PDA

Volledige versie bekijken : Extreme Spirit [Uitloop]



R@lph
7 september 2015, 21:18
Artikelnummer: 1853
Artikelnaam: Extreme Spirit
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2500 gram
Aantal schoten: 100
Effectomschrijving: I. Silver blink min, silver blinking tail to silver strobe II. Red and blue blinking mine, red blinking tail to titanium gold palm with blue stars III. Green blink mine, green blinking tail to titanium gold palm with green and purple strobe IV. Flower crown mine, flower crown tail to flower crown V. Brocade crown mine, brocade crown tail to brocade crown.
Tijdsduur: 80 seconden
Stijghoogte: 35 mtr
Richtprijs: 99.95
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl (https://vuurwerk.expert/)


https://www.youtube.com/watch?v=vqqbk6SoStw&feature=youtu.be

Wij danken Broekhoff Vuurwerk (http://broekhoff.nl/) voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

R@lph
10 september 2015, 13:12
Filmpje toegevoegd aan de startpost.

BurstDuo
10 september 2015, 13:42
Ja... als deze blink net zo goed is als in de Imperial Blink, dan gaat deze er sowieso in meervoud komen!!

Deze cake is verwerkt in de cakebox Extreme Spirit en word als eerste geschoten. Nu hopen dat het ook nog echt zo goed is. En het prijs kaartje...

Groet

kwintos
10 september 2015, 13:47
Hopelijk rond dezelfde prijsklasse als de imperial blink al verwacht ik dat niet. :D

kloesje
10 september 2015, 13:54
Sluit ik me voorledig bij aaan. denk echter dat deze rond de 30 komt te liggen

kloesje
15 september 2015, 16:22
https://www.youtube.com/watch?v=m3AuOL9fxJU

Vind vooral cake A vet. wat een goede blinkers.

Maskulin
15 september 2015, 16:40
Ziet er goed uit! Ben erg benieuwd naar de prijs :)

brian the freak
7 oktober 2015, 11:54
Ziet er goed uit! Ben erg benieuwd naar de prijs :)

Adviesprijs 99.95,-

Richardus
9 oktober 2015, 18:21
Huh? €100 voor 2.5kg? Klopt het wel? Want klinkt bijna te mooi om waar te zijn, zeker bij Broekhoff, en vind de boeketten er ook niet allemaal 25gr. uitzien.

5pyroman5
21 oktober 2015, 21:24
deze prijs klopt, kan zelfs her en der nog iets goedkoper aangeboden worden.
Ik hoop alleen dat de eerste cake uit deze box nog eens apart aangeboden wordt, man man wat een super blinkers. Dat mag van mij best in een 100shots box en dan een opbouwend tempo.

Levensgenieter
21 oktober 2015, 21:56
Klopt die blinkers zijn mooi.
Voor de rest vind ik het persoonlijk best tegenvallen voor die prijs.
Bijvoorbeeld de zena eventbox voor 6 tientjes.. dan koop ik die liever dan zo'n pakket.

Zeker in het eerste filmpje behoorlijk misleidend. Niet alleen 2 naast elkaar maar ook nog naar elkaar toe gezet.. Hoop dat dit in de toekomst minder gaat voorkomen.

Paaars/blauw en goud vind ik wel een geile combi :)

LVT
15 november 2015, 13:28
Hier alvast onze straatvideo! :)


https://www.youtube.com/watch?v=LRJlod0Jsxk

Groetjes!

Maurice~
20 november 2015, 01:01
Hier in Valthermond dit jaar voor 89.95,- pakken wij dus mooi mee hihi

aasamember
21 november 2015, 16:44
Broekhoff heeft dit jaar ineens veel toppertjes :p
Afbeelding van dit product van de officiele website.

24794

Flashing_Diamond
2 december 2015, 11:52
Hier alvast onze straatvideo! :)


https://www.youtube.com/watch?v=LRJlod0Jsxk

Groetjes!

LVT, kun je wat zeggen over de burstknal van deze cakebox?

LVT
2 december 2015, 15:42
LVT, kun je wat zeggen over de burstknal van deze cakebox?

Jahoor die had een stuk beter gemogen, als het goed is zit in deze cakebox maar 2 gram burst en daarom is er geen ijzeren kooi rondom nodig = goedkoper. Normale cakes mogen als ik het goed heb tot 5 gram burst hebben, dus ook stuk bredere effecten. Het zijn leuke cakes deze prijstechnisch gezien maar je kunt beter een paar tientjes meer uitgeven en een ijzer kooitje kapot knippen :D

Leendert97
3 december 2015, 18:18
Jahoor die had een stuk beter gemogen, als het goed is zit in deze cakebox maar 2 gram burst en daarom is er geen ijzeren kooi rondom nodig = goedkoper. Normale cakes mogen als ik het goed heb tot 5 gram burst hebben, dus ook stuk bredere effecten. Het zijn leuke cakes deze prijstechnisch gezien maar je kunt beter een paar tientjes meer uitgeven en een ijzer kooitje kapot knippen :D

Dit is incorrect: niets in NL mag meer dan 2 gram flash bevatten. De kooi-regeling is ook anders dan je beschrijft. Er mag wel meer grammen blackpowder gebruikt worden als burst, dit gebeurt echter nagenoeg nooit doordat het minder goed werkt en de knal minder is.

Er zit dus max. 2 gram flash in.

LVT
6 december 2015, 20:15
Dit is incorrect: niets in NL mag meer dan 2 gram flash bevatten. De kooi-regeling is ook anders dan je beschrijft. Er mag wel meer grammen blackpowder gebruikt worden als burst, dit gebeurt echter nagenoeg nooit doordat het minder goed werkt en de knal minder is.

Er zit dus max. 2 gram flash in.

Excuseer inderdaad, heb mij vergist qua flash inhoud inderdaad. Max is 2 gram en in deze cakes zitten 1 gram als ik het goed heb. Er mag inderdaad ook ander kruit naast normale flash gebruikt worden onder de naam slow flash, maar hoe dit precies zit geen idee. En dit word inderdaad zelden toegepast.

kwintos
6 december 2015, 20:45
Wel mooie box maar de spreiding is niet optimaal inderdaad.

Flashing_Diamond
21 december 2015, 16:05
Is deze nog geschoten op een demo?

Vechtweelde
21 december 2015, 18:31
https://youtu.be/CijsEslIO9Q met dank aan Pyroteam Utrecht
Op 13.36

Stefan Works
21 december 2015, 21:58
Film van afgelopen zaterdagavond:


https://www.youtube.com/watch?v=ykQkP_1_ltw&feature=youtu.be

Killerbee
24 december 2015, 16:02
Deze is wel erg lekker! Broekhoff doet goede zaken qua nieuw vuurwerk. Deze ook nog eens met 50%korting kunnen krijgen, dikke prima!

Arahon
1 januari 2016, 10:45
Dit was echt een fantastische box, misschien wel de topper van de avond. En dat terwijl ik een Osiris, Amazing Fan en Cruel Traction had. Deze kwam ook erg hoog, vrij harde knallen ook. En met 90 euro ook nog eens een koopje.

Flashing_Diamond
2 januari 2016, 08:32
Dit was echt een fantastische box, misschien wel de topper van de avond. En dat terwijl ik een Osiris, Amazing Fan en Cruel Traction had. Dese kwam ook erg hoog, vrij harde knallen ook. En met 90 euro ook nog eens een koopje.

Dit kan ik volledig beamen! Wat een dikke en prachtige box was dit zeg! Mooie, voor vuurwerkbegrippen ronde, grote uitwerkingen op grote hoogte en inderdaad, vrij harde knallen!

Broekhoff is echt goed bezig. Prijs/kwaliteit bij deze box zit echt goed. De 90,- euro die gevraagd worden voor deze box zijn volledig te rechtvaardigen. :) :applause:

eboyvuurwerk
2 januari 2016, 18:26
https://www.youtube.com/watch?v=gXtaLWfVKH4

Flashing_Diamond
5 november 2016, 17:28
De normale verkoopprijs van dit pakket lag afgelopen jaar op 130 euro als ik mij niet vergis.
De voorverkoopprijs lag op 100 euro.

Weet iemand of dit pakket is aangepast sinds afgelopen jaar? Dat wil zeggen de burst verbetert waardoor een kooiverpakking benodigd is? De voorverkoopprijs schijnt nu 15 euro hoger te liggen: 115 euro.

Ik weet niet of ik 15 euro meer wil uitgeven als dit pakket hetzelfde is gebleven. Het zijn dan wel vijf 500 grammers met elk 20 shots, wat uitkomt op 25 gram per schot, maar die prijsverhoging van 15 euro zint mij gewoon niet als er niet daadwerkelijk is gesleuteld aan de burst.

Aan het label is wel gesleuteld zo te zien: een geel afzetlint prijkt nu op de bovenrand van de doos met wat extra's.

ecoda
6 november 2016, 11:50
Voorverkoopprijs is € 99,95 dit jaar

KaKaBoem
8 november 2016, 09:36
Vorig jaar gehad! zeer te spreken over! Echter vorig jaar kunnen kopen voor 89.95 en nu bij de dealer voor 114.95. Voor dit geld laat ik hem toch nog even staan :(

Flashing_Diamond
14 november 2016, 23:33
Voorverkoopprijs is € 99,95 dit jaar

Bron? Op Vuurwerkexpert.nl staat deze box voor 130: http://vuurwerk.expert/artikel/extreme-spirit

RafQue
14 november 2016, 23:55
Bron? Op Vuurwerkexpert.nl staat deze box voor 130: http://vuurwerk.expert/artikel/extreme-spirit

Bijv. hier: http://www.vuurwerkboerderij.com/vuurwerkshop-dalerveen/500-gr-vuurwerk?cat=10&article=192

aasamember
14 november 2016, 23:59
Kep hem gezien voor 114,99 dus verschilt per winkel

Arahon
15 november 2016, 00:24
Ik zie hem bij de winkel waar ik hem vorig jaar heb gekocht van 129,95 voor 114,95 staan. Een prijsverhoging van maar liefst 25 euro tegenover vorig jaar. Vorig jaar kreeg je dan wel weer veel waar voor je geld, want qua uitwerking zat hij oo het niveau van top cakeboxen. Gigantische boeketten met hele strakke spreiding. Deze is overigens gekooid.

Toch denk ik dat je voor die 115 euro wat meer waar voor je geld kan vinden bij de concurrent.

aasamember
15 november 2016, 00:31
Broekhoff is standaard heel duur hoor Arahon.
Het was een aanbieding toen der tijd (vorig jaar).

Flashing_Diamond
15 november 2016, 09:17
Bijv. hier: http://www.vuurwerkboerderij.com/vuurwerkshop-dalerveen/500-gr-vuurwerk?cat=10&article=192

Dat betekent niet dat de actieprijs nog steeds 100 euro is he?


Kep hem gezien voor 114,99 dus verschilt per winkel


Ik zie hem bij de winkel waar ik hem vorig jaar heb gekocht van 129,95 voor 114,95 staan. Een prijsverhoging van maar liefst 25 euro tegenover vorig jaar. Vorig jaar kreeg je dan wel weer veel waar voor je geld, want qua uitwerking zat hij oo het niveau van top cakeboxen. Gigantische boeketten met hele strakke spreiding. Deze is overigens gekooid.

Toch denk ik dat je voor die 115 euro wat meer waar voor je geld kan vinden bij de concurrent.

Ze zullen de actiesprijs wel hebben aangepast naar 115 euro. :bonk:
Vorig jaar was dit ding niet gekooid hoor. De burst was ook niet zo heel erg top. De effecten waren wel mooi en groot (dat dan wel weer), maar met een betere burst was de spreiding van de effecten nog beter geweest.

Je bedoelt vast dat versie 2016 gekooid is?

Als de burst op en top is, dan is de prijs van 115 euro wel te doen en dan zou het een nationale best bang for buck topper worden. Maar duurder dan 115 met die beter burst moet deze box niet worden.

Als er niets veranderd is in vergelijking met versie 2015, dan vind ik de prijs van 115 persoonlijk te veel van het goede.


Broekhoff is standaard heel duur hoor Arahon.
Het was een aanbieding toen der tijd (vorig jaar).

Een aanbieding. :bonk:

Volgend jaar wordt de actieprijs zeker 130 euro (wat nu de echte verkoopprijs zou zijn) en de "echte" prijs 150 euro, ja toch? :bonk:

Broekhoff heeft vorig jaar goed uitgepakt met mooie artikelen en prijzen maar als ze de prijzen uit de pan laten stijgen, zullen er weer consumenten komen (voornamelijk freaks) die Broekhoff zullen weren om de prijs.

Black Dragon
15 december 2016, 23:14
Ook deze voor het eerst gezien! Fraaie box! Demo Intratuin/Vuurwerbunker Pijnacker!


https://www.youtube.com/watch?v=YKcm8Uo4sbA

ecoda
16 december 2016, 06:12
In de actie bij BoxumVuurwerk.nl voor € 99,95

chrissie81
16 december 2016, 17:46
Best een leuke doorlontbak van Broekhoff!


https://www.youtube.com/watch?v=8QVrJa9gXMI

RaideR
16 december 2016, 21:37
Mooie cakebox, al vond ik de burst iewat zwak maar de effecten waren prima!

Oordeel zelf:

https://www.youtube.com/watch?v=iuktDVvNfjc&feature=youtu.be

VWBE
29 december 2016, 21:43
Deze heb ik er op het laatste nog bijgenomen... is makkelijk door te lonten!

VWBE
1 januari 2017, 01:29
Ondergewaardeerd... zoveel is zeker.
Begrijp niet hoe die burst zo zwak is op sommige filmpjes, knalde gewoon goed hier!

Een nadeeltje: hij is dan wel makkelijk door te lonten, toch stopte hij met knallen na cake 2...
En tussen cake 1 en 2 was er enkele seconden vertraging hoewel ik quickmatch gebruik...

Flashing_Diamond
7 januari 2017, 21:50
Ondergewaardeerd... zoveel is zeker.
Begrijp niet hoe die burst zo zwak is op sommige filmpjes, knalde gewoon goed hier!

Een nadeeltje: hij is dan wel makkelijk door te lonten, toch stopte hij met knallen na cake 2...
En tussen cake 1 en 2 was er enkele seconden vertraging hoewel ik quickmatch gebruik...

Kreeg je hem in kooi of had de winkelier de kooi al verwijderd of was er helemaal geen sprake van een kooi?

Ik had deze in seizoen 2015/2016 en de effecten waren gewoon prachtig en voor dat geld wat ik daar toen voor betaalde (90,- euro) was het gewoon een goede box. De burst was niet loeihard zoals bij boxen als de Rubro Event Immortal Gold bijvoorbeeld, maar wat wil je voor 90,- euro.

Ik dacht (zie voorgaande posts) dat ik in seizoen 2015/2016 100,- euro had betaald, maar vond de rekening onlangs en die stond op 90,- euro dus. 115,- euro dat deze box tegenwoordig moest kosten, betekend een prijsstijging van 25,- euro in een jaar.

1 batterij stopte bij mij seizoen 2015/2016 ook halverwege. Heb die na een aantal minuten (volgens mij bevelen de meesten na 15 minuten aan), met gestrekte arm aan het reserve lont opnieuw aangestoken (schoot ze los).

Als de burst op orde is, dat wil zeggen, kan zich meten met andere goede boxen die er op de markt zijn, is 125,- euro nog steeds niet erg veel voor 5 500 grammers van a 20 schoten.
Als de burst niet op orde is, dan m.i. wel.

fompert
7 januari 2017, 22:17
Heerlijke box hoor. Inderdaad makkelijk door te lonten. Ging bij mij naadloos door. Mooie boeketten, vette blinkers en de gouden finale is schitterend in de straat.
32075

Arahon
7 januari 2017, 22:42
Kreeg je hem in kooi of had de winkelier de kooi al verwijderd of was er helemaal geen sprake van een kooi?

Ik had deze in seizoen 2015/2016 en de effecten waren gewoon prachtig en voor dat geld wat ik daar toen voor betaalde (90,- euro) was het gewoon een goede box. De burst was niet loeihard zoals bij boxen als de Rubro Event Immortal Gold bijvoorbeeld, maar wat wil je voor 90,- euro.

Ik dacht (zie voorgaande posts) dat ik in seizoen 2015/2016 100,- euro had betaald, maar vond de rekening onlangs en die stond op 90,- euro dus. 115,- euro dat deze box tegenwoordig moest kosten, betekend een prijsstijging van 25,- euro in een jaar.

1 batterij stopte bij mij seizoen 2015/2016 ook halverwege. Heb die na een aantal minuten (volgens mij bevelen de meesten na 15 minuten aan), met gestrekte arm aan het reserve lont opnieuw aangestoken (schoot ze los).

Als de burst op orde is, dat wil zeggen, kan zich meten met andere goede boxen die er op de markt zijn, is 125,- euro nog steeds niet erg veel voor 5 500 grammers van a 20 schoten.
Als de burst niet op orde is, dan m.i. wel.

Ik heb hier zelf vorig jaar de kooi niet vanaf gehaald, maar mijn Broekhoff dealer heeft dat gedaan. Althans, toen ik vorig jaar deze cakebox ben gaan ophalen, werd mij vertelt dat de kooi er nog af moest, dus kon hem zo meenemen, of even 10 minuten wachten om te ontdoen van de kooi. Uiteraard liever hij dan ik, dus 10 minuten later was mijn box daar (en tevens enig artikel in de bestelling), ontkooid en al. Nu is het een rare snuiter, maar het lijkt me toch stug dat hij achter in zijn bunker niks gaat doen terwijl er enkele andere klanten aanwezig waren, maar nu ik de berichten hierboven lees, ga ik toch twijfelen.

In de zwarte doos zat in ieder geval geen kooi.

Flashing_Diamond
8 januari 2017, 10:30
Ik heb hier zelf vorig jaar de kooi niet vanaf gehaald, maar mijn Broekhoff dealer heeft dat gedaan. Althans, toen ik vorig jaar deze cakebox ben gaan ophalen, werd mij vertelt dat de kooi er nog af moest, dus kon hem zo meenemen, of even 10 minuten wachten om te ontdoen van de kooi. Uiteraard liever hij dan ik, dus 10 minuten later was mijn box daar (en tevens enig artikel in de bestelling), ontkooid en al. Nu is het een rare snuiter, maar het lijkt me toch stug dat hij achter in zijn bunker niks gaat doen terwijl er enkele andere klanten aanwezig waren, maar nu ik de berichten hierboven lees, ga ik toch twijfelen.

In de zwarte doos zat in ieder geval geen kooi.

2015/2016 kreeg ik deze box zo mee van de dealer.
Zover ik mij herinner waren er op de box geen sporen van een kooi te vinden. Sporen als beschadigingen in het karton of roestvlekken die je wel eens tegenkomt op andere boxen.

LVT zegt in post #16 van dit topic dat er geen kooi omheen kwam. Nu met die prijsstijging voor 2016/2017 kan dat wel zijn veranderd. Ik weet het niet want ik heb deze box deze jaarwisseling niet gehad. Vond de prijsstijging te groot en de langwerpige box is onhandig in vervoer. Ze kunnen er beter nog een 6e batterij bij doen en hem dan verpakken als de Cruel Traction bijvoorbeeld. Maakt de box direct handzamer en voor de prijs van 125,- euro ook schappelijker.

pyro010
16 januari 2017, 17:38
Helaas heeft niet iedereen de extreme spirit gekregen. De 2016 versie was afgekeurd! Misschien dat die daarom niet goed was?! Ze hadden nog maar een beperkte voorraad 2015 versie. Ik had de box gewonnen en heb de 2015 versie gehad. De 2016 versie was vele malen beter en had via betrouwbare bronnen mogen vernemen dat tie was afgekeurd helaas. Dit is wel bevestigt door de groothandel na mail wisselingen wat ik zeker professioneel vind van hun kant uit. Hopelijk komt hij er dit jaar weer en word hij dan goed gekeurd!

Flashing_Diamond
25 december 2017, 19:01
Iemand nog ervaring met demo's waar de 2017 versie te zien was? Als dit product al op demo's te zien is geweest?
Ik twijfel over deze box. Kan iemand vertellen of deze box inmiddels gekooid is?

Bedankt! :)

ecoda
25 december 2017, 22:59
Iemand nog ervaring met demo's waar de 2017 versie te zien was? Als dit product al op demo's te zien is geweest?
Ik twijfel over deze box. Kan iemand vertellen of deze box inmiddels gekooid is?

Bedankt! :)

Deze box is gekooid en is een prachtbox. Waar voor je geld met 2,5 kilo kruit en 100 schoten

Jakob
27 oktober 2018, 16:27
Is deze box het waard voor 65 euro? Nu in actie namelijk bij vuurwerkbunker!

MagicSjefke
27 oktober 2018, 16:43
Is deze box het waard voor 65 euro? Nu in actie namelijk bij vuurwerkbunker!

Ik heb hem bij een andere freak shop gescoord voor deze prijs. 100 shots 30mm voor deze prijs kon ik hem niet voor laten liggen

Haplo
22 december 2018, 07:06
Ik heb hem bij een andere freak shop gescoord voor deze prijs. 100 shots 30mm voor deze prijs kon ik hem niet voor laten liggen

Zeker de moeite waard. Zeker voor die prijs. Dan had ik er gelijk 2 gekocht

MagicSjefke
30 december 2018, 09:39
Mijn exemplaar was niet gekooid, maar ziet er indrukwekkend uit. We zullen het mee maken de 31e, wel fijn dat alle lonten aan dezelfde kant zitten, door lonten was zo gebeurd.

43650

ddfirework
1 januari 2019, 09:44
Voor 6 tientjes gekocht dit jaar, super box voor dit geld!

elburgersc
1 januari 2019, 14:52
Uitstekende bak ook prachtig ook voor een aantal tientjes in de outlet...

MagicSjefke
1 januari 2019, 15:43
Zeker geen slechte box maar zou hem niet snel nog eens kopen

RVO44
19 november 2019, 12:24
Nu te koop hier in de buurt voor €20,- ...

https://vuurwerk-zwijndrecht.kei.io/artikel/extreme-spirit-per-stuk

erwinthb
19 november 2019, 13:10
Nu te koop hier in de buurt voor €20,- ...

https://vuurwerk-zwijndrecht.kei.io/artikel/extreme-spirit-per-stukWow dat is echt geen geld! Helaas aardig uit de buurt anders had ik het wel geweten!

Kees
19 november 2019, 13:25
Deze koop je niet per karton maar per pallet voor deze prijs. Zal een foutje zijn 20€

fompert
19 november 2019, 13:26
Nu te koop hier in de buurt voor €20,- ...

https://vuurwerk-zwijndrecht.kei.io/artikel/extreme-spirit-per-stuk

Lijkt mij een instinkertje. Het "per stuk" wordt net iets te nadrukkelijk vermeld en betekent volgens mij dat je 1 van de 5 cakes krijgt en dus €100 moet aftikken voor de hele box. Het feit dat het product onder Cakes staat en niet onder Cakeboxen is nog een indicatie.

erwinthb
19 november 2019, 13:28
Lijkt mij een instinkertje. Het "per stuk" wordt net iets te nadrukkelijk vermeld en betekent volgens mij dat je 1 van de 5 cakes krijgt en dus €100 moet aftikken voor de hele box. Het feit dat het product onder Cakes staat en niet onder Cakeboxen is nog een indicatie.
Nu je het zo zegt... maar staat wel 2500gram kruit en 100 shots, zou wel een heel flauwe/misleidende actie zijn

vuurwerkduiven
19 november 2019, 13:33
Mmmm mocht het wel zo zijn bestel ik hem in veelvoud

RVO44
19 november 2019, 13:44
Lijkt mij een instinkertje. Het "per stuk" wordt net iets te nadrukkelijk vermeld en betekent volgens mij dat je 1 van de 5 cakes krijgt en dus €100 moet aftikken voor de hele box. Het feit dat het product onder Cakes staat en niet onder Cakeboxen is nog een indicatie.

Ja klopt idd maar heb hem besteld en er stond wel 15kg op de bestelbon...
We gaan het zien

fompert
19 november 2019, 14:05
Ja klopt idd maar heb hem besteld en er stond wel 15kg op de bestelbon...
We gaan het zien

Ach, het ergste wat kan gebeuren is dat je € 20 hebt betaald voor 1 cake van 500 gram. Ook geen drama.

Succes ermee!

RVO44
19 november 2019, 14:25
Ach, het ergste wat kan gebeuren is dat je € 20 hebt betaald voor 1 cake van 500 gram. Ook geen drama.

Succes ermee!

Precies :)

vuurwerkboy023
21 november 2019, 21:26
Nu te koop hier in de buurt voor €20,- ...

https://vuurwerk-zwijndrecht.kei.io/artikel/extreme-spirit-per-stuk

zojuist per mail bevestiging gekregen dat het om 1 cake gaat en niet het cakebox van 5 cake's!
dus je betaalt eigenlijk 100 euro voor die box van 5 cake's.

het lijkt (en is dus ook) op een instikkertje, trap er niet in

ps: ik zie dat ze na mijn mail de beschrijving ook hebben aangepast. er staat nu aangegeven dat het om per stuk/cake gaat ipv dat er eerst 5 cakes stond.

Flashing_Diamond
16 januari 2024, 11:59
Ik mis dit soort setjes nog steeds.