PDA

Volledige versie bekijken : Coco Blue



pyroboy
28 augustus 2015, 10:21
Artikelnummer: PF-04
Artikelnaam: Coco Blue
Bruto Gewicht: 3000 gram
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Blue tail to red palm/coco and blue stars.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Afmetingen: 18 x 18 x 20cm (b x l x h)
Kartoninhoud: 6/1
Richtprijs: € 39,95 (2016)

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl (https://www.evolutionvuurwerk.nl/)

https://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/files//1/pf-04_3d.jpg


Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.


https://youtu.be/h00nIl0kGVY

3xh
20 oktober 2015, 17:58
krachtige red coco met blauwe parels.


https://www.youtube.com/watch?v=M0EJnyRlc44

Djaimy
20 oktober 2015, 18:06
Opzich een leuke cake, maar vind hem het geld niet waard eerlijk gezegd. Vind de effecten daarvoor af en toe te klein en veel te snel weg. Het blauwe is amper zichtbaar (kan ook door de film komen).

PYROMANIAC 1975
20 oktober 2015, 19:17
Komt idd door het filmen.
De eerder geplaatste filmpjes zijn door een professioneel bedrijf gefilmd aldaar.
Deze zijn door een standaard camera opgenomen.
Maar zodra we de 1e container hebben ontvangen gaan we de presentatie filmpjes maken voor de winkels en zullen een beter beeld geven.

Gr
Evolution Fireworks

skyrider
20 oktober 2015, 19:20
Prima bak! :D Denk dat de effecten,in real life een stuk groter zijn. Ik vindt hem persoonlijk,erg mooi. Lekker simpel,maar sierlijk.

Grizmo Raizor
20 oktober 2015, 19:25
Nope, helaas niet mijn ding. Vooral 47,50 is erg aan de prijs. Voor de helft van het geld heb je toch een mooie alternatief zoals de Hallucinator, Color change etc. Jammer, dat wel weer.. had jullie meer gegund.

paulus01
20 oktober 2015, 19:26
Dit ziet er voor mij te dertien in een dozijn uit helaas, de prijs snap ik ook niet, ik denk dat er heel veel vergelijkbaars te vinden is voor minder helaas.

Djaimy
20 oktober 2015, 21:11
Komt idd door het filmen.
De eerder geplaatste filmpjes zijn door een professioneel bedrijf gefilmd aldaar.
Deze zijn door een standaard camera opgenomen.
Maar zodra we de 1e container hebben ontvangen gaan we de presentatie filmpjes maken voor de winkels en zullen een beter beeld geven.

Gr
Evolution Fireworks

Kijk, dan kan dat misschien nét het verschil maken! Ook vind ik de effectgrootte zo moeilijk in te schatten (wat is de filmafstand ongeveer?). Ik ben benieuwd naar de NL films, vind ook het effect een beetje simpel wat hier al gezegd is, dus dan moet die wel héél goed zijn wil ik hem kopen!

Levensgenieter
21 oktober 2015, 09:57
Er zit weinig vernieuwing in deze cake. Ik heb cakes met vergelijkbare effecten voor een deel van de prijs... :rolleyes:

BryanG5161
21 oktober 2015, 11:50
Beetje aan de dure kant vind ik... Maar voor de rest, prima bakkie :)

PYROMANIAC 1975
21 oktober 2015, 12:45
Ik denk dat bij het opnieuw filmen van de laatste geplaatste items sommige meningen zullen veranderen.
Maar ook ik vind het op film zwakker/slechter dan het moet worden.

Algemeen bekend dat als ik iets niet in orde vind ik het ook netjes toegeef:D
Echter lijkt het in dit geval te gaan om de slechte camera.

gr
Evolution fireworks

Djaimy
21 oktober 2015, 12:48
Ik denk dat bij het opnieuw filmen van de laatste geplaatste items sommige meningen zullen veranderen.
Maar ook ik vind het op film zwakker/slechter dan het moet worden.

Algemeen bekend dat als ik iets niet in orde vind ik het ook netjes toegeef:D
Echter lijkt het in dit geval te gaan om de slechte camera.

gr
Evolution fireworks

Ik, en denk ook de rest van het forum, waardeer het ook zeer dat jij openlijk je mening geeft over producten. Ook het geval van de Fast-or-furious 5 cake waarbij je aangeeft dat Zena een goed alternatief heeft. Ik hoop dat mijn meningen nog gaan veranderen, vindt tot nu toe alleen het fairytail assortiment écht goed.

Mattenfreak
2 januari 2016, 20:51
Verder niemand deze gehad?
Zonde, want het is naar mijn mening echt een prima bak! Ik vind de kleurencombinatie erg mooi, effect is netjes uitgewerkt en een goed tempo. Per 2 geschoten, dus sowieso een feestje!


https://www.youtube.com/watch?v=KW1uH47g46g

vincmeister
2 januari 2016, 20:56
zeker wel gehad, geweldige bak!

Scav
10 augustus 2016, 12:14
Adviesprijs aangepast

genius
4 januari 2017, 11:01
Grootste effecten van alle Evo cakes die ik had. Batch 2016


https://www.youtube.com/watch?v=PaQAe86WnqY

Matii
3 september 2017, 19:00
Ziet er goed uit grote effecten op film. Alleen is deze bijna nergens te krijgen?

PYROMANIAC 1975
3 september 2017, 19:14
Binnenkort ook van deze een nieuwe filmpje gemaakt met onze eigen camera set.

Gr
Marchel

Rocketfreak
2 oktober 2017, 12:35
Komt deze breder beschikbaar? Net even de film gezien van de demo en deze viel echt op door de enorm grote boeketten. Ik wil deze dan ook erg graag aan mijn collectie toevoegen!!!

PYROMANIAC 1975
2 oktober 2017, 12:38
Komt deze breder beschikbaar? Net even de film gezien van de demo en deze viel echt op door de enorm grote boeketten. Ik wil deze dan ook erg graag aan mijn collectie toevoegen!!!

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met breder beschikbaar?

gr
Evolution Fireworks

Komkommer
2 oktober 2017, 12:40
Vermoed bij meerdere winkels, maar als je even zoekt kun je hem veel vinden?

Matii
2 oktober 2017, 12:54
Vermoed bij meerdere winkels, maar als je even zoekt kun je hem veel vinden?

Ik had deze graag besteld, maar deze is niet bij mij in de buurt te krijgen. Slechts bij enkele winkels

PYROMANIAC 1975
2 oktober 2017, 12:58
Ik had deze graag besteld, maar deze is niet bij mij in de buurt te krijgen. Slechts bij enkele winkels
Wij als importeur bepalen niet wat een relatie aan producten opneemt.
Dat is aan de winkels zelf.
Beste wat je kunt doen is zelf contact opnemen met betreffende dealer en vragen naar de mogelijkheden.

gr
Evolution Fireworks

Rocketfreak
2 oktober 2017, 13:00
Vermoed bij meerdere winkels, maar als je even zoekt kun je hem veel vinden?

Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb bij vijf winkels besteld en alle vijf verkopen ze deze (nog) niet...
Breda, Steenbergen, Huizen, Almere en Lopik...namen van de winkels zal ik niet noemen...

Matii
2 oktober 2017, 13:02
Het is geen verwijt, maar ik vind het jammer dat zo n topper als deze niet bij elke evo dealer te krijgen is

PYROMANIAC 1975
2 oktober 2017, 14:39
Het is geen verwijt, maar ik vind het jammer dat zo n topper als deze niet bij elke evo dealer te krijgen is

Wij zien dit ook niet als verwijt.
Want wij bepalen niet wat onze klanten afnemen!!!

Gr
Evolution Fireworks

Rocketfreak
6 oktober 2017, 15:18
Deze gelukkig ook kunnen bestellen bij een winkel waar ik al besteld had. Ben reuze benieuwd.
Ik heb al wat tegenvallers gehad van Evo, vooral de slechte versies van de knalcakes, dus Evo heeft nog wel wat goed te maken.
Gelukkig waren vorig jaar de spectacle 100 en 120 wel echte toppers, dus dat geeft hoop!

PYROMANIAC 1975
6 oktober 2017, 15:48
Deze gelukkig ook kunnen bestellen bij een winkel waar ik al besteld had. Ben reuze benieuwd.
Ik heb al wat tegenvallers gehad van Evo, vooral de slechte versies van de knalcakes, dus Evo heeft nog wel wat goed te maken.
Gelukkig waren vorig jaar de spectacle 100 en 120 wel echte toppers, dus dat geeft hoop!

Hallo beste Rocketfreak.
Hiermee bedoel je neem ik aan die batch met blinkers erin?

Gr
Evolution Fireworks

vuurwerkfreakk
6 oktober 2017, 16:05
Deze gelukkig ook kunnen bestellen bij een winkel waar ik al besteld had. Ben reuze benieuwd.
Ik heb al wat tegenvallers gehad van Evo, vooral de slechte versies van de knalcakes, dus Evo heeft nog wel wat goed te maken.


Niet heel positief verwoord! :wink: Evolution wordt veelal wel gezien als een beste merken voor de freaks zeker ook de Pro-Line Fire losse cakes. Ik heb de gok wat betreft de Thunderstorm knalcakes maar niet genomen inderdaad begin dit jaar met freakbestellingen gezien de recensies, daar ben ik eerlijk in.

Verder kan het bijna niet bestaan dat er nog meer Evolution producten voor jou gaan komen die je gaan teleurstellen, alle cakes die ik afgelopen jaar uit deze lijn had waren absolute topklasse kan ik je vertellen!

Gaat goed komen kan ik je vertellen dus! :)

Rocketfreak
6 oktober 2017, 17:39
Volgens mij heb ik het juist heel positief verwoord...De eerste evo cakes die ik heb gehad waren allemaal uit de thunderstorm lijn, en ook allemaal de slechte batches. Van de titanium thunder bijvoorbeeld die versie met groene comets en palm achtige boeketjes. Ik stond echt voor lul met dat ding...En dat verder iedereen alleen maar positieve ervaringen heeft, maakt mijn slechte ervaring toch niet minder? Evo is verder een prima importeur, communiceert heel open en eerlijk, maar door al het gesleutel aan de producten zijn er nu eenmaal een hoop versies in omloop (geweest) en als je dan net een slechte versie hebt.... Tuurlijk, het sleutelen is nodig om het product beter te krijgen en de batch kun je controleren, maar dat valt niet altijd mee met 100+ cakes in je bestelling :bonk:
En dat ik toch Evo bestel geeft toch aan dat ik vertrouwen heb? Hoop alleen dat ik niet teleurgesteld word, Amen!

vuurwerkfreakk
6 oktober 2017, 17:46
De Titanium Thunder is inderdaad niet een blok waarvan je (zeker qua prijsklasse) wilt hebben dat die slecht presteert!

Maakt niet uit, ik dacht dat je het anders bedoelde! :wink:

We gaan weer genieten van Evolution deze jaarwisseling in ieder geval! :)

Vluggejaapie
14 oktober 2017, 21:06
https://www.youtube.com/watch?v=rN1pXK7VF6E

Duits filmpje, maar dat Blauw! :shocked:
Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?

PYROMANIAC 1975
14 oktober 2017, 21:18
https://www.youtube.com/watch?v=rN1pXK7VF6E

Duits filmpje, maar dat Blauw! :shocked:
Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?

Is idd een 2016 batch.
Deze hebben we nog op voorraad.

Gr
Evolution Fireworks

MasterBsc
3 november 2017, 21:25
Deze is me nog helemaal niet opgevallen.. maar WAUW wat een gigantische boeketten! Ook echt precies een effect wat mij aanstaat, ik wist niet dat het verder zo heette. Deze gaat er minimaal een keer in de collectie komen dit jaar! Dat blauw komt ook echt super naar voren.

pyrofan#1
3 november 2017, 22:31
Deze is me nog helemaal niet opgevallen.. maar WAUW wat een gigantische boeketten! Ook echt precies een effect wat mij aanstaat, ik wist niet dat het verder zo heette. Deze gaat er minimaal een keer in de collectie komen dit jaar! Dat blauw komt ook echt super naar voren.

Helemaal mee eens. Deze geweldenaar viel me vorig jaar pas op tijdens de demo van Vuurwerk Orthen. Was echt verrast. Beide kleuren echt helder en rood en blauw blijft wat mij betreft echt een geweldige kleurencombi. En zoals je zegt die boeketten zijn echt groot en ik vond de burst ook dik in orde. Ben wel benieuwd welke batch er tijdens de demo van Orthen is geschoten. Dit is denk ik ook een mooi effect om terug te zien in een grotere evolution cakebox, bijvoorbeeld in v-shape.

genius
3 november 2017, 22:55
Helemaal mee eens. Deze geweldenaar viel me vorig jaar pas op tijdens de demo van Vuurwerk Orthen. Was echt verrast. Beide kleuren echt helder en rood en blauw blijft wat mij betreft echt een geweldige kleurencombi. En zoals je zegt die boeketten zijn echt groot en ik vond de burst ook dik in orde. Ben wel benieuwd welke batch er tijdens de demo van Orthen is geschoten. Dit is denk ik ook een mooi effect om terug te zien in een grotere evolution cakebox, bijvoorbeeld in v-shape.

Met batch 2016 zit je sowieso goed. Grootste effecten van alle Evo cakes.

Jantjebeton1981
3 november 2017, 23:08
Wou eigenlijk geen losse cakes meer kopen maar zit nu weer heel erg te twijfelen.

Grizmo Raizor
4 november 2017, 00:46
Zeer mooie cake, die zou ik ook nog wel in mijn collectie willen hebben. Alleen niet bij TP of ergens anders in het zuiden te koop.

SQUEAK!
27 november 2017, 12:28
Net eentje besteld, kon het niet laten na het zien van deze film. Ziet eruit als een topper, grote effecten en dat blauw is om van te smullen. Heel benieuwd hoe ie het in de straat gaat doen!




https://www.youtube.com/watch?v=rN1pXK7VF6E

Duits filmpje, maar dat Blauw! :shocked:
Deze heb ik sws dit jaar in de collectie! Is dit 2016 of 2017 badge?

5pyroman5
9 december 2017, 21:06
Dit was 1 van de toppers gister bij orthen bizar goede cakes met snoeiharde burst

joeyjoey
9 december 2017, 21:47
Ook weer zo'n mooie cake :handsup:

Film is van Dutch Firecracker!

https://www.youtube.com/watch?v=vAJMuzzT5vQ

Matii
9 december 2017, 21:54
Kanshebber voor cake van dit jaar

ddfirework
9 december 2017, 23:27
Heb hem na de goede berichten gisteravond van de demo van Orthen ook nog even toegevoegd aan de lijst.

3xh
10 december 2017, 10:08
Toen ik de demo fakkelde dacht ik wat zijn dit voor een knallertjes.. toen ik na boven keek tussendoor dacht ik wholy moly.
Wat een mooie ronde grote boeketten.
Mij betreft een topper van de profire serie samen met de green flashing en de snake eyes! Dus gister deze ook maar meteen op de wishlist gezet!

emieloss
10 december 2017, 10:19
Toen ik de demo fakkelde dacht ik wat zijn dit voor een knallertjes.. toen ik na boven keek tussendoor dacht ik wholy moly.
Wat een mooie ronde grote boeketten.
Mij betreft een topper van de profire serie samen met de green flashing en de snake eyes! Dus gister deze ook maar meteen op de wishlist gezet!

Stond jij de cakes te fakkelen bij de orthen demo? Zo ja, dan heb je van ons de bijnaam pyropiet gekregen :p briljant hoe je zo lekker dicht bij de cake bleef zitten, net alsof je jezelf wilde opwarmen aan de cakes haha

Torrr
10 december 2017, 10:52
Heb hem na de goede berichten gisteravond van de demo van Orthen ook nog even toegevoegd aan de lijst.


Me 2, had deze cake nooit bekeken en was na het zien van enkele filmpjes behoorlijk enthousiast. Dus hij staat op mijn lijst.

3xh
10 december 2017, 17:55
Stond jij de cakes te fakkelen bij de orthen demo? Zo ja, dan heb je van ons de bijnaam pyropiet gekregen :p briljant hoe je zo lekker dicht bij de cake bleef zitten, net alsof je jezelf wilde opwarmen aan de cakes haha

Jip dat was ik. En ja de boxen waren niet doorlont. Dus wanneer cake 1 nog 5sh tegaan had dan gaat de fik er in bij cake 2.
Plus had oordoppen en een helm en brandveilige kleding aan!
Dus gewoon lekker bij blijven zitten!

Jantjebeton1981
10 december 2017, 18:49
Denk dat ik deze nog even meepak de 28ste als ik bestelling ophaal in Almere.

emieloss
10 december 2017, 19:18
Jip dat was ik. En ja de boxen waren niet doorlont. Dus wanneer cake 1 nog 5sh tegaan had dan gaat de fik er in bij cake 2.
Plus had oordoppen en een helm en brandveilige kleding aan!
Dus gewoon lekker bij blijven zitten!

Goed gefakkeld! De boxen liepen lekker over

ddfirework
10 december 2017, 19:21
Me 2, had deze cake nooit bekeken en was na het zien van enkele filmpjes behoorlijk enthousiast. Dus hij staat op mijn lijst.

Goede keus Torr, denk dat die heel mooi tot zijn recht komt in de straat.

5pyroman5
10 december 2017, 19:22
Stond jij de cakes te fakkelen bij de orthen demo? Zo ja, dan heb je van ons de bijnaam pyropiet gekregen :p briljant hoe je zo lekker dicht bij de cake bleef zitten, net alsof je jezelf wilde opwarmen aan de cakes haha

Hij deed niet net alsof.... weet je hoe koud t was :p

3xh
10 december 2017, 20:03
Hij deed niet net alsof.... weet je hoe koud t was :p

Haha zeker met kapotte handschoenen. Wat behoorlijk kkkoud.
Heb nu nog keelpijn:p.
Maar laten we maar weer ontoppic gaan!

Freaky Pyro
11 december 2017, 16:55
Twee stuks toegevoegd aan de bestelling!:p

RaideR
12 december 2017, 19:23
Mega boeketten, schitterende kleuren, dikke bursts. Wat wil je nog meer :D?


https://www.youtube.com/watch?v=xzQd1wcmlK8&feature=youtu.be

Vlinderbommetje
12 december 2017, 19:37
Mega boeketten, schitterende kleuren, dikke bursts. Wat wil je nog meer :D?

Meer budget! :p

Heb deze al een tijdje op het oog, maar hij zal toch even moeten wachten vrees ik. Een musthave voor 2018.

ddfirework
12 december 2017, 22:19
Heb er 1 besteld maar na t zien van het filmpje van raider, wil Ik er nog een bijbestellen...:rolleyes:, man man wat een bak, en de filmpjes van raider, tja die werken nou niet bepaald mee aan het minimaliseren van het uitgave patroon, geweldige kwaliteit en enthousiasme.

Rocketfreak
12 december 2017, 22:27
Ik heb de mijne besteld naar aanleiding van de post van genius! En nu baal ik er ook van dat ik er maar 1 heb besteld. Was/is? in Breda voor €17,50 te krijgen :bonk:

thomaz
12 december 2017, 23:02
Ik heb de mijne besteld naar aanleiding van de post van genius! En nu baal ik er ook van dat ik er maar 1 heb besteld. Was/is? in Breda voor €17,50 te krijgen :bonk:

Was inderdaad maar 17.50 Euro daar, nu 30. Zonde als zo'n filmpje er toen had gestaan :p

baassie123
12 december 2017, 23:23
Neem overigens aan dat het een 2016 was (bij orthen) gezien er nog beschiknaar waren zoals gezegd?

RaideR
13 december 2017, 08:25
Heb er 1 besteld maar na t zien van het filmpje van raider, wil Ik er nog een bijbestellen...:rolleyes:, man man wat een bak, en de filmpjes van raider, tja die werken nou niet bepaald mee aan het minimaliseren van het uitgave patroon, geweldige kwaliteit en enthousiasme.

Hahahaha, ik heb het idee dat mijn filmpjes geld kosten voor mede-freaks :D!

LilDanceCrew
13 december 2017, 09:10
Prachtig ding, helaas niet te verkrijgen omgeving twente! Had hem graag gewild

Matii
13 december 2017, 10:58
Prachtig ding, helaas niet te verkrijgen omgeving twente! Had hem graag gewild

Deze had ik al gespot voordat hij nu zo gewild is. Helaas niet te krijgen hier in de streek.

ddfirework
13 december 2017, 11:32
Hahahaha, ik heb het idee dat mijn filmpjes geld kosten voor mede-freaks :D!

Hahah dat weet ik wel zeker!!

pyrofan#1
13 december 2017, 16:32
Vorig jaar voor het eerst in actie gezien bij de demo van Orthen. Dit jaar stond die weer op de schietlijst. De Coco Blue behoorde ook dit jaar weer tot de toppers van de avond. Het tempo was redelijk snel en de burst 'maximaal', samen met de grote boeketten zorgt dit voor een goed gevulde lucht. Ben wel benieuwd welke batch er is geschoten bij Orthen.

hout86
13 december 2017, 17:14
De gehele profire line van Evolution is top, alleen de violet waterfalls valt tegen, alle cakes hebben maximale burst en grote uitwerkingen, raad het iedereen aan.

PYROMANIAC 1975
13 december 2017, 18:51
Vorig jaar voor het eerst in actie gezien bij de demo van Orthen. Dit jaar stond die weer op de schietlijst. De Coco Blue behoorde ook dit jaar weer tot de toppers van de avond. Het tempo was redelijk snel en de burst 'maximaal', samen met de grote boeketten zorgt dit voor een goed gevulde lucht. Ben wel benieuwd welke batch er is geschoten bij Orthen.

Dit was de 2016 batch.
En hebben we nog een aantal in stock staan.

Gr
Evolution Fireworks

ddfirework
13 december 2017, 19:25
Dit was de 2016 batch.
En hebben we nog een aantal in stock staan.

Gr
Evolution Fireworks

Was dit de cake waarvan er nog genoeg 2016 batch was? En dus geen nieuwe geproduceerd van is, of ging dat om een andere cake.

Merengue
13 december 2017, 19:56
Oei, deze is ook erg gaaf. Nog een dealer omgeving Utrecht/Amsterdam die deze heeft?

MasterBsc
13 december 2017, 23:01
Na heel de tijd twijfelen om ´m aan te schaffen door budget problemen ( .. :D ) nu dus toch besloten om 'm te halen. En dan is ie natuurlijk uitverkocht bij Bredavuurwerk... achja volgend jaar hopelijk nog op voorraad en dan maar aanschaffen!

Matii
14 december 2017, 07:46
Hij is bij Kuiper gewoon verkrijgbaar :)

Meer dan een uur rijden....

Its
14 december 2017, 08:23
Na heel de tijd twijfelen om ´m aan te schaffen door budget problemen ( .. :D ) nu dus toch besloten om 'm te halen. En dan is ie natuurlijk uitverkocht bij Bredavuurwerk... achja volgend jaar hopelijk nog op voorraad en dan maar aanschaffen!

Hij is er nog wel, maar hij staat niet meer op de freaksite.
Op de gewone site is hij wel voorradig.

5pyroman5
14 december 2017, 09:55
Zonder veel reclame te maken, denk dat nagenoeg elke evo dealer deze kan aankomen. Mits Marchel uiteraard nog voorraad heeft. Vele dealers hebben deze zelfs in de aanbieding als je er 4 of 6 koopt ( pro fire cakes )

pyrofan#1
14 december 2017, 10:56
Even een paar reclame berichten verwijderd.


Zonder veel reclame te maken, denk dat nagenoeg elke evo dealer deze kan aankomen. Mits Marchel uiteraard nog voorraad heeft. Vele dealers hebben deze zelfs in de aanbieding als je er 4 of 6 koopt ( pro fire cakes )

Bij Evolution is de Coco Blue nog op voorraad. Marchel zei hierover het volgende:

Dit was de 2016 batch.
En hebben we nog een aantal in stock staan.

Gr
Evolution Fireworks

Fireworksfamily123
15 december 2017, 23:38
Mooi maar voor mij niet heel boeiend.


http://youtu.be/mvZpKXlAEg0

Komkommer
16 december 2017, 08:04
Ik denk dat deze cake dit jaar opeens is gaan lopen, wat een mooi ding zeg!

kwintos
16 december 2017, 08:07
De film van Anihalas is trouwens de 2015 versie. :)

PYROMANIAC 1975
16 december 2017, 09:21
Ik denk dat deze cake dit jaar opeens is gaan lopen, wat een mooi ding zeg!

Klopt helemaal Komkommer.

Inmiddels zijn er al behoorlijk wat verkocht.

Gr
Evolution Fireworks

Viva la Bang
16 december 2017, 09:49
Wat maakt deze cake voor jullie nou zo bijzonder? Is het effect grootte, de blauwe kleur, kortom wat is het? Prima cake maar vind t niks bijzonders als ik eerlijk ben.

Pyroguy
16 december 2017, 10:17
De kleurencombinatie blauw met rood is en blijft gewoon goddelijk. Zoals gezegd hebben wij de 2015 versie geschoten (voor de haters: een nieuwere versie was niet voor handen bij ons).
Geen gigantische effecten en qua vorm viel er ook nog wel wat te winst te halen, maar een lekkere burst en de dikke palmen zijn erg fraai. Gewoon een mooie, sierlijke cake! :)

MasterBsc
16 december 2017, 10:52
Wat maakt deze cake voor jullie nou zo bijzonder? Is het effect grootte, de blauwe kleur, kortom wat is het? Prima cake maar vind t niks bijzonders als ik eerlijk ben.

De 2015 versie die je op het laatste filmpje ziet is een stuk magerder dan de 2016 versie. Het is gewoon dat blauw wat zo groot uitvalt wat het ´m voor mij doet! En de hele beleving natuurlijk, een harde burst en flinke boeketten. Bij elke freakactie wel voor een klein prijsje te verkrijgen.

shinji
16 december 2017, 11:08
Wat maakt deze cake voor jullie nou zo bijzonder? Is het effect grootte, de blauwe kleur, kortom wat is het? Prima cake maar vind t niks bijzonders als ik eerlijk ben.

Zoals Johan al zei, blauw met rood is een prachtige combo. Zelf heb ik een paar jaar geleden de 2015 gehad, dat was niets bijzonders. De 2016 is dat echter wel, giga boeketten met felle blauwe sterren. In het rijtje Red Fury in Blue, Yellow River staat deze nu bovenaan.

PYROMANIAC 1975
16 december 2017, 13:25
Dat is het ook.
Over de 2015 waren we zelf ook niet geheel te spreken, en dit heeft zin gehad.
Het is en blijft vuurwerk.
En het is en blijft China.
We proberen er natuurlijk flink op te zitten en met de groei die we momenteel meemaken en de plannen voor de toekomst zal het vaker gebeuren dat we op en neer gaan voor controle.

gr
Evolution Fireworks

MasterBsc
16 december 2017, 14:42
Dat is het ook.
Over de 2015 waren we zelf ook niet geheel te spreken, en dit heeft zin gehad.
Het is en blijft vuurwerk.
En het is en blijft China.
We proberen er natuurlijk flink op te zitten en met de groei die we momenteel meemaken en de plannen voor de toekomst zal het vaker gebeuren dat we op en neer gaan voor controle.

gr
Evolution Fireworks

Ik zie liever dat er bestaande producten worden geperfectioneerd dan dat er tig nieuwe artikelen op de markt worden gedropt om maar interessant te blijven ( zie je veel bij andere importeurs ). Zo'n ontwikkeling als dit juich ik dus alleen maar toe!

ddfirework
19 december 2017, 22:33
Kan je nog ergens aan herkennen of het gaat om 2015 of 2016 batch, wil wel graag de 2016 batch meenemen bij Orthen.

PYROMANIAC 1975
19 december 2017, 23:38
Kan je nog ergens aan herkennen of het gaat om 2015 of 2016 batch, wil wel graag de 2016 batch meenemen bij Orthen.

Aan het jaartal of bruine doos.

2015 is wit.
2016 is bruin.

Wij hebben alleen 2016 op stock staan.

gr
Evolution Fireworks

BosschePyro
1 januari 2018, 00:19
Geweldig bakkie zeg! Heerlijke geniet cake, perfect tempo en rete-grote effecten! Veel spul van Evo en beviel allemaal geweldig!

Vluggejaapie
1 januari 2018, 03:05
Goede klappen en enorme spreiding! Prachtig stuk. (2016)

Its
1 januari 2018, 11:04
Deze was echt fantastisch, enorm grote boeketten en prachtige kleuren. Mijn favoriet van deze jaarwisseling.

ddfirework
1 januari 2018, 11:54
Goede cake, verwachting meer dan waar gemaakt.

jeremy21
1 januari 2018, 11:55
Was echt een top cake, mooie grote boekettes en een hele harde burst.

Nuevitas
1 januari 2018, 16:29
Dit was toch wel de beste van wat ik had liggen van Evolution. Golden Willows, Snake Eyes, Purple Haze en Coco Blue had ik.

Vlinderbommetje
1 januari 2018, 16:59
Heb een 2015 versie gratis meegekregen omdat mijn orders niet helemaal lekker liepen bij de desbetreffende winkel. Ik vond deze versie al zeker niet slecht hoor, gewoon de lekkere evo-burst erin en prima boeketten. Ik heb ervan genoten, nu al zin om de betere versie op de kop te tikken. :D

joeyjoey
1 januari 2018, 17:21
Hele mooie cake!
Volgend jaar zeker weer :)

https://youtu.be/DF6vZcl9jbg

fenix96
1 januari 2018, 18:52
Dit was toch wel de beste losse cake die ik in mijn collectie had dit jaar!


https://www.youtube.com/watch?v=Bd2C4AOdCqw

Torrr
3 januari 2018, 16:07
Dit was toch wel de beste losse cake die ik in mijn collectie had dit jaar!


https://www.youtube.com/watch?v=Bd2C4AOdCqw


Stond op mijn lijst, maar budget was wel zo'n beetje op en ook had iets anders mijn prio. Na het zien van het filmpje kan ik mijn haren wel uit mijn kop trekken, dus bij deze in de top 10 wish lijst.

Komkommer
13 januari 2018, 16:17
Op de filmpjes kan ik hem niet zo goed beoordelen, vorig jaar kon ik hem niet meer vinden helaas. Gelukkig voor dit jaar gevonden en na enige twijfel toch besteld, ik wil hem graag zelf in de straat zien en beoordelen. Het blauw, rood en wit lijkt me prachtig om te zien! Maar ga hem wel alleen schieten als het goed weer is, zodat hij ook goed kan presteren!

Ik heb er zin in!

Jantjebeton1981
13 januari 2018, 17:29
Hoeveel is de karton eenheid van deze

Komkommer
13 januari 2018, 17:35
Hoeveel is de karton eenheid van deze

Zie eerste post, 6/1

Jantjebeton1981
13 januari 2018, 17:47
Zie eerste post, 6/1

Ok Thanks, dan gaat het een kartonnetje worden dit jaar.

ghoost
25 februari 2018, 11:17
vanaf dit jaar zijn er ook kartonnetjes 2/1 en 4/1 (oorspronkelijk ook voor de duitse markt gemaakt)

Torrr
25 februari 2018, 12:24
vanaf dit jaar zijn er ook kartonnetjes 2/1 en 4/1 (oorspronkelijk ook voor de duitse markt gemaakt)

Dus die zitten niet in een kooi :angel:

Rocketfreak
12 september 2018, 13:03
Ik vond deze gisteren bij de demo niet erg overtuigend. Daarentegen in de finale zat deze volgens mij ook en daar was tie wel erg goed...En dat was niet omdat die daar met meerdere tegelijk werd geschoten.

pyrogrammer
12 september 2018, 22:38
https://youtu.be/OFybAUL3lV8

Rocketfreak
16 september 2018, 09:21
Oké, op bevenstaande film ziet het er toch wel prima uit...

SQUEAK!
16 september 2018, 11:43
Had 'm vorig jaar in de straat staan en hij was geweldig. Een van de beste Evo cakes wat mij betreft, echt grootse effecten.

Vuurwerkfreak040
17 september 2018, 08:49
deze was mij helaasn og niet opgevallen, prachtig ding zeg! deze gaat op mijn lijssie

Nitraat12
21 oktober 2018, 20:17
Dus die zitten niet in een kooi :angel:

Even een oud berichtje quoten, maar die zitten wel degelijk in een kooi :)

jeremy21
21 oktober 2018, 22:25
Kartonnetje van besteld ga ik een mooi projectje van maken

Komkommer
2 december 2018, 07:35
Fimpje van demo Oostenrijk, komt voorbij op 3:40

https://youtu.be/kfuVYA7JcpA

baassie123
11 december 2018, 17:22
Hier nog een straatfilmpje van afgelopen jaar:

https://www.youtube.com/watch?v=Wsj-HsZ2g6k
(wat een grote bak is t ook eh)

MagicSjefke
11 december 2018, 17:51
Hele dikke cake, ben blij dat ik hem dit jaar in de collectie heb

emieloss
11 december 2018, 19:39
Lekker filmpje Baassie! Mooie bak

Djaimy
11 december 2018, 19:54
Effecten zien er erg groots uit, burst ook prima in orde. Ben benieuwd, dit jaar voor het eerst besteld!

baassie123
11 december 2018, 20:27
Thanks guys. In het echt was die nog imposanter! Als ik hem nu zie op film had ik hem liever sneller gezien, maar in het echt was die genieten hoor (merk je ook aan de reacties ). Grote boeketten en voornamelijk heel vol en rond!

RaideR
11 december 2018, 20:36
Thanks guys. In het echt was die nog imposanter! Als ik hem nu zie op film had ik hem liever sneller gezien, maar in het echt was die genieten hoor (merk je ook aan de reacties ). Grote boeketten en voornamelijk heel vol en rond!

Terwijl ik dit juist zo'n lekker tempo vind :)

Leuk he, verschillende smaken?

Ik zou hem persoonlijk voor de centen te snel voorbij vinden gaan dan. 'Less is more :)'

DarkSoul
16 december 2018, 01:13
Video van vanavond:


https://www.youtube.com/watch?v=FnIySjlN7wo

Fire-Freak
16 december 2018, 15:09
Gisteren erg staan genieten van deze cake: mooie kleurcombinatie, flinke burst en grote boeketten. En dat vind ik wel bijzonder van mijzelf, want heb hem afgelopen jaar gehad en kan hem niet voor de geest halen. Volgend jaar maar weer op de lijst!

Djaimy
16 december 2018, 18:44
Wat een effectgrootte, heerlijk. Hier ben ik echt benieuwd naar in de straat!

PatrickM
21 december 2018, 14:26
https://www.youtube.com/watch?v=hMOSay-Izn0

Fuifduif
21 december 2018, 21:09
Spijt dat ik deze niet twee keer besteld heb

DarkSoul
23 december 2018, 12:45
Geschoten in Pijnacker, afgelopen donderdag:


https://www.youtube.com/watch?v=k5upwOLX4j0

Torrr
23 december 2018, 23:16
Geschoten in Pijnacker, afgelopen donderdag:


https://www.youtube.com/watch?v=k5upwOLX4j0


Vind hem beduidend minder presteren dan in de voorgaande jaren. Effecten zijn een beetje half en alles dezelfde kant op, terwijl hij juist vol in de lucht was. Ook lijken de effecten wel kleiner als anders. Nee, zo vind ik hem niet meer geweldig, jammer want het was een top cake.

smurf
28 december 2018, 08:03
bij vuurwerkcentrum brabant werden deze met batch 2016 uitgeleverd SUPER

crowncollection
31 december 2018, 19:24
Damn voor het eerst Evolution afgestoken wat een kwaliteit, dit was echt een topcake.

KristianS
1 januari 2019, 08:01
Briljante cake en wat een tempo !

smurf
1 januari 2019, 09:52
Deze en yellow river zijn toch wel de twee beste cake,s op dit moment in een woord prachtig . Vooral het blauw erin

MagicSjefke
1 januari 2019, 10:45
Had deze met nog wat andere evo cakes in het 12 uur project verwerkt. Schiet redelijk rustig maar wat een gigantische boeketten en klappen komen hier van af. En dat blauw is zo vet mooi

Kabiem
1 januari 2019, 12:09
Hele mooie cake, zeker als je van blauw houdt. Alle schoten grote spreiding en dikke klappen (batch 2016).

43911

Tatanka
1 januari 2019, 12:25
Ook prima in orde 2016 versie ook
https://www.youtube.com/watch?v=tQsGWVzR5kU

Willymeuf
1 januari 2019, 12:32
Vond deze niet heel briljant, maar gewoon prima. Sommige boeketten waren eigenlijk best wel matig, waar anderen gewoon goed waren (zie je ook op het filmpje hierboven). Op sommige films komt het blauwe er ook heel mooi uit wat in de straat bij mijn versie wat minder was. Een krappe voldoende :)

KristianS
1 januari 2019, 12:36
Dan denk ik dat de mijne wel heel goed droog was en dat dat ik een versnelt exemplaar had haha

Freaky Pyro
1 januari 2019, 13:51
Mooie cake, kleuren kwamen er echt lekker uit.


https://youtu.be/5VOK5ob9010

kwintos
1 januari 2019, 13:57
Had de 2016 versie en het blauw spatte er vanaf zeer grote spreiding aanrader!

Komkommer
1 januari 2019, 14:00
Op de filmpjes kan ik hem niet zo goed beoordelen, vorig jaar kon ik hem niet meer vinden helaas. Gelukkig voor dit jaar gevonden en na enige twijfel toch besteld, ik wil hem graag zelf in de straat zien en beoordelen. Het blauw, rood en wit lijkt me prachtig om te zien! Maar ga hem wel alleen schieten als het goed weer is, zodat hij ook goed kan presteren!

Ik heb er zin in!

Wauw, wat een mooie cake. Dat blauw is echt zo fel, super! Grote effecten ook met een lekkere burst. Productie 2016.

Sunseeker
1 januari 2019, 16:45
Vond deze niet heel briljant, maar gewoon prima. Sommige boeketten waren eigenlijk best wel matig, waar anderen gewoon goed waren (zie je ook op het filmpje hierboven). Op sommige films komt het blauwe er ook heel mooi uit wat in de straat bij mijn versie wat minder was. Een krappe voldoende :)

Hier ben ik het wel mee eens. Zeker geen miskoop, maar in een collectie met veel toppers stak deze er niet echt bovenuit. Op het filmpje hierboven komt ie toch een stuk beter over dan hier in de straat gisteravond, misschien een mindere versie gehad.

Knalgoedvuurwerk
1 januari 2019, 16:51
De 2016 versie was echt mega goed. Zeker met 4 tegelijk :wink:

FlashGordon
1 januari 2019, 21:33
Hier ook erg gaaf om te zien, dikke aanrader weer!

Huit
2 januari 2019, 12:16
Hier 2016 versie per 3 geschoten. Mooie cake hoor!
Te zien vanaf 4:56
https://youtu.be/sC0WJWEr3wc?t=296

Djaimy
5 januari 2019, 15:57
Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Wordt samen geschoten met de Purple haze, de 2e cake op het filmpje.


http://www.youtube.com/watch?v=CJT0y5rr0J8

Vuurwerkkoning
5 januari 2019, 16:39
Vond dit echt een mooie cake, prachtige kleuren en grote boeketten, zeker een aanrader:


https://www.youtube.com/watch?v=cRB4E1ahSyM

thermite
7 januari 2019, 15:30
Deze schoot ik in de straat toen er nog een andere pot bezig was. Het overtrof met gemak het andere blokje, van buren en iedereen stond vervolgens naar deze te kijken. Achteraf misschien niet zo netjes, maar moest even laten weten welke kwaliteit Evolution al jaren biedt op de Nederlandse markt!
Het was trouwens wel een wat oudere cake, batch 2015.

Fuifduif
19 oktober 2019, 16:53
Eerste cake in deze video


https://youtu.be/5SiC9EFWI80

fompert
5 januari 2020, 13:44
Hier in een zelf samengesteld Evo-boxje dat helaas stopte na een paar schoten van de Coco Blue.

- Violet Waterfalls
- Snake Eyes
- Coco Blue


https://youtu.be/-JQkizkB1b8

thermite
13 januari 2020, 11:42
Dit jaar wederom genoten van de Coco Blue, dit keer de 2019 versie. Werkelijk waar een prachtig product, hele goede spreiding en dito burst.

ghoost
13 januari 2020, 11:57
Dit jaar wederom genoten van de Coco Blue, dit keer de 2019 versie. Werkelijk waar een prachtig product, hele goede spreiding en dito burst.

zeker weten 2019? ik dacht dat deze al een tijdje niet meer gemaakt werd... zou mooi zijn!

thermite
14 januari 2020, 08:19
zeker weten 2019? ik dacht dat deze al een tijdje niet meer gemaakt werd... zou mooi zijn!
Ja zeker weten, heb alle jaartallen genoteerd van de producten die ik had gekocht.

KristianS
16 januari 2020, 06:31
Wat is die violet waterfalls dan voor prut cake? Haha. Zal zelfs spijt hebben als ik hier 5 euro voor had betaald..

chrissie81
20 november 2020, 16:13
Prachtige cake dit met grote spreiding van de boeketten;


https://youtu.be/5wZ1l-dePrg

hermen1992
9 januari 2022, 17:18
Een van de mooiste cake ooit afgestoken.

https://youtu.be/S6rjaCqEid8

RandomDaniel
26 november 2022, 00:52
Net deze nog kunnen bestellen in Den Bosch. Nooit gedacht dat dit ooit nog zou kunnen, maar wel heel blij mee! Ga ik van genieten in ieder geval.

GewoonMarco
26 november 2022, 09:06
Deze heb ik ook nog kunnen bestellen dit jaar, paar jaar terug ook al gehad en blijft een mooie cake .

Jammer dat deze en de andere Pro-Fire line cakes uitloop zijn, heb ook nog de Evolution Green Flashing en Golden Willows kunnen bestellen alle 3 de cakes dubbel besteld zodat ik er van elk 1 kan bewaren .

Wel 30 euro per stuk voor betaald, maar dat heb ik hier wel voor over .