PDA

Volledige versie bekijken : Full Sky [Pijlen Ass.]



ylke
2 oktober 2015, 18:36
Artikelnummer: KY4705
Artikelnaam: Full Sky
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: 3 x 36 gram en 4x 40 gram
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Kartoneenheid: 10/1
Richtprijs: € 39,95

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files//1/6/7/0/4/full_sky_rockets_2.jpg

Arma
4 oktober 2015, 22:01
Iets om in de gaten houden. De Sky Runners vond ik de afgelopen paar jaar echt DE pijlen om te hebben. Hopen zijn deze net zo goed!

Tunderking
4 oktober 2015, 22:28
Iets om in de gaten houden. De Sky Runners vond ik de afgelopen paar jaar echt DE pijlen om te hebben. Hopen zijn deze net zo goed!

haha hoop dat ze nog beter zijn dan de sky runners :)

Arma
12 oktober 2015, 22:07
haha hoop dat ze nog beter zijn dan de sky runners :)

Groot gelijk! Hopelijk komen ze snel met filmpjes of op zn minst een wat uitgebreidere beschrijving.

ratje
26 oktober 2015, 18:51
ja ik wacht ook eve af is flinke prijs 39,95 voor pijl ass :frusty:

Palm Tree
18 november 2015, 23:55
https://www.youtube.com/watch?v=K26J2I_pRnQ

Effecten:*
1. Brocae blue star
2. Brocae white glitter
3. White glitter
4. Red star white glitter
5. Red wave white
6. Gold willow blue star
7. Red coco chrysantum

Palm Tree
18 november 2015, 23:56
Lijken mij prima pijlen :)

Happiness
19 november 2015, 11:04
Beetje wazig filmpje. Knal en uitwerking is naar mijn idee prima.

Levensgenieter
19 november 2015, 16:29
Best leuke pijlen. Alleen ontzettend duur. Voor €40,- heb je bijna 3 pakken LightYear. Dus voor elke bolpijl, 4 lightyear pijlen. Tja..dan weet ik het wel hoor. :D

bakero1973
19 november 2015, 21:18
misschien iets duidelijker..


https://www.youtube.com/watch?v=K-0DbDGW0_U&feature=youtu.be

Knalgoedvuurwerk
19 november 2015, 21:42
Zeker duidelijk! Lijken mij ook duidelijk samples, maar zit zeker potentie in.

kmak
19 november 2015, 22:34
Zeker duidelijk! Lijken mij ook duidelijk samples, maar zit zeker potentie in.

het spijt me maar zijn sample uit productie

bakero1973
19 november 2015, 22:48
Natuurlijk is dit geen sample, anders had ik ze wel eerder online gezet.. met een intro van China Red natuurlijk. Dit is gewoon een lange zoektocht geweest naar een goede bol / shell pijl assorti. Maar helaas valt één. van de pijlen (nummer 5 of 6) helemaal weg op de film. Doordat het effect lastig te filmen is.

Dus geen sample..

Palm Tree
20 november 2015, 12:02
Natuurlijk is dit geen sample, anders had ik ze wel eerder online gezet.. met een intro van China Red natuurlijk. Dit is gewoon een lange zoektocht is geweest naar een goede bol / shell pijl assorti. Maar helaas valt één. van de pijlen (nummer 5 of 6) helemaal weg op de film. Doordat het effect lastig te filmen is.

Dus geen sample..

Als je kijkt naar het filmpje in mijn eerdere post, en het tweede filmpje zit daar nogal wat verschil in...
Ik denk ook dat het 2e filmpje een china film is...


het spijt me maar zijn sample uit productie

En wie of wat is je bron?

Tunderking
20 november 2015, 12:42
2e film is sample dan zouden ze beter zijn dan de zink 905. daar zit 75 gram in per stuk en bij deze 40 en 36 gram.

brian the freak
20 november 2015, 13:34
Als je kijkt naar het filmpje in mijn eerdere post, en het tweede filmpje zit daar nogal wat verschil in...
Ik denk ook dat het 2e filmpje een china film is...



En wie of wat is je bron?

Kees makkelie ;)

Palm Tree
20 november 2015, 13:41
2e film is sample dan zouden ze beter zijn dan de zink 905. daar zit 75 gram in per stuk en bij deze 40 en 36 gram.

Precies dit inderdaad! ;)


Kees makkelie ;)

In zijn filmpje wordt in ieder geval geen Nederlands gepraat, wat het wel is geen idee, maar ik ben niet overtuigd...

Spring_thunder
20 november 2015, 13:54
Het 2de filmpje moeten wel samples zijn die minimaal het dubbele kruitgewicht aan boord hebben dan de 40 gram die hier toegestaan is.

Als deze effecten werkelijk uit deze pijlen komen,haal ik meteen 5 pakken.
Er is met 40 gram best een mooie pijl te maken,maar dit kan gewoon echt niet.

Palm Tree
20 november 2015, 14:42
Ik heb opzich interesse in dit pakket,
Zou alleen willen weten welke effecten de grote en welke effecten de kleinere pijlen hebben...

Bram95
20 november 2015, 14:58
Filmpje van de Vuurwerkhal is door Frits persoonlijk gefilmd. In de originele beelden worden alle producten tot drie keer dubbel geschoten voor batch testen.

Palm Tree
20 november 2015, 15:47
Filmpje van de Vuurwerkhal is door Frits persoonlijk gefilmd. In de originele beelden worden alle producten tot drie keer dubbel geschoten voor batch testen.

dit zou dus het juiste filmpje zijn van dit product...


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K26J2I_pRnQ

nemmie
20 november 2015, 18:08
https://www.youtube.com/watch?v=SCWA-tVD0QI

Bram95
20 november 2015, 20:16
dit zou dus het juiste filmpje zijn van dit product...


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K26J2I_pRnQ

Ja. Zo is mij het verteld.

PyroBrian
21 november 2015, 00:01
Poe hee.. Als iemand deze dit jaar gaat halen ben ik erg benieuwd hoe ze in de straat presteren..

Palm Tree
21 november 2015, 01:06
Poe hee.. Als iemand deze dit jaar gaat halen ben ik erg benieuwd hoe ze in de straat presteren..

Ik heb serieuze interesse,
Zou het alleen erg jammer vinden als 2 van de 40 grams pijlen het blink effect hebben i.p.v. de willow of wave/coco effecten...

Hoewel ik het idee heb dat de kleinere pijlen niet veel onder doen naast de grote... maakt die 6 gram nou echt zo veel verschil?

bakero1973
23 november 2015, 18:01
Ik heb serieuze interesse,
Zou het alleen erg jammer vinden als 2 van de 40 grams pijlen het blink effect hebben i.p.v. de willow of wave/coco effecten...

Hoewel ik het idee heb dat de kleinere pijlen niet veel onder doen naast de grote... maakt die 6 gram nou echt zo veel verschil?

Full Sky… Shell Rockets staan bekend om de mooie ronde effecten.
In dit assortiment zitten 7 prachtige Shell rockets:
4 met de maximale 40grams vulling en
3 met 34grams vulling.

Zonder op te scheppen kunnen we dit als het allerbeste pijlenpakket benoemen.Probeer zelf maar!!

Effecten:
1. Brocae blue star
2. Brocae white glitter
3. White glitter
4. Red star white glitter
5. Red wave white
6. Gold willow blue star
7. Red coco chrysantum

RemcoS
23 november 2015, 18:29
Zonder op te scheppen kunnen we dit als het allerbeste pijlenpakket benoemen.Probeer zelf maar


Ff offtopic vraagje, maar wie zijn we?

Je hebt je ooit voorgedaan als klant van een redchina winkel die toevallig mee mocht naar china om naar nieuwe producten te kijken zoeken, waar diverse leden al vragen bij hadden of je een klant/afnemer was, of bij het geheel hoorde?

Niet ***lig bedoeld uiteraard, maar ik was gewoon benieuwd.

Maar ontopic, mooie pijlen, ben benieuwd of ze aan de killing arrow kunnen tippen ;-)

Grizmo Raizor
23 november 2015, 18:36
Hij is al lang niet meer objectief te noemen hoor. ;)

Happiness
23 november 2015, 18:44
Maakt dat wat uit dan? Tenslotte maken we zelf de keus of we deze pijlen nemen ja dan nee.
Zou mooi zijn als er nog een filmpje van komt. Maar ik heb begrepen dat er weinig pijlen op demo's de lucht in gaan.

Palm Tree
23 november 2015, 22:25
Full Sky… Shell Rockets staan bekend om de mooie ronde effecten.
In dit assortiment zitten 7 prachtige Shell rockets:
4 met de maximale 40grams vulling en
3 met 34grams vulling.

Zonder op te scheppen kunnen we dit als het allerbeste pijlenpakket benoemen.Probeer zelf maar!!

Effecten:
1. Brocae blue star
2. Brocae white glitter
3. White glitter
4. Red star white glitter
5. Red wave white
6. Gold willow blue star
7. Red coco chrysantum

Ja mooi... had ik op de vorige pagina ook al gepost...

bakero1973
23 november 2015, 23:47
Ff offtopic vraagje, maar wie zijn we?

Je hebt je ooit voorgedaan als klant van een redchina winkel die toevallig mee mocht naar china om naar nieuwe producten te kijken zoeken, waar diverse leden al vragen bij hadden of je een klant/afnemer was, of bij het geheel hoorde?

Niet ***lig bedoeld uiteraard, maar ik was gewoon benieuwd.

Maar ontopic, mooie pijlen, ben benieuwd of ze aan de killing arrow kunnen tippen ;-)

even een edit:

WE is gewoon een copy paste van de webpagina van China Red.

nederlandsvuurwerk
23 november 2015, 23:50
Als je kijkt naar het filmpje in mijn eerdere post, en het tweede filmpje zit daar nogal wat verschil in...
Ik denk ook dat het 2e filmpje een china film is...



En wie of wat is je bron?


Hij hoort bij china red dacht ik, de wazigr communicatie op het forum vanuit hun kant stoort mij al tijden.
Net als bakero, dan klant dan vriend dan veel geluk om naar china te mogen, hoe steekt het nou precies in elkaar?

Ontopic: desalnietemin leuke pijlen, en een leuk concept met mooie producten, china red is een prima 'importeur'

bakero1973
24 november 2015, 00:40
Hij hoort bij china red dacht ik, de wazigr communicatie op het forum vanuit hun kant stoort mij al tijden.
Net als bakero, dan klant dan vriend dan veel geluk om naar china te mogen, hoe steekt het nou precies in elkaar?

Ontopic: desalnietemin leuke pijlen, en een leuk concept met mooie producten, china red is een prima 'importeur'

je geeft zelf al antwoord op de vraag.
ik neem aan dat erbij jou in twee jaar ook dingen zijn veranderd en zo is het bij mij ook.
En dat het heel onwerkelijk is dat ik naar China ben geweest terwijl ik gewoon voor Rentokil werk..

Op me werk vonden ze het ook een beetje vreemd.

Sinds 29 okt 2015 om 15:15 ben ik beheerder van de FB pagina van china red. Dus ja nu doe ik inderdaad nu wat voor China RED.

Vandaar dat ik ook weinig reageer op andere op dit moment , plus dat ik het helaas veel te druk heb met me werk en het beheerder zijn van diverse facebook pagina`s. Dus zo zit het op dit moment in elkaar..

ps ontopic.. maar die pijlen zijn echt heel mooi, ze zijn hier al een hele tijd mee bezig.

kloesje
24 november 2015, 09:03
Even een hele andere vraag.... wat gaan ze kosten?

arviidd
24 november 2015, 10:19
39.95 zie ik ze voor staan bij Intratuin.

arviidd
24 november 2015, 10:33
je geeft zelf al antwoord op de vraag.
ik neem aan dat erbij jou in twee jaar ook dingen zijn veranderd en zo is het bij mij ook.
En dat het heel onwerkelijk is dat ik naar China ben geweest terwijl ik gewoon voor Rentokil werk..

Op me werk vonden ze het ook een beetje vreemd.

Sinds 29 okt 2015 om 15:15 ben ik beheerder van de FB pagina van china red. Dus ja nu doe ik inderdaad nu wat voor China RED.

Vandaar dat ik ook weinig reageer op andere op dit moment , plus dat ik het helaas veel te druk heb met me werk en het beheerder zijn van diverse facebook pagina`s. Dus zo zit het op dit moment in elkaar..

ps ontopic.. maar die pijlen zijn echt heel mooi, ze zijn hier al een hele tijd mee bezig.

Nou ik snap ook niet wat ze zeuren, Je geeft mooie verslagen uit China je houd ons goed op de hoogte en krijg veel nuttige informatie van je. Bedankt.

nederlandsvuurwerk
24 november 2015, 16:29
je geeft zelf al antwoord op de vraag.
ik neem aan dat erbij jou in twee jaar ook dingen zijn veranderd en zo is het bij mij ook.
En dat het heel onwerkelijk is dat ik naar China ben geweest terwijl ik gewoon voor Rentokil werk..

Op me werk vonden ze het ook een beetje vreemd.

Sinds 29 okt 2015 om 15:15 ben ik beheerder van de FB pagina van china red. Dus ja nu doe ik inderdaad nu wat voor China RED.

Vandaar dat ik ook weinig reageer op andere op dit moment , plus dat ik het helaas veel te druk heb met me werk en het beheerder zijn van diverse facebook pagina`s. Dus zo zit het op dit moment in elkaar..

ps ontopic.. maar die pijlen zijn echt heel mooi, ze zijn hier al een hele tijd mee bezig.

Ja ik geloof je, en ik gun het je van harte super tof natuurlijk. Maar dit is de eerste keer dat ik het ook zo lees, niet dat je dat verplicht bent.
Maar als je de ene keer over een importeur bericht alsof je 'inside-informatie' hebt, en de andere keer ben je gewoon enthousiast erover zeg je. Dan vind ik dat vreemd.
Nu snap ik het, prima. Leuk als je er zo in kunt rollen!

aasamember
24 november 2015, 20:44
Ik vind deze veel minder leuk dan Sky Runners en die is een 10tje ofzo goedkoper

Palm Tree
10 december 2015, 16:51
Iemand al een idee welke pijlen welke effecten hebben?

Palm Tree
15 december 2015, 17:39
Net even langs de dealer hier in de buurt gereden, wilde deze pijlen nou toch even zien, en weten hoe groot ze zijn en welke pijl welk effect nou heeft.

Helaas waren ze bij mijn dealer nog niet binnen, ook geen dummie pakket helaas.

Verwacht wordt dat ze eind deze week binnen gaan komen.

Als ze binnen zijn gaat hij proberen iets te regelen met afsteken, om te zien hoe ze bevallen :)

kmak
15 december 2015, 18:20
deze pijlen komen donderdag binnen
zonder vertraging worden deze vrijdag geschoten op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal
het hele assortiment van chinared 2015 wordt daar geschoten

Palm Tree
15 december 2015, 18:35
deze pijlen komen donderdag binnen
zonder vertraging worden deze vrijdag geschoten op de demo van de Rijswijkse vuurwerkhal
het hele assortiment van chinared 2015 wordt daar geschoten

Kijk, dat zijn berichten!
Gaat er nog iemand die kant op om de demo te filmen?

bakero1973
19 december 2015, 13:46
kwamen gisteren zo direct uit de container.. de container stond om 17:00 aan het dock en om 17:15 in de auto met een brandblusser ernaast.. verplicht

top geregeld

ratje
19 december 2015, 18:24
is er een filmpje van gemaakt op de demo?

bakero1973
19 december 2015, 19:57
ik heb genoeg gasten zien filmen... maar de filmpjes zijn een beetje karig

Black Dragon
20 december 2015, 11:19
Demo Rijswijkse Vuurwerkal! Laatste pijl helaas niet gefilmd! Dit vond ik de mooiste pijl!


https://www.youtube.com/watch?v=2pa4TkW5s5s

Palm Tree
20 december 2015, 17:21
Wat is jullie mening?
Op de film zijn ze nou niet echt denderend vind ik :p

RemcoS
20 december 2015, 17:22
Ik gavoor wolff vuurpijlen :D

aasamember
20 december 2015, 17:36
Wat is jullie mening?
Op de film zijn ze nou niet echt denderend vind ik :p

Vind ze te veel het zelfde.
Knalt wel lekker zo lijkt

wesley1982
20 december 2015, 18:12
De burst viel mij ook erg op, echo-de aardig door ondanks het een vrij open gebied is.

Black Dragon
20 december 2015, 19:00
Ik vond het op zich redelijke pijlen! Burst was goed! Komen mss niet echt overeen met de eerder getoonde films! Er stond boven de bomen wel een aardig windje, maarja dat kan het reële weer zijn in Nederland! Ik ben geen pijlen expert, maar dit had ik er eigenlijk wel een beetje van verwacht!

Palm Tree
20 december 2015, 20:12
Enig idee hoe ze zijn naast de Countdown pijlen van GBV/WECO?

Knalgoedvuurwerk
20 december 2015, 20:40
Bakero,

Kan je mij het verschil in de kwaliteit van de pijlen tussen jouw 'productie' pijlenvideo en de video van blackdragon verklaren?

Michiel94
20 december 2015, 20:58
Best leuke pijlen hoor, maar ze vallen in het niet als je ze vergelijkt met de productievideo van China Red.

robintjuh25
1 januari 2016, 10:43
Gister deze pijlen afgestoken. Hele grote en heldere boeketten! Echt een aanrader!

KaliberW
3 januari 2016, 19:02
Deze tijdens oud & nieuw afgestoken. Prima pijlen! Mooie felle kleuren, grote effecten en harde burst. Niets mis mee. Zie hieronder voor het filmpje die ik heb gemaakt van alle pijlen:


https://www.youtube.com/watch?v=NzPYNZInEi8

jeremy21
3 januari 2016, 19:29
Zoals ik ze nu op de straatfilmpjes ziet heb ik best spijt van dat ik ze dit jaar niet genomen, maar gelijk op het lijstje zetten voor volgend jaar !!

Palm Tree
3 januari 2016, 23:40
Deze tijdens oud & nieuw afgestoken. Prima pijlen! Mooie felle kleuren, grote effecten en harde burst. Niets mis mee. Zie hieronder voor het filmpje die ik heb gemaakt van alle pijlen:


https://www.youtube.com/watch?v=NzPYNZInEi8

Heb je nog enig idee welke de 40 grams pijlen zijn in je film?

KaliberW
4 januari 2016, 17:04
Volgens mij waren de eerste drie 34 grams pijlen. Ik weet het niet meer zeker.

arviidd
4 januari 2016, 20:17
Dit waren echt super pijlen.

Arma
7 januari 2016, 13:31
Deze tijdens oud & nieuw afgestoken. Prima pijlen! Mooie felle kleuren, grote effecten en harde burst. Niets mis mee. Zie hieronder voor het filmpje die ik heb gemaakt van alle pijlen:


https://www.youtube.com/watch?v=NzPYNZInEi8

Leuk filmpje, kan alleen niet zeggen dat ik ze nou beter vind dan de Sky Runners.

Palm Tree
14 november 2017, 21:49
Bakero,

Kan je mij het verschil in de kwaliteit van de pijlen tussen jouw 'productie' pijlenvideo en de video van blackdragon verklaren?

Na bijna 11 maanden nog geen antwoord...

Michiel94
1 januari 2018, 13:20
De 2017 versie was het geld niet waard. China Red op de site: 'Zonder op te scheppen kunnen we dit als het allerbeste pijlenpakket benoemen'. Nou wil ik niet zeggen dat het slechte pijlen waren, maar ze kwamen bij lange na niet in de buurt van het China filmpje. Met name de 35 grams pijlen vielen erg tegen. De Sky Runners doen het beter en die zijn 10 euro goedkoper. Al met al een beetje teleurgesteld.