PDA

Volledige versie bekijken : Vragen aan Zena Vuurwerk BE 2015



Joyce
9 januari 2015, 15:45
Hebben jullie vragen of reacties omtrent Zena Vuurwerk BE, stel ze dan in dit topic en wij komen er zo snel mogelijk op terug!

stavrosken
9 januari 2015, 16:20
Beste Joyce (de heetste pijl van zena)

Ikzelf ben al meerdere jaren klant bij jullie. Vooral in 2014 zeker 6x langsgeweest om te profiteren van de mooie acties en kortingen. Alsook heb ik mee aan de trophy gedaan met FPM, wat natuurlijk de max was voor een vuurwerkliefhebber. Na mijn vele bezoeken beginnen de vele medewerkers mij te kennen en worden mijn bezoeken langer en langer door het gezellig gekeuvel. Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid bestaat om eens achter de schermen te kijken? Want de voorkant begin ik stilaan moe te zien. U zien is voor mij ook al genoeg :cool:

Ik weet dat jullie die vraag waarschijnlijk zeer veel krijgen. Maar een neen heb ik en een ja kan ik krijgen :bonk:

gtjes
stavrosken

Graffioso
9 januari 2015, 17:27
Dat is wel een hele goeie vraag :) Die laat ik Joyce dan maar zelf beantwoorden haha

stavrosken
9 januari 2015, 17:39
Als ik joycE zie dan krijg ik het altijd warm en dat is niet van die koffie daar. haha.
Wil haar op men bureaublad van men pc maar vergeet altijd een foto te vragen :D

pielke
9 januari 2015, 17:52
Er komen langzaam wat Nederlandse producten in jullie winkels te liggen , wordt deze selectie in de toekomst nog groter ?

-cakeboxen
-losse cakes


Volgende vraag is waarom Megastore Maaseik van Februari tot September sluit .
In de winkel zeggen ze dat het komt omdat er geen mens komt in deze periode , en in Olen is het wel open omdat het zo'n bekende winkel is .
Naar mijn mening zal ook in Olen een opstartperiode zijn geweest VOORDAT het zo'n bekende winkel was.
En in zo'n groot gebouw als in Maaseik kan daar geen nevenhandel worden bedreven naast het vuurwerk ?
Zodat ook in de rustigere periode klanten langskomen voor kleding bv ...

Greets
Pielke

maxwell96
9 januari 2015, 18:02
Er komen langzaam wat Nederlandse producten in jullie winkels te liggen , wordt deze selectie in de toekomst nog groter ?

-cakeboxen
-losse cakes


Volgende vraag is waarom Megastore Maaseik van Februari tot September sluit .
In de winkel zeggen ze dat het komt omdat er geen mens komt in deze periode , en in Olen is het wel open omdat het zo'n bekende winkel is .
Naar mijn mening zal ook in Olen een opstartperiode zijn geweest VOORDAT het zo'n bekende winkel was.
En in zo'n groot gebouw als in Maaseik kan daar geen nevenhandel worden bedreven naast het vuurwerk ?
Zodat ook in de rustigere periode klanten langskomen voor kleding bv ...

Greets
Pielke

Wacht eens, op de pagina van Megastore Maaseik staat duidelijk dat het gewoon open is tussen februari en september.

ZenaVEVO
9 januari 2015, 18:04
Als ik joycE zie dan krijg ik het altijd warm en dat is niet van die koffie daar. haha.
Wil haar op men bureaublad van men pc maar vergeet altijd een foto te vragen :D

ho maar weer hahaha :p

nederlandsvuurwerk
9 januari 2015, 18:07
Als ik joycE zie dan krijg ik het altijd warm en dat is niet van die koffie daar. haha.
Wil haar op men bureaublad van men pc maar vergeet altijd een foto te vragen :D

Uhmmm ja...

pielke
9 januari 2015, 18:07
Klopt , dat melde Hennn volgens mij .
Maar in de winkel zei ik dat ik over een tijdje langskwam om wat spullen te halen voor een feest van een vriend van me , en toen werd me door Stefan verteld dat ze dichtgingen vanaf februari.

hennn
9 januari 2015, 18:27
Maaseik het gehele jaar open

kwintos
9 januari 2015, 18:57
ho maar weer hahaha :p

Lol dacht net zoiets. :p

tristen
10 januari 2015, 01:05
Zal de Zena Trohpy 2015 doorgang vinden? Omdat ik las dat hier nog geen zekerheid over was omdat boeren problemen zagen?

Van de Thundering Heavens weigerden er een aantal, is dit bekend bij jullie? En wordt de Colourfull King Cracker weer zoals vroeger, hij was nu binnen 5 seconden weg.

Mag er bij de volgende lading Hydra's misschien iets minder flash in de cakes, behalve de F met de salutes. :p Maar bij de andere sloegen de stars kapot... Kan eventueel filmpjes van alles doorsturen.

Zou er weer titanium aan de bombettes van de Thundering Heaven en Nitrate Cakes toegevoegd kunnen worden, maakt de cakes toch net af!

Kunnen jullie zo doorgaan? Want dat Zena bevalt me val! :D

stavrosken
10 januari 2015, 12:32
Zullen de rode rookbommen van 5 euro/stuk nog binnen komen dit jaar?

Graffioso
10 januari 2015, 15:22
Die komen dit jaar weer terug :)

Timitraat
10 januari 2015, 15:59
Gaat de Valencia nog ooit terugkomen in jullie assortiment?

nederlandsvuurwerk
10 januari 2015, 16:03
Van de 12 nitratecakes die ik had deed er van 6 het hoofdlont niet van 2 daarvan het reservelont na opnieuw aansteken ook niet en van de 12 klapte er 3 compleet uit elkaar.
Ook was de knal een stuk zachter, de rode mine was wel erg leuk.
Verder alleen complimenten, er wordt veel gezegd nederlands vuurwerk is beter.
Maar jullie cakes klapten toch echt de duurdere nederlandse cakes eruit.
Alleen de effectencwaren iets meernstandaard.
Van de toffees kwam er na de knal altijd een stuk wegschietend brandend lont of papier af, wij hadden dan een vuurwerkbril maar heb er een paar in me nek gehad. Vanaf een meter of 10. Was bij alle toffees diecwij hadden.

jeremy21
21 januari 2015, 16:31
ik zag op de website van http://www.zenavuurwerk.com/ bij batterijen dat de zena mixed box , zena brocade crown box en de zena golden willow box maar 25 euro kosten, maar er is voor mij wat onduidelijk ik neem aan dat het per cake is, maar die bedrag is dat een tijdelijke aanbieding of is dat daar de normale prijs en is hij bij elke zena dealer in belgie te koop ?

ZenaVEVO
21 januari 2015, 16:44
ik zag op de website van http://www.zenavuurwerk.com/ bij batterijen dat de zena mixed box , zena brocade crown box en de zena golden willow box maar 25 euro kosten, maar er is voor mij wat onduidelijk ik neem aan dat het hele karton is, maar die bedrag is dat een tijdelijke aanbieding of is dat daar de normale prijs en is hij bij elke zena dealer in belgie te koop ?

25 euro per cake, er zitten 4 cakes in dus dat komt neer op 100 euro... maar met de mega sales deze maand zit er 50 procent korting op. Dus dan zou het 50 euro per bijvoorbeeld de zena golden willow box.
Maar ik weet het niet heeeel zeker :p

jeremy21
21 januari 2015, 17:10
25 euro per cake, er zitten 4 cakes in dus dat komt neer op 100 euro... maar met de mega sales deze maand zit er 50 procent korting op. Dus dan zou het 50 euro per bijvoorbeeld de zena golden willow box.
Maar ik weet het niet heeeel zeker :p


dat vermoedde ik al 25 voor zo box kan gewoon niet maar het staat er wel verleidelijk omdat je denk dat ze het over 1 box hebben, maar dan laat ik hem links liggen in NL betaal je geloof ik gemiddeld vanaf 45 euro voor zo box oplopend naar 80 en 1.. euro dus ben je voordeliger uit dan 4 losse cakes !!

flogsway
21 januari 2015, 17:21
zena mixed box , zena brocade crown box , zena golden willow box bij ZENA in olen en maasmechelen 50 euri voor de hele box dus aanzienlijk voordeliger dan in nederland

vw-lover
22 januari 2015, 11:44
heb een vraagje heb nog nooit in belgie gekocht maar hoe werkt dat?moet ik me registreren en zoja wat gebeurt er met die gegevens komen die bekent te staan voor politie etc?alvast bedankt.

jeremy21
22 januari 2015, 11:48
zena mixed box , zena brocade crown box , zena golden willow box bij ZENA in olen en maasmechelen 50 euri voor de hele box dus aanzienlijk voordeliger dan in nederland

Maar ik neem aan dat ze alleen deze maand 50 euro kosten en dat ze daarna weer de normale prijs worden, ben verder niet echt bekend met siervuurwerk in BE koop gewoon altijd in NL mijn siervuurwerk!!

flogsway
22 januari 2015, 12:42
voor zover mij bekend worden er geen gegeevens doorgesluist en de verkoop is gewoon precies het zelfde als in nederland, en mocht je gaan shoppen bij zena wordt dan lid van de LVC club van ZENA kost je niks maar je krijgt wel 25% korting op je aankoop

flogsway
22 januari 2015, 12:44
alleen deze maan 50% korting , maar als je lid word van de LVC club van ZENA krijg je sowieso 25% korting

choetfreak11
22 januari 2015, 12:48
welke singel shots vinden jullie het best lol

vvw
5 februari 2015, 15:17
Het zou ook een leuk idee zijn als zena bijvoorbeeld vanaf maart tot juni iets zou organiseren met fikse kortingen :wink: ik weet zeker dat hier animo voor is

bassie1978
5 februari 2015, 15:34
Er is altijd nog de mei-meeting volgens mij?

pielke
5 februari 2015, 17:31
welke singel shots vinden jullie het best lol

Persoonlijk leken me de Mega Morser het hardst , en dan ook nog een dubbele knal :applause:

Piccolo
5 februari 2015, 17:52
Ik zou voor de Riot gaan, vrij prijzig. Maar gaan goed hard. En hebben ook een leuk titanium boeketje :)

Graffioso
6 februari 2015, 09:35
Er komen langzaam wat Nederlandse producten in jullie winkels te liggen , wordt deze selectie in de toekomst nog groter ?

-cakeboxen
-losse cakes


Volgende vraag is waarom Megastore Maaseik van Februari tot September sluit .
In de winkel zeggen ze dat het komt omdat er geen mens komt in deze periode , en in Olen is het wel open omdat het zo'n bekende winkel is .
Naar mijn mening zal ook in Olen een opstartperiode zijn geweest VOORDAT het zo'n bekende winkel was.
En in zo'n groot gebouw als in Maaseik kan daar geen nevenhandel worden bedreven naast het vuurwerk ?
Zodat ook in de rustigere periode klanten langskomen voor kleding bv ...

Greets
Pielke

Het zou best zo kunnen zijn dat, naar de toekomst toe, er nog meerdere Nederlandse cakeboxen en losse cakes in ons assortiment opgenomen worden.

Wat betreft Maaseik zal deze ook gewoon het hele jaar geopend zijn :).

Graffioso
6 februari 2015, 11:20
Zal de Zena Trohpy 2015 doorgang vinden? Omdat ik las dat hier nog geen zekerheid over was omdat boeren problemen zagen?

Van de Thundering Heavens weigerden er een aantal, is dit bekend bij jullie? En wordt de Colourfull King Cracker weer zoals vroeger, hij was nu binnen 5 seconden weg.

Mag er bij de volgende lading Hydra's misschien iets minder flash in de cakes, behalve de F met de salutes. :p Maar bij de andere sloegen de stars kapot... Kan eventueel filmpjes van alles doorsturen.

Zou er weer titanium aan de bombettes van de Thundering Heaven en Nitrate Cakes toegevoegd kunnen worden, maakt de cakes toch net af!

Kunnen jullie zo doorgaan? Want dat Zena bevalt me val! :D

Wat betreft de Zena Trophy 2015 is de stad tot op heden nog steeds erg positief en is het enkel afwachten op het definitieve besluit. Hoogstwaarschijnlijk zal dit in maart uitgesproken worden, wij staan er in ieder geval al klaar voor dat zodra we de toestemming krijgen we er met volle gas in kunnen vliegen!

Wat betreft de Thundering Heavens, weigerden ze aan beide lonten? Zowel via de hoofd- als reserve lont?

Graffioso
6 februari 2015, 12:20
Gaat de Valencia nog ooit terugkomen in jullie assortiment?

Deze staat in de planning om weer terug te komen.

pielke
6 februari 2015, 17:07
Het zou best zo kunnen zijn dat, naar de toekomst toe, er nog meerdere Nederlandse cakeboxen en losse cakes in ons assortiment opgenomen worden.

Wat betreft Maaseik zal deze ook gewoon het hele jaar geopend zijn :).

Bedankt voor het antwoorden .
Dat Maaseik het gehele jaar open is had ik inmiddels vernomen .
En kwa toevoeging van NL materiaal ontbreekt alleen de Goldenbox nog , verder ben ik zeer tevreden over jullie aanbod.