PDA

Volledige versie bekijken : Final Solution [Uitloop]



ylke
19 september 2015, 20:15
Artikelnummer: KY6711
Artikelnaam: Final solution Connect
Bruto Gewicht: ... gram
Netto kruitgewicht: ... gram
Aantal schoten: 60 schoten
Effectomschrijving: Deze box is ook vernieuwd en is dit jaar ook “COMPOUND” geworden, dus 1 keer aansteken. Dit is niet uit te leggen! Hiervoor moet je echt het filmpje online bekijken... of beter nog, hem kopen. Dit is namelijk niet uit te leggen als je dit niet hebt gezien. Zoals de naam al aangeeft is dit een finale cakebox bestaande uit 2 hoge tempo V-Shape cakes. Wat een geweld.. echt geweldig! Te plaatsen achter iedere cakebox uit de !STRICTLY en de PowerBox serie van China Red. Sluit jouw jaar af met deze knaller.
Adviesprijs: € 99,50
Internet verkoopprijs: € 69,50


https://www.youtube.com/watch?v=tKyt3hqKHcI

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files//1/cr5542-_final_solution_-1_-psd.jpg


https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files//1/cr5542-_final_solution_-2_-psd.jpg

BurstDuo
19 september 2015, 20:19
Leuke cake voor de afwisseling!!

Benieuwd naar de prijs!


Groet

Black Dragon
19 september 2015, 20:25
Aha kijk eens aan! Daar is tie dan, het filmpje! Ik had al een deel voorbij zien komen in de teaser! Deze cake heeft potentie! Laat ehm nou niet te duur wezen!

Tunderking
19 september 2015, 20:37
wat een topper hoop alleen dat die niet duurder dan 70,00 euro is

lawinebom
19 september 2015, 20:44
Intresant.
Tot nu toe ziet tie er leuk uit.
V shape zie je niet vaak.
Benieuwd naar de prijs

ylke
19 september 2015, 20:46
Deze cake gaat in voorverkoop €.69,95 kosten.

Tunderking
19 september 2015, 20:49
staat op de lijst ;)

Ischa
19 september 2015, 20:55
Snel,fel en extreem.
Heerlijke rambak enkel hoop ik dat de productie gelijktijdig weerskanten uitbraakt ipv de kleine vertraging tussen de rows.
Zo a dan wordt dit een must buy!

Kleine edit. maak volgend jaar de i shape tubes salutes...

bakero1973
19 september 2015, 21:44
even een foto van een echte. :bonk:

24105

vuurwerkpro
19 september 2015, 21:47
netjes hoor!

Fireworkfreakz19
19 september 2015, 21:50
Mooie blokje ziet er goed uit hoor en de prijs is ook prima :D

Burning Salvo
19 september 2015, 21:59
Kijk hier zeker naar uit om hem te mogen schieten.
Deze box doet echt wat anders dan de andere boxen. :thumbsup:

Grizmo Raizor
19 september 2015, 22:38
Snel.. dat wel, maar dat is dan ook tevens de kracht van deze mooie bak. Al vind ik 70 euro dan wel weer veel geld voor 20 seconden plezier. Hoe mooi ik het ook vind, ik laat hem staan.

Mustang68
20 september 2015, 07:07
Snel.. dat wel, maar dat is dan ook tevens de kracht van deze mooie bak. Al vind ik 70 euro dan wel weer veel geld voor 20 seconden plezier. Hoe mooi ik het ook vind, ik laat hem staan.

Ben het ergens met je eens, maar je hebt wel echt letterlijk een krakende finale en vind de effecten geweldig! Ik sta in twijfel.

Richardus
20 september 2015, 07:08
Jammer dat de middelste effecten in de w-shape wegvallen tegen de buitenste maar mooie compositie verder hoor. Echt een oplossing voor een finale zo, met dat 2e blok.

Mattenfreak
20 september 2015, 10:32
Gewoon een gruwelijke rambak dit. Prijzig gezien de tijdsduur, maar zo kennen we er wel meer natuurlijk zoals de all-at-once-cakes. Deze duurt wat dat betreft dan weer een stukje langer en je hebt er flink geweld voor terug!
Benieuwd hoe deze in werkelijkheid presteert, hij trekt wel mijn aandacht en mede door het label, vind hem persoonlijk zeer strak. :)

dinoroel
20 september 2015, 12:49
Wauw, mooie set cakes. Hier kan je goed mee afsluiten, of in ieder geval onderdeel van de finale maken.

tjopper
20 september 2015, 12:56
de prijs is ook hoog door hoe de tubes in de cake staan. Er zit veel gebakken lucht in en daar betaal je wel voor. neemt niet weg dat het echt wel een goede cakebox lijkt te zijn en dat je er een hoop geweld voor terug krijgt.
Greetz

Mustang68
20 september 2015, 16:31
de prijs is ook hoog door hoe de tubes in de cake staan. Er zit veel gebakken lucht in en daar betaal je wel voor. neemt niet weg dat het echt wel een goede cakebox lijkt te zijn en dat je er een hoop geweld voor terug krijgt.
Greetz

Vind bij deze product het "gebakken lucht" verhaal een beetje onterecht. Als je kijkt dat je per cake 35 euro betaald voor 30 schoten, dan vind ik dat absoluut niet duur voor een cake als deze. Het is maar net wat je er voor wilt betalen vanwege z'n korte duur van zo'n 20 seconden.

Ik vind het echt een geweldig product en loop serieus na te denken om deze erbij te nemen als een prachtig finale stuk.

tjopper
21 september 2015, 10:26
dat van de gebakken lucht is gewoon waar. Op het moment dat je de tubes zo scheef hebt staan heb je veel lucht in je cakes. Dat kost ruime in een karton en dat kost meer. Volgens mij is het niet zo moeilijk...
en inderdaad, je moet het er voor de tijdsduur maar voor over hebben. Dat is zeker waar.
greetzz

Happiness
22 september 2015, 17:43
Prijzig, maar als finale zou ik het zeker overwegen.

bakero1973
3 oktober 2015, 14:54
Net productie testen gedaan in China, filmpjes kloppen..
Dus voor de liefhebber.... Hou er budget voor vrij.
Productie voor deze cake is zo goed als klaar..

Rijswijk1968
3 oktober 2015, 21:42
Die moet ik hebben, had afgelopen jaar al veel van dit merk en beviel zeer goed.

Bedankt voor het filmpje !

jeremy21
7 oktober 2015, 22:59
Wat een topper zeg en zeker voor de prijs van 69,95 maar gelijk bestellen zodra de webshop open gaat !!

bakero1973
7 november 2015, 10:46
hierbij even een productie video / test van de final solution


https://www.youtube.com/watch?v=PbGwUIYn1qs&feature=youtu.be

ik heb de video zelf geschoten, dus excuus dat ie in het begin niet helemaal in focus is en er zit geen aparte microfoon op.

De film is dus ook meer voor de impressie, in het echt is ie helemaal geweldig.

Knalgoedvuurwerk
7 november 2015, 10:51
Vanwaar die muziek?

Prachtige box verder. Lijkt me echt een liefhebbersproduct.

Zijn er eigenlijk ook China Red dealers met freakkorting (hoef geen namen te weten).

bakero1973
7 november 2015, 11:04
Vanwaar die muziek?

Prachtige box verder. Lijkt me echt een liefhebbersproduct.

Zijn er eigenlijk ook China Red dealers met freakkorting (hoef geen namen te weten).

anders is het tussen stuk met de foto`s een beetje saai. maar ik kan alles nog aanpassen.
bedankt voor de opmerking.. :idea:

Grizmo Raizor
7 november 2015, 11:28
Idd. K*t muziek. Je weet een echte freak wilt dat niet en al helemaal niet van dat heavy shit.

Box is wel geweldig! :)

bakero1973
7 november 2015, 11:52
Idd. K*t muziek. Je weet een echte freak wilt dat niet en al helemaal niet van dat heavy shit.

Box is wel geweldig! :)

alles is aangepast...

the mighty two
7 november 2015, 12:14
Vindt deze op de films echt heel goed. Is deze nog op een demo te zien de komende tijd?

Vraag me alleen af hoe ze op de naam zijn gekomen.....

Black Dragon
7 november 2015, 12:22
Ziet er nog steeds goed uit en staat nog steeds op mijn lijstje! :cool:

Grizmo Raizor
7 november 2015, 12:49
Ja. Nogmaals een aantal keer bekeken en moet bekennen dat ik toch zeer te spreken ben over dit product. 70,- euro is iets aan de hoge (psychologische) kant, maar vaak wordt er toch nog wel gratis vuurwerk bij gegegeven en dan is het zeer zeker wel te doen. Ik heb 'm iig opgeschreven.

lawinebom
7 november 2015, 13:00
Heel mooi echt een goed stuk vuurwerk.
Helaas gezien tijdsduur en prijs voor mij te duur.
Maar echt me conplimenten

aasamember
24 november 2015, 20:55
Van mij mag die langzamer, maar als je je straat wilt claimen dan is dit hem hehe :p

vuurwerkpro
25 november 2015, 22:07
zoals iedereen zegt die prijs maar koop je nog 2 andere cakes en deze plak je er achter dan ben je net zover als een dikke combi box zit je ook snel op 140 euro. Dit is wel echt baas

Pancake
25 november 2015, 22:51
Jammer dat Ano Milheeze nog eens € 10.00 hoger zit in de voorverkoop :frusty:

thomaz
25 november 2015, 23:34
Jammer dat Ano Milheeze nog eens € 10.00 hoger zit in de voorverkoop :frusty:

Bij Ano Milheeze kun je bij de demo 15% korting krijgen, zit je op 67,50 Euro.
En dan nog redelijk wat gratis vuurwerk ( tot +/- 50% van aankoopbedrag )
Geen promo-praat voor Ano, maar ze moeten soms wel iets hoger zitten in de basisprijs om de demo-korting en grote hoeveelheid gratis vuurwerk te compenseren.

Pancake
26 november 2015, 10:42
Bij Ano Milheeze kun je bij de demo 15% korting krijgen, zit je op 67,50 Euro.
En dan nog redelijk wat gratis vuurwerk ( tot +/- 50% van aankoopbedrag )
Geen promo-praat voor Ano, maar ze moeten soms wel iets hoger zitten in de basisprijs om de demo-korting en grote hoeveelheid gratis vuurwerk te compenseren.

Gratis vuurwerk is niet aan mij besteed, daar ik die cakes niet nodig heb in mijn show.
Geef mij dan maar een fatsoenlijke korting op het geen ik wel nodig heb.

Met de 15% zit je net iets onder de voorverkoopprijs die gesteld is door China Red, of je hier dan daadwerkelijk over een korting kan praten laat ik even in het midden.

firepower
26 november 2015, 10:48
weet iemand of deze ook in de buurt van Enschede te koop is ????

Mavcovic
26 november 2015, 11:00
weet iemand of deze ook in de buurt van Enschede te koop is ????
Bij de intratuin in Enschede verkopen ze volgens mij China Red. Ik zou daar eens kijken.

fexZy
26 november 2015, 11:44
weet iemand of deze ook in de buurt van Enschede te koop is ????

Op de site van intratuin enschede 69,-

Grizmo Raizor
26 november 2015, 11:52
Gratis vuurwerk is niet aan mij besteed, daar ik die cakes niet nodig heb in mijn show.
Geef mij dan maar een fatsoenlijke korting op het geen ik wel nodig heb.

Met de 15% zit je net iets onder de voorverkoopprijs die gesteld is door China Red, of je hier dan daadwerkelijk over een korting kan praten laat ik even in het midden.

Ben het volledig met je eens. Adviesprijs van 79,95 is te gek voor woorden. Beide zijn binnen 15 sec. weg en als je dat afzet tegenover de prijs dan is het idd zeer duur. Echter, wanneer je toch naar de demo gaat, kun je 'm natuurlijk wel bestellen met 15% korting. In dat geval zit je wel op het landelijk gemiddelde en krijg je er idd nog wat extra vuurwerk bij, dan steek je dat lekker tussendoor op de vooravond af. :)

wigster23
29 november 2015, 10:24
Een winkel is natuurlijk niet verplicht om of korting of gratis vuurwerk te geven.
Wij worden natuurlijk al verwend he met de kortingen en dingen die wij krijgen.

Ik heb altijd geleerd dat je blij moet zijn met het kleine al is het maar een euro korting.

Wat betreft de box.

Voor een finale is deze natuurlijk prachtig. Ik weet zeker dat alle ogen op je gericht zijn als je deze box schiet.

Knalgoedvuurwerk
29 november 2015, 11:47
Helaas niet geschoten bij Ano. Was hier toch wel erg benieuwd naar.

Timothy22
9 december 2015, 20:11
Besteld! Plak deze achter m'n Big Box aan, prima finale lijkt me zo.

Burning Salvo
9 december 2015, 21:14
Helaas niet geschoten bij Ano. Was hier toch wel erg benieuwd naar.

Deze box gaat voor het eerst geschoten worden bij de demo van de Rijswijkse Vuurwerkhal, 18 december in Den Haag (net als alle andere nieuwe artikelen van CR)

bakero1973
15 december 2015, 17:49
ik heb deze als productie mogen aanschouwen in China, en toen was het echt een pracht box, super snel en heftig.. dus ik ben erg benieuwd hoe deze zich staande gaat houden en of gaat onderscheiden van de rest.

Black Dragon
18 december 2015, 21:56
Demo Rijswijkse Vuurwerkhal per 2 geschoten!


https://www.youtube.com/watch?v=m79TTzAjCjI

Rico
18 december 2015, 21:58
Ik vond deze een tikkie tegenvallen. Effecten waren iets te 'leeg'. Pas bij de crackling kwam de escalatie er echt in.

Arahon
18 december 2015, 21:59
Ik ben erg benieuwd. Filmpje is nog in proces om volledig in HD bekeken te kunnen worden.

kaboem
18 december 2015, 22:14
Cake 1 redelijk, 2e was wel erg mooi.

Twijfel zelf tussen deze of 1 Copycat.

bakero1973
19 december 2015, 20:13
hierbij een andere film


https://www.youtube.com/watch?v=_detS20dGNM&feature=youtu.be

Leet
19 december 2015, 20:22
Vind hem ook iets wat tegen vallen. Voor een prijs van 70 euro verwacht ik toch iets wat meer vollere boeketten. Ik laat deze dan ook dit jaar staan.

Bram95
19 december 2015, 20:41
Ik ben van mening dat je voor dit bedrag beter een grote waaiercake kan kopen zoals de Copycat of Camuro Dream.

Black Dragon
19 december 2015, 20:59
Gisteren live meegemaakt en ik vond het een mooie heftige waaier! Voor 2 stuks in een finale is dit een erg geschikte waaier! Alleen gaat men het nu afwegen tegen de prijs! Ik ben bang dat men 70 eur te duur vindt!

jeremy21
19 december 2015, 21:04
Heb hem gisteren ook live mee mogen maken,en vooraf was ik enthousiast van de beelden die ik zag maar vond hem gisteren toch wel aan de matige kant de uitwerking was wel bruut maar vond het eentonig weinig kleur er in, en schiet beide cakes snel leeg vind het dan wel een dure cake, ik zal dan eerder zoals bram 95 en kaboem al zij overwegen om de copycat te nemen

Black Dragon
24 december 2015, 09:16
Cakevoorstelling

26195

Cornel
26 december 2015, 12:04
Toch wel erg heel blij dat ik deze gewonnen heb :D

Cornel
1 januari 2016, 13:33
Snel maar heel erg goed! Heb deze gewonnen en achter de six best possible geplakt en wat een finale geeft dat! Hele mooie spreiding en mooie gevulde lucht!

kaboem
1 januari 2016, 17:00
Deze deed het zeker goed.

bakero1973
1 januari 2016, 22:54
vond hem ook lekker lopen, deed het goed, timing was ook op orde.

Kratos1791
2 januari 2016, 15:14
Was zeer blij dat ik deze heb mogen afsteken, nogmaals china red bedankt voor deze prijs. Hij oogde heel goed en spektakel was er zeer zeker en wat mij beterft had hij nog wel even door mogen gaan :)

Burning Salvo
2 januari 2016, 15:15
Prima bak, wel snel weg maar daar krijg je dan wel weer een hoop geweld voor.

jeremy21
2 januari 2016, 15:37
Heeft iemand een straatfilm hier van ik ben benieuwd hoe hij in de straat presteerde, de filmpjes van de samples zag er goed uit alleen op de demo vond ik het een twijfel geval!!

flappie
4 januari 2016, 11:18
Deze cake gewonnen via VWC, gaat supersnel maar de nodige ooh's en aah's in de straat.

kaboem
4 januari 2016, 12:49
Heeft iemand een straatfilm hier van ik ben benieuwd hoe hij in de straat presteerde, de filmpjes van de samples zag er goed uit alleen op de demo vond ik het een twijfel geval!!

Vond dit op youtube van 1 cake nog niet echt de perfecte film


https://www.youtube.com/watch?v=7PDx-OI7y6Y

Vond deze zelf wel gaaf maar zal deze volgend jaar niet nemen heb dan liever een copycat/new moon.

Cornel
25 september 2016, 12:57
Zal het filmpje hiervan opzoeken voor jullie.

Wel vast een foto28670

jeremy21
6 november 2016, 13:11
heeft er iemand al ondertussen een goede straatfilmpje beschikbaar van de afgelopen jaarwisseling ?

Mattenfreak
18 december 2016, 11:41
Productie 2016 werd hiervan geschoten in Elst gisteravond, vond hem persoonlijk zeer spectaculair, ziet er beter uit dan vorig jaar.
Snel weg, maar wel flink geweld zeg!


https://www.youtube.com/watch?v=z6WJECIHYVo

kaboem
18 december 2016, 20:00
Productie 2016 werd hiervan geschoten in Elst gisteravond, vond hem persoonlijk zeer spectaculair, ziet er beter uit dan vorig jaar.
Snel weg, maar wel flink geweld zeg!


https://www.youtube.com/watch?v=z6WJECIHYVo

Geweldig! Vorig jaar gehad toen niet overtuigend maar dit is geweldig.

jeremy21
18 december 2016, 20:15
Gisteren op de demo van vuurwerkstunthal elst gezien, eerste reactie was wow wat een spektakel en wat een grootte verbetering ten opzichte van vorige jaar, heb hem vandaag ook maar besteld !!

bakero1973
18 december 2016, 22:22
ik ben het helemaal met je eens, hij is echt beter als vorig jaar. Gewoon meer spektakel.
Aangenaam verrast

Pancake
19 december 2016, 18:29
zeer oké dit jaar!

Chickendinner
1 januari 2017, 12:50
Wat een beest was dit zeg. Had hem er gratis bij genomen, mocht zelf gratis vuurwerk kiezen namelijk. Uiteraard als finale gedaan en dat was een doorslaand succes.

Darjon
1 januari 2017, 13:03
Kan me alleen maar aansluiten bij de reactie hierboven, ook als finale geschoten en wat een geweld kwam hieraf. Komt er zeker weer bij dit jaar!

BurstDuo
1 januari 2017, 19:04
Deze bij de buurman gezien, sluit me volledig aan bij de bovenstaande reacties!!
Ultieme WAUW factor! Alleen wel heel snel weg! Beide cakes nog geen 10sec per stuk.

Campie
4 januari 2017, 22:06
nog een straatfilmpje :) absoluut een aanrader!

https://www.youtube.com/watch?v=TmgLpUDh5r0

jeremy21
4 januari 2017, 22:21
nog een straatfilmpje :) absoluut een aanrader!

https://www.youtube.com/watch?v=TmgLpUDh5r0

Wat een prachtige bak was dit zeg, heb hem zelf ook gehad wel heel erg snel voorbij maar spektakel heb je zeker in de straat stonden ze allemaal te klappen, volgend jaar zeker weer !!

kaboem
4 januari 2017, 22:49
Ook deze is stuk verbeterd tegen over vorig jaar.

pyrofan#1
29 juni 2017, 15:44
De productie van 2017 zal wat gewijzigd zijn, want de Final Solution wordt nu als compound box op de markt gebracht. Hierbij alvast de eerste beelden van de 2017 productie!


https://www.youtube.com/watch?v=Bsx1tVc68xo

jeremy21
29 juni 2017, 16:13
Vind hem achteruit gegaan in vergeleken met de 2016 versie, vind hem trager geworden en mist het spektakel, gelukkig heb ik nog een 2016 versie weten te bemachtigen !!

TCDD
29 juni 2017, 18:45
Beetje gevoelige naam :S

MasterBsc
29 juni 2017, 21:51
Vind hem achteruit gegaan in vergeleken met de 2016 versie, vind hem trager geworden en mist het spektakel, gelukkig heb ik nog een 2016 versie weten te bemachtigen !!

Moet je na gaan wat je er dan van zou vinden als ie wat realistischer gevuld zou zijn. Die blinkers en de rest van de boeketten blijven wel heel lang hangen voor 25mm boeketten.

Ik vind het schiettempo juist verbeterd! Waar het eerst een rommeltje was, is het nu geperfectioneerd.

jeremy21
29 juni 2017, 21:53
Moet je na gaan wat je er dan van zou vinden als ie wat realistischer gevuld zou zijn. Die blinkers en de rest van de boeketten blijven wel heel lang hangen voor 25mm boeketten.

Ik vind het schiettempo juist verbeterd! Waar het eerst een rommeltje was, is het nu geperfectioneerd.

Filmpje zeg natuurlijk ook noet alles, misschien zit ik er wel naast met me conclusie, zal hem eerst live moeten zien !!

bakero1973
3 december 2017, 07:31
Live zien dat kan er komen weer demo's aan waar ie geschoten gaat worden en 2017 versie is compound..

Vuurwerkkoning
18 december 2017, 15:11
Gewoon: WAUW!


https://www.youtube.com/watch?v=McZdE0AW6pk

MrXtremeFireworks
18 december 2017, 16:05
Zeer mooi bakkie!

https://www.youtube.com/watch?v=JAvY3a9GhEg

MasterBsc
18 december 2017, 16:07
Moet je na gaan wat je er dan van zou vinden als ie wat realistischer gevuld zou zijn. Die blinkers en de rest van de boeketten blijven wel heel lang hangen voor 25mm boeketten.

Ik vind het schiettempo juist verbeterd! Waar het eerst een rommeltje was, is het nu geperfectioneerd.

Hehe zei ik het niet? Blinkers zijn een stuk minder. Maar wel een leuke box hoor!

Fireworksfamily123
24 december 2017, 00:17
Bij Makkelie in Vijfhuizen gezien. Op de naam na is het een mooi product! Misschien wel in mijn collectie dit jaar!



http://youtu.be/V-dfByp5CEU

Tijgernootje
3 januari 2018, 20:39
Deze gratis gehad bij onze bestelling,man wat een mooi ding,wellicht voor komend O&N maar weer op de lijst zetten :D

Burning Salvo
3 januari 2018, 20:52
2e cake schoot bij mij in 1 keer leeg waarna hij volledig uit elkaar is geklapt, gelukkig geen effecten op de grond. Ging nog om een 2016 versie.