PDA

Volledige versie bekijken : Ideeën/suggesties ZENA België 2015



stavrosken
1 februari 2015, 10:20
Beste Pyrofreaks

Al jaren ben ik vaste klant in Olen en tijdens de maanden september tem december is het volle bak ambiance en feest in de Zena-stores. Elke dag facebook en de websites checken voor nieuwe aanbiedingen en wedstrijden. Met als voorbeeld de Weekendrammers die me elke keer deden uitkijken naar vrijdag. Ook al plande ik geen trip toch was het lezen van zo'n toffe aanbiedingen altijd plezant.

Nu het komend voorjaar wat stiller gaat zijn rond het vuurwerk had ik als voorstel dit topic te openen om suggesties/opmerkingen en ideeën over Zena (het merk, de winkels, vuurwerk zelf) voor het nieuwe vuurwerkseizoen.


Deze topic is niet verbonden aan Zena maar gestart op mijn eigen initiatief.
Er is dus geen garantie dat er rekening wordt gehouden met de reacties maar uit ervaring weet ik dat ook de medewerkers van Zena meelezen op dit forum

stavrosken
1 februari 2015, 10:26
Ik zal de kick-off geven:
nieuw assortiment:
Waarom geen cake/singleshot die een rookpluim de lucht inschiet. Dit is vooral leuk voor feesten en voetbalwedstrijden. Dit heb ik al eerder gezien bij een Nederlandse importeur.

Klantenbinding:

Zena is uitermate zeer klantvriendelijk. Maar wat ik mis op hun website is een bedrijfsfilm. Een filmpje over de geschiedenis van het bedrijf. Voorstelling van hun vaste medewerkers alsook een indeling van hun andere winkels. Wat denken de medeforummers erover?

Hier kan misschien Joyce aan werken zodat ze niet heel de dag mooi moet wezen op haar bureau :bye:

Wordt het geen tijd om de Belgische site in een nieuw jasje te steken?
Deze is nog goed maar al enkele jaren oud dacht ik?

stavrosken
1 februari 2015, 10:42
Nog een punt:
In het najaar is het account van Zena op Facebook redelijk actief. Na de maand januari (mega-sales) is er geen enkel spoor meer van activiteit te bespeuren.
Misschien een idee om een spelletje (bvb. herken het vuurwerk). Een wedstrijd (bvb. wekelijkse prijsvraag met op het einde van de maand een winnaar die een pakje knetterlinten wint).

Een opendeurdag in Maaseik/olen voor genodigden/freaks met een hapje en een drankje (zeer goede klantenbinding!).

Maar we :cool: Zena

Bram95
1 februari 2015, 13:00
Ik mis nog steeds goede productvideo's, en dan bedoel ik echte productie cakes per één geschoten. Een goede digitale catalogus zou een enorme aanwinst zijn, nu moet je te vaak de helft van de producten op een achteraf kanaaltje op vimeo.com bekijken.

bryan613
1 februari 2015, 13:10
Ik mis nog steeds goede productvideo's, en dan bedoel ik echte productie cakes per één geschoten. Een goede digitale catalogus zou een enorme aanwinst zijn, nu moet je te vaak de helft van de producten op een achteraf kanaaltje op vimeo.com bekijken.

Inderdaad erg *****, komt ook onprofessioneel over!

stavrosken
1 februari 2015, 14:06
Top dat er al reacties zijn.

Misschien zoals ik reeds vernoemde, kan dit passen bij een hernieuwing van hun site als ze dat ooit doen? Maar weet wel dat er in België geen vuurwerk mag geschoten worden en dat er veel filmpjes komen van de liefhebbers (denk ik).

Bram95
1 februari 2015, 15:29
Ik mis nog steeds goede productvideo's, en dan bedoel ik echte productie cakes per één geschoten. Een goede digitale catalogus zou een enorme aanwinst zijn, nu moet je te vaak de helft van de producten op een achteraf kanaaltje op vimeo.com bekijken.

Ik bedoel niet alleen cakes, eigenlijk elk product.

Spring_thunder
1 februari 2015, 16:24
T word tijd dat ze meer aandacht aan goede 75 grams pijlen gaan geven.

De concurrent heeft hierin al zoveel meer keuze,dat je als pijlenliefhebber al gauw naar een ander gaat.

Om nog even aan toe te voegen....pijlen zoals de Zink 905 zouden erg welkom zijn.

--sjon beton--
2 februari 2015, 16:17
ik mis nog daylight producten (smoke tail blokje, confettie mine blokje, etc)
en een goed hummer blokje zou ook niet verkeerd zijn.

stavrosken
2 februari 2015, 18:51
Zoals Sjon Beton vernoemd, mis ik dat inderdaad ook in het assortiment => Day light products
Nog niet eerder gehoord van een hummer blokje, maar is wel een geinig effect :D