:55
Dit ziet er inderdaad heel erg prima uit. misschien toch ook maar bestellen bij abc vuurwerk, de nieuwe locatie zit hier namelijk om de hoek:D

PyroSteen
24 december 2015, 11:07
Als je ze wilt bestellen zou ik t snel doen, want bij mijn dealer waren alle 18 bestelde dozen al uitverkocht.

Ziet er goed uit in ieder geval, hopen dat t productie is!

Rico
24 december 2015, 11:16
Als je ze wilt bestellen zou ik t snel doen, want bij mijn dealer waren alle 18 bestelde dozen al uitverkocht.

Ziet er goed uit in ieder geval, hopen dat t productie is!

Ik heb snel gehandeld en gisteren een doosje besteld!:D

PyroSteen
25 december 2015, 11:57
Ik heb snel gehandeld en gisteren een doosje besteld!:D

Nice! Wel filmen hé ;)

Mattenfreak
25 december 2015, 12:00
Ik heb snel gehandeld en gisteren een doosje besteld!:D

Hehe, heel goed, ik ben toch bang dat het budgettechnisch niet meer gaat lukken.
Hoop voor je dat ie inderdaad zo is, dik genieten! En wel filmen als het kan inderdaad. :p

Black Dragon
25 december 2015, 12:19
Jammer dat deze niet geschoten zijn in Moerkapelle! Maar ik begrijp dat deze set dus alleen te bestellen is tijdens de voorverkoop?! Of geldt alleen de prijs?! Lijkt mij een mooie set cakes nl.!

Samenvuurwerkkopen
25 december 2015, 12:55
Gezien het feit dat de film nu komt, doet me vermoeden dat deze hier in Nederland of Duitsland geschoten is na aankomst.. En dan zou het zomaar productie kunnen zijn. Lijkt aan het begin van de video ook of het op een andere locatie geschoten is dan normaal.

Wishful thinking misschien, maar ik geloof erin:D

Iemand die dit kan bevestigen? Filmpje lijkt gemaakt door @Tony

emieloss
25 december 2015, 13:22
Wat een prachtcakes zeg! Als ze ook zo in de straat presteren heb je een mooi oud en nieuw :)

Ischa
27 december 2015, 10:22
https://www.youtube.com/watch?v=HuLomgybiRM

Toch ook maar een doosje besteld bij abc.
pakkje willow time erachter en genieten maar

Ischa
27 december 2015, 14:14
Zit trouwens geen kooi omheen.
Even nagevraagd.
Mag de pret niet drukken.

Mattenfreak
27 december 2015, 16:15
Zit trouwens geen kooi omheen.
Even nagevraagd.
Mag de pret niet drukken.

Dan zou je verwachten dat ie niet is zoals op film, maar jullie zullen het meemaken.
Ben zeer benieuwd! Ga er toch vanuit dat we hier een productie film zien.

Rico
27 december 2015, 16:52
Dan zou je verwachten dat ie niet is zoals op film, maar jullie zullen het meemaken.
Ben zeer benieuwd! Ga er toch vanuit dat we hier een productie film zien.

Ben inderdaad erg benieuwd. Ga er rond 18:00 uur al 1 of 2 schieten (denk nr 1 en 2) dus dan weten we meer! Zal het daarna met jullie delen.

Rico
29 december 2015, 12:38
Behoorlijke bakken zeg!

26564

DTA
29 december 2015, 22:41
Inderdaad flinke bakken. Twijfel om deze nog te gaan halen. Is de actie van 69,99 ook geldig in de losse verkoop?

Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen

Rico
29 december 2015, 22:43
Inderdaad flinke bakken. Twijfel om deze nog te gaan halen. Is de actie van 69,99 ook geldig in de losse verkoop?

Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen

Ik dacht van niet en zag ze überhaupt niet in de verkoopruimte hangen, maar zou het gewoon even vragen bij de dealer. Is links en rechts ook uitverkocht geloof ik.

Fireworkfreakz19
30 december 2015, 23:15
Wat een grote cake,s zijn het zeg.. ben zeer benieuwd naar dit blokje

Rico
31 december 2015, 17:49
Net cake 2 afgestoken! Mooi spul, zelfde als op de film. De laatste boeketten met rode blinkers zijn echt groot en helder! Maatje stak cake 1 af, ook prima!

http://youtu.be/bGVeL-Kp8bg

Nondu1
31 december 2015, 18:36
Net één van de vier cakes gezien, echt een prima cakebox voor die 70 euro. Volgend jaar neem ik hem zeker mee als die er weer is voor dat geld.

Mattenfreak
1 januari 2016, 11:10
Kijk, goede berichten! Volgend jaar dus rekening mee houden, dit is voor die prijs een mooie box!

Rico
1 januari 2016, 11:13
Kijk, goede berichten! Volgend jaar dus rekening mee houden, dit is voor die prijs een mooie box!

Prima prijs/kwaliteitsbox inderdaad! Cake 1 presteerde bij mij wat minder, cake 2 is prachtig met het goud/rood (zie film), cake 3 en 4 waren het beste. Cake 4 ging bij mij sneller dan verwacht maar gaf lekkere escalatie.

BurstDuo
1 januari 2016, 13:00
Edit: kan weg.
Reden: Geen film.

marrie
1 januari 2016, 21:45
ik had deze mooie box ook. ik heb hem alleen doorgelont. ik zeg dit is echt een topper

cass
2 januari 2016, 23:02
Ik zeg dat valt best tegen.
Ik denk namelijk dat je met 500 gram per cake heel wat meer kunt bereiken dan wat hier uitkomt.
Voor 70 euro best te doen hoor, maar zelfs voor die prijs hoef ik ze niet meer en is er best wat beters te krijgen, zeker in de diverse freakakties.
Wij wilden er drie nemen om in W-shape te schieten, maar ik ben blij dat we dat niet hebben gedaan.

andy1234
3 januari 2016, 20:56
€70 voor 4 500grammmers is inderdaad niet duur maar cake 1&2 zijn wel echt beroerd hoor. Cake 3&4 maken het een beetje goed maar dan nog... Ik hoef ze niet meer, kan die 70€ wel beter besteden.

pele
3 januari 2016, 21:44
Ook doorgelont, maar viel mij zwaar tegen. Heeft geen indruk op mij kunnen maken.

Mr Kamuro
8 januari 2016, 18:42
Kwam dit filmpje tegen op youtube van de Strong Celebration cakes. Ze worden per stuk geschoten.

B8Kvpx-3SEU

PyroSteen
12 januari 2016, 14:18
Ik heb dezelfde cake gezien als Nondu uit post #35 en ook ik vind dat je voor 70 euro echt geen miskoop doet aan 4 van deze cakes. Op bovenstaand filmpje is de volheid ook wel te zien.

Ischa
13 januari 2016, 22:24
Was een mwah bnlokje.
Volheid was erg goed maar je mis toch die goede flashklap om er wat van te maken.
Was leuk spul voor 70 euro maar volgend jaar pak ik daar toch wel wat anders voor mee!

omepje
9 september 2016, 22:39
Film toegevoegd:


https://www.youtube.com/watch?v=IGptzo0l9Hg

aartvanmaren
9 september 2016, 23:17
Heb deze met oud en nieuw afgestoken , mag er wel in weer dit jaar .

Mattenfreak
12 september 2016, 09:19
Deze extra in de gaten gehouden, want vorig jaar nog getwijfeld om hem alsnog te halen, toen niet gedaan. Staat nu hoog op het wensenlijstje, afhankelijk van budget dit jaar, maar wat een toppers dit zeg!

vuurwerkduiven
10 november 2016, 10:18
leuke cake's zit er wel of geen flash in

Fireworksfamily123
24 november 2016, 00:40
mag weg .....

Ischa
24 november 2016, 01:10
Geen flash.
Presteren redelijk maar was er zelf niet kapot van.

JVRX
3 januari 2017, 18:41
Ik vond deze minder mooi dan verwacht, maar qua prijs kwaliteit krijgt hij van mij een voldoende. Alleen met de lonten was iets niet helemaal ok. Schoot als het ware weg op het moment van aansteken.

Ruben
3 januari 2017, 18:43
Geen flash.
Presteren redelijk maar was er zelf niet kapot van.

Lijkt mij niet dat er geen flash in gebruikt is. Het gaat hem meer om de hoeveelheid flash om een goede burst te kunnen genereren. Die zal inderdaad niet groots zijn gezien deze ook niet in een kooi geleverd worden.

vuurwerkduiven
3 januari 2017, 18:48
Lijkt mij niet dat er geen flash in gebruikt is. Het gaat hem meer om de hoeveelheid flash om een goede burst te kunnen genereren. Die zal inderdaad niet groots zijn gezien deze ook niet in een kooi geleverd worden.

Twijfelde ook eind 2016 om deze bestellen de prijs was echt belachelijk laag toch maar niet gedaan

Flashing_Diamond
4 februari 2018, 08:37
Voor 70,- euro aangeschaft.

Het zijn blokken met een formaat in diepte en breedte net wat groter dan de Immortal Gold van Rubro bijvoorbeeld. In hoogte zeker een stuk groter.

Doos is gewoon goed en stevig met duidelijke info. Ik vind de transparante tape die Cafferata gebruikt om haar dozen mee dicht te tapen altijd prachtig. Voegt toch net wat meer toe aan de vuurwerkfeeling. :P

Er zit geen kooi omheen, dus van de burst moet je niet al te veel verwachten.
Ik had productiejaar 2017. Deze batterijen zijn echt een van de best afgewerkte batterijen die ik heb gezien. Het papier is stevig en mooi om elke batterij heen gevouwen.

Echter, aan de lonten mag wel wat aandacht worden besteed. Veel lontjes zijn gewoon heel kort boven het uiteinde van de tubes afgeknipt en een deel van de reservelonten bestaat uit roze snellont. Oftewel, de Chinezen die deze dingen produceren hebben het interne, roze snellont dat voor de finales wordt gebruikt, gewoon naar buiten doorgetrokken. 2 van de 4 cakes hadden geloof ik deze roze snellont als reservelont. Een hoofdlont kwam niet eens boven de tubes uit terwijl er wel een lontlabeltje op zat geplakt. Lont was aan de zijkant zo'n 2cm lager te vinden. Dat is niet zo netjes, maar ik ben wel vaker bij producten van andere importeurs korte lontjes tegengekomen.

De effecten zijn echt groot en conform de filmpjes van hierboven.
In tegenstelling tot alle anderen hier, vind ik cake 1 toch wel de beste. De burst van deze cake is gewoon goed. Aan de knal te horen lijkt er gewoon flash in te zitten. In de opvolgende cakes is de knal steeds minder. Ergens rond cake 3 hoor je de knal niet eens meer.

Ondanks het gebrek aan flash zijn de effecten echt groot en de spreiding gewoon goed, wat mij het meest heeft verbaasd. Maar toch, cake 2 t/m 4 missen een goede burst om deze cakebox tot een 100% goede cakebox te kunnen benoemen.

Als de burstkwaliteit van cake 1 doorgetrokken zou worden naar de overige 3 cakes, zou het een echte "best bang voor bucks" boks worden. Maar dan moet er natuurlijk een kooi omheen en een vervelende bijbehorende prijsstijging, die zich niet tot enkele euro's zal beperken maar in de tientallen euro's zal lopen ben ik bang.

Als je de Transbomber via een freakactie voor 70,- of 75,- euro mee kan nemen, zou ik absoluut voor de Transbomber gaan.

Desalniettemin heeft deze box toch potentie. Juist doordat de knallen bijna niet zijn te horen. Deze box leent zich dus perfect in situaties waarbij een verjaardag of het winnen van een EK/WK worden gevierd. De knallen (op cake 1 na) zijn bijna niet te horen. Je omgeving zal zich er dus niet zo snel aan storen.

Daan de vuurwerkman
30 oktober 2018, 19:26
Wat een ongelofelijke prutdingen! En dan te bedenken dat die volgens de aanbieding oorspronkelijk €79,99 per cake heeft gekost?! Zie hier hoe die bij mij in de buurt op de demo vorig jaar presteerde, dieptriest... zou nog geen €20 over hebben voor alle 4 de cakes
https://www.youtube.com/watch?v=61cr-cv2ZjA&t=472s