PDA

Volledige versie bekijken : [WINNAAR] Mooiste label van 2014 !!!



Mattenfreak
6 januari 2015, 21:42
Het oog wil ook wat, zo simpel is het gewoon. En dat zie je terug in het totale assortiment van vuurwerk op de Nederlandse markt, groot, klein, kleurrijk, sober, herkenbaar label etc.

Wij zijn benieuwd wat jullie nou mooi vinden qua labels, dus daarom de poll voor het "Mooiste label van 2014"!

De poll is ingedeeld per importeur, maar naast het uitbrengen van een stem in de poll hierboven, willen wij graag weten welke lijn of zelfs specifiek product nou volgens jou het mooiste label heeft.

Waarom stemmen? Je maakt ook gewoon kans op een mooie vuurwerkprijs! Zo simpel kan het zijn! :wink: Wij loten uit álle mensen die hebben gestemd én hebben gereageerd.

Mavcovic
6 januari 2015, 21:54
Evolution heeft mooie strakke designs die luxe overkomen. Daarnaast heeft Wolff hele mooie(Alcatraz bijvoorbeeld), maar ook hele lelijkerds(The Cube).

tristen
6 januari 2015, 21:57
Natuurlijk gestemd voor Wolff Vuurwerk, waarom? Niet alleen omdat zij echt super labels hebben. Maar ze gaven zelfs de consumenten de kans om een eigen cake te ontwerpen. En deze werd in productie genomen!

Daarnaast hebben zij natuurlijk ook cakes met super ontwerpen. De Pyro Bandits lijn, Cruelty en Heroes. En meer, je ziet gewoon dat er aandacht in geschonken is. Daarnaast zij de labels ook doordacht, passend label bij een cake. Zoals de Heroes van de Pyro Bandits zijn. Hier staan drie medewerkers van Wolff afgebeeld op de cake!

Vandaar mijn stem voor Wolff Vuurwerk!

Joppiesaus
6 januari 2015, 21:59
Ik vind de burnit lijn er strak uitzien, gewoon een leuk fel kleurtje en dan simpel de naam er op.
Niet allemaal rare plaatjes die er niks mee te maken hebben....

Black Dragon
6 januari 2015, 22:05
1. Zena: Zwarte Cross Box, Tante Rikie's Kruittuintje vond ik het mooiste label van 2014!
2. Katan: Malta, Spain, Italy Fanstyles + aantal boxen zagen er qua uitstraling ook goed uit!
3. Haokan: Tribal Collection, de cakes en boxen hadden een erg mooi label!

Timitraat
6 januari 2015, 22:06
De oudere labels van Wolff (met name de Dynasty lijn) hebben mij als klein jochie de vuurwerk wereld ingetrokken. Ik was vroeger meer geintresseerd in het label van het product dan de uitwerking. Het allermooiste vuurwerk label vind ik die van The Flying Dutchman.

PaulW
6 januari 2015, 22:06
Mooiste vind ik die van Vuurwerkmania.

Alle cakes in mooie doosjes, over de tubes zit een folie met het logo erop en bij de cakeboxen ziet het er ook goed uit!

Ruben67
6 januari 2015, 22:14
Voor mij Wolff. Van jongs af aan mee opgegroeid. Mooi label is zeker Alcatraz. Mooi vormgegeven en heeft een soort van aantrekkingskracht voor de koper. :p

!!!UPO-Maikie.^
6 januari 2015, 22:24
Vind de Showtime collectie van Cafferata erg mooi vormgegeven. Strak en kaal uiterlijk. Alleen de noodzakelijke informatie staat erop. De kleuren zwart en rood komen chique over. Een felle kleur of een gele kleur zoals Proline vind ik er persoonlijk goedkoop uitzien.

Djaimy
6 januari 2015, 22:24
Heb voor nu op Wolff vuurwerk gestemd, ik had een aantal cake's van hun en ik vind de labels gewoon erg strak! Bij andere producten die ik niet gehad heb, zijn de labels ook gewoon in orde, en hebben ze een betekenis. Als het echt zo is dat bij de Heroes het 3 medewerkers zijn, vind ik dat helemaal tof! Verder is de Alcatraz natuurlijk een pareltje!

het bergje
6 januari 2015, 22:31
Wolff! Vind ik al jaren met kop en schouders boven de rest uitsteken qua labels.

bryan613
6 januari 2015, 22:46
Wolff, ben daar mee opgegroeid. Toen ik voor het eerst in aanraking kwam met vuurwerk ging ik op producten af met een mooi label, inhoud en uitwerkingen boeide mij niet. Kan me nog wat herinneren 2 cakes uit de Dynasty lijn, een label met een slang en een label met een militair erop. Zo ben ik eigenlijk vuurwerk interesant gaan vinden :p

Nu vind ik Wolff ook nog steeds de mooiste labels hebben. Joyride, Alcatraz en The Flying Dutchman hebben geven mij een soort aantrekkingskracht.

ivivuurwerk
6 januari 2015, 22:47
Ik heb gestemd op wolff, De dynasty selection heeft elk jaar altijd erg mooie labels!

rikkoenjeffrey
6 januari 2015, 22:49
Ik heb gestemd, ookal heb ik niet alle producten gezien of gehad. Maar pangu vind ik toch echt gave labels hebben. Daarna kies ik toch voor evolution. Strak netjes, ziet er top uit!

RickGAE
6 januari 2015, 22:51
Ik heb op Wolff gestemd, O.a de labels van de Pyro Bandits zien er goed strak uit.

SanderB10
6 januari 2015, 22:57
Mijn stem gaat naar Wolff. had dit jaar de Joy Ride, Heroes, cruelty. Allemaal stuk voor stuk strakke en mooie labels. Vooral de Dynasty selection heeft erg strakke labels. Overigens vond ik de labels van vuurwerkmania er ook goed uit zien..

kwintos
6 januari 2015, 22:59
Vuurwerkmania echt super goed afgewerkt allemaal.

Palm Tree
6 januari 2015, 23:01
Vuurwerkvisie :D

heho
6 januari 2015, 23:47
Op pangu gestemd. Mooie kleur labels welke van afstand hetzelfde lijken. Als je echter goed kijkt staan er prachtige afbeeldingen op ... Mooie eenheid, hou ik van.

Thresher
7 januari 2015, 00:29
Ik vond de katan fanstyle boxen er heel mooi uitzien! Origineel!

SQUEAK!
7 januari 2015, 05:59
Vuurwerkmania! Prachtig hoe die cakes elk los in hun eigen doos verpakt zijn. En de designs zijn ook om van te smullen: mooi en sfeervol.

Clesstra
7 januari 2015, 06:09
De eigen lijn van Haokan echt super mooi, had zelf de Amarok serie 1 van de weinige cakes die ik meerdere keren heb opgepakt om het hele label goed te bekijken

rene_vuurwerk
7 januari 2015, 06:17
Ook hier heb ik voor Wolfg gekozen.Wolff is gewoon helemaal top en je geld dubbeld en dwars waard

Bjarne0406
7 januari 2015, 06:45
Ik vond rubro toch wel mooie labels hebben in de adventure lijn. Voorbeelden: gravitiy, flacid cannon en de fearless demon:D
Gr

argss
7 januari 2015, 07:34
Op Wolff gestemd,labels van de Rage(=Cruel Traction) zagen er mooi uit.

Stefan Works
7 januari 2015, 07:35
Twijfelde tussen wolf en vuurwerkmania, toch voor vuurwerkmania gegaan. Leuk verpakte doosjes met (mooie opdrukken.

leo303
7 januari 2015, 07:47
Ik ga voor, *roffel roffel*, Vuurwerkmania!
Schitterende labels op de cakes, stuk voor stuk. Goed verpakt ook.
Folie, doosje, opdruk, alles klopt.
Ook de cakeboxes zien er mooi en 'prof' uit :)
Over de gehele lijn wat mij betreft het mooist.

Rubro komt op een nette 2e plaats :wink:

Pataginaikos
7 januari 2015, 08:02
Voor mij Vuurwerkmania, met als uitblinkers bijvoorbeeld de Skeleton en The Gambler.

ummagumma
7 januari 2015, 08:21
Wolff, herkenbaar maar nooit hetzelfde! Vele verschillende thema's en stijlen! en goed kleurgebruik.

Royalvuurwerkfreak
7 januari 2015, 08:30
Bon gestemd blijven wat hebben. Wolff is ook wel mooi. Maar het valt wel op dat wolff dit jaar opeens overal wel 1ste staat. Heb ik zoveel gemist ? Heb dit jaar niet veel nieuws van ze gezien op paar cake boxen na. Met hele neutrale labels. En de mooiere labels en cakes hebben ze al langer dan dit jaar. ?

Pyrowork
7 januari 2015, 08:30
Ik heb voor pangu gestemd. Mooi ontwerp heeft de lion en de andere diersoorten van pangu :p strak ontwerp, mooie kleuren, niet druk. Gewoon netjes en strak!

the cigarman
7 januari 2015, 08:38
Wolff.
De Panter blijf ik een zeer mooi label vinden.
Lekker mystiek en zo.

En het label van de Joy ride vind ik zeer mooi.
De Joy ride zelf, vond ik volkomen prut, maar het label vind ik erg leuk/mooi.

En de Havanna is ook zo'n sfeervol label.
Over een paar jaar, is dat gene wat op het label staat ook van Vroegah...

Scav
7 januari 2015, 08:54
Ik heb voor wolff gekozen, naast de reeds genoemde dynasty labels kan ik de industriele look en feel wel waarderen van bijvoorbeeld de vuurwerkboxen, maar ook individuele cakeboxen als The Miracle die keurig was afgewerkt in doos.

Patrickdm
7 januari 2015, 09:20
Cruelty, van Wolff,

Naast de prachtige uitwerkingen ook een super Label!
Ben fan van de Fallout game serie, waar deze toch wel op lijkt;)

anco26
7 januari 2015, 09:23
Mijn stem gaat naar Pangu. mooie strakke labels met een mooie link naar china. Denk ik aan china, dan denk ik aan vuurwerk. denk ik aan vuurwerk dan denk ik aan Pangu!

kapiteinkonijn
7 januari 2015, 09:35
Mijn stem gaat uit naar Wolff, zij hebben naar mijn mening toch altijd de mooiste labels :)

waaskaas
7 januari 2015, 09:45
Pimp shiny dozen van katan :p

jeroendh
7 januari 2015, 10:00
Lesli - Omdat ze leuke producten maken, en zeker de CAT 1 :)

Apie
7 januari 2015, 10:38
Lesli vuurwerk had een hele mooie dame op de Grand Prix boxen. Nou, duidelijk en klaar dus :cool:

januzzie
7 januari 2015, 11:22
Katan! De "Six Pack" serie is mij heel goed bevallen. Heb 2x de 216 synchroon geschoten. Véél vuurwerk voor weinig geld, kwaliteit ok en een grote verscheidenheid aan effecten! (Crossette, fluit, brocade, peony, crackling, falling leaves en ti thunder in één doos)

robert_v_dijk87
7 januari 2015, 11:49
Toch ga ik dan voor Wolff!! Altijd mooie labels.mijn smaak!

Dracow
7 januari 2015, 12:02
Voor vuurwerkvisie gegaan.

De Zwarte Cross box zag er vet uit!
De Burn it collectie is gewoon simpel en eenvoudig.

Savendro
7 januari 2015, 12:06
Wolff met oa. de Havana, blijf ik een prachtig label vinden

Lucas
7 januari 2015, 12:47
Mij vielen de labels van Wolff het meeste op. Voornamelijk de Cruelty en Alcatraz.

pekelder
7 januari 2015, 14:08
Heb Wolff gestemd. Deze heeft meer verschillende labels dan een importeur zoals Zena of Rubro vind ik

mitta1609
7 januari 2015, 14:09
Ik heb gestemd op Katan, omdat deze dit jaar vele mooie cakeboxen heeft gelanceerd. Mooi tempo en veel shots tegelijk in hoog tempo.

jeremy21
7 januari 2015, 14:41
Katan: de fanstyles vond ik dit jaar de mooiste labels hebben !!

Boazquerro
7 januari 2015, 14:51
Konden er niet even plaatjes bij? Ik ben te lui om het allemaal op te zoeke dus heb gwn lesli gestemd

maxman
7 januari 2015, 14:53
De geisha 100sh 1.2" doossies. Wat een super label en mooi folie over de tubes heen.

YorickT
7 januari 2015, 14:56
Zena- zwarte cross box. Heerlijke box met een super label

kaboem
7 januari 2015, 15:01
Katan ook voor de Fan style bakken.

joeyjoey
7 januari 2015, 15:06
Edit: zit in het verkeerde topic :p

pele
7 januari 2015, 15:08
Wolff.

Aansprekende labels!

Fireworkfreakz19
7 januari 2015, 15:53
Mijn keus gaat naar Vuurwerkvisie :)

FireworkFreakNL
7 januari 2015, 16:05
Rubro goeie kwaliteit voor prima prijs.

Fireworksfamily123
7 januari 2015, 16:55
Katan! De nieuwe combiboxen hadden echt prachtige labels! Vooral de doos die om de six pack 150 zat was prachtig. Naast de metallic look zat er een heel sierlijk reliëf in. Echt heel erg mooi!

joost01
7 januari 2015, 17:18
Mijn stem gaat naar vuurwerkmania. Vind de Geisha labels erg mooi.

Altijdwat
7 januari 2015, 20:03
Vuurwerkmania heeft in veel opzichten gefaald, maar de grafisch ontwerpers hebben zeer goed werk gedaan!

batie
7 januari 2015, 20:28
de cake boxen van cafferata zagen er perfect uit

mania4u
7 januari 2015, 20:51
Ik heb voor wolf dynasty gekozen, de labels van dynasty collectie hebben voor mij de "look and feel" uitstraling. Mooie labels die je gewoon aantrekken om een cake beet te pakken en het label te de kijken en te bewonderen.

Viva la Bang
7 januari 2015, 21:00
Ik ga voor Wolff, Dynasty collection, denk bv. aan The Moment, Alcatraz, Havana, Madhouse die me zo even naar binnen schieten. Wolff heeft in mijn ogen al jaren hele mooie labels.

chrissie81
8 januari 2015, 08:57
Ook Wolff, bijvoorbeeld Hitman. Prachtig label. Zeer gedetailleerd.

Ralfy
8 januari 2015, 10:16
Rubro Vuurwerk! :D

Ischa
8 januari 2015, 12:58
Ik vond persoonlijk het label van de 6 pack 150 erg mooi.

wytsevl
8 januari 2015, 14:28
ik vind vuurwerkvisie en wolf vuurwerk mooi
burn it labels zagen er simpel met een mooi naam maar wel mooi
en wolf vuurwerk vond ik de naam leuk met een leuk plaatje zoals de dynasty speed

Reverser
8 januari 2015, 15:40
Gekozen voor The Gambler van Vuurwerkmania. Helemaal mijn stijl

Vuurwerkkoning
8 januari 2015, 16:15
Duidelijk die van Wolff, lijken wel schilderijen :p

Nondu1
8 januari 2015, 16:31
De labels van Evolution vind ik toch wel de mooiste. Mooie strakke labels met Chinese tekens!

Knalgoedvuurwerk
8 januari 2015, 16:37
Op Wolff gestemd. Altijd prachtige labels, met name de dynasty en pyro bandits collecties. De mooiste nieuwkomers dit jaar vind ik de Joyride en de Heroes pakketten.

XVIII
8 januari 2015, 18:13
De dynasty serie bevat mooie labels, het is voor mij gelijk duidelijk waarom die potten zo overprized zijn...

lz fireworks
8 januari 2015, 18:20
Ik heb ook op Wolff gestemd vind al jaren dat ze mooie labels hebben, zeker de dynastie collection! Vond de labels van Evolution ook wel mooi dit jaar.

robinhood
8 januari 2015, 18:24
Labels boeien mij eerlijk gezegd vrij weinig... maar als ik dan toch mag stemmen dan stem ik op Wolff. De cakes/cakeboxen zien er vrijwel allemaal strak en flitsend uit. Heb de kleinere cakeboxen niet gehad maar die vielen me wel op in de winkels, vooral de containers met daarin de cakes die er als een houten kist uitzagen (Road Riot, Triple Trouble, Threesome en The Miracle). Leuk gedaan!

passieflorafanatic
8 januari 2015, 18:57
wolf vuurwerk mooie labels bij de passende cake , black dragon box ,blitz powder lijn,dynasty,lidu lijn,universe je ziet dat het echt mooie passende labels zijn

PYROMANIAC 1975
8 januari 2015, 19:15
Ben zelf ook zeer te spreken over de labels.
Dus een stemmetje voor eigen keuken:p

Hendtje Contentje
10 januari 2015, 08:34
wat heeft iedereen toch met wolff? allemaal van die vage labels vind ik.. meningen verschillen blijkbaar. doe mij maar de labels van Evolution! mooi strak uitgevoerd, en vind de combinatie van kleuren bij de lights of heaven 2.0 of de Rainbow twinkler super mooi!

bruijntjeluc
10 januari 2015, 09:03
heb voor Wolff gekozen, dat zijn labels die echt allemaal verschillend zijn, en ook vaak dat het label in combinatie met de naam redelijk klopt. Ik moet wel zeggen dat de nieuwe New Spirit lijn van lesli tegenwoordig ook mooie labels heeft, ze zijn afgeweken van het standaard het zelfde geel met zwart en alleen de naam. Nu hebben ze ook een afbeelding erop staan. van dit:22988
Naar deze
22989

stefan11
10 januari 2015, 11:06
vuurwerkmania, prachtige labels :)

Mister-e
10 januari 2015, 16:35
Evolution! Lekker strak!

Aftershock
11 januari 2015, 14:48
Vuurwerkmania gestemd:Ik vond de Labels van Vuurwerkmania er bijzonder uitspringen.

RemcoS
11 januari 2015, 15:37
Wolff gestemd, dit omdat deze zoveel verschillende en mooie labels hebben

Codor
11 januari 2015, 20:07
Wolff veruit de mooiste

ILI94
11 januari 2015, 20:09
Voor mij ook qua labels Wolff. Dynasty serie vooral beschikt over geweldige labels. Verder complimentne aan Rubro. Ook Lesli timmert hierbij goed aan de weg !

Kees
11 januari 2015, 20:36
Haokan vuurwerk heeft wat mij betreft de mooiste labels.

tjopper
11 januari 2015, 20:47
wat heeft iedereen toch met wolff? allemaal van die vage labels vind ik.. meningen verschillen blijkbaar. doe mij maar de labels van Evolution! mooi strak uitgevoerd, en vind de combinatie van kleuren bij de lights of heaven 2.0 of de Rainbow twinkler super mooi!

omdat Wolff gewoon mooie labels heeft. Iets met smaak enzo. Ik vind ze ook echt wel erg goed.
jij vind evolution labels mooi, die vind ik dan weer net te strak, spreekt me totaal niet aan. Vandaar dat smaken verschillen. ik ga voor wolff.
greetz

Eart
12 januari 2015, 13:02
Ik heb op Vuurwerkvisie gestemd. Met name de Herlat lijn vind ik erg gave labels hebben: Black Light, Toxic, Predator etc.

Daarnaast ziet de nieuwe Impressed lijn er ook wel erg mooi uit.

Ook het strakke van de Zena Specials spreekt mij aan. De Zwarte Cross Box en de nieuwe Original Boxen vind ik er ook erg gaaf uit zien.

De labels passen erg goed bij de lijnen, het klopt allemaal gewoon bij Zena.

Ruben
12 januari 2015, 20:15
Wolff, de mooiste was de Malta Fan Style maar Wolff heeft gewoon veel mooie. Vooral de Finale Fate, weet alleen niet meer welke tekst erop stond maar het was wel grappig!

sprinkhaan
29 januari 2015, 20:43
Wolf heeft echt kunstwerkjes erop staan,en dan op alles van klein tot groot.

Mattenfreak
29 januari 2015, 20:43
En toch vond ik dit nog een lastige, want er zijn veel labels en stijlen van lijnen die mij sterk aanspreken (Burnit / Freestyle / Orange Label / Geisha), maarrrr... er is maar 1 importeur die nu al enkele jaren op rij met een cake maakt die ik wil hebben om het label (Havana, Hitmen, Madhouse) en dat is dus Wolff Vuurwerk!

Noppes
29 januari 2015, 20:44
Vuurwerkmania! Mooi, ook mooi afgewerkt!

gizmo75
30 januari 2015, 12:11
Voor mij was dat afgelopen jaar duidelijk Vuurwerkmania.

Uutgrunn
30 januari 2015, 20:27
Vuurwerkmania heeft er echte kunstwerkjes van gemaakt!

fritsie
30 januari 2015, 21:35
Ik mis in alle enquêtes Orange Label, ik zie wel merken die al jaren niet meer geïmporteerd worden in het rijtje staan.

elburgersc
30 januari 2015, 22:02
Ja ik ga ook voor Wolff vind de Madhouse Joyride en Sky samurai retestrakke labels gewoon en verder ook de Pyro bandits serie zien er gaaf uit... Maar dat is mijn mening:)

pyro-head
31 januari 2015, 11:02
wolf en vuurwerk mania

Airforce
31 januari 2015, 14:15
Rubro heeft met de 25sh cakes van de HL lijn nog pareltje van labels. Daarnaast zijn de nieuwe Rubro Adventures ook geweldig afgewerkt!

the cigarman
31 januari 2015, 14:57
Ik had Wolff gestemd, maar ik moet daar toch op terugkomen.
De labels van Tribal Haokan vind ik erg mooi.
Vooral de typische Chinese artwork labels.
Ik denk dat je dit soort labels ook in China kan tegenkomen, al is rood daar meer gangbaar.

Ook de maori hunter serie vind ik zeer mooi.

Mattenfreak
31 januari 2015, 22:28
De poll is gesloten, de winnaar is bekend!

Volgens jullie, de leden van VWC, is Wolff Vuurwerk de importeur met de mooiste labels!
Wolff Vuurwerk is de overduidelijke winnaar in deze poll met 37,07% van de stemmen.

Daarbij is de Dynasty Selection het meest genoemd met o.a. Joy Ride, Alcatraz, Havana en The Flying Dutchman, maar ook Pyro Bandit is als lijn vaak genoemd.