PDA

Volledige versie bekijken : Full Traction



Nitraat12
25 oktober 2015, 10:33
Artikelnummer: 1022
Artikelnaam: Full Traction
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 120
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €149,99

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files//2/2/3/6/1022-full_traction.jpg

ummagumma
25 oktober 2015, 11:05
een clone? of precies hetzelfde maar dan zonder label.

Knalgoedvuurwerk
25 oktober 2015, 22:04
Dit lijkt mij inderdaad een soort cruel traction. We wachten af.

SanderB10
31 oktober 2015, 11:27
Is hier al wat meer over bekend? Of dit hetzelfde is als de cruel traction..

Burning Salvo
5 november 2015, 21:36
Zojuist op video gezien maar ik kan geen verschil zien met de Cruel Traction.
De Full Traction is dus exact hetzelfde of heeeeeele goede namaak.

chefke26
5 november 2015, 21:43
Kun je het beeldmateriaal online zetten?

Altijdwat
5 november 2015, 22:22
Ben ook heel benieuwd, zou toch heel erg jammer zijn als dit dezelfde zal zijn als de cruel traction. Heb beide namelijk besteld..

Burning Salvo
5 november 2015, 22:22
Ik denk niet dat ik die zomaar mag plaatsen maar ik verwacht dat het binnenkort wel online komt te staan.

stefan11
5 november 2015, 22:25
Ben ook heel benieuwd, zou toch heel erg jammer zijn als dit dezelfde zal zijn als de cruel traction. Heb beide namelijk besteld..

twee tegelijk zal niet misstaan in de straat hoor :cool:

Bram95
5 november 2015, 23:04
Ben ook heel benieuwd, zou toch heel erg jammer zijn als dit dezelfde zal zijn als de cruel traction. Heb beide namelijk besteld..

Tsja, de naam gaf het wel een beetje weg of niet?

Altijdwat
5 november 2015, 23:06
Tsja, de naam gaf het wel een beetje weg of niet?

Had hem als mysterie box besteld.. Kon dus van alles zijn :D

Edit... Het is de Immortal Special die ik heb...

:frusty: :D

fritsie
5 november 2015, 23:43
Had hem als mysterie box besteld.. Kon dus van alles zijn :D

Edit... Het is de Immortal Special die ik heb...

:frusty: :D

Welke zou dat dan zijn??

robinhood
6 november 2015, 09:07
Vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat een importeur het succes van een andere importeur afpakt... En dat doen ze niet alleen met deze box... Beetje inspiratie loos?

ghoost
6 november 2015, 09:11
beter goed gejat dan slecht verzonnen, toch? ;)

chefke26
6 november 2015, 09:52
Ik heb er geen moeite mee, voor ons als particulier is het alleen maar gunstig kwa prijs

MasterBsc
6 november 2015, 12:37
Ik betwijfel of dit gejat is, ik heb het idee dat Wolff dit product gewoon verkoopt aan z'n concurrent. Katan is namelijk niet de enige importeur die de Cruel Traction dit jaar in z'n assortiment heeft.

Het is gewoon slim zaken doen, als je niet in staat bent om te concurreren dan maar op deze manier. Ik denk dat veel importeurs toch achterlopen op Wolff door de Cruel Traction.

Knalgoedvuurwerk
6 november 2015, 12:56
Ik betwijfel of dit gejat is, ik heb het idee dat Wolff dit product gewoon verkoopt aan z'n concurrent. Katan is namelijk niet de enige importeur die de Cruel Traction dit jaar in z'n assortiment heeft.

Het is gewoon slim zaken doen, als je niet in staat bent om te concurreren dan maar op deze manier. Ik denk dat veel importeurs toch achterlopen op Wolff door de Cruel Traction.

Zou kunnen. Welke importeurs hebben nog meer een box a la cruel traction dan?

dabombe
6 november 2015, 12:59
Zou kunnen. Welke importeurs hebben nog meer een box a la cruel traction dan?

China red volgens mij ook. Dan onder de naam Traction Reaction.

Verder denk ik dat het inderdaad gaat zoals MasterBsc aangeeft.
Er is nog geen importeur die aan dergelijke kwaliteit heeft kunnen tippen. Sterker nog, ze zijn er allemaal nog niet eens in de buurt geweest. Laat het voor hen die nog niet zo ver waren een motivator zijn. Ik zou het NL consumentenvuurwerk graag naar dat niveau getild zien worden. :wink:

stefan11
6 november 2015, 14:09
China red volgens mij ook. Dan onder de naam Traction Reaction.

Verder denk ik dat het inderdaad gaat zoals MasterBsc aangeeft.
Er is nog geen importeur die aan dergelijke kwaliteit heeft kunnen tippen. Sterker nog, ze zijn er allemaal nog niet eens in de buurt geweest. Laat het voor hen die nog niet zo ver waren een motivator zijn. Ik zou het NL consumentenvuurwerk graag naar dat niveau getild zien worden. :wink:

Vuurwerkvisie/vuurwerktotaal dan? Denk dat deze importeur met oa Hardstyle box/Gangster box wel is Wolff voorbij kan gaan, maar eerst zien dan geloven.

Verder is deze box bij meerdere winkels verkrijgbaar op deze manier alleen maar positief denk ik :D

rene_vuurwerk
6 november 2015, 15:28
Volgens mij stellen de importeurs in china hun boxen samen uit het assortiment wat ze in China aanbieden.Niks mis mee lijkt mij..Zo blijft er een leuke concurrentie en krijgen we de klanten mooi vuurwerk voor minder geld en of de box dan traction 1,2 of 3 heet dat zal mij niks uit maken.

eelco
6 november 2015, 17:37
Als die net zo presteert als de traction reaction: https://youtu.be/T-jECIIz_ME

Lijkt het me geen slechte koop voor 89,95!

Burning Salvo
6 november 2015, 17:47
Alle versies komen uit dezelfde fabriek.

bakero1973
6 november 2015, 18:19
Ik betwijfel of dit gejat is, ik heb het idee dat Wolff dit product gewoon verkoopt aan z'n concurrent. Katan is namelijk niet de enige importeur die de Cruel Traction dit jaar in z'n assortiment heeft.

Het is gewoon slim zaken doen, als je niet in staat bent om te concurreren dan maar op deze manier. Ik denk dat veel importeurs toch achterlopen op Wolff door de Cruel Traction.

Dat valt denk ik wel mee, iedere fabriek heb een nummer / teken en dat staat op de doos.
dat is gewoon verplicht. Je moet kunnen terug vinden waar iets vandaan komt zelfs in China.

Nitraat12
6 november 2015, 18:41
Als die net zo presteert als de traction reaction: https://youtu.be/T-jECIIz_ME

Lijkt het me geen slechte koop voor 89,95!

Dat is gewoon de Cruel traction voor China Red! :wink:

eelco
6 november 2015, 20:03
Staat er ook Lars..traction reaction:DD
Bedoel alleen maar aan te geven dat dit goed kopie is van cruel traction. Als het kopie van Katan net zogoed is, dan is het een prima koop voor 89 euro

Burning Salvo
6 november 2015, 21:18
https://www.youtube.com/watch?v=W4u4VjFMofo

Golddigger
6 november 2015, 21:24
Vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat een importeur het succes van een andere importeur afpakt... En dat doen ze niet alleen met deze box... Beetje inspiratie loos?

Beter goed gejat, dan slecht.....:)

Nitraat12
6 november 2015, 21:24
Geen 1 op 1 kopie, maar wel een hele toffe bak!!

Voor de €89,00 wil ik hem zeker in de straat proberen! :D

Samenvuurwerkkopen
6 november 2015, 21:24
https://www.youtube.com/watch?v=W4u4VjFMofo

Dus toch een (mindere) kopie...
Ik mis onder andere de "cruelty" cake en vooral de laatste cake is een stuk minder vol dan die van de ekte CT.

Wil niet zeggen dat hij niet goed is btw.

chefke26
6 november 2015, 21:24
Ziet er toch goed uit, ben benieuwd of de immirtal special dan ook een kopie is

emieloss
6 november 2015, 21:25
Hij komt me wat mak over op film in vergelijking met de cruel traction.
Maar de tijd zal het leren

Altijdwat
6 november 2015, 21:50
Ik vindt hem echt mooi, en heel anders dan de cruel traction.

Als deze de zelfde grote qua spreiding heeft als de cruel traction is dit wel een topper hoor!

Flashing_Diamond
7 november 2015, 00:04
Ik ben een beetje terughoudend wat de Full Traction en Immortal Special betreft.
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

Ik bedoel kom op, een Cruel Traction voor 90,- euro (zie post 21, 25 & 28)? De Cruel Traction kost 150,- en de VWT Hardstyle box 160,- en dan is de(ze) cakebox die zich met hen kan/moet meten een groot stuk goedkoper??

Wat hebben we nu precies meegekregen van deze cakebox aan informatie?
Een cakebox die in naam en vorm erg veel van de Cruel Traction wegheeft. Buiten de vorm om is een slechte grafische presentatie van het product present en de film die Burning Salvo op voorgaande pagina heeft geplaatst, in welke het kruitgewicht van de box niet eens bij staat vermeld.

Wat zegt dit nu precies? Niet veel. Ik kan ook een auto (laten) produceren onder de naam Popel Pastra en meeliften op het succes van de buurman. Maar dat betekend niet dat mijn product kwalitatief even goed in elkaar steekt als dat van de buurman.

We hebben geen harde feiten op tafel staan. Dit product maakt naar mijn inzien naam met geruchten.

We weten allemaal dat er in het verleden gezeik (als ik het mij nog goed herinner) was met China/NL filmpjes, de 4Ever, Junior Jack en die actie van een paar jaar terug alwaar dikke pakketten met naar eigen zeggen dikke batterijen tegen dumpprijzen werden verkocht.

En nee, ik ben niet van Wolff Vuurwerk of China Red. Ik heb met geen enkele importeur wat van doen, dus ik heb absoluut GEEN belang bij een slechte omzet van Katan. Ik geef mijn eigen mening en ben gewoon kritisch in dit geval. Als de Full Traction / Immortal Special net zo'n verhaallijn hebben als sommige producten in het verleden, pas ik liever voor mijn hebberigheid en houd ik het geld in mijn eigen zak.

Ik geloof het pas als ik het meerdere malen heb gezien.

vincmeister
7 november 2015, 14:52
Full traction? Seriously? Hoe inspiratieloos! what's next, fat momma?

3xh
7 november 2015, 14:53
Full traction? Seriously? Hoe inspiratieloos! what's next, fat momma?.

Fat mama?
Nee joh ik zou voor de ZANA event cakes gaan.

5pyroman5
7 november 2015, 15:02
.

Fat mama?
Nee joh ik zou voor de ZANA event cakes gaan.



Great momma. Teminste die zie ik hier staan.
http://www.vuurwerkgiezen.nl/artikel/great-momma

the cigarman
7 november 2015, 15:04
Great momma. Teminste die zie ik hier staan.

Great momma, ach lijkt wel op fat monna.

robinhood
7 november 2015, 15:51
Ziet er leuk uit maar voor een tientje of 1/2 extra heb je de Cruel Traction van Wolff, waar de uitwerking ook nog is beter van is. Geen haat tegen Katan of zo maar afgelopen jaar hadden ze ook een aantal boxen die gewoon echt slecht presteerde. Ik haal de originele wel.

Pyroguy
7 november 2015, 16:00
Katan heeft inderdaad wat mindere boxen gehad, maar ze hebben natuurlijk ook prima boxen weten te leveren afgelopen jaar. Had er bij voorbaat een hard hoofd in, maar heb toch veel positieve reacties gehoord afgelopen jaar over de (duurdere) boxen van Katan. Denk dat ze met deze nieuwe boxen ook wel prima prijs / kwaliteit verhouding neer weten te zetten. Of de werkwijze echt professioneel is kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten (beetje 'sneaky' :p ), maar het gaat mij er uiteindelijk om of men een goed product krijgt. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar je ziet in andere branches natuurlijk ook dat producenten of leveranciers gebruik maken van het succes van anderen.

Om weer even naar de Full Traction te gaan, je ziet duidelijk dat het geen kopie is van de box met de naam die er op lijkt. De eerste 4 cakes zien er prachtig uit, daarna vind ik hem iets afzwakken naar mijn smaak. Maar mooie box :)

5pyroman5
7 november 2015, 18:32
Idd prima box. Alleen waarom moeten de namen lijken op die van concurrenten? Katan heeft vorig jaar laten zien dat ze prima boxen hebben zoals de spain fanstyle, italy fan, combi fan enz. Maar ook de cakes van de vip collection zijn super. Snap dan ook niet waarom t nodig is om de namen (en evt artikelen) na te moeten maken/erop doen laten lijken. Ze hebben artikelen genoeg waarmee ze zichzelf onderscheiden.
Zoals ik al gezegd heb is dit in mijn ogen dan niet nodig en lijkt t me (persoonlijk) het gezeik wat er evt van komt niet waard.

Grizmo Raizor
7 november 2015, 19:33
Deze lijkt helemaal niet op de Cruel Traction. Maar voor de prijs van 90 euro kun je niet klagen.

Fireworkfreakz19
7 november 2015, 20:02
Flimpje ziet er goed uit en voor 90 euro heb je gewoon heerlijke blokje.:)

hopelijke word ook bij dealer verkocht voor 90 euro dan komt die zekers op me lijst

jejestilo074
8 november 2015, 12:33
twee tegelijk zal niet misstaan in de straat hoor :cool:

Als ze beiden goed gelijk gaan wel :)

Flashing_Diamond
1 december 2015, 23:24
Volgens een webshop is het kruitgewicht 2300 gram;

19 komma nog wat gram per schot dus. Ben benieuwd naar de burst.
Als het kruitgewicht correct is, snap ik niet dat ze dit er niet in de film bij stoppen. Daar wordt iedereen toch alleen maar beter van?

Weet iemand of deze cakebox in een kooi komt?
Er zullen toch inmiddels wel Katan dealers moeten zijn die dit weten?

Er is trouwens een filmpje van te vinden op de site;


https://www.youtube.com/watch?v=hSfqxy3s-Sc

Rico
18 december 2015, 23:14
Helaas haalde deze het vanavond bij Rijswijkse Vuurwerkhal bij lange na niet bij de Cruel Traction. Dat gold wel voor de Traction Reaction die erna kwam.

Black Dragon
18 december 2015, 23:28
Filmpje demo Rijswijkse Vuurwerkhal!


https://www.youtube.com/watch?v=8cLijD5KNpE

kwintos
18 december 2015, 23:34
Leuk geprobeerd maar de cruel traction blijft de nummmer 1. :p

stefan11
18 december 2015, 23:58
Hoe was deze tegenover andere cakeboxen zoals de Exodus of reach for freedom ?

Rico
18 december 2015, 23:59
Hoe was deze tegenover andere cakeboxen zoals de Exodus of reach for freedom ?

Deze had kleine boeketten en zachte burst. Ik zou dan voor de Reach for Freedom gaan. Mooie, afwisselende box op basis van wat ik vanavond gezien heb. En nog de goedkoopste ook.

vincmeister
1 januari 2016, 10:43
zeer slechte slechte poging om een imitatie neer te zetten. was alleen een beetje leuk als je 3x2 cakes aanstak. mager, heel mager.

Nitraat12
1 januari 2016, 17:56
Deze was niet super inderdaad! Tevens waren de reservelonten bij de Katan boxen waardeloos!! Van de 4 boxen deden bij 3 de reservelonten het gewoon niet! :mad:

gerwin1000
2 januari 2016, 14:30
Ik deel deze mening niet.
Heb zelf deze ook gehad, geen problemen net als spain en Italian alles ging perfect.



Deze was niet super inderdaad! Tevens waren de reservelonten bij de Katan boxen waardeloos!! Van de 4 boxen deden bij 3 de reservelonten het gewoon niet! :mad:

bassiefirework
3 januari 2016, 09:45
Goed om te horen dat de enige echte Cruel Traction deze helemaal heeft weggeblazen! Heb totaal geen medelijden met Katan dat dit een flopper is geworden:) Verzin gewoon je eigen producten!

Sparkle
5 januari 2016, 00:12
Een aardige bak, maar liep niet geheel door. 1x de reservelont moeten gebruiken. Reservelont van de laatste bak zat los (trok ik er zo uit), dus in het midden tussen twee cakes aangestoken. Dat was wel een spektakel:). Niet slecht, maar ook niet super.

moonstone
6 januari 2016, 08:29
Had deze box ontvangen in plaats van de CT (kwam hier thuis jammer genoeg pas achter)
Vond het geen verkeerde cake, maar had toch liever de originele ontvangen.

stefdeboy
28 november 2016, 18:50
is deze leuk voor 69 euro of dan liever bijvoorbeeld een donnerblitz van zena?

Nitraat12
16 december 2016, 12:02
Full Traction - Katan Vuurwerk


https://www.youtube.com/watch?v=_AFg7plIn40&feature=youtu.be
[HD geeft het beste beeld

Voor het geld een leuk blok! Haalt het alleen niet bij de originele Cruel Traction

rene_vuurwerk
16 december 2016, 12:24
Voor 65euro vind ik hem niet slecht.

tjopper
16 december 2016, 14:49
Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
Of voor dat geld wel mooi.
Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
greetzzz

brian the freak
16 december 2016, 18:04
Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
Of voor dat geld wel mooi.
Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
greetzzz

je kijkt altijd naar een prijs kwaliteits verhouding. Een cruel traction kost meer en je krijgt ook meer.Deze is minder en je betaald ook een stuk minder dus ik kan er wel in komen.

larspardijs
16 december 2016, 18:24
Persoonlijk vind ik dit een mooi product, de burst en boeketten van de cruel traction zijn misschien wel iets groter, maar wat brian the freak zegt dat klopt wel. Je betaald minder en krijgt ook iets minder.

rene_vuurwerk
17 december 2016, 03:26
Ik vind helemaal niets goed voor dat geld.
het is misschien wat offtopic, maar ik hoor heel vaak de opmerking dat iets voor dat geld wel goed is.
Of voor dat geld wel mooi.
Ik zelf vind dat een beetje onzin. Of je vind het gewoon mooi of niet. En niet omdat iets ineens goedkoop is ook wel mooi.
Ik had dat zelf ook heel erg sterk, maar ben er inmiddels wel vanaf. Ik kijk naar wat ik mooi vind en probeer het dan zo goedkoop mogelijk te kopen.
Ik vind dit gewoon een slap aftreksel ergens van en alleen daarom al zou ik het niet willen hebben.
greetzzz

Laat ik het zo zeggen:

Voor in de vooravond stook ik de wat goedkopere cakes dus dan is voor mij de prijs wel degelijk belangrijk.
Mijn budget kan geen 8 uur stoken aan met de (mooiere) duurdere cakes.

Mav
17 december 2016, 11:05
Deze ziet er zo wel leuk uit zeg, ben benieuwd!

Dionysus
30 december 2016, 12:58
Nog meer mensen die deze box hebben? Merk net dat er maar een klein stukje lont is (5 cm) en de rest tot aan de tube is karton met kruid erin ofzo??? Mag ik hopen iig, helemaal geen lont of iets dat de cake in gaat zal het wel niet zijn?

Hopen dat dit goed gaat, komt dit vaker voor?

Meshuggah
30 december 2016, 13:02
Nog meer mensen die deze box hebben? Merk net dat er maar een klein stukje lont is (5 cm) en de rest tot aan de tube is karton met kruid erin ofzo??? Mag ik hopen iig, helemaal geen lont of iets dat de cake in gaat zal het wel niet zijn?

Hopen dat dit goed gaat, komt dit vaker voor?

Dit is normaal, en bij heel veel cakes zo. Het groene stukje lont is normaal visco, en dat gaat door in snellont (karton met kruit erin). Als het van boven naar beneden gewoon lont zou zijn zou het namelijk lang kunnen duren voor de cake begint wat onveilige situaties kan opleveren.

Als je cakes wil doorverbinden kan je het beste de groene stukken visco aan elkaar vastmaken. Steek in ieder geval nooit rechtstreeks het snellont aan!

Dionysus
30 december 2016, 13:06
Heb dit nog nooit gezien bij een legale cake eerlijk gezegd en al best wat cakes gehad. Maar thanks voor de opheldering:)

Normaal gesproken zit er onderaan idd snellont (schietlont nog niet meegemaakt) dit is meestal gewoon lont met een andere kleur, maar wat ik begrijp kun je deze dus bovenaan bij de visco aan elkaar maken zonder dat je een vertraging oploopt? Normaal doe ik het dus onderaan de tubes verbinden ivm vertraging

Btw bij het schietlont aansteken gaat niet gebeuren hoor:)

vuurwerk-isz-flex
30 december 2016, 13:13
Ik heb de full traction ook 2x staan. Geen idee hoe de cakes er bij mij uit zien, ze staan op een andere locatie en de kooi zit er nog om. Het viel me wel op dat de dozen lomp groot zijn, veel groter dan de doos van de originele cruel traction.

Wat me overigens ook opviel was dat het in ieder geval bij mij om productiejaar 2016 gaat. Heb er 2 gekocht voor een leuke prijs op de freaksite, daar stond dat het om restvoorraad ging. Nu het nieuwe productie blijkt te zijn hoop ik dat de kwaliteit dit jaar misschien ook wat beter is.

Dionysus
30 december 2016, 13:15
Kan ik het niet gewoon onderaan koppelen? Neem aan dat schietlont op elkaar ook gewoon pakt? Vind ik toch fijner gezien ik de lont dan onderaan weg kan stoppen/ voorkomt weer vonkoverslag

rene_vuurwerk
30 december 2016, 13:15
Heb deze samen met de Immortal special opgehaald en ze zien er goed uit.Ik heb ze doorverbonden quickmatch op quickmatch met schilderstape en een kabelbinder.

rene_vuurwerk
30 december 2016, 13:17
Nog meer mensen die deze box hebben? Merk net dat er maar een klein stukje lont is (5 cm) en de rest tot aan de tube is karton met kruid erin ofzo??? Mag ik hopen iig, helemaal geen lont of iets dat de cake in gaat zal het wel niet zijn?

Hopen dat dit goed gaat, komt dit vaker voor?

De hoofdlont is groen en de reservelont is roze .Groene lont is gewoon normaal lont dus tijd genoeg om op afstand te gaan staan.

Dionysus
30 december 2016, 13:20
De hoofdlont is groen en de reservelont is roze .Groene lont is gewoon normaal lont dus tijd genoeg om op afstand te gaan staan.

I know;)

Gebruik idd ook schilderstape en tie-rips al vraag ik me nu wel af of tie-rips wel verstandig is met quickmatch

Ps laat maar, kan ze ook iets losser laten uiteraard:P

Meshuggah
30 december 2016, 13:46
Als je de twee visco lonten dichtbij de quickmatch aan elkaar verbindt zal de vertraging al minimaal zijn lijkt me. Quickmatch op quickmatch doorlonten heb ik zelf geen ervaring mee, maar zou in principe moeten werken. Je kan altijd voor de zekerheid zowel de quickmatch als de normale lont verbinden, dan moet ie sowieso goed doorlopen.

Dionysus
30 december 2016, 13:50
Denk dat het wel goedkomt zo:) Thanks voor de tips.

Btw nog meer mensen waar hij niet uitkomt bij D en E? Denk dat ik E maar een kwartslag draai, hopen dat hij nog in de doos past zo:P

rene_vuurwerk
30 december 2016, 19:43
Denk dat het wel goedkomt zo:) Thanks voor de tips.

Btw nog meer mensen waar hij niet uitkomt bij D en E? Denk dat ik E maar een kwartslag draai, hopen dat hij nog in de doos past zo:P

Ik heb wat extra quickmatch gebruikt en kon zo de cake prima draaien��

Dionysus
30 december 2016, 19:47
Heb ik helaas niet tot mijn beschikking, maar zoals nu kan het ook zit er alleen 1 een kwartslag gedraaid. Past gelukkig nog wel in de buitendoos:)

larspardijs
31 december 2016, 09:59
https://m.youtube.com/watch?v=kr8WBx6HSHM
3 van de 6 potten afgestoken, wat een rambak! Mooie grote effecten en harde burst.

Ruben
31 december 2016, 10:01
https://m.youtube.com/watch?v=kr8WBx6HSHM
3 van de 6 potten afgestoken, wat een rambak! Mooie grote effecten en harde burst.

Wow das lekker hoor! Prachtig uitgevoerd.

Meshuggah
31 december 2016, 12:04
Zo dat ziet er goed uit! Nu al spijt dat ik deze er niet ook gewoon bij heb genomen :D

Mav
31 december 2016, 14:21
Geweldig zeg! Blij dat ik hem heb, alleen een flut doorlont systeem. Heb dat karton om de reserve lont wel los gehaald en quickmatch op quickmatch gedaan. Hopelijk kan dat in het vervolg vervangen worden want dat karton om de lont heen is zwaar irritant. Als je visco op visco zou doen krijg je vertraging en dat zou zeker zonde van de box zijn. Het doorlonten op quikmatch was wel een **** karwei zeg. Maar voor deze prijs en kwaliteit neem ik dat voor lief haha.

Dionysus
1 januari 2017, 04:40
Sowieso deden de katan blokken het goed, deze en de CT geschoten. Totaal anders maar qua effect grootte en burst weinig verschil. Had er 2 de 1e 2 x opnieuw aan moeten steken helaas (vond ik wel riskant) de 2e weer los gehaald en los geschoten. Snap niet dat mensen deze slecht vonden vorig jaar.

Zahna replica van katan (kan hem nergens vinden hier) maar die knalde 9 vd 10 blokken eruit joh, wat een ding

Mav
1 januari 2017, 12:41
Ja inderdaad, wat een geweldig blok was dit zeg. Filmpje volgt later maar deze bak had harde bursts, grote effecten en was zeker gewaardeerd door het publiek. Stak het af voor een flat en mensen kwamen naar buiten om ernaar te kijken en stonden gewoon te joelen erna! Volgend jaar zeker weer, had dit echt niet verwacht.

vuurwerk-isz-flex
1 januari 2017, 12:49
Wat was dit een geweldige bak. Heb er 2 gekocht op de freaksite als leuke budgetpotten die waarschijnlijk niet in de buurt zouden komen van de echte CT. De effectgrootte was vergelijkbaar, de effecten anders.Ik vond de full traction minimaal gelijkwaardig aan de cruel traction. Productie 2016 lijkt enorme stappen gemaakt te hebben t.o.v. 2015.

Prijs/kwaliteit was in de freakactie ongeëvenaard goed. 69,- voor zo'n bak, geweldig. Mocht deze bak volgend jaar weer in de freakactie komen dan is de keuze snel gemaakt.

larspardijs
1 januari 2017, 13:12
Vond het ook een super bak. Had deze en de cruel traction, maar vond de full traction net zo goed. Misschien nog wel iets beter! Had de zanha replica ook, deze ging ook goed hard.

Mav
1 januari 2017, 18:12
Het was een mooi blok om te hebben.

Maxieeeee
1 januari 2017, 21:49
Ik had hem ook en ik vond hem echt heel erg gaaf!

borft
1 januari 2017, 21:52
Wij hadden deze ook gisteren en het was toch wel een van de toppers van de avond!

lawinebom
1 januari 2017, 22:05
doet extra pijn na het zien van de beelden dat ik 3 parels voor een schappelijke prijs in bezit kon hebben als ik niet te laat was met bestellen

larspardijs
2 januari 2017, 15:14
https://www.youtube.com/watch?v=7jlpXv2ruJ0
Deel van de cakebox. Lekkere dreunen!

Dionysus
6 januari 2017, 22:47
Straatfilmpje van mijn kant, had hem 2 x 1 los geschoten en 1 gewoon. Helaas alleen films van 3 losse cakes, heb ze even achter elkaar geplakt. Ps kwaliteit niet super


https://www.youtube.com/watch?v=faOFZqz4xz8

KristianS
14 januari 2017, 10:25
Film in hemelsnaam alleen het effect in plaats van steeds weer terug te gaan naar de box met je camera. Dat doen er wel meer en dat is vreselijk irritant. Het verpest voor mij het filmpje.

bonbridge1
14 januari 2017, 10:30
Ik vind het goed zien van de mines af en toe ook wel prettig. Zoalng we niet bij ieder schot of salvo heen en weer gaan vind ik het geen probleem.

Dionysus
14 januari 2017, 11:06
Film in hemelsnaam alleen het effect in plaats van steeds weer terug te gaan naar de box met je camera. Dat doen er wel meer en dat is vreselijk irritant. Het verpest voor mij het filmpje.

Je hoeft hem niet te kijken hoor, staan genoeg andere filmpjes waar je wel alleen het effect in de lucht ziet;) Filmpje is idd geen super kwaliteit maar dacht plaats hem toch. Vind het zelf altijd wel mooi om te zien de mines en hoe de bombette afgevuurd worden. Andere films van me zijn wel alleen in de lucht btw:wink:

larspardijs
30 januari 2017, 20:23
Deze mag van mij dit jaar wel weer terug komen. De mooiste bak die ik ooit heb gehad!:)

stefan11
24 september 2017, 12:45
Nou ik weet wel wat ik koop volgend jaar. Man man man wat was dit een mooi blok. Oordeel zelf:


https://www.youtube.com/watch?v=nI3cGfCwoqc&feature=youtu.be

Video werkt niet meer?

larspardijs
6 oktober 2017, 12:08
Hoop dat deze dit jaar weer te krijgen is bij de freak actie:cool:

mikeole
13 oktober 2017, 11:23
Hoop dat deze dit jaar weer te krijgen is bij de freak actie:cool:

Dan zou ik snel zijn www.onlinevuurwerkkopen.nl/freaks :devil:

larspardijs
13 oktober 2017, 12:38
Heb er gelijk maar 4 besteld:)

Meshuggah
13 oktober 2017, 12:49
Dan zou ik snel zijn www.onlinevuurwerkkopen.nl/freaks :devil:

Thanks, bestelling is weer geplaatst, erg benieuwd hoe deze gaat zijn!

Alleen geen Zanha Replica dit jaar? Mijn favoriete box :)

brian the freak
13 oktober 2017, 12:55
Dan zou ik snel zijn www.onlinevuurwerkkopen.nl/freaks :devil:

Komt de zanha box ook nog ?

mikeole
13 oktober 2017, 12:59
Thanks, bestelling is weer geplaatst, erg benieuwd hoe deze gaat zijn!

Alleen geen Zanha Replica dit jaar? Mijn favoriete box :)

Atmosphere box aanschaffen :p

mikeole
13 oktober 2017, 13:00
Heb er gelijk maar 4 besteld:)
Zag 'm al voorbij komen. Thnx! :wink:

Meshuggah
13 oktober 2017, 13:30
Atmosphere box aanschaffen :p

Goed om te weten, ik zal er op letten als er meer info over de nieuwe boxen bekend wordt :wink:

mikeole
13 oktober 2017, 13:59
Goed om te weten, ik zal er op letten als er meer info over de nieuwe boxen bekend wordt :wink:

En nog meer "inside" informatie. Check vooral de nieuwe winkel van vuurwerk berkel.

stefan11
13 oktober 2017, 15:44
Is deze dit jaar compound?

larspardijs
13 oktober 2017, 19:32
Zanha Replica staat er nu wel tussen.

larspardijs
13 oktober 2017, 19:39
Vind persoonlijk de Full Traction even goed als de Cruel Tration (vorig jaar beide gehad). Voor de prijs is daarom de Full Traction veel interessanter.

brian the freak
13 oktober 2017, 20:43
En helaas al uitverkocht. pfff gaat te snel haha.

Afcajax
15 oktober 2017, 10:59
Hoeveel boxen waren er in voorraad dat het nu al uitverkocht is dan :shocked: Voorgaande jaren waren er tijdens de wraakactie altijd zat boxen. Klinkt dit jaar dus meer als een lokkertje. Naja dan maar geen Katan dit jaar :sad:

larspardijs
15 oktober 2017, 11:37
Hoeveel boxen waren er in voorraad dat het nu al uitverkocht is dan :shocked: Voorgaande jaren waren er tijdens de wraakactie altijd zat boxen. Klinkt dit jaar dus meer als een lokkertje. Naja dan maar geen Katan dit jaar :sad:

Dit had je van te voren wel kunnen weten dat hij snel uitverkocht zou zijn. Omdat dit vorig jaar een van de beste:thumbup: was uit de freak actie

Afcajax
15 oktober 2017, 16:36
Dit had je van te voren wel kunnen weten dat hij snel uitverkocht zou zijn. Omdat dit vorig jaar een van de beste:thumbup: was uit de freak actie

Ja duh heb elke dag op die site zitten kijken. Dus ik kijk even op t verkeerde moment and its gone. Daarom denk ik dat er niet veel van die boxen waren.

MjB
15 oktober 2017, 16:39
Hij staat er weer op.

djhek
15 oktober 2017, 17:02
Ja duh heb elke dag op die site zitten kijken. Dus ik kijk even op t verkeerde moment and its gone. Daarom denk ik dat er niet veel van die boxen waren.

Het aantal staat erachter volgens mij was dat 15

Full traction staat nu op nul

MjB
15 oktober 2017, 17:40
Ow heb hem niet gekocht maar kon hem gewoon in mijn winkelmandje doen.
En afgelopen dagen was hij ook echt verdwenen van de site en nu staat hij er weer op.

mikeole
16 oktober 2017, 08:55
Ze zijn nu echt op.

agentbigfoot
16 oktober 2017, 10:49
De laatste 2 staan er nu op. Deze komen van geannuleerde orders of orders die niet afgerond zijn. Lief zijn en eerlijk delen hé ;)

Is het nog mogelijk om na betaling de aankoop te annuleren?

brian the freak
16 oktober 2017, 10:56
De laatste 2 staan er nu op. Deze komen van geannuleerde orders of orders die niet afgerond zijn. Lief zijn en eerlijk delen hé ;)

Zijn weg nu :D

agentbigfoot
16 oktober 2017, 11:01
Zijn weg nu :D

Sorry ;), ik moest deze box hebben dus heb mijn andere order laten annuleren en deze gekocht:D

mikeole
16 oktober 2017, 11:05
Is het nog mogelijk om na betaling de aankoop te annuleren?

Yes, mail maar ff.

mikeole
16 oktober 2017, 11:06
Zijn weg nu :D

Lucky man!

brian the freak
16 oktober 2017, 23:40
Sorry ;), ik moest deze box hebben dus heb mijn andere order laten annuleren en deze gekocht:D

Ik heb die laatste 2 om 10.50 afgerekend :)

agentbigfoot
16 oktober 2017, 23:51
Ik heb die laatste 2 om 10.50 afgerekend :)

Nice, ik dacht eerst even dat we het over de zanha replica hadden:D

Dionysus
22 oktober 2017, 22:55
Pff hoe kan ik dit gemist hebben:( Wat ik begrijp heeft alles er al opgestaan en inmiddels weg? Denk aan Zahna Replica, Full traction, Immortal special en de sneaky cakes etc?

Hoop dat er nog het 1 en ander bij komt, al ben ik er bang voor. GRRR hoort er toch een beetje bij het ritje langs Katan Doetinchem/Zutphen.

Jullie zijn er dit jaar vroeger bij dan voorgaande jaren met de freak shop, of ligt dat aan mij?:P

Meshuggah
23 oktober 2017, 00:21
Pff hoe kan ik dit gemist hebben:( Wat ik begrijp heeft alles er al opgestaan en inmiddels weg? Denk aan Zahna Replica, Full traction, Immortal special en de sneaky cakes etc?


Helaas wel ja :( alle drie de boxen hebben er al opgestaan. Van sneaky alleen de 3-color mine maar dat is alles wat er nog van de Sneaky lijn over is op dit moment.

Ik was zelf net op tijd, vorig jaar ging de freakshop 11 november open, nu 13 oktober al.

Dionysus
23 oktober 2017, 11:54
Hmmm dan ben ik dus te laat dit jaar, jammer:(

Andere jaren stond het op hun facebook als de freakshop open ging, plus dat je een mailtje kreeg van ze. Dit jaar alleen verscholen in een topic van 1 box. GRRR;)

ajaxciedjuhh
23 oktober 2017, 12:00
Ik heb het ook helemaal gemist zie ik nu.
Hopelijk komt er nog weer n leuke actie zoals vorog jaar bij the ultimate collection van katan.
Zie ook evolution op de site staan van katan,
Betekend dit dat katan dit jaar ook aantal evolution cakes gaat verkopen ?

Dionysus
23 oktober 2017, 12:21
The ultimate collection lijkt me leuk voor de gewone consument, prijzen waren echt belachelijk laag en voor die prijs haal je geheid wat leuks in huis. Echter konden de filmpjes die ik tot dusver gezien heb (weinig straatfilms) me niet overtuigen.

Misschien dat de fan styles nog terugkomen, Spain, German, Malta? Heb deze nog niet voorbij zien komen hier namelijk.

mikeole
23 oktober 2017, 14:01
The ultimate collection lijkt me leuk voor de gewone consument, prijzen waren echt belachelijk laag en voor die prijs haal je geheid wat leuks in huis. Echter konden de filmpjes die ik tot dusver gezien heb (weinig straatfilms) me niet overtuigen.

Misschien dat de fan styles nog terugkomen, Spain, German, Malta? Heb deze nog niet voorbij zien komen hier namelijk.

Alleen de spain en germany zitten nog in het assortiment.
Hou de komende dagen ons youtube kanaal in de gaten, hier worden nieuwe filmpjes gepost van een aantal nieuwe producten.
www.youtube.com/katanvuurwerk is de link.

Stefan Works
1 november 2017, 17:01
Deze is nu in de dagactie t/m morgen bij VuurwerkRiezebos voor 89 euro voor de liefhebber die hierboven misgegrepen hebben :)

Rico
7 november 2017, 16:27
In hoeverre is de Full Traction een volwaardig alternatief voor de Cruel Traction? Ik heb de CT 2 jaar geleden gehad en wil nu eigenlijk wat anders. Ik begrijp dat de Full Traction dezelfde opbouw heeft, maar dan met andere effecten. Zijn de effecten ongeveer even groot en heeft het hetzelfde WOW-effect?

the cigarman
8 november 2017, 01:16
In hoeverre is de Full Traction een volwaardig alternatief voor de Cruel Traction? Ik heb de CT 2 jaar geleden gehad en wil nu eigenlijk wat anders. Ik begrijp dat de Full Traction dezelfde opbouw heeft, maar dan met andere effecten. Zijn de effecten ongeveer even groot en heeft het hetzelfde WOW-effect?

Cruell Traction is van een andere importeur. :wink:
Ik denk dat je gewoon filmpjes moet gaan vergelijken.
Welke vind je het mooist, die bestel je.

Maar de Cruell Traction is en blijft gewoon een top bak.
Maar ik had afgelopen jaar de Gold addicted en die was echt super hoor.

Rico
10 november 2017, 22:53
Op http://vuurwerkoutletgelderland.nl/alle-producten/162-full-traction-compound.html las ik dit over de Full Traction:

Een 6 x 20 shots cakebox van Katan Vuurwerk. 6 cakes van 500 gram als Compound, dus slechts 1x aansteken!
Compound cakes zijn nieuw in 2017 en nu volledig legaal! Hierbij zijn de cakes al kant en klaar met elkaar verboden voor optimaal gemak en een aangesloten reeks effecten die je zullen overdonderen.
Indien gewenst kunnen de cakes ook per stuk afgestoken worden.
Beoordeel deze topper niet op zijn doos. Door deze zo simpel mogelijk te houden, krijg je maximaal effect voor je geld!

Productie 2017 dus in (2) compounds?

Torrr
11 november 2017, 07:07
Hierbij zijn de cakes al kant en klaar met elkaar verboden voor optimaal gemak

Hey Katan, ik dacht dat compound volledig legaal was :p

Dionysus
14 november 2017, 23:06
Helaas nergens voor een leuke prijs kunnen vinden dit jaar, ben wel benieuwd hoe de vervanger het doet (Angry Director) Misschien die volgend jaar meenemen mits de straatfilms er goed uit zien en de prijs juist is.

Wel nog 2 losse cakes hiervan liggen, daar dan maar extra van genieten:wink:

stefdeboy
15 november 2017, 12:29
Zie deze net voorbij komen voor 89 euro leuke deal of not ?

the cigarman
15 november 2017, 12:48
Zie deze net voorbij komen voor 89 euro leuke deal of not ?

Pakken die hap.

stefdeboy
15 november 2017, 20:48
Pakken die hap.

Keurig!

toevallig tijdens het bestellen kreeg ik ook de CT aangeboden de "originele" dus nu ben ik in twijfel

larspardijs
16 november 2017, 20:08
Ik vind persoonlijk de Full Traction een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben. Het ze vorig jaar beide gehad, en zowel de CT als de Full Traction knalde er hoog bovenuit.

stefdeboy
16 november 2017, 20:44
Ik vind persoonlijk de Full Traction een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben. Het ze vorig jaar beide gehad, en zowel de CT als de Full Traction knalde er hoog bovenuit.

maar ik kan de CT voor dezelfde prijs krijgen dus het ging mij erom is het zo dat 1 van de 2 sowieso beter is ? kwa smaak heb ik van de full traction sowieso een stuk minder beeldmateriaal gezien maar lijkt een veel hardere box zegmaar .

vandaar mijn vraag is het niet zo dat de boeketten van de CT veel beter zijn ofzo ?

Mosterdman
17 november 2017, 09:38
Komt de FT en CT nog in de losse verkoop?

RickGAE
17 november 2017, 11:37
Komt de FT en CT nog in de losse verkoop?

Dat ligt er aan of de winkels nog voorraad hebben.

larspardijs
17 november 2017, 19:03
Komt de FT en CT nog in de losse verkoop?

Ik denk de FT niet, omdat deze tijdens de voorverkoop al snel was uitverkocht.

larspardijs
4 december 2017, 18:18
Maar deze krijgen we dit jaar dus in compound?:)

Kruit_Freak
2 januari 2018, 13:53
Wat viel deze enorm tegen tijdens de jaarwisseling zeg!

Slappe burst en daardoor kleine boeketten die ook helemaal niet vol waren.
De ''originele'' cruel traction meerdere jaren gehad maar dit was beduidend minder....

Helaas pindakaas! Slechte batch geweest dit jaar. Binnekort een filmpje online....

Meshuggah
2 januari 2018, 15:29
Heb deze ook geschoten dit jaar, en ik vond hem ook erg tegenvallen. De burst bij de lancering was vele malen harder dan de burst in de lucht, de boeketten gingen te hoog en waren ook nog eens erg klein. Erg jammer, volgend jaar komt deze er niet in.

Laten we hopen dat het een eenmalige slechte batch was. Gezien de berichten van vorig jaar in dit topic was hij toen nog erg goed.

Dionysus
2 januari 2018, 15:32
Had nog wat losse cakes over van deze en die presteerde gewoon erg goed:D

Meshuggah
2 januari 2018, 15:33
Had nog wat losse cakes over van deze en die presteerde gewoon erg goed:D

Productiejaar 2016 of 2017?

Dionysus
2 januari 2018, 15:45
Productiejaar 2016 of 2017?

Vorig jaar gekocht bij freakshop katan

Meshuggah
2 januari 2018, 17:05
Ja, dat is dan de 2016 versie. Daarvan staan ook filmpjes online en die was erg goed. Dit jaar was hij helaas veel minder dan in bijvoorbeeld het filmpje van Mav in post #84.

larspardijs
2 januari 2018, 20:20
Vond deze dit jaar ook minder qua effect grootte en burst.

brian the freak
4 januari 2018, 11:03
Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Voor de centen die ik betaald heb op de freakshow was het nog oké maar had er zoveel meer van verwacht. Burst en boeketten vielen tegen. De mines en het geluid wat daarvan afkwam was leuker dan de effecten in de lucht.

mikeole
4 januari 2018, 14:05
Bedankt voor de feedback allen. Dit nemen wij mee als verbeterpunten!

Mav
4 januari 2018, 16:35
Vond hem dit jaar minder ten opzichte van vorig jaar. Voor de prijs is het okay maar volgend jaar ga ik voor iets anders. Nog steeds wel een aardige koop als de prijs niet stijgt.

http://www.youtube.com/watch?v=Yh_qg2sMbCc&feature=youtu.be

Tomsteektvuurwerkaf
12 april 2020, 21:11
Is 87,50 in de freakactie een leuke prijs?

the cigarman
12 april 2020, 22:19
Is 87,50 in de freakactie een leuke prijs?
Prima prijs.
Gewoon doen, waarschijnlijk heb je 1 van de laatste.

Tomsteektvuurwerkaf
13 april 2020, 20:53
Bedankt voor je reactie. Besteld bij vuurwerk outlet Gelderland mocht je het willen weten :)

Vuurwerk Express
28 oktober 2020, 19:36
Dit jaar gekocht voor nog geen 8 tientjes. Hopen dat hij wel iets beter is geworden.

Vuurwerk Express
7 januari 2023, 23:13
Viel behoorlijk vies tegen zeg. Had hier toch wel meer van verwacht.
Wind zou ook zeker een rol gespeeld hebben.

71067